Had je die nog niet dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:09 schreef ScarFace- het volgende:
Mn psycholoog met dr perfecte leven gaat volgende week op vakantie ..jaloers
Oja ze raad me pillen aan.
Ik zie ze wel eens on gemotiveerder, maarjaaaaa. Heel soms heb ik echt niks aan zo`n gesprek
Dat is echt erg!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:09 schreef ScarFace- het volgende:
Mn psycholoog met dr perfecte leven gaat volgende week op vakantie ..jaloers
Oja ze raad me pillen aan.
Ik zie ze wel eens on gemotiveerder, maarjaaaaa. Heel soms heb ik echt niks aan zo`n gesprek
Waarom zou je het wel of niet willen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:25 schreef ScarFace- het volgende:
Ik zit er nog wel eens over na te denken om wel of niet op te vragen mijn dossier te mogen inzien.
Hmmm. Ik weet het even niet.
Ik zou het wel willen lezen om eens te zien wat men van mij vind, en (hopelijk) wat er bijvoorbeeld geconstateerd is om mij een bepaalde diagnose te geven dus specifiek welke kenmerken ik heb volgens de hulpverleners.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:26 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Waarom zou je het wel of niet willen?
Klinkt als een positieve terapie ochtendquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:42 schreef Sylvana het volgende:
Vanochtend therapie gehad en dat was wel fijn, om weer even met de anderen te kunnen praten. Er is een nieuwe man in de groep en we hebben dus eerst een voorstelrondje gedaan. Daarna hebben we een rondje gedaan hoe het met iedereen ging en heb ik dus verteld dat het alleen maar slechter is gegaan sinds de vakantie. Bij cognitieve therapie niet zelf een G-schema gemaakt, maar was iig wel mijn verhaal een beetje kwijt. Bij activiteitentherapie wel uitgebreid over mijn situatie gehad en mijn doel voor de komende 2 weken is om op maandag, donderdag en vrijdag iig voor 12 uur uit bed te gaan en te douchen en aankleden. Zodat ik toch weer een beetje structuur in mn leven aanbreng, want dat is nu ver te zoeken. En ook al maakt het niet uit of het mijn stemming verbeterd of niet, het is iig een begin om weer een beetje een structuur op te bouwen.
Vanmiddag naar de huisarts om de AD op te hogen. En ik zou eigenlijk 19 januari tussenevaluatie van therapie hebben, maar kan vanmiddag bellen om te kijken of dat eerder kan
goed zo, gewoon bellen, je kan het wel gebruiken denk ik.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:58 schreef GimmeGore het volgende:
Pfffff ik zal blij zijn als ik een kamertje voor mezelf heb. Ik word hier niet vrolijker van.
Volgende week ook maar eens bellen voor een afspraak bij de psych verpleegkundige. Ben al een tijdje niet meer geweest, maar er is ondertussen wel een hele boel gebeurd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |