abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 17 december 2010 @ 09:41:45 #101
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_90032236
Pvoesss, je bent gewoon net als ik dol op jacquards. En dan kun je niet om Didymos heen, die hebben de grootste keuze daarin ;)
Hoewel ik nu wel een Nati vlindertjesdoek heb, en binnenkort een Kokadi.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_90032541
Macka, wat een toffe foto's van Maja O+ O+

Op de foto's leek Malawi me helemaal niks, maar heb nu een doekstuk en hij is toch wel erg mooi! :Y
  vrijdag 17 december 2010 @ 09:56:31 #103
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_90032603
Wat een leuke foto's, Macka en wat een mooie poppendoek!
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_90032805
Macka O+ Die slaapfoto is geweldig!
pi_90078011
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 09:41 schreef Macka66 het volgende:
Pvoesss, je bent gewoon net als ik dol op jacquards. En dan kun je niet om Didymos heen, die hebben de grootste keuze daarin ;)
Hoewel ik nu wel een Nati vlindertjesdoek heb, en binnenkort een Kokadi.
Ik wil ook graag een kokadi maar die vind ik te duur zonder dat ik weet hoe ze voelen.
En het zijn zo ongeveer dezelfde kleuren als een Tina :Y
Dan koop ik liever een tina. :)
pi_90078442
Pvoess, je stash is alweer helemaal aangevuld! :o _O_ _O-
Wat een heerlijke foto van je gezinnetje trouwens. O+

En Macka, wat leuk dat Maja zo graag draagt!

Bluh, ik heb zo'n zin om weer eens een mini mensje te dragen. Het is gewoon heimwee en verlangen. ;(
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_90084013
Tijd voor een meet dus :D mag je mijn mini mensje dragen ;)
  zaterdag 18 december 2010 @ 21:15:46 #108
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_90098309
Ik heb net op de site van hoppediz wat rondgegluurd, en ze hebben een paarse jacquard doek! Wow! O+ :9~

En ik draag helemaal niet zoveel meer, maar ik word er toch hebberig van :@

Wellicht in de zomer wel weer O-)

Weet iemand iets over de kwaliteit en draagcomfort van die jacquards?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_90107841
een hopp is altijd een prima doek, verder heb ik deze niet gevoeld dus ik weet niets van dik of dun.
Ik persoonlijk heb niet heel veel met het merk :)
pi_90119040

Net heerlijk 2 uur wezen wandelen.. muppet kwam net gewoon kokend van me af :D en dat terwijl ze alleen haar gewone kleding aan had (romper, maillot, jumpsuit, babylegs en aapies) en het echt wel goed koud was! Lang leve de wollen doek O+
pi_90120301
Wat een geweldige foto Orea!
En twee uur wandelen door de sneeuw! :o _O_
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  † In Memoriam † zondag 19 december 2010 @ 15:01:16 #112
141844 Macka66
pi_90124617
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 21:15 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik heb net op de site van hoppediz wat rondgegluurd, en ze hebben een paarse jacquard doek! Wow! O+ :9~

En ik draag helemaal niet zoveel meer, maar ik word er toch hebberig van :@

Wellicht in de zomer wel weer O-)

Weet iemand iets over de kwaliteit en draagcomfort van die jacquards?
Ik heb gunstige berichten gelezen over de antraciet versie (stevig maar niet te dik). Heel mooi is 'ie zo in het paars.
Als jij 'm nou eens koopt en een review geeft? O-)
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  † In Memoriam † zondag 19 december 2010 @ 15:03:19 #113
141844 Macka66
pi_90124722
Orea, leuke foto! Koken is natuurlijk niet de bedoeling he ;)
pi_90133954
Wij zijn net nog even met z'n viertjes de stad in geweest. Anna bij Jaap in de Stendhal. Jaap is nu ook helemaal enthousiast over Stendhal, terwijl ie het normaal altijd bij z'n eigen Girasol Mojito wil houden :D
Graeme zat bij mij op m'n rug in de mei-tai. En hij is gewoon in slaap gevallen O+ Hij had al zo lang niet meer bij mij geslapen. En nu, morgen is hij anderhalf jaar oud, valt ie gewoon in slaap op m'n rug. Ik vond het zoooo lief! *;
pi_90141808
Leuk dat Jaap ook zo graag draagt tessie! Ik ben benieuwd of manlief straks ook af en toe wil dragen. Hij heeft Lotte wel een paar keer gedragen maar vond het wel ingewikkeld ;) maar ook wel gezellig geloof ik

Maja, die slaapfoto! Wat lief!
pi_90142006
Ja ben ik ook blij mee Mrien! Hij vond het eerst ook wel erg ingewikkeld, en had zoiets van, we hebben toch een kinderwagen?! Maar hij merkte bij Grae, en nu bij Anna, dat ze gewoon liever gedragen worden. En het is zo knus O+ Daar kan hij ook niet omheen ;)

Hopen dat jouw man ook nog fan wordt! Anders mss een makkelijkere drager? Sinds wij de mei-tai hebben, is Jaap veel meer gaan dragen, en nu heeft ie ook minder moeite met gewone doeken. Kwestie van even inkomen misschien?
pi_90142266
Ik heb een mei tai, maar dat is een toddler versie (en roze haha) en een manduca en een ringsling. Keuze genoeg ;)
Ik ga het wel proberen in ieder geval ;)

Ow, hij zegt nu dat hij het niet wat vind, we zien wel ;)
pi_90142804
Haha dat riep die van mij ook ;) maar ook hij heeft gemerkt dat het én handig is én dat Leia liever gedragen wordt.. Sinds hij zijn Bondolino heeft is hij echt helemaal om! O+ de wagen staat te verstoffen ;)
pi_90143032
Nja, we zien wel
Lotte begon ik pas te dragen met 4/5 maanden dus ik ben ook heel benieuwd hoe het met zo'n ukkie zal zijn.
Er liggen in ieder geval alvast 2 doeken op de slaapkamer klaar, m'n rekbare hopp en m'n ontzettend zachte indio viola
  maandag 20 december 2010 @ 12:50:01 #120
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_90171571
Manlief draagt hier ook, maar das meer omdat soms de wagen helemaal niet handig is en hij moet trainen voor de wampex :P , 6 kilo extra meezeulen is wel een mooie trainig :D . Ikzelf draag ook wel maar gebruik de wagen ook nog wel veel hoor. Ik denk dat ik ongeveer 60% de wagen gebruik en 40% de doek.
Net heb ik in mn eentje een rugknoop gedaan, Nathan zat er best netjes op maar de flappen zaten over mn hele bovenarmen dus kon ze niet meer zo goed bewegen.
pi_90177682

Lekker de sneeuw in O+
pi_90181132
Zoek de baby pvoesss ;)

Ik vond nog 2 foto's op de camera van de wandeling van gisteren! O+

pi_90183183
Mooi orea! Volgens Lotte heb je een baby bij je ;)
Pvoesss overigens niet, dat was geen baby op de buik
  maandag 20 december 2010 @ 16:50:56 #124
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_90184581
Pvoess zo schattig!
Mooie foto's orea
pi_90191971
Inderdaad Lotte, al best een grote baby :P
thnx Pessie!

Heb net ook een poppen draagdoek voor Leia gekocht :@ was zwaar afgeprijsd dus kon het niet laten :@
pi_90192287
Prachtig Orea, zo mooi die buitenfoto's. Welke draagjas heb jij?
  † In Memoriam † maandag 20 december 2010 @ 19:30:14 #127
141844 Macka66
pi_90192294
Orea, die oogjes op de tweede foto O+

Ik sta er gekleurd op thuis. Lucie was aan het rijmen vanavond, "oorbel-voorbel". Wat is dat dan Luus? Wist ze niet. De volgende wist ze wel. "Koekiemonster-doekiemonster, DAT IS MAMA!!!"
En bedankt he }:| :D
pi_90193234
:D geweldig Macka :D

Jore, dat is de Mam Two Way Deluxe :) op de foto's bij de diverse webshops komt ie niet echt tot zijn recht vind ik. Oh hier wel :)

Ik vind hem echt superfijn! Hij kan als bodywarmer, erg handig in de lente & herfst. Tot nu toe vond ik hem ook nog niet te koud, maar hij is ook niet te warm :)

En ook zonder inzet ziet ie er best oké uit. Ook niet heel onbelangrijk.. En best betaalbaar. Ik had sowieso een nieuwe winterjas nodig, dus was dit helemaal een goede koop.
pi_90203290
Hai! Ik ben een Fok-newbie én draaggek dus moet me hier natuurlijk wel even melden :s)
Ik heb een stuk of 10 doekjes, een Ocah en nog wat Mei Tai's. Mijn jongste is inmiddels 2,5 en zit helaas in een draagstaking dus momenteel draag ik wat minder maar hopelijk is dat van voorbijgaande aard want ik mis het wel hoor!
pi_90205336
Hoi aag-je! Welke ocah heb je? Even nieuwschierig ;)
pi_90206121
Hihi Pvoess, net of je een knuffelbeer draagt! O+
Orea, wat een prachtige foto's weer! Leia wordt steeds mooier, die ogen! En bij jou is er echt geen sprake van verslonzing (meer ;) ) hoor! Je ziet er goed uit!
Macka, geweldige uitspraak van Lucie!
En hoi Aag-je!! Jammer van de draagstaking, hopelijk wil ze snel weer.
  dinsdag 21 december 2010 @ 15:03:45 #132
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_90235610
quote:
Op zondag 19 december 2010 15:01 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Ik heb gunstige berichten gelezen over de antraciet versie (stevig maar niet te dik). Heel mooi is 'ie zo in het paars.
Als jij 'm nou eens koopt en een review geeft? O-)
Tot uw dienst :P

Ben benieuwd wanneer hij komt. :)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_90236396
Pvoesss, wat heerlijk zo'n klein prutteltje tegen je aan O+

Wat een mooie foto Orea O+ Mooie meisjes :Y
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_90239172
Hoi Aag-je! Ik denk dat ik je herken.

Die MAM-jas ziet er in actie veel beter uit dan op de plaatjes, ik twijfel al de hele dag of ik 'm zal bestellen.
pi_90239509
Oh oeps, op dag 2 al door de mand gevallen.
Maar dat zou goed kunnen dus inderdaad ...

Mrien, ik heb een Ocah van een girasol chococabana :)
  dinsdag 21 december 2010 @ 16:20:32 #136
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_90239554
Jore ik heb de winterversie van de mam-jas en ik ben er zooooooooooo blij mee!!
De mijne kan geen bodywarmer worden en ik heb een soort kraag extra (wel los) die ik Ylana over haar hoofd kan doen en dan in mijn nek aan de jas vast kan maken zodat tussen ons in het ook lekker warm blijft. (en een berenmuts voor Ylana) Die van mij was 130 euro en ik zou hem niet meer willen missen!!
Als je een enorme koukleum bent zou ik voor 'mijn' jas gaan, valt het wel mee dan voor die van Orea.
Doen hoor!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_90239697
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 16:19 schreef Aag-je het volgende:
Oh oeps, op dag 2 al door de mand gevallen.
Maar dat zou goed kunnen dus inderdaad ...

Mrien, ik heb een Ocah van een girasol chococabana :)
Mooi!
Ik van een Hoppendiz Miami :)
pi_90241618
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 16:12 schreef Jore het volgende:
Hoi Aag-je! Ik denk dat ik je herken.

Die MAM-jas ziet er in actie veel beter uit dan op de plaatjes, ik twijfel al de hele dag of ik 'm zal bestellen.
En let even goed op de maat ;) hij valt erg groot... Mijne is een M, die zou voor maat 38-40 zijn, en sinds de zwangerschap blijf ik hangen op maat 44 en hij zit nog steeds prima ;) dus valt erg groot ;)
pi_90241898
En ik had een xl en die was mij ook echt te groot, had beter een l kunnen hebben
  † In Memoriam † dinsdag 21 december 2010 @ 20:44:35 #140
141844 Macka66
pi_90252887
Hoi Aag-je :)

Tip: die 2 persoons dickey sjaals zoals Saffier heeft zijn ook los te koop bij Nature Babies.

Nog een tip: Ellevill.com doet de Zara Terracotta uit de collectie, maar liefst 60% korting nu.
Ik zal toch niet...nah...natuurlijk wel :D

en mensen die graag onder hun eigen winterjas willen kunnen dragen moeten mij maar even pm'men
pi_90253434
Oooh ssst Macka :D tot nu toe kan ik mezelf bedwingen voor de Zara Terracotta! Ik wil er eigenlijk nog wel een 4 bij, nog geen 40 euro incl. verzenden... hmmm zal ik.....

:X
  † In Memoriam † dinsdag 21 december 2010 @ 21:01:34 #142
141844 Macka66
pi_90253909
Flink afgeprijsde Zara's sparen is een leuke hobby hoor :D (dit wordt m'n derde)
  dinsdag 21 december 2010 @ 21:02:56 #143
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_90253989
De sjaal die ik bedoel is toch anders Macka. Bij mij kan hij alleen over Ylana haar hoofd heen, de sjaal die jij bedoelt vind ik een stuk handiger! Ik 'mis' het stuk dat ook echt over mijn eigen hoofd heen kan, ik kan het wel achter mijn nek vastzetten, uiteindelijk zelfde principe maar die van jou lijkt me practischer.
Ik ben aan het kijken of ik er zelf een kan haken.

Hallo aag-je!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_90254109
Ik heb toen gebruik gemaakt van de Jade Mauve uitverkoop aktie ;) was ook een leuke.. De Jade heb ik inmiddels niet meer (geruild) maar ik heb net toch een 4 geklikt :X nu hopen dat de douane het pakketje niet onderschept...

Puur omdat ik maar 1 andere korte (nou ja korte.. 4 is vrij kort voor mij nog :D) doek heb, een Eva 4.. wil straks wat meer gaan rugdragen met doeken, en heb verder alleen maar 6-jes..

Nou ja, nu maar kijken wat eruit gaat, want moet me aan me woord houden van mezelf O-) iets erin dan moet er iets uit, want ik wil wel met alles kunnen dragen... hmmmzz
pi_90254177
Oh ik heb Aag-je nog helemaal niet hallo gezegd, hoi :W
pi_90254629
En wat gaat er nu uit Orea :D
Het is toch eerst een doek er uit en dan pas er in ;)
pi_90254854
Hahaha ja! Even klikken voordat ze weg zijn O-) en nu kijken welke eruit gaat! Elsa mag sowieso gaan, maar niemand wil haar hebben ;( best een fijne doek, maar pak haar gewoon nooit...

Oh en de poppendoek voor Leia doet niet mee aan het eerst iets eruit dan erin hè O-)
pi_90255680
Ik ben ook ernstig in de verleiding maar doe het toch maar niet. Heb wel bij een soortgelijke actie Zara Red gekocht, zijn leuke koopjes inderdaad :)
pi_90255728
*O* *O* ik heb een gele tina onderweg *O* *O* (als het goed is)

Niets mis met blokker :+
pi_90255784
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 21:16 schreef Orea het volgende:
Hahaha ja! Even klikken voordat ze weg zijn O-) en nu kijken welke eruit gaat! Elsa mag sowieso gaan, maar niemand wil haar hebben ;( best een fijne doek, maar pak haar gewoon nooit...

Oh en de poppendoek voor Leia doet niet mee aan het eerst iets eruit dan erin hè O-)
Welke poppendoek heb je gekocht voor haar? Ik heb gisteren ook nog zwaar in de verleiding gestaan toen ik mail kreeg, maar ze heeft er al 1 en da's eigenlijk wel genoeg denk ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')