Ik ga dus juist ietsje meer werken en meer spreiden omdat ik die 4 dagen dus zelf heel moeilijk vind.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:33 schreef Sorbootje het volgende:
Ik denk dat ik mijn vrije dag ook zou veranderen als de woensdag bij ons ook een drukke kdv dag zou zijn Miss. Ik vind een rustige dag ertussen belangrijk.
Maar nu vind ik het aan de andere kant ook wel heel fijn dat ze vier dagen aaneengesloten thuis is.
Vervelend dat je werkdruk zo demotiverend is. Het niet af krijgen is een rotgevoel.
Dat zou echt ideaal zijn inderdaad!quote:Op woensdag 8 december 2010 11:16 schreef wickie het volgende:
Maar Twinkly, wat een moeilijke situatie. Het zal waarschijnlijk niet financieel mogelijk zijn, maar is het niet een idee om Niels nu al een dag in de week naar de KDV te doen, zodat hij eraan kan wennen en jij ook meer tijd hebt m te kunnen solliciteren. Mocht je dan ineens een baan hebben dan is de overstap niet zo heftig.
MIsschien he, heeel misschien, ga ik toch eens werk maken van een cursusjequote:Op woensdag 8 december 2010 11:15 schreef Memmel het volgende:
Sly! Hetzelfde probleem hier!
Ik denk dat ik helemaal gek zou worden als ik 24/7 voor de kinderen zou zorgen. Om het maar even bij de dreumesen te houden.
Vandaar Arabisch. Overzichtelijk, want geen 4-jarige studie. Uitdagend, want niets met kinderen en geen enkele verdere referentie aan wat ik dan ook heb geleerd of gestudeerd.
Ik heb tijdens mijn opleiding een cursus wetenschapsjournalistiek gedaan bij de Universiteit Leiden, en wat extra communicatievakken tijdens mijn studie. Verder ben ik er vooral een beetje ingerold, heb folders geschreven voor het Reumafonds en websites gemaakt voor ziekenhuizen en KWF enzo. Misschien dat je eens een balletje op kunt gooien in het plaatselijke ziekenhuis, gewoon een afdeling bellen of ze nog iemand zoeken die de voorlichtingsfolders schrijft. Is vaak een ondergeschoven kindje, verpleegkundigen en artsen hebben daar de pest aan. Ik ken ook mensen die alle gezondheidsfondsen hebben aangeschreven en zo bij de Hartstichting of het Astmafonds aan de bak kwamen. Ik weet niet of jij je in mag schrijven bij KLV, maar die geven ook cursussen wetenschapsjournalistiek dacht ik. Gratizzzzzzzz.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:17 schreef Twinkly het volgende:
Een LOI cursus over de ontwikkeling van dreumesjes is hier wel toegestaan
Maar ik denk dat werken, kinderopvang en de invloed daarvan op onze kinderen hier best wel hoort toch.
Ik heb van mijn afstudeerbegeleidster als advies gekregen om iets met wetenschapscommunicatie te gaan doen, omdat ik blijkbaar goed kan schrijvenMaar ik wilde eerst iets zoeken waarvoor ik geen extra opleiding hoef te doen, juist omdat we zuinig aan moeten doen.
Heb jij een extra opleiding gedaan Bodpa?
quote:Op woensdag 8 december 2010 11:30 schreef Sorbootje het volgende:
Bijt Anna een beetje van zich af Memmel?
Wow, bedankt voor die tip van het KLV! Ik heb een jaar ingeschreven gestaan als student om hier mijn afstudeerproject te kunnen doen, dan moet het mogen tochquote:Op woensdag 8 december 2010 11:25 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Ik heb tijdens mijn opleiding een cursus wetenschapsjournalistiek gedaan bij de Universiteit Leiden, en wat extra communicatievakken tijdens mijn studie. Verder ben ik er vooral een beetje ingerold, heb folders geschreven voor het Reumafonds en websites gemaakt voor ziekenhuizen en KWF enzo. Misschien dat je eens een balletje op kunt gooien in het plaatselijke ziekenhuis, gewoon een afdeling bellen of ze nog iemand zoeken die de voorlichtingsfolders schrijft. Is vaak een ondergeschoven kindje, verpleegkundigen en artsen hebben daar de pest aan. Ik ken ook mensen die alle gezondheidsfondsen hebben aangeschreven en zo bij de Hartstichting of het Astmafonds aan de bak kwamen. Ik weet niet of jij je in mag schrijven bij KLV, maar die geven ook cursussen wetenschapsjournalistiek dacht ik. Gratizzzzzzzz.
Ik werk ma di do en vrij en een zaterdagochtend.quote:Op woensdag 8 december 2010 09:27 schreef Twinkly het volgende:
Voor de dames die werken, hoeveel dagen werken jullie eigenlijk? Zijn jullie na de bevalling tijdelijk minder gaan werken en wanneer zijn jullie eventueel weer meer gaan werken? Hoeveel dagen gaat/n jullie kind(eren) naar het kdv?
Ik ben nog steeds werkzoekende en banen van 3 dagen zijn schaars en vaak ver beneden mijn niveau, dan solliciteer ik daar wel op maar word afgewezen omdat ik te hoog opgeleid ben.
Ik zou het moeilijk vinden, maar ik ben bang dat ik toch een baan van 4 dagen moet gaan zoeken en dat Niels dan 2 of 3 dagen naar het kdv gaat.
Laat 'een beetje' maar weg, Sorboquote:Op woensdag 8 december 2010 11:30 schreef Sorbootje het volgende:
Bijt Anna een beetje van zich af Memmel?
Daar heb je dus weegschalen en curves voor.. Amelie blijft nu achter op haar lijntje.. Dat is wel wat anders dan dat jij vindt dat de spekbeentje verdwijnen.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:56 schreef miss_sly het volgende:
Gefeliciteerd Ingrid! En fijn dat Tyler weer uit het ziekenhuis is!
huup, maak je je ook zorgen om haar groei/gewichtstoename? Is dat niet ook een beetje de leeftijd? k heb het idee dat Senna ook bepaald niet aangekomen is, integendeel. Ik zie ook dat haar voormaligespekbeentjes
een stuk minder spekkig worden. En ze voelt ook veel breekbaarder dan pak 'em beet 2 maanden geleden.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |