SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
dat vind k altijd zo'n helquote:Op maandag 6 december 2010 13:40 schreef Joysa het volgende:
Ik ga zo maar eens een rondje stad doen, kijken of er nog ergens leuke broeken zijn
jah ik weet je dienst uren daar toch nietquote:Op maandag 6 december 2010 13:41 schreef sproetjes het volgende:
jaa dan kom je morgen, wanneer ik er niet benshame on you!
werk ze! en je moet een keer op de woensdag avond of zaterdag na 12.00 komen fitnessendan heb ik tenminste fitness diensten haha
Hoi!quote:Op maandag 6 december 2010 13:47 schreef MPG het volgende:
Hoi![]()
* MPG spiekt weer eens even om het hoekje...
Hoiquote:Op maandag 6 december 2010 13:47 schreef MPG het volgende:
Hoi![]()
Doe ikquote:Op maandag 6 december 2010 13:49 schreef sproetjes het volgende:
ik ben er wel vaker, maar dan draai ik meestal lessen haha. zoal vanavond, vrijdag ochtend en zaterdag ochtend haha
gewoon komen in schrijven en dan een keer komen sporten als ik aan t werk benkun je me meteen zien in mn prachtige lime groene werkshirt
Dat hoefde al niet hoor, ik had nog internet, het is nu alleen overgegaan op mijn eigen naam,sneller internet en met vaste telefoon erbijquote:Op maandag 6 december 2010 14:48 schreef sproetjes het volgende:
yay niet meer fokken en msnnen vanaf je mobieltje
soms is traag ook wel lekkerquote:Op maandag 6 december 2010 14:53 schreef sproetjes het volgende:
sneller is altijd beter![]()
ik moet nog een nieuwe spinningcd maken (al 3 weken ofzo) maar geen ziihiiin
Het is ook een hel, en natuurlijk heb ik niks gevondenquote:Op maandag 6 december 2010 13:43 schreef sproetjes het volgende:
[..]
dat vind k altijd zo'n helbroeken kopen
laatst ging de rits van mn favo jeans kapot, gelukkig kon mn ma em nog maken... anders had ik weer een zoektocht naar de perfecte skinny moeten opstarten haha
ben trouwens wel benieuwd naar die nieuwe levi's curve broeken..
HAIIIquote:Op maandag 6 december 2010 13:47 schreef MPG het volgende:
Hoi![]()
herkenbaar .. ik had vorig jaar t geluk dat ik er meteen 2 vond, en die zijn nog steeds goedquote:Op maandag 6 december 2010 15:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het is ook een hel, en natuurlijk heb ik niks gevonden
Ik had er ook 2 die super lekker zaten, maar het zakt allemaal van mn reet af, dus moet wel echt nieuwe.quote:Op maandag 6 december 2010 15:28 schreef sproetjes het volgende:
[..]
herkenbaar .. ik had vorig jaar t geluk dat ik er meteen 2 vond, en die zijn nog steeds goeddus ik hoef nog even niet op broeken jacht
Juist dan zijn de zomerse nummers leukquote:Op maandag 6 december 2010 15:31 schreef sproetjes het volgende:
word t winter, krijg ik "zomerse" verzoek nr's voor mn les
eens even kijken wat ik kan verzinnen...
quote:Op maandag 6 december 2010 15:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik had er ook 2 die super lekker zaten, maar het zakt allemaal van mn reet af, dus moet wel echt nieuwe.
Dat helpt niet altijdquote:
Mam heeft skyradio xmas ding aan, ik hou er niet vanquote:Op maandag 6 december 2010 15:35 schreef sproetjes het volgende:
ik zit hier ook al mn kerst playlist door te spitten haha
mariah careytijd om die weer als ringtone in te stellen op mn tel haha
Meer eten zodat het strak staatquote:Op maandag 6 december 2010 15:36 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat helpt niet altijd
Dan gaat dat zo kreukelen en ziet het er niet meer uit
quote:Op maandag 6 december 2010 15:41 schreef sproetjes het volgende:
hahaahahahahah ik kwam dit net tegen op mn pc in een of andere map
Ja doei, het is er net afquote:Op maandag 6 december 2010 15:41 schreef huize het volgende:
[..]
Meer eten zodat het strak staat![]()
En nu ben ik weg doei Limbokkers
quote:Op maandag 6 december 2010 15:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
Op verzoek van Nikie laat ik mijn gezicht in dit topic nog eens zien.
In Echt liggen nog wel enkele hoopjes hoor.quote:Op maandag 6 december 2010 15:57 schreef sproetjes het volgende:
gelukkig hier niet. blijf weg sneeuw! ook uit sittard straks
Geen werk, gelukkig voor meer dan 3 maanden voedselvoorraad in huisquote:Op maandag 6 december 2010 16:14 schreef nattermann het volgende:
Hier nog niks, maar ik wil SNEEUW! METERS! ChaosPuinzooi
Klopt. Druk met allerlei andere dingetjesquote:Op maandag 6 december 2010 13:54 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Lang niet meer geweest hier he!
Naar de Jumbo?quote:
T/m vrijdag elke dag, alleen woensdagochtend nietquote:Op maandag 6 december 2010 16:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Klopt. Druk met allerlei andere dingetjes![]()
...
Hoe is het hier nog? Welke sappige roddels heb ik allemaal gemist?
[..]
Naar de Jumbo?
Wanneer ben jij er aan het werk?
Nou ...quote:Op maandag 6 december 2010 16:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Klopt. Druk met allerlei andere dingetjes![]()
...
Hoe is het hier nog? Welke sappige roddels heb ik allemaal gemist?
Vertelquote:
Is het bij sjans gebleven?quote:Op maandag 6 december 2010 17:13 schreef friekin_ het volgende:
Jongens, ik maak nooit wat mee.
Ik had wel sjans met een zwartjoekel vandaag![]()
![]()
Succes!quote:Op maandag 6 december 2010 17:45 schreef sproetjes het volgende:
beterschap chick. ik ga met mn zieke hoofd een paar uur lesgeven
tot vanavond ya'll
Ik heb vrij tot morgen 07.30.quote:Op maandag 6 december 2010 17:57 schreef Gezicht het volgende:
Dalijk werken van 19.00 tot 23.30 en dan vannacht weer van 03.45 tot 08.00.
Nickquote:Op maandag 6 december 2010 18:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Weet je wie een kleintje heeft?
Denk dat je mij beter kunt helpenquote:Op maandag 6 december 2010 19:02 schreef limbolandjgirl het volgende:
Welke lieve user wil mij helpen met psychologie?
Dat ziet er goed uit. Met spekjes?quote:Op maandag 6 december 2010 18:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Weer thuis.
Mam heeft ook nog eens lekker gekookt.
[ afbeelding ]
Enne?quote:Op maandag 6 december 2010 19:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Denk dat je mij beter kunt helpen![]()
Iets met steekje en los ofzo
Die horen er uiteraard bij.quote:Op maandag 6 december 2010 19:09 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dat ziet er goed uit. Met spekjes?
Begin eens met ebay te blokkeren op je laptop !quote:
quote:Op maandag 6 december 2010 19:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Begin eens met ebay te blokkeren op je laptop !
Niet als je alles wat je tegenkomt moet kopen.. he gwenquote:Op maandag 6 december 2010 19:23 schreef ultra_ivo het volgende:
Ebay maakt het leven juist goedkoop!
Vanavond weer eten in het Landbouwbelang.
Sterker nog, ik bied nog niet eens op een kwart van de items die ik volg.quote:Op maandag 6 december 2010 19:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
Niet als je alles wat je tegenkomt moet kopen.. he gwen
JAMAAR IK HEB DE AFGELOPEN DRIE DAGEN NIKS BESTELDquote:Op maandag 6 december 2010 19:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
Niet als je alles wat je tegenkomt moet kopen.. he gwen
Leer het aan Spaceinvaders hoe je dat doetquote:Op maandag 6 december 2010 19:25 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Sterker nog, ik bied nog niet eens op een kwart van de items die ik volg.
En die keer daarvoor was cadeautje voor mij?quote:Op maandag 6 december 2010 19:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
JAMAAR IK HEB DE AFGELOPEN DRIE DAGEN NIKS BESTELD
neh een palette voor mn zus, en die van jou, en NYX jumbo pencilsquote:Op maandag 6 december 2010 19:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
En die keer daarvoor was cadeautje voor mij?
Ik ben wel heul blij met mn palettequote:Op maandag 6 december 2010 19:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
neh een palette voor mn zus, en die van jou, en NYX jumbo pencils
Oh, en een sheet masker
quote:Op maandag 6 december 2010 19:29 schreef friekin_ het volgende:
Iedereen weet, als het goed met me gaat zit ik thuis. Want thuis heb je geen coke, geen hoeren, geen sletten, geen ho's, geen wodka spa rood, geen MDMA ook. Wiwelientje lijkt wel op een pandabeer, de mascara zit er niet meer.
quote:Op maandag 6 december 2010 19:29 schreef friekin_ het volgende:
Iedereen weet, als het goed met me gaat zit ik thuis. Want thuis heb je geen coke, geen hoeren, geen sletten, geen ho's, geen wodka spa rood, geen MDMA ook. Wiwelientje lijkt wel op een pandabeer, de mascara zit er niet meer.
Die ene, bij die ene boom.quote:Op maandag 6 december 2010 19:52 schreef solaire het volgende:
trouwens weet iemand van de maastrichtenaren een leuke kroeg in het centrum of iets dergelijks voor de namiddag van zaterdag of zondag?
Wat is dit een afschuwelijke TYFUSPLAATquote:
Ik hoor het niet. Ik zie alleen maar een film in mijn hoofd.quote:Op maandag 6 december 2010 22:37 schreef nattermann het volgende:
[..]
Wat is dit een afschuwelijke TYFUSPLAATik krijg aids aan mijn oren
Scheelt dat het geen venloos isquote:Op maandag 6 december 2010 22:44 schreef solaire het volgende:
[..]
dat venloos dat ken ik niet volgen
Nietusssquote:Op maandag 6 december 2010 22:45 schreef solaire het volgende:
vanaf roermond is het allemaal hetzelfde
Hoax. Jullie hebben niet gepraat.quote:Op maandag 6 december 2010 22:46 schreef Joysa het volgende:
Ik heb met TLK maar Nederlands gepraat, was wat makkelijker
quote:Op maandag 6 december 2010 22:46 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hoax. Jullie hebben niet gepraat.
Gewoon, bam. Hup erop en klaarkomen.
fokmeet (Y)quote:Op maandag 6 december 2010 22:46 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hoax. Jullie hebben niet gepraat.
Gewoon, bam. Hup erop en klaarkomen.
Dat nummer moet je leren waarderenquote:
you serious?quote:Op maandag 6 december 2010 22:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat nummer moet je leren waarderen.
Vooral het dirty bit gedeelte hakt erin.
Even voor de duidelijkheid, wat jij zei is niet gebeurdquote:
Ik vond het toen maar tegenvallen met TLK.quote:Op maandag 6 december 2010 22:56 schreef solaire het volgende:
no sweat TLK houdt die vieze vunzigheid wel voor zichzelf hoor
weer een auto in vlammen?quote:Op maandag 6 december 2010 22:56 schreef friekin_ het volgende:
[..]
In Weert gaan ze met lampen knipperen bij dat stuk.
TLK is tofquote:Op maandag 6 december 2010 22:57 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik vond het toen maar tegenvallen met TLK.
quote:Op maandag 6 december 2010 22:59 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja. Maar wel in het bezit van een kleintje.
goeie poging i.i.g. maar de bep zijn nog steeds shitquote:Op maandag 6 december 2010 22:59 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee, disco effect creëren maar geen disco lampen hebben.
Ach Solaire:quote:Op maandag 6 december 2010 23:00 schreef solaire het volgende:
[..]
goeie poging i.i.g. maar de bep zijn nog steeds shit
quote:Op maandag 6 december 2010 23:01 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ach Solaire:
Het leven is een feest, maar je moet zelf die slingers ophangen.
Ik wist niet dat 'ie al vader was.quote:Op maandag 6 december 2010 22:59 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja. Maar wel in het bezit van een kleintje.
quote:Op maandag 6 december 2010 23:03 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik wist niet dat 'ie al vader was.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nachtwerk. Maar even goeie muziek op de koptelefoon en kijken hoelaat het gaat worden.
Ontbijt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 08:22 schreef friekin_ het volgende:
Goedemorgen. Tijd voor een stevig ontbijt.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben ook niet helemaal optimaal. Had wel gehoopt dat het na gisteren iets beter was.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:43 schreef sproetjes het volgende:
op dit moment worden de tegeltjes uit mn huidige keuken van de muur af gehammerd en staat mn halve nieuwe keuken opgesteld in de woonkamer![]()
donderdag t werkblad uitzoeken yay
Ik ben 6 tenten afgereden en vond er eindelijk 1 die open was.quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:42 schreef Argo het volgende:
Ik heb honger, wat gaan jullie eten, of hebben jullie gegeten ?
Ik niet. Ik eet meestal rond 9-10 uur 's avonds.quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:42 schreef Argo het volgende:
Ik heb honger, wat gaan jullie eten, of hebben jullie gegeten ?
Aah lol we hebben het al over eten ik zat op een andere pagina. xD Kan ik nu concluderen dat Limburgers allemaal hetzelfde denken rond deze tijd ?![]()
Ik vond et nog waal mitvalle vandaag.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:13 schreef limbolandjgirl het volgende:
Waat un wear.
Wurse toch spontaan krank van...
Vanavond weer de vaste prik. La sjutteriej.
Morgen wel om 7 uur al de trein hebben..
Voel me best brak ja. Zwaar hoofd warm koud allessss. Ik voel me viessssss.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:15 schreef sproetjes het volgende:
germ friekje dan heb je t flink te pakken
Kijk uit dat je zelf niet ziek wordtquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:41 schreef Boy23 het volgende:
Pffff, dat wordt een hoop zieken bezoek :p
Daar lig ik ook al opquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga vanavond een avondje op de bank doorbrengen.
Mag ik tegen je aan kruipen en je onderhoesten?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga vanavond een avondje op de bank doorbrengen.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:14 schreef sproetjes het volgende:
ga er heel hard buiten rondjes mee draaien![]()
Altijd.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:15 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Mag ik tegen je aan kruipen en je onderhoesten?
Jep.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:13 schreef sproetjes het volgende:
dát is dan wel weer mooi meegenomenzijn toch 5 uren extra betaald
balansen dus?
Okequote:Op dinsdag 7 december 2010 20:45 schreef sproetjes het volgende:
gewoon met klemmen omdat de katten er anders op gaan springen enzo
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:43 schreef huize het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dooi in het weekend temperaturen boven de 4 graden
![]()
![]()
![]()
LENTE LENTE LENTE!!!
quote:Vooruitzichten lange termijn
dinsdag 14 december tot en met dinsdag 21 december
70-80% kans op overgang naar kouder weer met soms winterse neerslag. 20-30% kans op vrij zacht weer.
Da's positief.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:46 schreef huize het volgende:
Positief denken!
Lente! t-shirt weer, vrouwen in lichte jurkjes! tieten!
Trustequote:Op dinsdag 7 december 2010 22:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Da's positief.
Nu ga ik richting bed
OEHHHHHHquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:53 schreef sproetjes het volgende:
zomg kreeg net een prive berichtje op facebook van een hete collega uit een andere vestiging.. wanneer we een keer samen gaan sporten of wanneer ik moet werken zodat hij langs kan komen om bij te kletsen![]()
!
Oeh dan blijf ik mooi binnen vanavondquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:31 schreef Tassiepassie het volgende:
HP was tofff! was wel fucking glad met naar huis lopenen daarna met de hond lopen nog gladder
Nu filmpie kijken op de bank
And everything is just a lie, I won't be leavin' here alivequote:
Lange dagenquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:37 schreef Boy23 het volgende:
Ach ja! Ik knal hem vandaag en morgen maar eens door tot 2 uur! Fijne werk week weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |