Mijnquote:Op woensdag 15 december 2010 19:44 schreef leonieke het volgende:
Mijn man vroeg toen we een half uur thuis waren: wat zat er nu in die envelop?
Heb hem dan maar uitgelegd dat het nog 8 dagen wachten is. Hij snapt het hele concept niet helemaal denk ik
Hoezo? Geen veelvoorkomende achternaamquote:Op woensdag 15 december 2010 17:50 schreef amaranta het volgende:
Mijn pakje is er.
De buum kwam hem brengen... ik vraag me af hoe hij en de postbode hebben gereageerd op de naam van de geadresseerde.....
Gelukkig kwam ik eerder thuis dan hem.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:53 schreef DommeSanta het volgende:
Weehehehe dat zou ook een grap zijn... kom jij thuis -> hij alles al uitgepakt. Pontificaal op de bank met "zijn" kadootjes aan het spelenHelemaal in de veronderstelling dat iemand hem heeeeul aardig vindt omdat ie zo'n leuke doos kreeg.
Das wel bijzonder, jij bent zowat bijna mijn hoofdverdachte.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:52 schreef Lijnloos het volgende:
Moeilijk hoor, het spul ingepakt houden... Succes meiden met pakje!
Mijn man begreep hjet ook niet, die begon het net met zorg ingepakt spul voor mijn lootje bijna uit te pakken.. dacht dat het voor hem was![]()
Nee, er staat geen afzender op, en ook geen poststempel.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:57 schreef DommeSanta het volgende:
Hoezo? Ik heb er helemaal geen afzender opgezet..... wacht... doet tnt dat zelf niet... met zijn stempels. Hhhmmz ik voel me weer mutsig.
Nee heus, alle postkantoren in Nederland.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:00 schreef DommeSanta het volgende:
Valt het zo op dat ik wissel van accounts![]()
Wat! Alles gebeld! Jij neemt me in de maling!
quote:Op woensdag 15 december 2010 19:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
Das wel bijzonder, jij bent zowat bijna mijn hoofdverdachte.
Doet alsof ze niet kan haken enzo.
En nu zeg jij ( of doe jij alsof) jij je pakje nog moet versturen.
Mij maak je niet gek hoor!
tuurlijk denkt je lootje er ook zo over!quote:Op woensdag 15 december 2010 20:10 schreef Marlinde het volgende:
Lief dat je dat zegt Karin
Ik hoop dat mn lootje er ook zo over denkt
quote:Op woensdag 15 december 2010 19:55 schreef Lijnloos het volgende:
Het scheelde werkelijk waar neit heel veel... kon het nog net uit zijn handen grijpen...
Tja, ik had het kunnen weten... ik geef ook de familie de schuldquote:Op woensdag 15 december 2010 20:25 schreef Saffier het volgende:
[..]
Sorry, klinkt als een echte van B. actie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze zegt toch niet dat het vandáág was dat ze de cadeautjes uit zn handen moest vissen? Misschien gebeurde dat al wel 2 weken geledenquote:Op woensdag 15 december 2010 19:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
Das wel bijzonder, jij bent zowat bijna mijn hoofdverdachte.
Doet alsof ze niet kan haken enzo.
En nu zeg jij ( of doe jij alsof) jij je pakje nog moet versturen.
Mij maak je niet gek hoor!
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:40 schreef Chan het volgende:
En ohw! Ik heb mijn pakje!![]()
![]()
En ik zie dat ik verdacht wordt?![]()
![]()
Maar zonder afzender op de doos en ook door de T&T code in te vullen kom ik niet verder, want ook daar geen afzender ingevuld... grmblquote:
zolang er maar geen gat in zitquote:Op woensdag 15 december 2010 20:07 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Dat slaat natuurlijk nergens op he Marlinde!
Tuurlijk is het superleuk dat het kado van Mijsje er zo origineel uitziet, maar daar gaat het toch niet om?
Ik zou in ieder geval heel blij zijn met een simpele verpakking, alleen het idee dat iemand dat speciaal voor jou heeft gedaan is voor mij al kado genoeg!
ja dat is dan van mijquote:Op woensdag 15 december 2010 21:04 schreef amaranta het volgende:
Ik zat net heel aandachtig naar mijn pakje te kijken , in de hoop een hint te vinden (er zit een gat in aan de zijkant)
En ik werd echt helemaal psychedelisch van het cadeaupapier. Ben nu onder een soort van hypnose.
Uhhh hintjes zijn niet mijn sterkste kant... ben veeeel te bang om mezelf te verradenquote:Op woensdag 15 december 2010 20:54 schreef Chan het volgende:
[..]
Maar zonder afzender op de doos en ook door de T&T code in te vullen kom ik niet verder, want ook daar geen afzender ingevuld... grmbl![]()
Mag ik plz een hintje?
Dat rijmt niet!!quote:Op woensdag 15 december 2010 20:58 schreef Joshua. het volgende:
Ik heb nog niks gehoord van mijn vriendin.
Dan zal het pakje er nog niet zijn.
Wat liefquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:44 schreef Kerst_santa_Mrien in haar onderschrift het volgende:
Met mijn elfjes bedenken wij
Waarmee word Mrien nu blij
Van een nieuw huis,
naar een nieuw nijntje Pluis.
kommaaropyoquote:Op woensdag 15 december 2010 21:31 schreef mrien het volgende:
Ow ik heb trouwens een vraagje! Is er iemand die niet meedoet met het Secret Santa gebeuren en wel meeleest enzo die eventueel de honeurs voor mijn lootje zou willen waarnemen indien ik opeens aan het bevallen benNiet dat m'n lootje heel lang in spanning moet wachten van wie de kado's nu komen, dat zou ik toch wat minder vinden voor haar!
Je laat het maar weten, ik ben buiten mededingen.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:31 schreef mrien het volgende:
Ow ik heb trouwens een vraagje! Is er iemand die niet meedoet met het Secret Santa gebeuren en wel meeleest enzo die eventueel de honeurs voor mijn lootje zou willen waarnemen indien ik opeens aan het bevallen benNiet dat m'n lootje heel lang in spanning moet wachten van wie de kado's nu komen, dat zou ik toch wat minder vinden voor haar!
De TNT heeft zijn best gedaan,quote:Op woensdag 15 december 2010 20:35 schreef showkloon het volgende:
Marlinde; het gaat om het gebaar en de moeite die je voor diegene doet: en dat is bij jou vast ook heel goed gelukt.
Showkloon is blij dat het pakje is gearriveerd,
liep het bij TNT toch eens gesmeerd.
Nu mag Mijsje het pakje elke dag begluren,
wat kunnen die dagen dan toch lang duren
het pakje met de oranje wikkel is een hint,
ik hoop dat je er dan helemaal uitkomt vrind
en Showkloon is blij met de reactie op de kaart, heel lief.
Want verder is Showkloon niet zo creatief.....
ik ben onwijs benieuwd of je hoofverdachte gaat kloppen Mijsje!
Wat fijn te lezen dat de envelop is aangekomenquote:Op woensdag 15 december 2010 19:28 schreef leonieke het volgende:
Mijn pakketje is ook binnen![]()
Zo leuk om zo thuis te komenHet pakje zat boven onze deurklink ipv in onze brievenbus.
Nog 8 dagen wachten
Ik?!quote:Op woensdag 15 december 2010 22:30 schreef Kleurdoos het volgende:
ik weet stiekem nog steeds niet wie mij heeftdus mn santa doet t goed
al heb ik enkele verdachten:
basboussa
becky27
cara
incantrix
vlinder
en Lady WRB maar dat komt alleen omdat ik niet wat voor kleur t haar van luca heeft
en ik van de moeders ook de haarkleur niet weet
BeessieSan mijn mail kom ik niet meer in,quote:Op donderdag 16 december 2010 09:08 schreef BeessieSan het volgende:
Lieve BeessieJen... ik ben de vervanger van SantaJen.. SantaJen is haar wachtwoord vergeten![]()
Ik wil even laten weten,
dat ik je niet ben vergeten.
Ik heb je een mail gestuurd met een vraag,
maar nog geen antwoord gehad tot vandaag.
Zou je daarop nog willen reageren,
want daar kan ik nog even van leren!
Lush zit trouwens niet bij mij in de buurt, dus dat gaat het hem niet worden..
Je hebt een pm!!quote:Op donderdag 16 december 2010 10:17 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
BeessieSan mijn mail kom ik niet meer in,
dus die mail heb ik niet gelezen freundin
Inmiddels een andere mail, een heel gedoe,
maar je vraag via Pm in mijn inbox, will do.
en oeeeee nog maar 8 dagen!!
(en ik heb dus echt GEEN idee wie wie heeft en waarom, laat staan wie BeessieSan is...)
mag ik heeeeeel brutaal vragen om een hint???
quote:Op donderdag 16 december 2010 12:50 schreef tessie het volgende:
Mijn kadootjes zijn net ook aangekomen!!!
Ik heb alleen de kaart al gelezen, volgens mij was dat niet de bedoelingMaar er stond verder niks op qua instructies....
![]()
Maar goed, ik ben zó slecht met hints, dat ik alsnog geen idee heb wie mijn SS is![]()
Wel goed gedicht hoor, SanTessie! Is die 2,5 uur niet voor niets geweest
Ik zwijg ook.quote:Op donderdag 16 december 2010 13:28 schreef miss_sly het volgende:
Volgens mij (maar ik kan er dus ook naast zitten) zijn de drie opties: Diaan, Amaranta en Jelief.
Zit ik in de goede richting?
quote:Op donderdag 16 december 2010 14:03 schreef miss_sly het volgende:
Nou, wie weet wat je al kunt bijdragen met zo'n klein gebaar
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:30 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Tja, ik had het kunnen weten... ik geef ook de familie de schuld
Ok, mijn top 3 aan verdachten:
1. Chan
2. Happyme
3. Keshet
En de beredenatie:Ha die LijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lees hier wie ik volgens jou zou kunnen zijn!
Nu vraag ik mij af wat er verkeerd is aan de regio
Waaronder je plaatste een heel legio
Aan mogelijke santa’s
Die voor jou afvallen helaas
![]()
Tja, nu moet ik met de billen bloot,quote:Op donderdag 16 december 2010 14:22 schreef Niet_Santaloos het volgende:
[..]
Ha die Lijn
Ik lees hier wie ik volgens jou zou kunnen zijn!
Nu vraag ik mij af wat er verkeerd is aan de regio
Waaronder je plaatste een heel legio
Aan mogelijke santa’s
Die voor jou afvallen helaas
Oh, pfiew, gelukkigquote:Op donderdag 16 december 2010 08:37 schreef SantaTrix het volgende:
Lieve Incantrix, wees niet bang
Je kadootjes heb ik allang
Je pakje moet alleen nog verstuurd
Sorry dat het allemaal wat langer duurt
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |