hoiquote:
Nog gecondoleerd Roel, dat had ik volgens mij nog niet gedaan.quote:Op maandag 6 december 2010 16:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Uitvaart van overleden vriendin was erg mooi. Ontzettend druk.
é swa, moe-ot jo niet toerug noer Spanjie!quote:
quote:Op maandag 6 december 2010 16:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Uitvaart van overleden vriendin was erg mooi. Ontzettend druk.
Idd.. Zal wellicht haar wens zijn geweest, maar weet ik niet 100% zeker. Familie had iig toegang en hebben heel veel steun aan de online steunbetuigingen gehad.quote:Op maandag 6 december 2010 16:18 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Nog gecondoleerd Roel, dat had ik volgens mij nog niet gedaan.![]()
Wat ik overigens wel een beetje wrang vind dat als ik nu naar het Twitteraccount van haar ga dat er dan 'Sorry, that page doesnt exist' komt.
Heb ik ooit ook gehad moet je verder niet aan storenquote:Op maandag 6 december 2010 16:31 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb nog ¤27,50 aan bioscoopbonnen
Ik zit hier een beetje op te ruimen kom ik een brief van begin dit jaar tegen:
Commando DienstenCentra
Ministerie van Defesie
blablabla
''met deze brief informeer ik u dat u bent ingeschreven voor de militaire dienstplicht. U hoeft echter niet in dienst, omdat er in Nederland geen actieve dienstplicht meer is.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Schrijf me dan niet in, schrijf dan geen brief, en verbruik mijn belastingcenten niet aan dit soort gelul!
Dat Zweeds van Sanderquote:Op maandag 6 december 2010 17:16 schreef alors het volgende:
Hahahhah dat over die irritante reclames, wat een herkenning!
Ik weet atm serieus niet wat de Megahit is. Even vergeten. Ga ik eens diep over nadenken.quote:Op maandag 6 december 2010 16:20 schreef Waalwijker het volgende:
Ik vind de MegaHit steeds beter worden.
Pas maar op als je er nog uit moetquote:
Linkje?quote:Op maandag 6 december 2010 17:43 schreef themauster het volgende:
Zo. de kerstboom staat nu nog versieren onder genot van de kerstplaylist van Elger op spotify
Mogen ze van mij meteen weer invoeren, die dienstplicht. Is goed voor een mens, beetje discipline in je donder gedrild krijgen!quote:Op maandag 6 december 2010 16:31 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb nog ¤27,50 aan bioscoopbonnen
Ik zit hier een beetje op te ruimen kom ik een brief van begin dit jaar tegen:
Commando DienstenCentra
Ministerie van Defesie
blablabla
''met deze brief informeer ik u dat u bent ingeschreven voor de militaire dienstplicht. U hoeft echter niet in dienst, omdat er in Nederland geen actieve dienstplicht meer is.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Schrijf me dan niet in, schrijf dan geen brief, en verbruik mijn belastingcenten niet aan dit soort gelul!
quote:Op maandag 6 december 2010 17:49 schreef themauster het volgende:
[..]
http://open.spotify.com/u(...)esNfStK4AVSPU4FstJ9R So This Is Christmas
Die plaat is zo dikquote:Op maandag 6 december 2010 17:44 schreef alors het volgende:
The Darkness
Noooit meer wat van gehoord...!
Whehequote:Op maandag 6 december 2010 17:29 schreef Allrounder het volgende:
De mist is zo dicht dat je je fiets er tegenaan kan zetten.
ja, dat dan weer wel...quote:
Goede plaat van de Presidents of the USAquote:Op maandag 6 december 2010 19:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, dat dan weer wel...
denk dat ik straks ga proberen Peaches van Presidents of the USA te laten draaien.
Hé Popje!quote:
dat is al een tijdje zo, of dat was een tijdje geleden ook al zo, dat zou ook kunnenquote:Op maandag 6 december 2010 19:15 schreef -Hans- het volgende:
Sirolf ik zie ineens de namen van de programma's niet meer terug (http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/13137).
Dirty Bit
en net doe je nog vanquote:Op maandag 6 december 2010 19:16 schreef alors het volgende:
Ik weet weer waarom ik nooit meer luister na 1900, wat een nonmuziek.
van @Domien mocht ze wel bij hem komen eten....quote:Op maandag 6 december 2010 19:18 schreef -Hans- het volgende:
Is eva jinek inmiddels al thuis? Ze zei tegen Erwin Kroll dat ze van haar ouders niet met de auto naar huis mocht omdat het buiten zo glad was. Erwin keek toen trouwens wel een beetje moeilijk.
Heb het ook al een paar keer eerder gezien, maar het hoort niet zo en het was ook voorheen ook niet zoquote:Op maandag 6 december 2010 19:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Hé Popje!
[..]
dat is al een tijdje zo, of dat was een tijdje geleden ook al zo, dat zou ook kunnen
Wat een boefje die Domienquote:Op maandag 6 december 2010 19:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
van @Domien mocht ze wel bij hem komen eten....
Update van de server dacht ik..quote:Op maandag 6 december 2010 19:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Hé Popje!
[..]
dat is al een tijdje zo, of dat was een tijdje geleden ook al zo, dat zou ook kunnen
Wil 'm woensdag gaan kijken, is 't wat?quote:Op maandag 6 december 2010 19:20 schreef 3rdRock het volgende:
ow Hans. als je van hersenloos popcornvermaak houdt is Unstoppable nog wel een aardig ideetje voor een eenzame avond
Is het een beetje in de stijl van The Expendables? Dat was me toch een filmquote:Op maandag 6 december 2010 19:20 schreef 3rdRock het volgende:
ow Hans. als je van hersenloos popcornvermaak houdt is Unstoppable nog wel een aardig ideetje voor een eenzame avond
als je van vette actie-scenes houdt welquote:Op maandag 6 december 2010 19:22 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Wil 'm woensdag gaan kijken, is 't wat?
mwoah...nee dat niet. meer een soort Speed, maar dan zonder lekker wijf in een bus, maar met een neger in een treinquote:Op maandag 6 december 2010 19:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is het een beetje in de stijl van The Expendables? Dat was me toch een film.
Hoe zijn de acteerprestaties? Denzel zit erin, dus dan verwacht ik er wel wat van.quote:Op maandag 6 december 2010 19:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als je van vette actie-scenes houdt welverhaal heeft niets om het lijf en het drama-gedeelte wordt er ook maar bij de haren bijgesleept. Verwacht er gewoon niet teveel van, dan is het wel wat
die zijn voor dit type film wel prima. Denzel doet zn best en van Chris Pine had ik nog nooit een film gezien. Rosario Dawson doet het ook goed. GEwoon gaan, dan vermaak je je welquote:Op maandag 6 december 2010 19:25 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Hoe zijn de acteerprestaties? Denzel zit erin, dus dan verwacht ik er wel wat van.
Ben ineens een stuk minder enthousiastquote:Op maandag 6 december 2010 19:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mwoah...nee dat niet. meer een soort Speed, maar dan zonder lekker wijf in een bus, maar met een neger in een trein
ik heb er ook geen 9euro aan uitgegeven, maar ach...PAthe Unlimited. Nu Rapunzel nog zien en dan ben ik weer bijquote:Op maandag 6 december 2010 19:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben ineens een stuk minder enthousiast. Geen lekker wijf, maar een neger. Nou, alle respect natuurlijk maar ik zie toch liever een lekker wijf
. Koop de DVD wel.
En natuurlijk New Kids Turbooooquote:Op maandag 6 december 2010 19:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb er ook geen 9euro aan uitgegeven, maar ach...PAthe Unlimited. Nu Rapunzel nog zien en dan ben ik weer bij
we kunnen woensdag als New Kid naar de premiere in Pathe Grunn.....heb jij je aussie nog?quote:
Googlen naar d'r Playboypics is goedkoper.quote:Op maandag 6 december 2010 19:30 schreef Waalwijker het volgende:
Ah, Katja. Ik bied 5 euro als ze d'r tieten laat zien.
Klopt, maar op die foto's is zowat ieder stukje huid gephotoshoped.quote:Op maandag 6 december 2010 19:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Googlen naar d'r Playboypics is goedkoper.
Nope, die was echt helemaal versletenquote:Op maandag 6 december 2010 19:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
we kunnen woensdag als New Kid naar de premiere in Pathe Grunn.....heb jij je aussie nog?
Da's al een week of 3 zo hoor. Ben kort geleden overgestapt naar een andere host met een andere PHP-versie en daarop werkte m'n uitzendschema-scriptje niet meer lekker. Komt binnenkort terug, als ik ooit weer eens tijd heb (en zin).quote:Op maandag 6 december 2010 19:15 schreef -Hans- het volgende:
Sirolf ik zie ineens de namen van de programma's niet meer terug (http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/13137).
Dirty Bit
ik heb er niet eensquote:Op maandag 6 december 2010 19:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope, die was echt helemaal versleten. Idem trouwens voor mijn Cavello.
ik weet het nog niet, daarom wil ik het eerst horenquote:Op maandag 6 december 2010 19:40 schreef Waalwijker het volgende:
Ik heb dus echt heeeeleeeemaaaaal niks met dat nieuwe Kanye-album. Gevalletje met de massa meelopen voor vele denk ik.
Nr. 3 van More ABBA Gold is imho een van de allermooiste nummers aller tijden. Sowieso zou iedereen ABBA Gold en More ABBA Gold in huis moeten hebben. Fantastische cd's.quote:Op maandag 6 december 2010 19:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb er niet eenswel nog ergens een Thunderdome-cd...maar verder niks
apart nummer dit van Kanye. cd staat op mijn mp3-speler dus dan zal die binnenkort wel voorbij komen. zit nu middenin More ABBA Gold!
Day before you came is idd erg mooi. Prachtige nummers heeft dat dat 4tal gemaaktquote:Op maandag 6 december 2010 19:42 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nr. 3 van More ABBA Gold is imho een van de allermooiste nummers aller tijden. Sowieso zou iedereen ABBA Gold en More ABBA Gold in huis moeten hebben. Fantastische cd's.
Dat is nog eens goede info. Dank! Weer helemaal op de hoogte.quote:Op maandag 6 december 2010 19:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's al een week of 3 zo hoor. Ben kort geleden overgestapt naar een andere host met een andere PHP-versie en daarop werkte m'n uitzendschema-scriptje niet meer lekker. Komt binnenkort terug, als ik ooit weer eens tijd heb (en zin).
ABBA Gold staat bij mij in kastquote:Op maandag 6 december 2010 19:42 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nr. 3 van More ABBA Gold is imho een van de allermooiste nummers aller tijden. Sowieso zou iedereen ABBA Gold en More ABBA Gold in huis moeten hebben. Fantastische cd's.
Thunderdome cd's heb ik ook !quote:Op maandag 6 december 2010 19:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb er niet eenswel nog ergens een Thunderdome-cd...maar verder niks
apart nummer dit van Kanye. cd staat op mijn mp3-speler dus dan zal die binnenkort wel voorbij komen. zit nu middenin More ABBA Gold!
Dat zeker jaquote:Op maandag 6 december 2010 19:37 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Klopt, maar op die foto's is zowat ieder stukje huid gephotoshoped.
t stinkt hier naar eigendunk ;-)quote:
Dan moet je even een raampje open zetten.quote:
Ik wil die week ook nog wel wat slapen hoor, vooral 's nachts.quote:Op maandag 6 december 2010 19:50 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
En tenzij Sirolf live de webcams bewerkt zal dat daar niet het geval zijn.
Hans heeft gelijk.quote:Op maandag 6 december 2010 19:54 schreef -Hans- het volgende:
Kijk. Dit is nog eens een goede kerstplaat.
he schat!quote:
gezellig zo samen op de bank Fok!kenquote:
Je bent niet op komen dagenquote:Op maandag 6 december 2010 20:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gezellig zo samen op de bank Fok!ken
naast wie zit ik dan in hemelsnaam?quote:
Geen idee, maar niet naast mij. Ik heb al iemand anders ten samenwonen gevraagdquote:Op maandag 6 december 2010 20:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
naast wie zit ik dan in hemelsnaam?
*jaloers*quote:Op maandag 6 december 2010 20:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, maar niet naast mij. Ik heb al iemand anders ten samenwonen gevraagd
Zou ik wel doen, ja!!quote:Op maandag 6 december 2010 20:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
*jaloers*
mmm....dan ga ik toch maar eens even vragen wie er naast me zit
nee, dat kan niet...ik zit nl bij haar in huis!quote:Op maandag 6 december 2010 20:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Zou ik wel doen, ja!!Misschien is het wel een zwerfster die je van onder de brug is gevolgd
En het is niet extreem koud enzo?? Hmm... Nu word ik nieuwsgierig!!quote:Op maandag 6 december 2010 20:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, dat kan niet...ik zit nl bij haar in huis!
Dat vond ik nou ook! Mooi dat ze eraan mee wil werken, al hoop ik dat Ilse dit jaar ook weer wat gaat doenquote:Op maandag 6 december 2010 20:38 schreef alors het volgende:
Oh wat tof trouwens dat Katja slaapgast is
nja....dat is het wel....mmm, ik ga toch maar naar mijn eigen huisje ipv onder deze brug te blijven....quote:Op maandag 6 december 2010 20:40 schreef minthy het volgende:
[..]
En het is niet extreem koud enzo?? Hmm... Nu word ik nieuwsgierig!!
Wel tof dat ze een eigen bank heeft, de meesten hebben alleen een plastic tasje met wat spulletjes erin. Toch jammer voor je dat het niks is geworden met haarquote:Op maandag 6 december 2010 20:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja....dat is het wel....mmm, ik ga toch maar naar mijn eigen huisje ipv onder deze brug te blijven....
ach ja....voor deze tandeloze zwerfster 10 anderenquote:Op maandag 6 december 2010 20:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Wel tof dat ze een eigen bank heeft, de meesten hebben alleen een plastic tasje met wat spulletjes erin. Toch jammer voor je dat het niks is geworden met haar
Das ook wel weer zo, genoeg keus bij de maatschappelijke opvangquote:Op maandag 6 december 2010 20:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach ja....voor deze tandeloze zwerfster 10 anderen
ja, we kunnen er nu wel om lachen, maar met een beetje pech mag ik daar binnenkort gaan aankloppen.quote:Op maandag 6 december 2010 20:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Das ook wel weer zo, genoeg keus bij de maatschappelijke opvang
dus jij hebt liever Mario Been dan Martin Jol, kom op zeg.quote:Op maandag 6 december 2010 21:13 schreef TheZapster het volgende:
Slechter kan het niet dus dag dikke Jol
nope, hijs druk met andere zaken.quote:Op maandag 6 december 2010 21:20 schreef Sirolf het volgende:
En, staat Veenstra dit nummer nog 'gevoelig' mee te zingen zoals 'ie een paar jaar terug bij EW deed?
ja, hoezo?quote:Op maandag 6 december 2010 21:21 schreef TheZapster het volgende:
Hebben jullie wel eens van PM gehoord minthy en 3rdrock?
Of MSN..quote:Op maandag 6 december 2010 21:21 schreef TheZapster het volgende:
Heb jij wel eens van het subforum "voetbal" gehoord? Azijnzeikerquote:Op maandag 6 december 2010 21:21 schreef TheZapster het volgende:
ga jij eens heel vlug een cityfmtopic starten!quote:
Drinkt Veenstra nog wel eens bier tijdens zijn show?quote:Op maandag 6 december 2010 21:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nope, hijs druk met andere zaken.
[..]
ja, hoezo?
Zou wel eens een succes topic kunnen worden. Goed idee, Rock.quote:Op maandag 6 december 2010 21:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ga jij eens heel vlug een cityfmtopic starten!
wel tijdens ekstra weekend...tijdens metmichiel weet ik het niet...tis de 1e keer sinds zeker een week dat ik weer meemaakquote:Op maandag 6 december 2010 21:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Drinkt Veenstra nog wel eens bier tijdens zijn show?
Doek niet an! Iedereen loopt hier over van alles en nog wat te lullen, gaat 9 van de 10 keer niet eens over 3fmquote:
quote:Op maandag 6 december 2010 21:21 schreef TheZapster het volgende:
quote:Op maandag 6 december 2010 21:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Heb jij wel eens van het subforum "voetbal" gehoord? Azijnzeiker
postduif!quote:
Dat is wat anders dan gesprekjes tussen 2 personen in een topicquote:Op maandag 6 december 2010 21:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Doek niet an! Iedereen loopt hier over van alles en nog wat te lullen, gaat 9 van de 10 keer niet eens over 3fm
Ach, zo'n ontluikende liefde.quote:Op maandag 6 december 2010 21:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan gesprekjes tussen 2 personen in een topic
Deed 'ie vroeger eigenlijk elke avond (toen de kids er nog niet waren). Keek vroeger ook elke avond via de cam mee, maar tegenwoordig is het misschien 1 a 2 keer per maand.quote:Op maandag 6 december 2010 21:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wel tijdens ekstra weekend...tijdens metmichiel weet ik het niet...tis de 1e keer sinds zeker een week dat ik weer meemaak
Wow had ik niet verwacht...quote:Op maandag 6 december 2010 21:13 schreef TheZapster het volgende:
Slechter kan het niet dus dag dikke Jol
Wat doen wij nu dan?quote:Op maandag 6 december 2010 21:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan gesprekjes tussen 2 personen in een topic
nja, jammer dat niet wederzijds isquote:
vergeet Willem2 niet! en die druiloren uit Arnhem (maar daarin ben ik bevooroordeeldquote:Op maandag 6 december 2010 21:30 schreef Pino112 het volgende:
Ajax
Na Feyenoord dé faal van het seizoen.
Klopt...quote:Op maandag 6 december 2010 21:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, jammer dat niet wederzijds is
van welke kant eigenlijk niet?quote:
quote:Op maandag 6 december 2010 21:30 schreef Pino112 het volgende:
Ajaxdé faal sinds het ontstaan van de aarde.
al mijn 3e blauwtje in 2 maandenquote:Op maandag 6 december 2010 21:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Van mijn kant niet, heb het al druk genoeg
Bring me to life is 1 van mijn guilty pleasuresquote:Op maandag 6 december 2010 21:35 schreef -Hans- het volgende:
Jeetje, Veenstra weet ze wel uit te zoeken vanavond.
Gaat wel lekker, idd!!quote:Op maandag 6 december 2010 21:35 schreef -Hans- het volgende:
Jeetje, Veenstra weet ze wel uit te zoeken vanavond.
nja, vooral het eelt op mn rechterhandquote:
quote:Op maandag 6 december 2010 21:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, vooral het eelt op mn rechterhand
Ah, zal er even goed oplettenquote:Op maandag 6 december 2010 21:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Bring me to life is 1 van mijn guilty pleasuresmocht je ooit iemand door groningen zien lopen terwijl hij rare fake-rap-moves maakt en dit nummer playbackt....it's me!
Dan ben ik al gauw geneigd om even met Zuidlaren te bellenquote:Op maandag 6 december 2010 21:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Bring me to life is 1 van mijn guilty pleasuresmocht je ooit iemand door groningen zien lopen terwijl hij rare fake-rap-moves maakt en dit nummer playbackt....it's me!
Jazeker!! Heb ik overal aanstaan, alleen niet altijd op zondagavondquote:
hoewel dat Groningen niet al te lang meer zal duren....vandaag te horen gekregen dat ik op dit moment overtallig ben verklaard en in het slechtste geval per 31marat op straat sta.....maar waarschijnlijk gaan er genoeg mensen vrijwillig weg en dan verhuis ik begin volgend jaar naar Ljouwert....en anders per april ofzo richting het zuiden....quote:
is dat net zoiets als Wolfheze?quote:Op maandag 6 december 2010 21:38 schreef themauster het volgende:
[..]
Dan ben ik al gauw geneigd om even met Zuidlaren te bellen
Doe ook nog ff een duit in het zakjequote:Op maandag 6 december 2010 21:38 schreef Waalwijker het volgende:
Hans, start jij vast een nieuw topic? minthy en 3rdRock zullen deze wel in een minuut of 5 volgespamd hebben.
In Zuidlaren staat het bekendste gekkenhuis van het noordenquote:
in Wolfheze die van Gelderlandquote:Op maandag 6 december 2010 21:39 schreef themauster het volgende:
[..]
In Zuidlaren staat het bekendste gekkenhuis van het noorden
En doar is niks mis met.quote:Op maandag 6 december 2010 21:38 schreef Waalwijker het volgende:
Hans, start jij vast een nieuw topic? minthy en 3rdRock zullen deze wel in een minuut of 5 volgespamd hebben.
We worden gewoon nog kampioen met Blind en De Boer hoorquote:Op maandag 6 december 2010 21:30 schreef Pino112 het volgende:
Ajax
Succes d'r mee, kerel.quote:Op maandag 6 december 2010 21:40 schreef TheZapster het volgende:
[..]
We worden gewoon nog kampioen met Blind en De Boer hoor
jij racefietser zijn?quote:Op maandag 6 december 2010 21:40 schreef Steven250 het volgende:
kijk, weer eens leuk om deze compleet te horen, Jesus of Suburbia
Gelukkig gelooft er nog iemand in sprookjesquote:Op maandag 6 december 2010 21:40 schreef TheZapster het volgende:
[..]
We worden gewoon nog kampioen met Blind en De Boer hoor
Kom in Nieuwleusen wonenquote:Op maandag 6 december 2010 21:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoewel dat Groningen niet al te lang meer zal duren....vandaag te horen gekregen dat ik op dit moment overtallig ben verklaard en in het slechtste geval per 31marat op straat sta.....maar waarschijnlijk gaan er genoeg mensen vrijwillig weg en dan verhuis ik begin volgend jaar naar Ljouwert....en anders per april ofzo richting het zuiden....
De rest is ook dramatischquote:Op maandag 6 december 2010 21:41 schreef themauster het volgende:
[..]
Gelukkig gelooft er nog iemand in sprookjes
mag ik bij jou wonen dan?quote:
It's not a season to be Jol-ly, faal lalalala lala lala.quote:Op maandag 6 december 2010 21:30 schreef Pino112 het volgende:
Ajax
Geef dan maar een seintje als het bijna zo ver is. Scheelt weer een hoop gescroll en energie.quote:Op maandag 6 december 2010 21:38 schreef Waalwijker het volgende:
tip: pas op voor paaltjes....anders kun je zo 3maanden uit de running zijnquote:
Het is dit jaar al 295 uur goed gegaanquote:Op maandag 6 december 2010 21:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tip: pas op voor paaltjes....anders kun je zo 3maanden uit de running zijn
Damn, dat is wel klote zeg. Niet al te fraai begin van de werkweek. Hopen dat veel mensen zelfs vertrekken, zodat jij kan blijven. Onzekere tijden!quote:Op maandag 6 december 2010 21:38 schreef 3rdRock het volgende:
hoewel dat Groningen niet al te lang meer zal duren....vandaag te horen gekregen dat ik op dit moment overtallig ben verklaard en in het slechtste geval per 31marat op straat sta.....maar waarschijnlijk gaan er genoeg mensen vrijwillig weg en dan verhuis ik begin volgend jaar naar Ljouwert....en anders per april ofzo richting het zuiden....
quote:Op maandag 6 december 2010 21:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goed bezig die Minthy! Zondagavond is er ook weinig te beleven @ 3FM.
Dat eerste.quote:Op maandag 6 december 2010 21:48 schreef alors het volgende:
Duurt ie plaat tien minuten of is 3fmfan kapot?
Just For Tonight!quote:Op maandag 6 december 2010 21:48 schreef alors het volgende:
dan doe je het beter dan ikquote:Op maandag 6 december 2010 21:46 schreef Steven250 het volgende:
[..]
Het is dit jaar al 295 uur goed gegaan
nja, waarsch komt het goed. er moeten er 6-7 uit, ik ben nr 6 of 7...maar er gaan er 3 die er niet uithoeven vrijwillig dus dan zit ik safe. dat hoop ik rond kerst te weten. ach, maak me er niet druk om. ik zie welquote:Op maandag 6 december 2010 21:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn, dat is wel klote zeg. Niet al te fraai begin van de werkweek. Hopen dat veel mensen zelfs vertrekken, zodat jij kan blijven. Onzekere tijden!
Goed bezig die Minthy! Zondagavond is er ook weinig te beleven @ 3FM.
nja, nee, dan trek ik toch liever bij een leuke dame inquote:Op maandag 6 december 2010 21:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sorry, maar staan genoeg huuzen te koop hier.
duurt zo'n 10 minuten jaquote:Op maandag 6 december 2010 21:48 schreef alors het volgende:
+1quote:
wat Sirolf zegt dus!quote:
quote:Op maandag 6 december 2010 21:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sorry, maar staan genoeg huuzen te koop hier.
quote:
Drie vor Zwulf! Endlich! Hansel!quote:
nein, wir haben Ericquote:
Oh fijn, dan heb ik iig niks gemist tijdens het Spotifyen.quote:Op maandag 6 december 2010 22:06 schreef 3rdRock het volgende:
hij begint iig goed met een fijne wombatskerstplaat!
Die plaat ga je deze maand nog minimaal 1000x horen. No panicquote:Op maandag 6 december 2010 22:10 schreef alors het volgende:
[..]
Oh fijn, dan heb ik iig niks gemist tijdens het Spotifyen.
Rob Stenders heeft haar ook wel eens gespamd. Schijnt wel heel goed te zijn.quote:Op maandag 6 december 2010 22:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ken je haar ? Zegt mij zo even niets.
zal wel zijn omdat The Madd vandaag heeft aangekondigd te kappen. lekker nummer dit trouwensquote:
Het zegt mij echt nietsquote:Op maandag 6 december 2010 22:14 schreef alors het volgende:
[..]
Rob Stenders heeft haar ook wel eens gespamd. Schijnt wel heel goed te zijn.
Dat andere nummer, Cold War is echt vet, is alleen totaal genegeerdJa beter draai je Sjakkelien he
En dat vind ik echt jammer want ze hebben leuke platen gemaakt en het optreden op Noorderslag in de Heineken zaal? was gewoon erg goed.quote:Op maandag 6 december 2010 22:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zal wel zijn omdat The Madd vandaag heeft aangekondigd te kappen. lekker nummer dit trouwens
yup. Songs for the Deaf heb ik echt grijsgedraaid.quote:
vanwege motorhead? zonde...lekker rammuh!quote:
Zeker. Belgen weten wel hoe ze mooie muziek moeten makenquote:Op maandag 6 december 2010 22:39 schreef Rearviewmirror het volgende:
wat een toffe muziek maken die belgen toch:)dEUS
quote:
motorhead is toch ee nbeetje het engels/amerikaanse Triggerfingerquote:
quote:Op maandag 6 december 2010 22:45 schreef Briggy het volgende:
[..]
Kan je toch niet stil bij blijven zitten
Er is op je gestemd bij de FOK!userawardsquote:
Kan het mij haast niet voorstellen, maar leuk om te zien. Hahaquote:Op maandag 6 december 2010 22:47 schreef Briggy het volgende:
[..]
Er is op je gestemd bij de FOK!userawards![]()
De all-all interessantste / leukste user om te volgen op FOK! -Hans-
Niet zo bescheiden he Hansel!quote:Op maandag 6 december 2010 22:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kan het mij haast niet voorstellen, maar leuk om te zien. Haha.
slaap lekker!quote:
nja, eerst Shared eruit....quote:Op maandag 6 december 2010 22:57 schreef Briggy het volgende:
Elke keer denk ik het weer...
Als ze die stelling nou eens met pensioen sturen en gewoon 3 uur muziek draaien![]()
Ik droom nog even verder
krijg je toch wel centjes of vrij uren voor?quote:
ik heb er1 in de wachtrij staan...en dat duurt nog meer dan een dag...:')quote:
Soms wel soms niet... Ligt aan de stemming van de managersquote:Op maandag 6 december 2010 23:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
krijg je toch wel centjes of vrij uren voor?
nou ja zeg! belachelijk! dat moet toch gewoon geregeled zijn....quote:Op maandag 6 december 2010 23:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Soms wel soms niet... Ligt aan de stemming van de managers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |