Je mag dus niet klagen?quote:Op maandag 6 december 2010 22:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wijn, voer, het gebruikelijke dus.
quote:Op maandag 6 december 2010 22:54 schreef Boze_Appel het volgende:
Kerstpakketten, ... de kansloosheid druipt uit de tot 2037 houdbare patepotjes.
Ik heb wel redelijk wat contact met klanten van ons, dus ik mag inderdaad niet klagen.quote:
Ik heb nog 15 staafmixers liggen in de kelder.quote:Op maandag 6 december 2010 22:54 schreef Boze_Appel het volgende:
Allemaal prinsesjesquote:Op maandag 6 december 2010 22:55 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb nog 15 staafmixers liggen in de kelder.
Ach ja, heb je in ieder geval al een voorraad cadeau's voor je vriendinnen.quote:Op maandag 6 december 2010 22:55 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb nog 15 staafmixers liggen in de kelder.
Lijkt mij nogal bloederig.quote:Op maandag 6 december 2010 22:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach ja, heb je in ieder geval al een voorraad cadeau's voor je vriendinnen.
Dat is zo.quote:Op maandag 6 december 2010 22:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach ja, heb je in ieder geval al een voorraad cadeau's voor je vriendinnen.
Zou er niet op rekenen. Maar ach, ik krijg ook geen kerstpakket en ik werk nog wel voor een enorm bedrijf.quote:Op maandag 6 december 2010 22:59 schreef phpmystyle het volgende:
Ben benieuwd als uitzendbureaus kerstpakketten geven.
Ach, daar zijn ongetwijfeld opzetstukken voor.quote:
sleep well, als je het nu al weet is het geen excuus om te laat te komen he.quote:Op maandag 6 december 2010 23:04 schreef Boze_Appel het volgende:
Awesome, ze geven nu al waarschuwing uit voor zeer dichte mist en gladheid. Tijd om te maffen en morgenvroeg lekker als een malloot over de snelwegen de glijden.
Dat zou aso zijnquote:Op maandag 6 december 2010 23:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zou er niet op rekenen. Maar ach, ik krijg ook geen kerstpakket en ik werk nog wel voor een enorm bedrijf.
Nou inderdaadquote:Op maandag 6 december 2010 22:54 schreef Boze_Appel het volgende:
Een broodrooster met een beetje gelukquote:Op maandag 6 december 2010 22:59 schreef phpmystyle het volgende:
Ben benieuwd als uitzendbureaus kerstpakketten geven.
Het leven is oneerlijk.quote:
Hij is leukquote:Op maandag 6 december 2010 23:05 schreef phpmystyle het volgende:
http://pixelman.nl/rutte/installeren.html
een pen en een notitieblokje verpakt in cellofaan met een stickertje van randstad erop.quote:Op maandag 6 december 2010 23:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Een broodrooster met een beetje geluk
quote:Op maandag 6 december 2010 23:05 schreef phpmystyle het volgende:
http://pixelman.nl/rutte/installeren.html
Ik kreeg ooit dus zo'n broodrooster waarmee je het logo van de detacheringstoko in een broodje kon roosterenquote:Op maandag 6 december 2010 23:09 schreef betyar het volgende:
[..]
een pen en een notitieblokje verpakt in cellofaan met een stickertje van randstad erop.
[..]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |