Neequote:Op maandag 17 januari 2011 22:20 schreef Urquhart het volgende:
Jean-Marie wil trainer worden bij RBC Roosendaal
Open sollicitatie:quote:
quote:Pfaff wil Capa opvolgen als coach bij 'dat clubke uit Roosendaal'
Eric Hellemons moest de opvolger van de opgestapte Fuat Çapa worden als trainer van RBC Roosendaal, maar de Kruislander kreeg geen dispensatie van de KNVB voor zijn ontbrekende papieren. Mogelijk wordt Jean-Marie Pfaff nu de nieuwe keuzeheer in het MariFlex Stadion. Althans, de voormalig doelman heeft zichzelf gebombardeerd tot kandidaat.
Ik wil dat clubke uit Roosendaal wel naar een hoger plan tillen, zegt de Belg tegen BN/De Stem. Het is voor mij vlakbij, hè. En ik heb de ambitie om terug te keren in het voetbal. Volgens het Brabantse medium staan diverse sponsoren achter de komst van Pfaff en hopen zij de ex-international over de streep te kunnen trekken.
Aan het begin van het huidige seizoen was Pfaff ook al in beeld bij de huidige nummer twaalf van de Jupiler League. Maar toen had ik geen tijd omdat ik volop bezig was met het WK-bid van België en Nederland. Nu heb ik de handen weer vrij. Jan Pollemans, de toenmalig directeur van RBC, erkent dat hij om de tafel heeft gezeten met Pfaff. Maar niet over het trainerschap bij RBC. Dat ging over een mogelijke samenwerking tussen RBC en de Jean-Marie Pfaff Foundation.
En Nicolas zijn assistentquote:Op maandag 17 januari 2011 22:20 schreef Urquhart het volgende:
quote:Op maandag 17 januari 2011 22:20 schreef Urquhart het volgende:
Ja, haha.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:20 schreef Urquhart het volgende:
dat zou Nicolais geen probleem mee hebben hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:59 schreef Urquhart het volgende:
Ik zie hem er ook wel voor aan om de gehele familie mee te nemen in de kleedkamer
quote:Op maandag 17 januari 2011 22:53 schreef Cheja het volgende:
Weten we al dat ze zondag weer komen?
Zie net op Rtl4; zondag 20.45![]()
Staat ook in de Veronica gids zie ik nu.
Wat mij bij Lyndsey (en Dave) opvalt, is dat ze beide niet consequent zijn in de opvoeding. Bij Lyndsey mogen bepaalde dingen niet, die bij Dave wel mogen. Nou zou dat wel in ieder gezin zo zijn. Maar Bruce mag van Dave bijvoorbeeld in de tuin plassen (tegen een boom oidquote:Op zondag 23 januari 2011 19:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik weet dat ik achterloop en waarschijnlijk dingen constateer die jullie allang een keer benoemd hebben, maar ben nu bij seizoen 8, en jeetje wat valt het me eigenlijk van Lyndsey tegen hoe die de kinderen opvoedt, had van haar juist verwacht dat ze de strengste zou zijn, en consequent zou zijn.. maar nu bijv. zit Bruce om half 10 's ochtends al in de snoepkast en rukt er een zak chips uit, en het enige wat gezegd wordt is nee niet doen en ik ga die kast van plek veranderen.. Dan slaat dat kind haar vervolgens en zegt Godverdomme en ze doet er gewoon helemaal niks mee
Vind je het gek dat dat kind het 5 minuten later weer doet
Maar het kind kan dr wel helemaal nadoen als ze zegt dat het niet mag, dat dan weer wel
quote:Op zondag 23 januari 2011 20:41 schreef JaneDoe het volgende:
hoe laat begint t dan? kzie nog steeds the voice
quote:Op maandag 17 januari 2011 22:53 schreef Cheja het volgende:
Weten we al dat ze zondag weer komen?
Zie net op Rtl4; zondag 20.45![]()
Staat ook in de Veronica gids zie ik nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |