Hypotheek rente aftrek. Het financieren van tweede en derde huizen voor miljonairs. Je kan toch niet van ze eisen dat ze daar hun bonussen voor gebruiken.quote:Op maandag 6 december 2010 14:29 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
Handleiding Regelgeving Accountancy
(serieus wasda?)
Tuurlijk wel. Nieuws is nieuws. En de krampachtige houding van alle overheden toont alleen maar aan dat er iets flink stinkt. Overigens heb ik moeite de neiging tot het schreeuwen van: "Als je niets te verbergen hebt, heb je niets te vrezen" te onderdrukken. De eerstvolgende keer dat types als Teeven dat weer eens roepen hoeft de interviewer alleen nog maar te zeggen: "Wikileaks!"quote:Op maandag 6 december 2010 14:13 schreef Dlocks het volgende:
Het verspreiden van GESTOLEN documenten ofwel HELING is inderdaad niet de taak van de publieke omroep.
Ben ik het op zich mee eens. Echter 99% van de gestolen informatie is totaal niet relevant.quote:Op maandag 6 december 2010 14:15 schreef Viajero het volgende:
[..]
Wel als het over corruptie gaat bijvoorbeeld.
Oops, ok. Kwam totaal niet bij mij op, thnx.quote:Op maandag 6 december 2010 14:30 schreef Viajero het volgende:
[..]
Hypotheek rente aftrek. Het financieren van tweede en derde huizen voor miljonairs. Je kan toch niet van ze eisen dat ze daar hun bonussen voor gebruiken.
daar ben ik het mee eens. vraag me dan wel af waarom assange zo op de hielen wordt gezeten. is het dan toch allemaal een show, net als die global warming emails?quote:Op maandag 6 december 2010 14:31 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Ben ik het op zich mee eens. Echter 99% van de gestolen informatie is totaal niet relevant.
In dit geval is er geheime informatie gestolen.quote:Op maandag 6 december 2010 14:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heling is het verkopen van gestolen spullen
Wees dan ook consequent en gooi Boer zoekt vrouw, Paul de Leeuw en het voetbal ook van de PO af.quote:CDA-Kamerlid Ank Bijleveld vindt dat niet horen bij het takenpakket van een publieke omroep, wat Powned is.
Hehe, mee eens.quote:Op maandag 6 december 2010 14:31 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Nieuws is nieuws. En de krampachtige houding van alle overheden toont alleen maar aan dat er iets flink stinkt. Overigens heb ik moeite de neiging tot het schreeuwen van: "Als je niets te verbergen hebt, heb je niets te vrezen" te onderdrukken. De eerstvolgende keer dat types als Teeven dat weer eens roepen hoeft de interviewer alleen nog maar te zeggen: "Wikileaks!"
Niet bemoeien met de inhoud. Wel bemoeien met de taken. Het is geen taak van een publieke omroep om zich schuldig te maken aan heling.quote:Op maandag 6 december 2010 14:23 schreef Weltschmerz het volgende:
Toen het kijk en luistergeld werd afgeschaft werd ons nog verzekerd dat de overheid niet zou proberen met de financiering uit algemene middelen invloed te krijgen op de inhoud. Nou is dat ook ongrondwettig, uitblijven kon het niet.
Bedrijven hoeven niet open te zijn. Democratische regeringen wel.quote:Op maandag 6 december 2010 14:35 schreef Dlocks het volgende:
[..]
In dit geval is er geheime informatie gestolen.
En kom nou niet met de onzinnige dooddoener dat de eigenaar het orgineel nog heeft. Als bedrijfsgeheimen jat door er een fotokopie van te maken en dit vervolgens verkoop aan een concurrent dan maakt de concurrent zich schuldig aan heling. Niets meer en niets minder.
Maar goed, jij vindt dus dat een werknemer van een bedrijf geheime documenten/informatie van dat bedrijf mag stelen ofwel er een kopie van mag maken en dit vervolgens mag verkopen ofwel verspreiden.
De hoofdtaak van de pers in een democratie is het controleren van de regering. Een vrije pers is absoluut noodzakelijk als je in een vrije samenleving wilt leven.quote:Op maandag 6 december 2010 14:37 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Niet bemoeien met de inhoud. Wel bemoeien met de taken. Het is geen taak van een publieke omroep om zich schuldig te maken aan heling.
Ik denk omdat 99% van de informatie totaal niet relevant is voor het volk, maar wel grote gevolgen kan hebben voor de (diplomatieke) relaties tussen verschillende landen.quote:Op maandag 6 december 2010 14:34 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
daar ben ik het mee eens. vraag me dan wel af waarom assange zo op de hielen wordt gezeten. is het dan toch allemaal een show, net als die global warming emails?
Het gaat ze helemaal niet om heling. Als de informatie niet over de overheid was gegaan, had geen haan er naar gekraaid.quote:Op maandag 6 december 2010 14:37 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Niet bemoeien met de inhoud. Wel bemoeien met de taken. Het is geen taak van een publieke omroep om zich schuldig te maken aan heling.
Hypotheeekrente aftrekquote:Op maandag 6 december 2010 14:29 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
Handleiding Regelgeving Accountancy
(serieus wasda?)
In het belang van het volk hoeft een overheid over bepaalde zaken niet open te zijn. Bij 99% van de informatie van Wikileads heeft helemaal niemand belang en is het dan ook uitermate zinloos om die 99% openbaar te maken. Kan alleen maar meer kwaad dan goeds als gevolg hebben.quote:Op maandag 6 december 2010 14:37 schreef Viajero het volgende:
[..]
Bedrijven hoeven niet open te zijn. Democratische regeringen wel.
En Jantje heeft tonnen boter op zijn hoofd als ie zich daar over opwind, want binnenskamers heeft Jantje ook een ongezoute mening over pietjequote:Op maandag 6 december 2010 14:41 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Ik denk omdat 99% van de informatie totaal niet relevant is voor het volk, maar wel grote gevolgen kan hebben voor de (diplomatieke) relaties tussen verschillende landen.
Dat Pietje over Jantje zegt dat hij een klootzak is is voor het volk niet relevant, maar het openbaar maken van deze informatie kan wel grote gevolgen hebben (ook voor het volk).
Heb jij zo een heilig vertrouwen in de overheid dan? Ik zeg, Bouwfraude.quote:Op maandag 6 december 2010 14:43 schreef Dlocks het volgende:
[..]
In het belang van het volk hoeft een overheid over bepaalde zaken niet open te zijn. Bij 99% van de informatie van Wikileads heeft helemaal niemand belang en is het dan ook uitermate zinloos om die 99% openbaar te maken. Kan alleen maar meer kwaad dan goeds als gevolg hebben.
WikiLeaks is idd een uitstekend argument in de privacy-discussie.quote:Op maandag 6 december 2010 14:31 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Nieuws is nieuws. En de krampachtige houding van alle overheden toont alleen maar aan dat er iets flink stinkt. Overigens heb ik moeite de neiging tot het schreeuwen van: "Als je niets te verbergen hebt, heb je niets te vrezen" te onderdrukken. De eerstvolgende keer dat types als Teeven dat weer eens roepen hoeft de interviewer alleen nog maar te zeggen: "Wikileaks!"
Whehehe touchéquote:Op maandag 6 december 2010 14:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat de informatie gestolen is, is niet van belang.
De Nederlandse en Duitse overheid gebruiken ook bankrekeninginformatie die gestolen is van Lichtensteinse en Zwitserse banken.
Ik heb vroeger bij geschiedenis geleerd dat het achterhouden van informatie door regeringen vooral een kenmerk is van totalitaire regeringen.quote:Op maandag 6 december 2010 14:43 schreef Dlocks het volgende:
[..]
In het belang van het volk hoeft een overheid over bepaalde zaken niet open te zijn. Bij 99% van de informatie van Wikileads heeft helemaal niemand belang en is het dan ook uitermate zinloos om die 99% openbaar te maken. Kan alleen maar meer kwaad dan goeds als gevolg hebben.
Dat Pentagon uberhaupt documenten bijhoudt over schelden..quote:Op maandag 6 december 2010 14:41 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Ik denk omdat 99% van de informatie totaal niet relevant is voor het volk, maar wel grote gevolgen kan hebben voor de (diplomatieke) relaties tussen verschillende landen.
Dat Pietje over Jantje zegt dat hij een klootzak is is voor het volk niet relevant, maar het openbaar maken van deze informatie kan wel grote gevolgen hebben (ook voor het volk).
Door Chinese hackers. De Chinese overheid ( en andere zogenaamde vijanden van de VS/Het Vrije Westen) weet alles al. WikiLeaks onderschepte de informatie en maakte het openbaar zodat niet alleen geheime diensten, maar iedereen op de hoogte waren (waarna ze informatie kregen van privé personen zoals die homosexuele millitair met z'n Lady Gaga CD tot zover de geschiedenis van WikiLekas in een notedop).quote:Op maandag 6 december 2010 14:35 schreef Dlocks het volgende:
[..]
In dit geval is er geheime informatie gestolen.![]()
Hoe zat het ook weer met echelon, waarbij het meeste internetverkeer door onze big brother overheid opsgeslagen wordt.quote:Op maandag 6 december 2010 14:43 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Bouwfraude is dan iets wat inerderdaad openbaar gemaakt moest worden. Ben ik het mee eens.quote:Op maandag 6 december 2010 14:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb jij zo een heilig vertrouwen in de overheid dan? Ik zeg, Bouwfraude.
Echalon is ouder dan het internet, en het vangt niet alleen internet verkeer af, maar ook Fax, Telex en telefoon verkeer. En dit was niet alleen om de vijanden van amerika in de gaten te houden, ook alle berichtenverkeer van bijvoorbeeld Airbus die in Saudi aan het onderhandelen waren over de verkoop van vliegtuigen werd doorgespeeld aan Boeing zodat die een beter aanbod konden maken.quote:Op maandag 6 december 2010 14:57 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hoe zat het ook weer met echelon, waarbij het meeste internetverkeer door onze big brother overheid opsgeslagen wordt.
Waarom hebben ze nooit bij de uitvindngen van de kopieermachine alle post geopend en hiervan een kopie getrokken dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |