SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
dat vind k altijd zo'n helquote:Op maandag 6 december 2010 13:40 schreef Joysa het volgende:
Ik ga zo maar eens een rondje stad doen, kijken of er nog ergens leuke broeken zijn
jah ik weet je dienst uren daar toch nietquote:Op maandag 6 december 2010 13:41 schreef sproetjes het volgende:
jaa dan kom je morgen, wanneer ik er niet benshame on you!
werk ze! en je moet een keer op de woensdag avond of zaterdag na 12.00 komen fitnessendan heb ik tenminste fitness diensten haha
Hoi!quote:Op maandag 6 december 2010 13:47 schreef MPG het volgende:
Hoi![]()
* MPG spiekt weer eens even om het hoekje...
Hoiquote:Op maandag 6 december 2010 13:47 schreef MPG het volgende:
Hoi![]()
* MPG spiekt weer eens even om het hoekje...
Doe ikquote:Op maandag 6 december 2010 13:49 schreef sproetjes het volgende:
ik ben er wel vaker, maar dan draai ik meestal lessen haha. zoal vanavond, vrijdag ochtend en zaterdag ochtend haha
gewoon komen in schrijven en dan een keer komen sporten als ik aan t werk benkun je me meteen zien in mn prachtige lime groene werkshirt
Dat hoefde al niet hoor, ik had nog internet, het is nu alleen overgegaan op mijn eigen naam,sneller internet en met vaste telefoon erbijquote:Op maandag 6 december 2010 14:48 schreef sproetjes het volgende:
yay niet meer fokken en msnnen vanaf je mobieltje
soms is traag ook wel lekkerquote:Op maandag 6 december 2010 14:53 schreef sproetjes het volgende:
sneller is altijd beter![]()
ik moet nog een nieuwe spinningcd maken (al 3 weken ofzo) maar geen ziihiiin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |