SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
dat vind k altijd zo'n helquote:Op maandag 6 december 2010 13:40 schreef Joysa het volgende:
Ik ga zo maar eens een rondje stad doen, kijken of er nog ergens leuke broeken zijn
jah ik weet je dienst uren daar toch nietquote:Op maandag 6 december 2010 13:41 schreef sproetjes het volgende:
jaa dan kom je morgen, wanneer ik er niet benshame on you!
werk ze! en je moet een keer op de woensdag avond of zaterdag na 12.00 komen fitnessendan heb ik tenminste fitness diensten haha
Hoi!quote:Op maandag 6 december 2010 13:47 schreef MPG het volgende:
Hoi![]()
* MPG spiekt weer eens even om het hoekje...
Hoiquote:Op maandag 6 december 2010 13:47 schreef MPG het volgende:
Hoi![]()
Doe ikquote:Op maandag 6 december 2010 13:49 schreef sproetjes het volgende:
ik ben er wel vaker, maar dan draai ik meestal lessen haha. zoal vanavond, vrijdag ochtend en zaterdag ochtend haha
gewoon komen in schrijven en dan een keer komen sporten als ik aan t werk benkun je me meteen zien in mn prachtige lime groene werkshirt
Dat hoefde al niet hoor, ik had nog internet, het is nu alleen overgegaan op mijn eigen naam,sneller internet en met vaste telefoon erbijquote:Op maandag 6 december 2010 14:48 schreef sproetjes het volgende:
yay niet meer fokken en msnnen vanaf je mobieltje
soms is traag ook wel lekkerquote:Op maandag 6 december 2010 14:53 schreef sproetjes het volgende:
sneller is altijd beter![]()
ik moet nog een nieuwe spinningcd maken (al 3 weken ofzo) maar geen ziihiiin
Het is ook een hel, en natuurlijk heb ik niks gevondenquote:Op maandag 6 december 2010 13:43 schreef sproetjes het volgende:
[..]
dat vind k altijd zo'n helbroeken kopen
laatst ging de rits van mn favo jeans kapot, gelukkig kon mn ma em nog maken... anders had ik weer een zoektocht naar de perfecte skinny moeten opstarten haha
ben trouwens wel benieuwd naar die nieuwe levi's curve broeken..
HAIIIquote:Op maandag 6 december 2010 13:47 schreef MPG het volgende:
Hoi![]()
herkenbaar .. ik had vorig jaar t geluk dat ik er meteen 2 vond, en die zijn nog steeds goedquote:Op maandag 6 december 2010 15:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het is ook een hel, en natuurlijk heb ik niks gevonden
Ik had er ook 2 die super lekker zaten, maar het zakt allemaal van mn reet af, dus moet wel echt nieuwe.quote:Op maandag 6 december 2010 15:28 schreef sproetjes het volgende:
[..]
herkenbaar .. ik had vorig jaar t geluk dat ik er meteen 2 vond, en die zijn nog steeds goeddus ik hoef nog even niet op broeken jacht
Juist dan zijn de zomerse nummers leukquote:Op maandag 6 december 2010 15:31 schreef sproetjes het volgende:
word t winter, krijg ik "zomerse" verzoek nr's voor mn les
eens even kijken wat ik kan verzinnen...
quote:Op maandag 6 december 2010 15:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik had er ook 2 die super lekker zaten, maar het zakt allemaal van mn reet af, dus moet wel echt nieuwe.
Dat helpt niet altijdquote:
Mam heeft skyradio xmas ding aan, ik hou er niet vanquote:Op maandag 6 december 2010 15:35 schreef sproetjes het volgende:
ik zit hier ook al mn kerst playlist door te spitten haha
mariah careytijd om die weer als ringtone in te stellen op mn tel haha
Meer eten zodat het strak staatquote:Op maandag 6 december 2010 15:36 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat helpt niet altijd
Dan gaat dat zo kreukelen en ziet het er niet meer uit
quote:Op maandag 6 december 2010 15:41 schreef sproetjes het volgende:
hahaahahahahah ik kwam dit net tegen op mn pc in een of andere map
Ja doei, het is er net afquote:Op maandag 6 december 2010 15:41 schreef huize het volgende:
[..]
Meer eten zodat het strak staat![]()
En nu ben ik weg doei Limbokkers
quote:Op maandag 6 december 2010 15:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
Op verzoek van Nikie laat ik mijn gezicht in dit topic nog eens zien.
In Echt liggen nog wel enkele hoopjes hoor.quote:Op maandag 6 december 2010 15:57 schreef sproetjes het volgende:
gelukkig hier niet. blijf weg sneeuw! ook uit sittard straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |