quote:Op maandag 13 december 2010 11:37 schreef trui het volgende:
geweldig gelukt, die kikker!![]()
twisted darling, op ravelry is iemand die de vlees-etende plant uit jouw avatar heeft gehaakt. 'marquez' heet hij daar.
Thnx hehe, ik mis alleen de tanden.quote:Op maandag 13 december 2010 12:28 schreef trui het volgende:
[..]
ik heb 'm al even voor je opgezocht, kijk hier. blijkbaar heet 't een piranha-plant.
He welk jaar en wat enzo doe je? Ow en waarquote:Op maandag 13 december 2010 16:55 schreef Soempie het volgende:
EsseEi, wat studeer je? Ik heb m'n boeken (orthopedagogiek) er ook maar weer eens bij gepakt, maar heb eigenlijk veel meer zin om te haken.
Wedstrijdje doen?quote:Op maandag 13 december 2010 21:00 schreef trui het volgende:
oh ik ben een SOG kampioen, whoopdidoo, vergis je niet.
quote:Op maandag 13 december 2010 11:46 schreef trui het volgende:
mijn kerststal tot nu toe:
[ afbeelding ]
ik heb de ontbrekende figuren nog even vervangen door de dick bruna versies. dus er komt nog bij: een jezus, een schaapje, en een derde koning. de engel krijgt nog vleugels en oogjes. ook moet ik wijze 2 (de paarse) nog wat finishing touches geven, zoals een kadootje en oogjes.
quote:Op maandag 13 december 2010 21:34 schreef trui het volgende:
ja die is zeer snoezig! ik ben dol op de owlishy patroontjes.![]()
oja en ook nog even hier vermelden (al is 't misschien de goden verzoeken: ik ben door naar de volgende sollicitatieronde.
oh wat grappig, ik ken haar van flickr. ze maakt hele mooie dingen. dit is ook erg leuk inderdaad!quote:Op maandag 13 december 2010 21:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En om ontopic te blijven: deze knoopjes zijn echt te schattig![]()
![]()
ja, is 't er dan toch nog van gekomen... .:D en jij? heb jij je er nog wel eens aan gewaagd?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh en trui heeft een nieuwe avatar!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |