Zie je geen teller in de post?quote:Op zondag 5 december 2010 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Kom je ook weer even kijkenWat voor teller bedoel je eigenlijk?
Ik ben een beetje traag van begripquote:Op zondag 5 december 2010 21:17 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Zie je geen teller in de post?Aftellen naar TVshows (voor in OP's)
quote:Op zondag 5 december 2010 21:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben een beetje traag van begripMaar het werd duidelijk toen ik het probeerde.
Daar is je antwoord alquote:Op zondag 5 december 2010 21:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Officier doet toch pas bij boven de 40 als het op de snelweg is?
Niet zo snel, je weet toch dat KOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS daar iets over gaat vertellen.quote:Op zondag 5 december 2010 21:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Officier doet toch pas bij boven de 40 als het op de snelweg is?
Andre deed hetquote:Op zondag 5 december 2010 21:23 schreef tralalala het volgende:
[..]
Niet zo snel, je weet toch dat KOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS daar iets over gaat vertellen.
Als je die agent was he? Zou ik ook doen, expres alles heel langzaam en mijn boekje niet kunnen vinden en zo.quote:Op zondag 5 december 2010 21:27 schreef tralalala het volgende:
Ik zou dan expres heel rustig aan doen.
Zeker leuk! Waar kan ik me aanmelden?quote:Op zondag 5 december 2010 21:33 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er gezellig uit Parnassia
www.justeat.nlquote:Op zondag 5 december 2010 21:34 schreef roos85 het volgende:
grmbl heb lekkere trek maar bijna niks in huis
Makkelijk als je niet kunt zwemmen, moeilijk als je dat wel kunt lijkt me.quote:Op zondag 5 december 2010 21:34 schreef Doler12 het volgende:
Zelf te verdrinken dat is best moeilijk
In een ondiepe sloot ja?quote:Op zondag 5 december 2010 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Makkelijk als je niet kunt zwemmen, moeilijk als je dat wel kunt lijkt me.
zeker in een ondiepe slootquote:Op zondag 5 december 2010 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Makkelijk als je niet kunt zwemmen, moeilijk als je dat wel kunt lijkt me.
Ik heb AH kaassnacks in huisquote:Op zondag 5 december 2010 21:34 schreef roos85 het volgende:
grmbl heb lekkere trek maar bijna niks in huis
Ja ok, dat is dan wel weer lastiger.quote:
Ik volg het nu al amper meer.quote:Op zondag 5 december 2010 21:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Daarnet heette die kerel toch nog Marco?
protocol hequote:Op zondag 5 december 2010 21:36 schreef Karina het volgende:
Ze wachten op de brandweerHallo ze staat niet in brand.
quote:Op zondag 5 december 2010 21:40 schreef tralalala het volgende:
Kunnen ze geen voice-over over de stem van Peter doen?
zou een goed idee zijnquote:Op zondag 5 december 2010 21:40 schreef tralalala het volgende:
Kunnen ze geen voice-over over de stem van Peter doen?
quote:Op zondag 5 december 2010 21:40 schreef TheKC het volgende:
De hand aan zichzelf geslagen, hij ging dus even fappen?
Ik schaam me diepquote:Op zondag 5 december 2010 21:43 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Dat mag niet denk toch aan die arme familie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It looks like his deadlines became a dead linequote:Op zondag 5 december 2010 21:44 schreef roos85 het volgende:
deadlines... beetje wrang woord in deze context
quote:Op zondag 5 december 2010 21:45 schreef TheKC het volgende:
[..]
It looks like his deadlines became a dead line
[ afbeelding ]
Alberto, we missen jequote:Op zondag 5 december 2010 21:47 schreef tralalala het volgende:
Beter komt Alberto weer snel want anders gaat deze reeks dood.
ons zelf south parken?quote:Op zondag 5 december 2010 21:50 schreef TheKC het volgende:
[..]
Wat gaan we nu eigenlijk voor z'n verjaardag doen
Een naakte Peter R de Vriesquote:Op zondag 5 december 2010 21:55 schreef Karina het volgende:
Even opletten nu, want ik snap het al niet.
En op het eind was het gewoon een ongeluk en toeval.quote:Op zondag 5 december 2010 21:59 schreef TheKC het volgende:
[..]
De recherche levert half werk en Peter maakt het af
Toeval en ongeluk dusquote:Op zondag 5 december 2010 22:01 schreef Karina het volgende:
Hij was gewoon in de war en heeft in de rondte gelopen en rare dingen gedaan.
Maar hoe verklaar je dan dat een stuk van zijn hoof er af is gerukt=quote:Op zondag 5 december 2010 22:01 schreef Karina het volgende:
Hij was gewoon in de war en heeft in de rondte gelopen en rare dingen gedaan.
Misschien bleef hij ergens hangen of zo aan een spijker.quote:Op zondag 5 december 2010 22:02 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Maar hoe verklaar je dan dat een stuk van zijn hoof er af is gerukt=
ongelukkige val?quote:Op zondag 5 december 2010 22:02 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Maar hoe verklaar je dan dat een stuk van zijn hoof er af is gerukt=
Je kan zo Peter vervangen!quote:Op zondag 5 december 2010 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien bleef hij ergens hangen of zo aan een spijker.
quote:Op zondag 5 december 2010 22:04 schreef roos85 het volgende:
zo die bevestigd even dat vrouwen niet kunnen inparkeren
Hij werkt bij dat centrum, dus ik vind het wel raar, misschien is het wel een patient.quote:Op zondag 5 december 2010 22:09 schreef roos85 het volgende:
nou kan me wel voorstellen dat die man is doorgefietst
nou daarom juist..quote:Op zondag 5 december 2010 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij werkt bij dat centrum, dus ik vind het wel raar, misschien is het wel een patient.
Maar zelfs dat laatste heeft hij niet gedaan!quote:Op zondag 5 december 2010 22:10 schreef roos85 het volgende:
[..]
nou daarom juist..
hij had beter een collega kunnen waarschuwen
ja das lomp, maar ik was ook niet in mijn eentje naar die cliënt/persoon gaan kijkenquote:Op zondag 5 december 2010 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar zelfs dat laatste heeft hij niet gedaan!
dat was toch Mark?quote:Op zondag 5 december 2010 22:12 schreef Karina het volgende:
Ooooh Marco is ook dood in een sloot, maar hij kwam zijn verhaal doen
Zijn moeder en Markquote:Op zondag 5 december 2010 22:12 schreef Karina het volgende:
Ooooh Marco is ook dood in een sloot, maar hij kwam zijn verhaal doen
Mark lag in de slootquote:Op zondag 5 december 2010 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, deze heet Marco. Is een ander.
Een ware underkuffer actie natuurlijk!quote:Op zondag 5 december 2010 22:15 schreef TheKC het volgende:
Hoe komt Peter eigenlijk aan al deze foto's?
en Mark is samen met zijn moeder dood gevonden toch?quote:Op zondag 5 december 2010 22:20 schreef Doler12 het volgende:
Aaah dus Marco is die gast die gevonden is met zijn moeder!
Ja, maar Mark is ook met zijn moeder gevonden toch? Mark en Maya.quote:Op zondag 5 december 2010 22:20 schreef Doler12 het volgende:
Aaah dus Marco is die gast die gevonden is met zijn moeder!
Nu weet ik het niet meer ik weet nu alleen dat Marco keihard om zijn moeder gillende!quote:Op zondag 5 december 2010 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, maar Mark is ook met zijn moeder gevonden toch? Mark en Maya.
Dat is haar zoon annex begravenisondernemer?quote:Op zondag 5 december 2010 22:23 schreef Karina het volgende:
Wie is die Erik nou die foto's van zijn dode moeder maakte?
de zoon van Tineke?quote:Op zondag 5 december 2010 22:23 schreef Karina het volgende:
Wie is die Erik nou die foto's van zijn dode moeder maakte?
Maar Marco is ook haar zoon toch? Dus Erik is de broer van Marco danquote:Op zondag 5 december 2010 22:23 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dat is haar zoon annex begravenisondernemer?
geen flauw idee, ik mis Jack met zijn bordquote:Op zondag 5 december 2010 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar Marco is ook haar zoon toch? Dus Erik is de broer van Marco dan
Klopt, maar Marco woonde nog bij z'n moeder omdat ie geestelijk dus niet zo goed is/was.quote:Op zondag 5 december 2010 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar Marco is ook haar zoon toch? Dus Erik is de broer van Marco dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |