abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90192287
Prachtig Orea, zo mooi die buitenfoto's. Welke draagjas heb jij?
  † In Memoriam † maandag 20 december 2010 @ 19:30:14 #127
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_90192294
Orea, die oogjes op de tweede foto O+

Ik sta er gekleurd op thuis. Lucie was aan het rijmen vanavond, "oorbel-voorbel". Wat is dat dan Luus? Wist ze niet. De volgende wist ze wel. "Koekiemonster-doekiemonster, DAT IS MAMA!!!"
En bedankt he }:| :D
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_90193234
:D geweldig Macka :D

Jore, dat is de Mam Two Way Deluxe :) op de foto's bij de diverse webshops komt ie niet echt tot zijn recht vind ik. Oh hier wel :)

Ik vind hem echt superfijn! Hij kan als bodywarmer, erg handig in de lente & herfst. Tot nu toe vond ik hem ook nog niet te koud, maar hij is ook niet te warm :)

En ook zonder inzet ziet ie er best oké uit. Ook niet heel onbelangrijk.. En best betaalbaar. Ik had sowieso een nieuwe winterjas nodig, dus was dit helemaal een goede koop.
pi_90203290
Hai! Ik ben een Fok-newbie én draaggek dus moet me hier natuurlijk wel even melden :s)
Ik heb een stuk of 10 doekjes, een Ocah en nog wat Mei Tai's. Mijn jongste is inmiddels 2,5 en zit helaas in een draagstaking dus momenteel draag ik wat minder maar hopelijk is dat van voorbijgaande aard want ik mis het wel hoor!
pi_90205336
Hoi aag-je! Welke ocah heb je? Even nieuwschierig ;)
pi_90206121
Hihi Pvoess, net of je een knuffelbeer draagt! O+
Orea, wat een prachtige foto's weer! Leia wordt steeds mooier, die ogen! En bij jou is er echt geen sprake van verslonzing (meer ;) ) hoor! Je ziet er goed uit!
Macka, geweldige uitspraak van Lucie!
En hoi Aag-je!! Jammer van de draagstaking, hopelijk wil ze snel weer.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  dinsdag 21 december 2010 @ 15:03:45 #132
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_90235610
quote:
Op zondag 19 december 2010 15:01 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Ik heb gunstige berichten gelezen over de antraciet versie (stevig maar niet te dik). Heel mooi is 'ie zo in het paars.
Als jij 'm nou eens koopt en een review geeft? O-)
Tot uw dienst :P

Ben benieuwd wanneer hij komt. :)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_90236396
Pvoesss, wat heerlijk zo'n klein prutteltje tegen je aan O+

Wat een mooie foto Orea O+ Mooie meisjes :Y
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_90239172
Hoi Aag-je! Ik denk dat ik je herken.

Die MAM-jas ziet er in actie veel beter uit dan op de plaatjes, ik twijfel al de hele dag of ik 'm zal bestellen.
pi_90239509
Oh oeps, op dag 2 al door de mand gevallen.
Maar dat zou goed kunnen dus inderdaad ...

Mrien, ik heb een Ocah van een girasol chococabana :)
  dinsdag 21 december 2010 @ 16:20:32 #136
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_90239554
Jore ik heb de winterversie van de mam-jas en ik ben er zooooooooooo blij mee!!
De mijne kan geen bodywarmer worden en ik heb een soort kraag extra (wel los) die ik Ylana over haar hoofd kan doen en dan in mijn nek aan de jas vast kan maken zodat tussen ons in het ook lekker warm blijft. (en een berenmuts voor Ylana) Die van mij was 130 euro en ik zou hem niet meer willen missen!!
Als je een enorme koukleum bent zou ik voor 'mijn' jas gaan, valt het wel mee dan voor die van Orea.
Doen hoor!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_90239697
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 16:19 schreef Aag-je het volgende:
Oh oeps, op dag 2 al door de mand gevallen.
Maar dat zou goed kunnen dus inderdaad ...

Mrien, ik heb een Ocah van een girasol chococabana :)
Mooi!
Ik van een Hoppendiz Miami :)
pi_90241618
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 16:12 schreef Jore het volgende:
Hoi Aag-je! Ik denk dat ik je herken.

Die MAM-jas ziet er in actie veel beter uit dan op de plaatjes, ik twijfel al de hele dag of ik 'm zal bestellen.
En let even goed op de maat ;) hij valt erg groot... Mijne is een M, die zou voor maat 38-40 zijn, en sinds de zwangerschap blijf ik hangen op maat 44 en hij zit nog steeds prima ;) dus valt erg groot ;)
pi_90241898
En ik had een xl en die was mij ook echt te groot, had beter een l kunnen hebben
  † In Memoriam † dinsdag 21 december 2010 @ 20:44:35 #140
141844 Macka66
pi_90252887
Hoi Aag-je :)

Tip: die 2 persoons dickey sjaals zoals Saffier heeft zijn ook los te koop bij Nature Babies.

Nog een tip: Ellevill.com doet de Zara Terracotta uit de collectie, maar liefst 60% korting nu.
Ik zal toch niet...nah...natuurlijk wel :D

en mensen die graag onder hun eigen winterjas willen kunnen dragen moeten mij maar even pm'men
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_90253434
Oooh ssst Macka :D tot nu toe kan ik mezelf bedwingen voor de Zara Terracotta! Ik wil er eigenlijk nog wel een 4 bij, nog geen 40 euro incl. verzenden... hmmm zal ik.....

:X
  † In Memoriam † dinsdag 21 december 2010 @ 21:01:34 #142
141844 Macka66
pi_90253909
Flink afgeprijsde Zara's sparen is een leuke hobby hoor :D (dit wordt m'n derde)
  dinsdag 21 december 2010 @ 21:02:56 #143
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_90253989
De sjaal die ik bedoel is toch anders Macka. Bij mij kan hij alleen over Ylana haar hoofd heen, de sjaal die jij bedoelt vind ik een stuk handiger! Ik 'mis' het stuk dat ook echt over mijn eigen hoofd heen kan, ik kan het wel achter mijn nek vastzetten, uiteindelijk zelfde principe maar die van jou lijkt me practischer.
Ik ben aan het kijken of ik er zelf een kan haken.

Hallo aag-je!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_90254109
Ik heb toen gebruik gemaakt van de Jade Mauve uitverkoop aktie ;) was ook een leuke.. De Jade heb ik inmiddels niet meer (geruild) maar ik heb net toch een 4 geklikt :X nu hopen dat de douane het pakketje niet onderschept...

Puur omdat ik maar 1 andere korte (nou ja korte.. 4 is vrij kort voor mij nog :D) doek heb, een Eva 4.. wil straks wat meer gaan rugdragen met doeken, en heb verder alleen maar 6-jes..

Nou ja, nu maar kijken wat eruit gaat, want moet me aan me woord houden van mezelf O-) iets erin dan moet er iets uit, want ik wil wel met alles kunnen dragen... hmmmzz
pi_90254177
Oh ik heb Aag-je nog helemaal niet hallo gezegd, hoi :W
pi_90254629
En wat gaat er nu uit Orea :D
Het is toch eerst een doek er uit en dan pas er in ;)
pi_90254854
Hahaha ja! Even klikken voordat ze weg zijn O-) en nu kijken welke eruit gaat! Elsa mag sowieso gaan, maar niemand wil haar hebben ;( best een fijne doek, maar pak haar gewoon nooit...

Oh en de poppendoek voor Leia doet niet mee aan het eerst iets eruit dan erin hè O-)
pi_90255680
Ik ben ook ernstig in de verleiding maar doe het toch maar niet. Heb wel bij een soortgelijke actie Zara Red gekocht, zijn leuke koopjes inderdaad :)
pi_90255728
*O* *O* ik heb een gele tina onderweg *O* *O* (als het goed is)

Niets mis met blokker :+
pi_90255784
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 21:16 schreef Orea het volgende:
Hahaha ja! Even klikken voordat ze weg zijn O-) en nu kijken welke eruit gaat! Elsa mag sowieso gaan, maar niemand wil haar hebben ;( best een fijne doek, maar pak haar gewoon nooit...

Oh en de poppendoek voor Leia doet niet mee aan het eerst iets eruit dan erin hè O-)
Welke poppendoek heb je gekocht voor haar? Ik heb gisteren ook nog zwaar in de verleiding gestaan toen ik mail kreeg, maar ze heeft er al 1 en da's eigenlijk wel genoeg denk ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')