ik weet het nog niet, daarom wil ik het eerst horenquote:Op maandag 6 december 2010 19:40 schreef Waalwijker het volgende:
Ik heb dus echt heeeeleeeemaaaaal niks met dat nieuwe Kanye-album. Gevalletje met de massa meelopen voor vele denk ik.
Nr. 3 van More ABBA Gold is imho een van de allermooiste nummers aller tijden. Sowieso zou iedereen ABBA Gold en More ABBA Gold in huis moeten hebben. Fantastische cd's.quote:Op maandag 6 december 2010 19:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb er niet eenswel nog ergens een Thunderdome-cd...maar verder niks
apart nummer dit van Kanye. cd staat op mijn mp3-speler dus dan zal die binnenkort wel voorbij komen. zit nu middenin More ABBA Gold!
Day before you came is idd erg mooi. Prachtige nummers heeft dat dat 4tal gemaaktquote:Op maandag 6 december 2010 19:42 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nr. 3 van More ABBA Gold is imho een van de allermooiste nummers aller tijden. Sowieso zou iedereen ABBA Gold en More ABBA Gold in huis moeten hebben. Fantastische cd's.
Dat is nog eens goede info. Dank! Weer helemaal op de hoogte.quote:Op maandag 6 december 2010 19:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's al een week of 3 zo hoor. Ben kort geleden overgestapt naar een andere host met een andere PHP-versie en daarop werkte m'n uitzendschema-scriptje niet meer lekker. Komt binnenkort terug, als ik ooit weer eens tijd heb (en zin).
ABBA Gold staat bij mij in kastquote:Op maandag 6 december 2010 19:42 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nr. 3 van More ABBA Gold is imho een van de allermooiste nummers aller tijden. Sowieso zou iedereen ABBA Gold en More ABBA Gold in huis moeten hebben. Fantastische cd's.
Thunderdome cd's heb ik ook !quote:Op maandag 6 december 2010 19:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb er niet eenswel nog ergens een Thunderdome-cd...maar verder niks
apart nummer dit van Kanye. cd staat op mijn mp3-speler dus dan zal die binnenkort wel voorbij komen. zit nu middenin More ABBA Gold!
Dat zeker jaquote:Op maandag 6 december 2010 19:37 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Klopt, maar op die foto's is zowat ieder stukje huid gephotoshoped.
t stinkt hier naar eigendunk ;-)quote:
Dan moet je even een raampje open zetten.quote:
Ik wil die week ook nog wel wat slapen hoor, vooral 's nachts.quote:Op maandag 6 december 2010 19:50 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
En tenzij Sirolf live de webcams bewerkt zal dat daar niet het geval zijn.
Hans heeft gelijk.quote:Op maandag 6 december 2010 19:54 schreef -Hans- het volgende:
Kijk. Dit is nog eens een goede kerstplaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |