quote:Op woensdag 15 december 2010 19:55 schreef Lijnloos het volgende:
Het scheelde werkelijk waar neit heel veel... kon het nog net uit zijn handen grijpen...
Tja, ik had het kunnen weten... ik geef ook de familie de schuldquote:Op woensdag 15 december 2010 20:25 schreef Saffier het volgende:
[..]
Sorry, klinkt als een echte van B. actie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze zegt toch niet dat het vandáág was dat ze de cadeautjes uit zn handen moest vissen? Misschien gebeurde dat al wel 2 weken geledenquote:Op woensdag 15 december 2010 19:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
Das wel bijzonder, jij bent zowat bijna mijn hoofdverdachte.
Doet alsof ze niet kan haken enzo.
En nu zeg jij ( of doe jij alsof) jij je pakje nog moet versturen.
Mij maak je niet gek hoor!
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:40 schreef Chan het volgende:
En ohw! Ik heb mijn pakje!![]()
![]()
En ik zie dat ik verdacht wordt?![]()
![]()
Maar zonder afzender op de doos en ook door de T&T code in te vullen kom ik niet verder, want ook daar geen afzender ingevuld... grmblquote:
zolang er maar geen gat in zitquote:Op woensdag 15 december 2010 20:07 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Dat slaat natuurlijk nergens op he Marlinde!
Tuurlijk is het superleuk dat het kado van Mijsje er zo origineel uitziet, maar daar gaat het toch niet om?
Ik zou in ieder geval heel blij zijn met een simpele verpakking, alleen het idee dat iemand dat speciaal voor jou heeft gedaan is voor mij al kado genoeg!
ja dat is dan van mijquote:Op woensdag 15 december 2010 21:04 schreef amaranta het volgende:
Ik zat net heel aandachtig naar mijn pakje te kijken , in de hoop een hint te vinden (er zit een gat in aan de zijkant)
En ik werd echt helemaal psychedelisch van het cadeaupapier. Ben nu onder een soort van hypnose.
Uhhh hintjes zijn niet mijn sterkste kant... ben veeeel te bang om mezelf te verradenquote:Op woensdag 15 december 2010 20:54 schreef Chan het volgende:
[..]
Maar zonder afzender op de doos en ook door de T&T code in te vullen kom ik niet verder, want ook daar geen afzender ingevuld... grmbl![]()
Mag ik plz een hintje?
Dat rijmt niet!!quote:Op woensdag 15 december 2010 20:58 schreef Joshua. het volgende:
Ik heb nog niks gehoord van mijn vriendin.
Dan zal het pakje er nog niet zijn.
Wat liefquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:44 schreef Kerst_santa_Mrien in haar onderschrift het volgende:
Met mijn elfjes bedenken wij
Waarmee word Mrien nu blij
Van een nieuw huis,
naar een nieuw nijntje Pluis.
kommaaropyoquote:Op woensdag 15 december 2010 21:31 schreef mrien het volgende:
Ow ik heb trouwens een vraagje! Is er iemand die niet meedoet met het Secret Santa gebeuren en wel meeleest enzo die eventueel de honeurs voor mijn lootje zou willen waarnemen indien ik opeens aan het bevallen benNiet dat m'n lootje heel lang in spanning moet wachten van wie de kado's nu komen, dat zou ik toch wat minder vinden voor haar!
Je laat het maar weten, ik ben buiten mededingen.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:31 schreef mrien het volgende:
Ow ik heb trouwens een vraagje! Is er iemand die niet meedoet met het Secret Santa gebeuren en wel meeleest enzo die eventueel de honeurs voor mijn lootje zou willen waarnemen indien ik opeens aan het bevallen benNiet dat m'n lootje heel lang in spanning moet wachten van wie de kado's nu komen, dat zou ik toch wat minder vinden voor haar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |