quote:
Op woensdag 8 december 2010 10:33 schreef Sorbootje het volgende:Ik denk dat ik mijn vrije dag ook zou veranderen als de woensdag bij ons ook een drukke kdv dag zou zijn Miss. Ik vind een rustige dag ertussen belangrijk.
Maar nu vind ik het aan de andere kant ook wel heel fijn dat ze
vier dagen aaneengesloten thuis is.
Vervelend dat je werkdruk zo demotiverend is. Het niet af krijgen is een rotgevoel.
Ik ga dus juist ietsje meer werken en meer spreiden omdat ik die 4 dagen dus zelf heel moeilijk vind.

Het is zo druk met die 2 mannen en op dit moment is het heel veel politie-agentje spelen en sussen enzo, en ik ben echt op na 4 dagen aaneen.

Nu dus ma-di werken, wo vrij (alvast met het oog op school en woensdagmiddagen vrij straks) do werken, vrij vrij.
Ik wil nog steeds heel graag iets anders doen, en dat ga ik ook echt nog wel doen, alleen is dat werk (uitvaartverzorging) niet tot nauwelijks part time te doen, dus dat komt wel als de mannen groter zijn.
Tot die tijd blijf ik denk ik zitten waar ik zit. Ik heb het nu goed naar mijn zin, het is alleen lastig goochelen met opvang als ik op reis moet enzo.
Straks in februari moet ik echt heel veel weg, 1 keer een week, dan een week thuis en dan weer een dag of 10.Ik heb afgelopen zomer 3 maanden lang 6 uur erbij gekregen om thuis te doen, en dat ging... maar maar net aan. Werken als de 2 mannen wakker zijn is bij mij niet mogelijk, dan kom ik nergens aan toe, en dus moest het overal tussendoor, in de avonden of in het weekend als F. thuis was. Ik vond dat heel pittig en ben dus heel blij dat ik er nu structureel 4 uur bij heb gekregen.