Ik weet gewoon zeker dat ze me dan gaan vertellen "Sorry meneer maar daar kunnen wij niets aan doen. Had u maar aangetekend moeten bestellen. Prettige dag nog!"quote:Op maandag 13 december 2010 22:29 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Bellen als je ze deze week neit hebt denk ik maar?
Dat zal toch nietquote:Op maandag 13 december 2010 22:31 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik weet gewoon zeker dat ze me dan gaan vertellen "Sorry meneer maar daar kunnen wij niets aan doen. Had u maar aangetekend moeten bestellen. Prettige dag nog!"
maar ik w8 nog ff.
Ah, er komt dus nog een en ander binnen over de post.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:51 schreef GotC het volgende:
Yeah! Weer 4 kaartjes binnen..nog 2 te gaan
Ik heb het ticket al, dit was een oude vraag. Maar goed, opnieuw versturen kán dus wel.quote:Beste x,
De transactie is geslaagd. 1 ticket is per mail toegestuurd en de andere is naar uw postadres verzonden.
Als u over twee weken nog geen ticket heet ontvangen, dan verzoeken wij u contact met ons op te nemen. Vermeld in dat mailtje alstublief uw volledige adresgegevens zodat wij uw verzending kunnen nakijken.
Indien nodig zullen wij u nieuwe tickets met nieuwe barcodes toesturen. De eerder verzonden tickets zullen ongeldig worden gemaakt.
Met vriendelijke groet,
Ticket Service Nederland BV
yepquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:54 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ah, er komt dus nog een en ander binnen over de post.
ah mooi dan hoef ik me dus een stuk minder druk te makenquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:57 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik heb het ticket al, dit was een oude vraag. Maar goed, opnieuw versturen kán dus wel.
http://www.nu.nl/politiek(...)g-podiumkunsten.htmlquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:27 schreef julian6 het volgende:
BTW verhoging gaat niet door
helemaal voor niks in december op rantsoen leven
de 2e kamer
qft.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:27 schreef julian6 het volgende:
de 2e kamer
dat dus, en even afkloppen voor de Arctic Monkeysquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:27 schreef julian6 het volgende:
de 2e kamer
Dat zou vet zijnquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:13 schreef Gitaarmat het volgende:
Arctic Monkeys op steeds meer festivals. Kans op LL is groter dan Pinkpop denk ik aangezien die al 3 headliners hebben?
Ja heuj, iemand moet die rugtas waar ik in zit dragen hoor.quote:
Op een steekkar. Of je gaat samen met Grobbel een anti Lowlands organiseren.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja heuj, iemand moet die rugtas waar ik in zit dragen hoor.
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:51 schreef N-E-R-D het volgende:
Vandaag ook mijn kaartjes binnen gekregen
Hoho, nog niks is zeker.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:27 schreef julian6 het volgende:
de 2e kamer
Misschien komen ze dan ook wel op LL.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:03 schreef Fuszy het volgende:
Foo Fighters op Pinkpop. Had ze graag op Lowlands gezien.
Gelukkig heb ik vandaag mijn twee kaartjes binnen gehad via de post. Ik hoop dat jullie allemaal ze ook snel binnen krijgen!
Op het achterhouden van post staat ontslag, daarnaast is het een vrij zinloze actie aangezien de klant gegarandeerd nieuwe kaarten gaat opvragen bij ticketmaster. Zit je daar als dief met valse kaarten, uiteraard zijn er manieren om daarmee mensen op te lichten. Maar ik vermoed dat dit soort mensen over het algemeen geen post rondbrengenquote:Op woensdag 15 december 2010 07:17 schreef ArowanaW het volgende:
Kaartjes gister binnen gekregen, inderdaad een wonder dat ze niet gejat zijn door de postbode, er zat amper enveloppe om heen.
Aangetekende verzendingquote:
Ze worden verstuurd vanuit Den Haagquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:36 schreef julian6 het volgende:
Gvd nog steeds nietHoelang moet het duren om iets van duitsland naar amsterdam te sturen?!
ow, vorig jaar gingen ze nog vanuit Duitslandquote:Op woensdag 15 december 2010 11:46 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ze worden verstuurd vanuit Den Haag
Niet sneller dan printen. Waarom is het beter? Dis jij hier mijn printer ofzo?quote:Op woensdag 15 december 2010 11:44 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Aangetekende verzending![]()
Kost wat meer, maar is goed en snel
komt er eindelijk is iets goeds uit die beerputquote:Op woensdag 15 december 2010 11:46 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ze worden verstuurd vanuit Den Haag
E-ticket kost minder en is nog snellerquote:Op woensdag 15 december 2010 11:44 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Aangetekende verzending![]()
Kost wat meer, maar is goed en snel
Kloptquote:Op woensdag 15 december 2010 17:59 schreef julian6 het volgende:
Droeftoeters die met een A4'tje aan komen zettenIk lach ze uit met mijn authentieke, van speciaal gewatermerkt papier gemaakte toegangskaart die ook nog is uniek is en niet 1000x uitgeprint & verkocht kan worden
Droeftoeters die gewoon keihard het milieu redden doordat het kaartje niet eerst met vrachtwagens en busjes etc. vervoerd hoeft te worden :-)quote:Op woensdag 15 december 2010 17:59 schreef julian6 het volgende:
Droeftoeters die met een A4'tje aan komen zettenIk lach ze uit met mijn authentieke, van speciaal gewatermerkt papier gemaakte toegangskaart die ook nog is uniek is en niet 1000x uitgeprint & verkocht kan worden
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:29 schreef t0mmyb0y199 het volgende:
[..]
Droeftoeters die gewoon keihard het milieu redden doordat het kaartje niet eerst met vrachtwagens en busjes etc. vervoerd hoeft te worden :-)
eco-hippiesquote:Op woensdag 15 december 2010 18:29 schreef t0mmyb0y199 het volgende:
[..]
Droeftoeters die gewoon keihard het milieu redden doordat het kaartje niet eerst met vrachtwagens en busjes etc. vervoerd hoeft te worden :-)
Daar hangt de reeks al jaren van aan elkaarquote:Op woensdag 15 december 2010 18:55 schreef HAL9000S het volgende:
Jezus hoe irrelevant is deze discussie
Flogging Mollyquote:Op woensdag 15 december 2010 18:48 schreef Hpzone het volgende:
Alsjeblieft niet de Artic Monkeys weer.Dooie lijken op het podium die gasten, vind ze zo saai. Ik hoop een beetje op:
Flogging Molly
Prodigy
Dropkick Murhpy's
Heideroosjes
Kooks
Oomph!
La Pegatina
Motorhead.
Weet alleen van Flogging Molly dat ze rond die tijd waarschijnlijk Europa touren, dus daarvan weet ik dat het mogelijk zou zijn. De rest... geen flauw idee.
Ja. Want dat is echt een kwaliteitsband. Gaat de boeken in.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:48 schreef Hpzone het volgende:
Alsjeblieft niet de Artic Monkeys weer.Dooie lijken op het podium die gasten, vind ze zo saai. Ik hoop een beetje op:
Kooks
Check het lijstje in de OP wat je mee moet en ga niet te vroeg.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:13 schreef GoodShoes het volgende:
Ik heb mn kaartje ook binnen!.. Ga voor het eerst en in mn eentje iemand nog tips? Ken wel wat mensen die ook gaan, maar die vind ik niet zo interessant
Danke, ongeveer wist ik het wel, want was vorig jaar ook naar Pinkpop geweest. Alleen ik doelde vooral op het alleen gaan, want dat is voor mij echt iets nieuwsquote:Op donderdag 16 december 2010 15:21 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Check het lijstje in de OP wat je mee moet en ga niet te vroeg.
Ze waren te laat met kopen?quote:Op donderdag 16 december 2010 15:33 schreef PiRANiA het volgende:
Dit jaar moeten er wel 100 mensen in de OP kunnen staan toch?
Je gaat in je eentje naar een festval?!quote:Op donderdag 16 december 2010 15:13 schreef GoodShoes het volgende:
Ik heb mn kaartje ook binnen!.. Ga voor het eerst en in mn eentje iemand nog tips? Ken wel wat mensen die ook gaan, maar die vind ik niet zo interessant
Kloptquote:Op donderdag 16 december 2010 15:48 schreef julian6 het volgende:
[..]
Je gaat in je eentje naar een festval?!
Vriendin van mij is ook twee keer alleen gegaan en beviel d'r prima. Gewoon een beetje je eigen ding doen, Contacten maak je vanzelf.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:55 schreef GoodShoes het volgende:
[..]
Kloptik zou eerst met een maat van mij gaan, maar die had geen kaart kunnen krijgen.. Ik ben sowieso iemand die opzich redelijk snel contact maakt dus daar maak ik me geen zorgen over. Weet alleen totaal niet wat ik op Lowlands kan verwachten, maar 1 ding weet ik zeker. Ik ga het niet missen
Ik heb erna wel twee dagen straight geslapen en toen aws ik enigszins uitgedroogd.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:14 schreef Thory het volgende:
Ik word chagrijnig als ik niet 10 uur slaap heb gehad op LowLands hoor.
Dan gaat hij toch alleenquote:Op donderdag 16 december 2010 16:21 schreef Beaudelaire het volgende:
Twee jaar geleden hadden we iemand mee die de hele tijd door naar bands wilde kijken en zijn programmaboekje aan zijn hand vastgenaaid had (figuurlijk gesproken). Maar het was zo warm dat we niet altijd zin hadden om met hem mee te gaan en toen werd 'ie pissed.
Vet irritant persoon was dat.
Heeft hij ook gedaan.quote:
Zo irritant hè.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:21 schreef Beaudelaire het volgende:
Twee jaar geleden hadden we iemand mee die de hele tijd door naar bands wilde kijken en zijn programmaboekje aan zijn hand vastgenaaid had (figuurlijk gesproken). Maar het was zo warm dat we niet altijd zin hadden om met hem mee te gaan en toen werd 'ie pissed.
Vet irritant persoon was dat.
Greenpeaceballen?quote:Op donderdag 16 december 2010 16:24 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Heeft hij ook gedaan.
We gingen met z'n driëen de hele tijd naar die Greenpeace-ballen kijken (fascinerend) en hij werd pissed dat we daar al een paar uur zaten.
Wat je zegt, veel erger jaquote:Op donderdag 16 december 2010 16:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Zo irritant hè.Weet je wat nog erger is? Iemand die met je meegaat naar iets terwijl diegene het zelf niet leuk vind en er dan vet chagrijnig bij staat en als je dan zegt yooo ga weg dan als je hetn iet tof vindt, zo kan ik ook niet geniten, dattie dan reageert met 'Nee, ik ben hier voor jou'. JA LUISTER DAN
Dat was met mijn ex bij Boys Noize en Coldplay (later vond hij die wel tof, maar hij vond de rij en het gedrang voorh et voorvak zo verschrikkelijk. Ehh ja voor mij hoef je het niet te doen hoor) en toen heb ik helemaal niet genoten van Boys Noize terwijl ik hem zoooo graag wilde zienEn toen moest ik huilen en heb ik 2 Many DJ's ook nog gemist.
Die wren zo mooiiiiiiiiii.quote:
Ah dat was voor mijn tijd (hehehe eigenlijk niet maar ik ging met ex naar Spanje ipv Lowlands en toen maakte ik het een week voor die vakantie uit en had ik geen LL kaartje meerquote:Op donderdag 16 december 2010 16:26 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Deze.
Dat was hilarisch, hebben er wel een paar uur naar zitten kijken achter elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |