Bij mij doet ie hetquote:Op maandag 6 december 2010 19:14 schreef Shockiee het volgende:
Dus, als ik mijn bericht wil editen of iemand wil quoten kan dat niet..
WAAR THE FUCK ZIJN DIE VAKJES HEEN OM TE QUOTEN EN TE EDITEN!
quote:Op maandag 6 december 2010 19:14 schreef Shockiee het volgende:
quote:
quote:Op maandag 6 december 2010 19:14 schreef Ezio het volgende:
Dat kan wel man, daar moet je gewoon met je muis overheen zweven en dan verschijnen ze
Edit:
Zie je wel
Wat zij zeggen.quote:
Klik eens op 'quote', en kijk dan eens in het venster onderaan?quote:Op maandag 6 december 2010 19:15 schreef Shockiee het volgende:
Hij lukt echt niet hoor.. of het ligt aan mijn browser ofzo??
quote:
Bij mij doet hij het in Firefox gewoon heur.quote:Op maandag 6 december 2010 19:17 schreef Shockiee het volgende:
Okeee!
Ik ben erachter dat hij het bij Opera en chrome wel doet, maar bij Firefox niet?
Iemand enig idee waardoor dit veroorzaakt wordt? :|
Waar zit de banknop eigenlijk voor modjes?quote:Op maandag 6 december 2010 19:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
*als een gier boven het banknopje vliegt...
Ha ha, inderdaad. Nog dommer dan je zelf denkt.quote:Op maandag 6 december 2010 19:20 schreef Shockiee het volgende:
[..]
Hey bedankt man! hahahaha ik ben echt dom
Makkelijk.quote:Op maandag 6 december 2010 19:14 schreef Shockiee het volgende:
quote:
quote:Op maandag 6 december 2010 19:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
*als een gier boven het banknopje vliegt...
quote:Op maandag 6 december 2010 19:20 schreef Shockiee het volgende:
[..]
Maak die duikvlucht maar, Snakeyquote:Op maandag 6 december 2010 19:21 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ha ha, inderdaad. Nog dommer dan je zelf denkt.
Erge diss..quote:Op maandag 6 december 2010 19:21 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ha ha, inderdaad. Nog dommer dan je zelf denkt.
Omdat Addblock verboden is.quote:Op maandag 6 december 2010 19:22 schreef Shockiee het volgende:
[..]
Erge diss..
Waarom moet je nou meteen dom doen.
hihiquote:Op maandag 6 december 2010 19:20 schreef Shockiee het volgende:
[..]
Oh wist het niet.. naja, nu weet ik het toch bedanktquote:
Ik zag je !quote:Op maandag 6 december 2010 19:24 schreef Ezio het volgende:
Woeps Postte ik hier iets dat ik in het WoW topic wilde posten
hahahaahahahaha-hihihihihihihihihihihihiii, slotjequote:Op maandag 6 december 2010 19:27 schreef Shockiee het volgende:
[..]
Ik zag je !
Meteen die ninja-edit hahaha
quote:Op maandag 6 december 2010 19:27 schreef Shockiee het volgende:
[..]
Ik zag je !
Meteen die ninja-edit hahaha
Melding ff serieus, ik zit al 3 4 maanden met ad block en ik kreeg geen melding ofzo.quote:Op maandag 6 december 2010 19:34 schreef CaptainCookie het volgende:
Die melding die je krijgt als je een adblocker gebruikt verraadde zeker ook niks?
Zullen we anders hier over WoW gaan tjettenquote:Op maandag 6 december 2010 19:24 schreef Ezio het volgende:
Woeps Postte ik hier iets dat ik in het WoW topic wilde posten
Zet voor de lol je adblocker eens aan, vernieuw de pagina en kijk eens vlak onder de header.quote:Op maandag 6 december 2010 19:35 schreef Shockiee het volgende:
[..]
Melding ff serieus, ik zit al 3 4 maanden met ad block en ik kreeg geen melding ofzo.
Ik dacht al waar zijn die knopjes nou heen,
Kan je mij ook vertellen wat het nut van dat verstoppertje spelen is? De knopjes verdwijnen, maar de posts nemen vertikaal wel veel meer ruimte in.quote:Op maandag 6 december 2010 19:14 schreef Ezio het volgende:
Dat kan wel man, daar moet je gewoon met je muis overheen zweven en dan verschijnen ze
Ik zie Kim Kardashianquote:Op maandag 6 december 2010 19:38 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Zet voor de lol je adblocker eens aan, vernieuw de pagina en kijk eens vlak onder de header.
Wedden dat je in Suriname op Fok! kunt!quote:Op maandag 6 december 2010 19:37 schreef PizzaMizza het volgende:
In suriname hebben ze geen FOK! dus daar heb je ook geen problemen met lay out zie je hoe goed suriname is alweer een probleem die in suriname zich niet voordoet deze probleem is gaar MI NA GO
Het is gewoon bazig. Leer ermee leven.quote:Op maandag 6 december 2010 19:38 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Kan je mij ook vertellen wat het nut van dat verstoppertje spelen is? De knopjes verdwijnen, maar de posts nemen vertikaal wel veel meer ruimte in.
je kan in suriname op fok maar dan ben je internationaal aan het werken zo kan je ook klagen over facebook enzo deze probleem is er niet in suriname omdat wij surinamers niet fokken maar gewoon op de plein hangen dus dan zie je alleen elkaarquote:Op maandag 6 december 2010 19:39 schreef Ezio het volgende:
[..]
Wedden dat je in Suriname op Fok! kunt!
Oh ja dat is inderdaad wel beter.quote:Op maandag 6 december 2010 19:41 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
je kan in suriname op fok maar dan ben je internationaal aan het werken zo kan je ook klagen over facebook enzo deze probleem is er niet in suriname omdat wij surinamers niet fokken maar gewoon op de plein hangen dus dan zie je alleen elkaar
Heel Suriname moet nog evolueren.quote:Op maandag 6 december 2010 19:41 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
je kan in suriname op fok maar dan ben je internationaal aan het werken zo kan je ook klagen over facebook enzo deze probleem is er niet in suriname omdat wij surinamers niet fokken maar gewoon op de plein hangen dus dan zie je alleen elkaar
thanks broerquote:
evolueren? wij zijn geen pokemon ahahhahahaquote:Op maandag 6 december 2010 19:46 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Heel Suriname moet nog evolueren.
Stel dat Suriname een pokemon was, welke zou het dan zijn?quote:Op maandag 6 december 2010 19:47 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
thanks broer
[..]
evolueren? wij zijn geen pokemon ahahhahaha
ik weet niet matie ik kijk geen pokemon ahhahahahaquote:Op maandag 6 december 2010 19:48 schreef Ezio het volgende:
[..]
Stel dat Suriname een pokemon was, welke zou het dan zijn?
quote:Op maandag 6 december 2010 19:48 schreef Ezio het volgende:
[..]
Stel dat Suriname een pokemon was, welke zou het dan zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |