Ik wil ook graag een kokadi maar die vind ik te duur zonder dat ik weet hoe ze voelen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:41 schreef Macka66 het volgende:
Pvoesss, je bent gewoon net als ik dol op jacquards. En dan kun je niet om Didymos heen, die hebben de grootste keuze daarin![]()
Hoewel ik nu wel een Nati vlindertjesdoek heb, en binnenkort een Kokadi.
Ik heb gunstige berichten gelezen over de antraciet versie (stevig maar niet te dik). Heel mooi is 'ie zo in het paars.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:15 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik heb net op de site van hoppediz wat rondgegluurd, en ze hebben een paarse jacquard doek! Wow!![]()
![]()
En ik draag helemaal niet zoveel meer, maar ik word er toch hebberig van
Wellicht in de zomer wel weer
Weet iemand iets over de kwaliteit en draagcomfort van die jacquards?
Tot uw dienstquote:Op zondag 19 december 2010 15:01 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ik heb gunstige berichten gelezen over de antraciet versie (stevig maar niet te dik). Heel mooi is 'ie zo in het paars.
Als jij 'm nou eens koopt en een review geeft?
Mooi!quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:19 schreef Aag-je het volgende:
Oh oeps, op dag 2 al door de mand gevallen.
Maar dat zou goed kunnen dus inderdaad ...
Mrien, ik heb een Ocah van een girasol chococabana
En let even goed op de maatquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:12 schreef Jore het volgende:
Hoi Aag-je! Ik denk dat ik je herken.
Die MAM-jas ziet er in actie veel beter uit dan op de plaatjes, ik twijfel al de hele dag of ik 'm zal bestellen.
Welke poppendoek heb je gekocht voor haar? Ik heb gisteren ook nog zwaar in de verleiding gestaan toen ik mail kreeg, maar ze heeft er al 1 en da's eigenlijk wel genoeg denk ikquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:16 schreef Orea het volgende:
Hahaha ja! Even klikken voordat ze weg zijnen nu kijken welke eruit gaat! Elsa mag sowieso gaan, maar niemand wil haar hebben
best een fijne doek, maar pak haar gewoon nooit...
Oh en de poppendoek voor Leia doet niet mee aan het eerst iets eruit dan erin hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |