Nickquote:Op maandag 6 december 2010 18:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Weet je wie een kleintje heeft?
Denk dat je mij beter kunt helpenquote:Op maandag 6 december 2010 19:02 schreef limbolandjgirl het volgende:
Welke lieve user wil mij helpen met psychologie?
Dat ziet er goed uit. Met spekjes?quote:Op maandag 6 december 2010 18:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Weer thuis.
Mam heeft ook nog eens lekker gekookt.
[ afbeelding ]
Enne?quote:Op maandag 6 december 2010 19:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Denk dat je mij beter kunt helpen![]()
Iets met steekje en los ofzo
Die horen er uiteraard bij.quote:Op maandag 6 december 2010 19:09 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dat ziet er goed uit. Met spekjes?
Begin eens met ebay te blokkeren op je laptop !quote:
quote:Op maandag 6 december 2010 19:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Begin eens met ebay te blokkeren op je laptop !
Niet als je alles wat je tegenkomt moet kopen.. he gwenquote:Op maandag 6 december 2010 19:23 schreef ultra_ivo het volgende:
Ebay maakt het leven juist goedkoop!
Vanavond weer eten in het Landbouwbelang.
Sterker nog, ik bied nog niet eens op een kwart van de items die ik volg.quote:Op maandag 6 december 2010 19:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
Niet als je alles wat je tegenkomt moet kopen.. he gwen
JAMAAR IK HEB DE AFGELOPEN DRIE DAGEN NIKS BESTELDquote:Op maandag 6 december 2010 19:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
Niet als je alles wat je tegenkomt moet kopen.. he gwen
Leer het aan Spaceinvaders hoe je dat doetquote:Op maandag 6 december 2010 19:25 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Sterker nog, ik bied nog niet eens op een kwart van de items die ik volg.
En die keer daarvoor was cadeautje voor mij?quote:Op maandag 6 december 2010 19:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
JAMAAR IK HEB DE AFGELOPEN DRIE DAGEN NIKS BESTELD
neh een palette voor mn zus, en die van jou, en NYX jumbo pencilsquote:Op maandag 6 december 2010 19:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
En die keer daarvoor was cadeautje voor mij?
Ik ben wel heul blij met mn palettequote:Op maandag 6 december 2010 19:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
neh een palette voor mn zus, en die van jou, en NYX jumbo pencils
Oh, en een sheet masker
quote:Op maandag 6 december 2010 19:29 schreef friekin_ het volgende:
Iedereen weet, als het goed met me gaat zit ik thuis. Want thuis heb je geen coke, geen hoeren, geen sletten, geen ho's, geen wodka spa rood, geen MDMA ook. Wiwelientje lijkt wel op een pandabeer, de mascara zit er niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |