leuk!quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:32 schreef idiot---boy het volgende:
leuk!
k hou wel van schrijven enzo, top wedstrijd dit
Stuurde je vorig jaar niet hetzelfde verhaal in?quote:Op woensdag 8 december 2010 17:53 schreef tong80 het volgende:
'Jullie hielden toch zo van Flappie ?
Nou geniet er maar van. Anders krijg je geen toetje.'
Dat was mijn bijdrage.
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Stuurde je vorig jaar niet hetzelfde verhaal in?.
quote:Op zondag 13 december 2009 22:32 schreef DaMart het volgende:
Flappie
'Mammie mammie hij lijkt op Flappie.'
'Eet nou maar door meissie'
Er mag maximaal 1 verhaal per persoon worden ingestuurdquote:Op woensdag 8 december 2010 23:23 schreef Fireblast het volgende:
Mag je meerdere verhalen insturen of is het max. 1 ofzo?
Hm oké, jammer.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er mag maximaal 1 verhaal per persoon worden ingestuurd.
Leuke wedstrijd! Is je gebruikersnaam voldoende? Hoe zit het met pseudoniemen/echte namen vermelden?quote:Op donderdag 9 december 2010 19:30 schreef DaMart het volgende:
Even een algemene tip: probeer voor je verhaal een originele titel te bedenken en vergeet die ook niet te vermelden in je e-mail. Een titel geeft een verhaal immers mede een eigen gezicht en je verhaal valt beter op dan wanneer er meerdere verhalen zijn die 'Kerst op afstand' heten.
En vergeet ook je gebruikersnaam niet te vermelden.
In het inzendingentopic vermelden we nu geen auteursnamen. Als de uitslag bekend is, dan noemen we waarschijnlijk wel de genomineerden en winnaars, maar gebruiken daarbij alleen de gebruikersnaam op FOK!.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:45 schreef Cottontail het volgende:
[..]
Leuke wedstrijd! Is je gebruikersnaam voldoende? Hoe zit het met pseudoniemen/echte namen vermelden?
Je hebt nog tot eind volgende week om in te sturen hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:20 schreef OllumLaaa het volgende:
HELP!?
Ik heb een verhaal geschreven maar ik kan hem niet naar mijn email plakken :S
Kan ik hem misschien alvast PM'n ?
Want anders ben ik dalijk telaat
Oow gelukkig :$quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt nog tot eind volgende week om in te sturen hoor.
En een Wordbijlage bij de mail is ook geen probleem.
perfect, ingestuurd!quote:Op donderdag 9 december 2010 21:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
In het inzendingentopic vermelden we nu geen auteursnamen. Als de uitslag bekend is, dan noemen we waarschijnlijk wel de genomineerden en winnaars, maar gebruiken daarbij alleen de gebruikersnaam op FOK!.
Dus het vermelden van je gebruikersnaam is voldoende.
Nee, het aantal woorden is exclusief titel.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:56 schreef tafelpoot het volgende:
Leuk! Ik doe zeker mee.![]()
De titel van je verhaal hoef je toch niet bij het aantal woorden te tellen?
Vandaag in ieder geval nog één, ben bijna klaarquote:Op zaterdag 11 december 2010 15:58 schreef tafelpoot het volgende:
Zes verhalen pas, jammer. Hopelijk volgen er nog een hoop.
Ik had er eentje geschreven maar ik had niet gelezen dat het maximum aantal woorden 550 is. Mijn verhaal had er 10.000quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:58 schreef tafelpoot het volgende:
Zes verhalen pas, jammer. Hopelijk volgen er nog een hoop.
Die van mij staat er niet bij :squote:Op zondag 12 december 2010 12:27 schreef DaMart het volgende:
Gisteren was ik het grootste deel van de dag niet thuis, dus heb toen de verhalen niet uit de mailbox kunnen vissen. Nu staan er weer 2 nieuwe inzendingen bij. En tot vrijdag kan nog worden ingezonden, dus ik verwacht nog wel wat meer verhalen!
Jeej, nu welquote:
Inmiddels zijn het er 12quote:Op maandag 13 december 2010 21:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het is te hopen dat er nog wat meer inzendingen komen want 10 uit 11 is wel een beetje veel van het goede.
Nog niet gigantisch veel... achja, zo maken we in ieder geval meer kans op wat mooie boeken, maar is het ook wel extra zuur als je bij die 2 hoort die niet gewonnen hebben :pquote:
Tot en met vrijdag kunnen verhalen worden ingestuurd, dus er komen er vast nog wel een aantal bij. Er staan ook nog een paar in de mailbox, dus vanavond wordt het inzendingentopic sowieso weer aangevuldquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:13 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Nog niet gigantisch veel... achja, zo maken we in ieder geval meer kans op wat mooie boeken, maar is het ook wel extra zuur als je bij die 2 hoort die niet gewonnen hebben :p
Ja, klopt, de " die (mijn) Word automatisch geeft, wordt door FOK! blijkbaar niet opgepakt. Ook apostrofs slaat 'ie trouwens over, daar mist er nu nog eentje vanquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:19 schreef DaMart het volgende:
Hm, ik zie ze wel in het invoerscherm, maar FOK! haalt ze er uit als ik op invoeren druk. Na handmatig toevoegen lijkt het wel goed te gaan.
Held!quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:32 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij zijn die fouten nu opgelost.
Ik vind 'm gaaf!quote:Op woensdag 15 december 2010 08:13 schreef Groeneg2 het volgende:
Mijn verhaal staat sinds gisteren erbij.![]()
Het is sinds de lagere school dat ik nog een soort van opstel schreef.
Mijn verhaaltje speelt zich af in de ruimte en heet 'Kerst op grote afstand', ben benieuwd wat jullie ervan vinden.![]()
Vrolijk
Is dat inclusief of exclusief titel?quote:Op woensdag 15 december 2010 13:31 schreef DeHovenier het volgende:
Hodfr, heb 1 woord teveel [ afbeelding ]
Nee hoor, Docx kan gewoon geopend worden.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:53 schreef DeHovenier het volgende:
Exclusief. Maar ik heb nu de vereiste 550 woorden. Het is wel een .docx file, is dat een probleem?
Zij heeft aan het eind de moord gepleegd op een andere 15jarige en hij is haar bij haar veroordeling in de rechtzaalquote:Op woensdag 15 december 2010 10:36 schreef Fireblast het volgende:
Mis ik wat of klopt de clou van Moord op de Frontpage niet?
Oh zo, thanks, ik miste die derde persoon.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:06 schreef pleeborstel het volgende:
[..]
Zij heeft aan het eind de moord gepleegd op een andere 15jarige en hij is haar bij haar veroordeling in de rechtzaalHet is een mindfuck.
Die van mij wijkt ook wat af van het standaard Kerstverhaalquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:14 schreef Kerstverpetser het volgende:
Ik heb er ook een ingestuurd. Volgens mij wijkt hij behoorlijk af van de rest en ik ben dan ook zeer benieuwd hoe hij gaat vallen.
Ten eerste is de inzendtermijn gesloten en ten tweede zitten we niet op die ranzigheid te wachtenquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:45 schreef Chewbalhaar het volgende:
Mogen het ook kerst-seksverhalen zijn?
Zoja, hoe lang en gedetailleerd?
Als je een kiritsche noot hebt over inzendingen, dan mag dat best, dat kan prima in het inzendingenbespreektopic. Blijven doorzuigen over je eerdere bericht en de daaropvolgende PM mag je dan wel weer achterwege laten.quote:Op zondag 19 december 2010 00:04 schreef Mainport het volgende:
Kan DaMart mij melden in welk topic ik kritiek mag plaatsen - want in het feedbacktopic mocht het in ieder geval niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |