Had je die nog niet dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:09 schreef ScarFace- het volgende:
Mn psycholoog met dr perfecte leven gaat volgende week op vakantie ..jaloers
Oja ze raad me pillen aan.
Ik zie ze wel eens on gemotiveerder, maarjaaaaa. Heel soms heb ik echt niks aan zo`n gesprek
Dat is echt erg!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:09 schreef ScarFace- het volgende:
Mn psycholoog met dr perfecte leven gaat volgende week op vakantie ..jaloers
Oja ze raad me pillen aan.
Ik zie ze wel eens on gemotiveerder, maarjaaaaa. Heel soms heb ik echt niks aan zo`n gesprek
Waarom zou je het wel of niet willen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:25 schreef ScarFace- het volgende:
Ik zit er nog wel eens over na te denken om wel of niet op te vragen mijn dossier te mogen inzien.
Hmmm. Ik weet het even niet.
Ik zou het wel willen lezen om eens te zien wat men van mij vind, en (hopelijk) wat er bijvoorbeeld geconstateerd is om mij een bepaalde diagnose te geven dus specifiek welke kenmerken ik heb volgens de hulpverleners.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:26 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Waarom zou je het wel of niet willen?
Klinkt als een positieve terapie ochtendquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:42 schreef Sylvana het volgende:
Vanochtend therapie gehad en dat was wel fijn, om weer even met de anderen te kunnen praten. Er is een nieuwe man in de groep en we hebben dus eerst een voorstelrondje gedaan. Daarna hebben we een rondje gedaan hoe het met iedereen ging en heb ik dus verteld dat het alleen maar slechter is gegaan sinds de vakantie. Bij cognitieve therapie niet zelf een G-schema gemaakt, maar was iig wel mijn verhaal een beetje kwijt. Bij activiteitentherapie wel uitgebreid over mijn situatie gehad en mijn doel voor de komende 2 weken is om op maandag, donderdag en vrijdag iig voor 12 uur uit bed te gaan en te douchen en aankleden. Zodat ik toch weer een beetje structuur in mn leven aanbreng, want dat is nu ver te zoeken. En ook al maakt het niet uit of het mijn stemming verbeterd of niet, het is iig een begin om weer een beetje een structuur op te bouwen.
Vanmiddag naar de huisarts om de AD op te hogen. En ik zou eigenlijk 19 januari tussenevaluatie van therapie hebben, maar kan vanmiddag bellen om te kijken of dat eerder kan
goed zo, gewoon bellen, je kan het wel gebruiken denk ik.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:58 schreef GimmeGore het volgende:
Pfffff ik zal blij zijn als ik een kamertje voor mezelf heb. Ik word hier niet vrolijker van.
Volgende week ook maar eens bellen voor een afspraak bij de psych verpleegkundige. Ben al een tijdje niet meer geweest, maar er is ondertussen wel een hele boel gebeurd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
Die collega in kwestie heeft eigenlijk bijna dezelfde issues als ik, alleen heel andere oorzaak. Dus we snappen elkaar. Ik zou ook nooit zulke dingen delen met wie dan ook verder.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:03 schreef Swietje het volgende:
Fijn zo'n collega Tegan! Vind je het niet eng om zulke dingen te zeggen aan een collega?
quote:Hier gaat het niet. Chaos in m'n hoofd = chaos in m'n schoolwerk. Heb al 3 weken niets aan school gedaanLoop gigantisch achter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Succesquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:55 schreef Sylvana het volgende:
Net bij de huisarts vandaan en de komende 2 weken moet ik 100 mg sertraline slikken. Dan weer terug naar huisarts om te kijken of het nog meer opgehoogd moet worden.
Fijn voor jequote:Op donderdag 6 januari 2011 15:17 schreef Sylvana het volgende:
Bleh mn tussenevaluatie kan niet eerder
Edit: Werd net gebeld en mn tussenevaluatie van therapie kan toch eerder, nu heb ik hem volgende week donderdag ipv 19 januari
Da n is het idd slim om even een goed om de tafel te gaan zitten ja. Sterkte ermeequote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:19 schreef Bos81 het volgende:
Maandag aanstaande een gesprek met mijn casemanager van de GGZ. Even goed om de tafel zitten of we geen andere behandeling kunnen gaan doen, want er moet iets veranderen en snel, want zoals het de laatste weken gaat houd ik echt niet meer vol. De details bespaar ik jullie maar, maar het zit gewoon even niet lekker bij me.
Ik ben autistisch en had daardoor al een casemanager en psychiater. Later ben ik pas depressief geworden, of is dat tenminste vastgesteld.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:23 schreef Tegan het volgende:
Hoe zijn jullie eigenliik terecht gekomen bij je psycholoog/psychiater/casemanager?
Ik ben al eerder depressief geweest en ben gewoon naar de huisarts gegaan om een doorverwijzing naar Dimence (GGZ) te vragen. Ben ook al eerder in therapie geweest ( individueel) en alleen een uurtje praten dat werkt niet meer. Vandaar dat ik zelf al aan deeltijdtherapie had gedacht en na intakegesprek dachten ze dat dat idd wel goed zou zijn voor me. Ik ben nu 2 maanden in deeltijdtherapie en dit is nog niet genoeg, dus ik sta nu ook op de wachtlijst om ernaast nog individuele therapie te krijgen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:23 schreef Tegan het volgende:
Hoe zijn jullie eigenliik terecht gekomen bij je psycholoog/psychiater/casemanager?
Dankjewel. Ik heb een aantal gesprekken met een psycholoog gehad, hij weet alleen niet precies wat hij ervan moet zeggen. Hij probeert wel een beeld te vormen maar hij weet niet precies waar mijn angsten en depressie vandaan komen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:08 schreef Sylvana het volgende:
Gebreukersnaam, ik heb geen ervaring met Fluvoxamine, maar wil je veel sterkte wensen. heb je daarnaast ook andere behandeling?
Daar heb ik nu ook enorm last van. Naar mijn werk gaat nog wel, maar even naar de supermarkt of naar de stad is echt niet leuk meer en doe het dus liever via internet..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:30 schreef cafpow het volgende:
Ik ben eigenlijk bij de psycholoog terecht gekomen via de huisarts. Tenminste de laatste keren ging het zo slecht dat ik de deur niet uit wilde en als ik het deed was het een echte strijd met mezelf en mijn omgeving.
Ik snap het dondersgoed. Maar ik zou toch proberen op zijn minst met keihard je mp3 speler ofzo aan, even een klein rondje te lopen, ook als is het alleen jou eigen straat doorlopen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar heb ik nu ook enorm last van. Naar mijn werk gaat nog wel, maar even naar de supermarkt of naar de stad is echt niet leuk meer en doe het dus liever via internet..
Ik ga ook regelmatig de deur uit, maar de drempel blijft iedere keer hoog. VOoral als ik nog op bed lig, heb ik de grootste moeite om er uit te komen of ga even ontbijten en ga weer terug liggen om er vervolgens uren later er weer uit te komen. Maar het ljikt wel of het steeds erger wordt. OOk het huishouden verslonsd hier door helemaal. Tot ergernis van mijn huisgenote. Dus ik probeerhet ewl regelmatig en ik doe het ook, maar de drempel wordt gewoon helaas niet lager. En daar wil ik ook wat aandoen, en snel graag. Hopelijk kan ik de afspraak met de psychiater naar deze week verzetten of densoods een afspraak met een psycholoog..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:45 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ik snap het dondersgoed. Maar ik zou toch proberen op zijn minst met keihard je mp3 speler ofzo aan, even een klein rondje te lopen, ook als is het alleen jou eigen straat doorlopen.
Maar msichein gaat het bij jou wel net als bij mij beetje per beetje over. Want toen ik eenmaal naar de psycholoog ging moest ik wel iedere week de deur uit en kreeg ik toch meer zin erin.
Hier een heel dubbel dagje, want ik zit nog met dat vanmijn oma..en mijn moeder die constant over mijn ooms en tantes zeurt. EN de reis die steeds dichterbij komt. Maar goed eenmaal op het vliegveld valt het wel weer mee...ff een maandje rust
Ja, ik slik antidepressiva. Het heeft wel iets geholpen, maar na 2 jaar kan ik niet zeggen, dat ik tevreden ben over mijn herstel en val soms zoals nu regelmatig diep terug.quote:Op zondag 9 januari 2011 01:05 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Zitten jullie allemaal aan de anti depressiva.. bij mij zijn daardoor mn angsten echt grotendeels verdwenen voel iig zo veel beter en ook andere zaken maak ik me veel minder zorgen om. parotoxine 20 mg slik ik. Maar miss slaat het bij mij wel goed aan.
zo is het hier ook. Alleen dan is het meer van de dag tot dag. En bij mij heeft het weer ook veel invloedquote:Op zondag 9 januari 2011 00:52 schreef Tegan het volgende:
Fijn om te horen dat jullie moeite hebben met dezelfde dingen. De ene week zit bij mij vol met plannen, en de andere week kom ik naast om te werken gewoon uberhaupt niet uit bed.
Ik ga ook niet als een speer op de paroxetine, ik voel me lichamelijk vaak echt kloterig. Slik 40 mg voor angst en paniek.quote:Op zondag 9 januari 2011 01:05 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Zitten jullie allemaal aan de anti depressiva.. bij mij zijn daardoor mn angsten echt grotendeels verdwenen voel iig zo veel beter en ook andere zaken maak ik me veel minder zorgen om. parotoxine 20 mg slik ik. Maar miss slaat het bij mij wel goed aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |