Oow gelukkig :$quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt nog tot eind volgende week om in te sturen hoor.
En een Wordbijlage bij de mail is ook geen probleem.
perfect, ingestuurd!quote:Op donderdag 9 december 2010 21:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
In het inzendingentopic vermelden we nu geen auteursnamen. Als de uitslag bekend is, dan noemen we waarschijnlijk wel de genomineerden en winnaars, maar gebruiken daarbij alleen de gebruikersnaam op FOK!.
Dus het vermelden van je gebruikersnaam is voldoende.
Nee, het aantal woorden is exclusief titel.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:56 schreef tafelpoot het volgende:
Leuk! Ik doe zeker mee.![]()
De titel van je verhaal hoef je toch niet bij het aantal woorden te tellen?
Vandaag in ieder geval nog één, ben bijna klaarquote:Op zaterdag 11 december 2010 15:58 schreef tafelpoot het volgende:
Zes verhalen pas, jammer. Hopelijk volgen er nog een hoop.
Ik had er eentje geschreven maar ik had niet gelezen dat het maximum aantal woorden 550 is. Mijn verhaal had er 10.000quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:58 schreef tafelpoot het volgende:
Zes verhalen pas, jammer. Hopelijk volgen er nog een hoop.
Die van mij staat er niet bij :squote:Op zondag 12 december 2010 12:27 schreef DaMart het volgende:
Gisteren was ik het grootste deel van de dag niet thuis, dus heb toen de verhalen niet uit de mailbox kunnen vissen. Nu staan er weer 2 nieuwe inzendingen bij. En tot vrijdag kan nog worden ingezonden, dus ik verwacht nog wel wat meer verhalen!
Jeej, nu welquote:
Inmiddels zijn het er 12quote:Op maandag 13 december 2010 21:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het is te hopen dat er nog wat meer inzendingen komen want 10 uit 11 is wel een beetje veel van het goede.
Nog niet gigantisch veel... achja, zo maken we in ieder geval meer kans op wat mooie boeken, maar is het ook wel extra zuur als je bij die 2 hoort die niet gewonnen hebben :pquote:
Tot en met vrijdag kunnen verhalen worden ingestuurd, dus er komen er vast nog wel een aantal bij. Er staan ook nog een paar in de mailbox, dus vanavond wordt het inzendingentopic sowieso weer aangevuldquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:13 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Nog niet gigantisch veel... achja, zo maken we in ieder geval meer kans op wat mooie boeken, maar is het ook wel extra zuur als je bij die 2 hoort die niet gewonnen hebben :p
Ja, klopt, de " die (mijn) Word automatisch geeft, wordt door FOK! blijkbaar niet opgepakt. Ook apostrofs slaat 'ie trouwens over, daar mist er nu nog eentje vanquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:19 schreef DaMart het volgende:
Hm, ik zie ze wel in het invoerscherm, maar FOK! haalt ze er uit als ik op invoeren druk. Na handmatig toevoegen lijkt het wel goed te gaan.
Held!quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:32 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij zijn die fouten nu opgelost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |