abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89719528
Texelonia, normaal kan ie prima langs me heen kijken, maar met iets te veel winterjas, sjaal, muts etc. werd dat lastig geloof ik. En ik kon zelf niet echt zien hoe hij hing, geen spiegel in de buurt en m'n zusje en vader hadden geholpen om em erop te hangen, dus wie weet zat ie gewoon niet goed.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  † In Memoriam † donderdag 9 december 2010 @ 16:37:14 #52
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_89724936
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 14:37 schreef Sugarsnap het volgende:
Terug onder de billen redde ik net niet met mijn buikie nu. Tibetaans moet zeker lukken, maar dan heb ik geen reden meer om voor een kortere doek te kiezen...., niet dat ik nu doekengeld heb, maar dat is bijzaak.

Moet wel zeggen dat ik Bram heb omgekocht met een stukje ontbijtkoek.
Volkomen geoorloofd. En als je kind echt niet meer mee wil werken is er als uiterste redmiddel de chocola :D
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_89725109
Oh haha Sugarsnap, er is áltijd wel een reden te vinden voor een nieuwe doek O-)

Als je er één nodig hebt (een reden) dan hoor ik het wel :P

Dit is inmiddels mijn bescheiden :X verzameling... :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_89725676
Mooie verzameling orea! Heb je goed gedaan haha

Ik heb er teveel denk ik, straks maar eens zien wat ik wel en niet gebruik met de baby. Ligt er ook aan denk ik of Lotte nog wil straks
pi_89769972
Mooie stash Orea! Ga ik binnenkort ook eens doen, een foto maken.

Voel je nou eigenlijk echt verschil tussen rugdragen met een mei-tai of met een doek? Zit steeds zoveel moeite te doen om het met een doek voor elkaar te krijgen, terwijl het met de mei-tai zo lukt, en ook lekker zit :D
Een draagjas aandoen met dreumes op je rug vind ik trouwens het moeilijkste gedeelte van het rugknopen :')
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_89772024
Ik merk wel verschil met meitai of doek.
Ik vind een doek fijner..

Ik zit nu met V. achter de pc.. O+ O+
Hij wilde maar niet slapen en was aan het mopperen, de doek zat nog niet vast of hij sliep al *O*
pi_89772350
Folia O+

Sowieso heb ik iets met girasol, maar ze zijn ook precies onbetaalbaar voor mij _O-
pi_89779351
Ik heb geen idee tessie, ik heb Leia nu 1 keer met doek op de rug gehad en 1 keer met bondolino. Met bondolino ging makkelijker :P en ze zat echt goed.. maar met doek kun je meer finetunen denk ik.. Is toch persoonlijk :)

Girasols zijn fijn!! Ik vind Folia echt een heel fijne doek!!! Ik twijfelde tussen Betula en Folia, en ben wel blij met Folia (vooral omdat ik mijn jade al groen heb geverfd ;))
pi_89849540

Ik en mijn kinders :D zo gaan wij op stap tegenwoordig :D
Mijn mama en fotos maken met haar iphone is geen succes :X :')
  maandag 13 december 2010 @ 10:11:44 #60
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_89865249
Rugknopen :') ik heb het net geprobeerd maar ik kreeg het echt niet voor elkaar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_89865348
Orea _O_ O+ *helemaal niet jaloers is hoor O-)

Pvoesss wat heerlijk!! O+ jouw gezinnetje!
Wat fijn dat je zo snel na de bevalling al kunt dragen.

Gisteren viel Niels in slaap op mijn rug in de Bondolino en ik kreeg met geen mogelijkheid zelf het slaapkapje over zijn hoofd. Toen heb ik maar een voorbijgangster gevraagd "oh, dat durf ik niet hoor :o " Gelukkig kon ik haar overtuigen dat het niet eng was :D
Maar hoe krijg ik dat slaapkapje zelf over zijn hoofd?
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  maandag 13 december 2010 @ 10:31:43 #62
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_89865777
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 10:15 schreef Twinkly het volgende:
Orea _O_ O+ *helemaal niet jaloers is hoor O-)

Pvoesss wat heerlijk!! O+ jouw gezinnetje!
Wat fijn dat je zo snel na de bevalling al kunt dragen.

Gisteren viel Niels in slaap op mijn rug in de Bondolino en ik kreeg met geen mogelijkheid zelf het slaapkapje over zijn hoofd. Toen heb ik maar een voorbijgangster gevraagd "oh, dat durf ik niet hoor :o " Gelukkig kon ik haar overtuigen dat het niet eng was :D
Maar hoe krijg ik dat slaapkapje zelf over zijn hoofd?
Je moet die touwtjes door die lusjes rijgen en dan de 'reserve' lapjes die je hebt op je klittenband plakken. Dan het slaapkapje binnenste buiten (dus met de binnenkant naar buiten geklapt) leggen. Als Niels dan slaapt, kun je zelf de touwtjes aantrekken en zo het kapje naar boven 'hijsen'. Je zet het dan vast door die schuifdingetjes te verzetten.
Snap je het nog?
pi_89865935
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 10:31 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Je moet die touwtjes door die lusjes rijgen en dan de 'reserve' lapjes die je hebt op je klittenband plakken. Dan het slaapkapje binnenste buiten (dus met de binnenkant naar buiten geklapt) leggen. Als Niels dan slaapt, kun je zelf de touwtjes aantrekken en zo het kapje naar boven 'hijsen'. Je zet het dan vast door die schuifdingetjes te verzetten.
Snap je het nog?
Oh, dat had ik niet!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_89866036
Ik klooi nogsteeds met die draadjes :D blijft het kapje ergens haken ofzo aan kleding van X.

Ja ik vind het heerlijk dat ik me al goed genoeg voel om zoveel te dragen.
we gaan sinds hij een dag of 10 is zo naar buiten en het gaat geweldig.

X kiest dan hoe we gaan, met haar in de wagen, zij lopen, hij in de doek etc.
Ze kiest bijna altijd voor hij in de doek en zij dan lopen of wagen :D
  maandag 13 december 2010 @ 10:48:29 #65
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_89866277
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 10:36 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Oh, dat had ik niet!
Volgens mij gaat het dan het makkelijkst :Y
pi_89868095
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 10:11 schreef pessie het volgende:
Rugknopen :') ik heb het net geprobeerd maar ik kreeg het echt niet voor elkaar

SPOILER
jo :P

Ik had gisteren een slapende Nathan van Pessie in de doek :D
Was ik weer heel even een bedje voor een heel klein baby'tje O+
  maandag 13 december 2010 @ 12:15:35 #67
259886 pessie
pi_89869098
Hij is heus niet meer zo klein! Hij groeit wel (iets) hoor!
pi_89894380
Ik heb allemaal mega gave doekstukken van Didymos *O* van de nieuwste doeken!! Wil heel graag iets van een dekentje/boxkleed achtig iets gaan maken voor Leia.. O+
pi_89978377
Oh, wat leuk Orea! Ben benieuwd naar het resultaat. :P

Ik heb eindelijk een Bondolino besteld *O*
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_89978463
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:00 schreef Morretje het volgende:
Oh, wat leuk Orea! Ben benieuwd naar het resultaat. :P

Ik heb eindelijk een Bondolino besteld *O*
Leuk! Welke kleur is het geworden :)
pi_89978574
Welke heb je?? *O*

Foto's natuurlijk :P
pi_89982654
haaaaaaaaaaa ik ben weer terug.. ik wil weer alle doekjes hebben.. :+
ik had mn stash zoo uitgedunt maar ik wil weer meer meer meer meer :X

Tina O+ O+ Uiltjes en visjes en alles alles alles O+ O+
pi_89994709
Moet misschien wel 2 weken wachten ;( Maar ik heb de koffie-oranje uitgekozen. Zodra 't kind d'rin gehesen is, maak ik een foto ;)
pi_89996894
Oooh dies ook mooi Mor! Zat ik nog over te twijfelen toen. Maar toch voor de Olijf gegaan :) en later een doek voor de paarse LE geruild :D (ik heb er 2 ja :@ )

Pvoesss :D vind je de nieuwe Tina echt mooi? :D ik vind het helemaal niks.. :@

Ik net even met dochterlief naar de supermarkt, regen dus ik dacht: pak de wagen wel even. Handig! Nou NIET dus... Niet echt over nagedacht hoe je zelf dan goed droog blijft, want de wagen duwen met 1 hand is met de stoepen hier drama (lopen vaak schuin af) plu klapte 20 keer de verkeerde kant verder open :') (dus uiteindelijk plu maar weggestopt en zelf zeiknat geregend :'))

En thuis heerlijk met natte wagen en al naar binnen moeten rijden, héle vloer nat (mijn halletje is niet zo groot)...

Volgende keer dus gewoon weer baby in de doek, plu en ouwe wijventrolley achter me aan slepen. ^O^
pi_89997543
_O- Orea ik zie het ook al helemaal voor me!
pi_89998112
Lach maar :6

;)
pi_89998814
ik noem het mijn turkentrolly :D maar dat ding is me heilig!!
als deze kapot gaat dan koop ik echt een superdeluxe trolly hihihihi :')

En ja ik denk dat de Tina er supermooi uit gaat zien als daar mee gedragen is :Y
pi_89999218
Ik heb de trolley van de Ikea, haske hip joh ;) met vogeltjes O+
pi_90001077
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 14:35 schreef Orea het volgende:
Ik heb de trolley van de Ikea, haske hip joh ;) met vogeltjes O+
Ik moet ook maar zo'n trolley. Als ik afga op het 'soort' mensen wat er hier mee loopt, wordt dat een 'oude-wijven'-trolley of een 'schooiers'-trolley :D
pi_90001297
Ik heb deze:

pi_90001897
Tina foto's! in vergelijking met ellipsen :D

pi_90002115
Tis wel een space doek hè :D

Nee.. niet mijn smaak (gelukkig maar, scheelt weer op mijn handen zitten!)
  donderdag 16 december 2010 @ 15:38:04 #83
259886 pessie
pi_90002215
Pvoess ik vind em wel mooi!
Ik heb een Mei Tai besteld bij freecell :P
pi_90002577
Ik heb een Manduca en een Bondolino te koop in V&A.
En yay voor Tina, Pvoesss *O*

(Oh, het zijn SuT foto's, ik dacht dat jij er al 1 had. :) )
Hardloper.
IG @webkim
pi_90003212
ik ga hem kopen hoor! al moet ik mijn ziel er voor verkopen ik moet ik moet ik moet een tina!
Deze doek gilt V. zijn naam :D *O*
  donderdag 16 december 2010 @ 16:33:45 #86
259886 pessie
pi_90004935
Doeken gillen dus echt nooit tegen mij he. Vind het soms gewoon handig dat ik niet de wagen naar beneden hoef te sjouwen. En Nathan vind het geweldig.
pi_90005096
Ik ben gewoon heel hebberig. En koopziek :') alhoewel ik nu wel op een punt kom dat ik alleen nog koop wat ik écht heel graag wil. Want ik wil ook met alles dragen en dat is met mijn huidige stapel soms al lastig..

Momenteel heb ik voor mezelf de restrictie: eerst wat eruit dan mag er weer wat in. Voordat ik straks doeken weg doe die ik eigenlijk amper tot nooit gebruikt heb. Dat vind ik dan ook weer zonde :)
pi_90006173
Meh, Webkim, net te laat voor mij ;)
pi_90007604
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 13:37 schreef Orea het volgende:
Volgende keer dus gewoon weer baby in de doek, plu en ouwe wijventrolley achter me aan slepen. ^O^
Een ramp is dat om boodschappen te doen met de wagen inderdaad :X enorm gehannes en ik koop altijd net te veel boodschappen om het mee te kunnen sjouwen.
Woon tegenover een supermarkt, dus nu altijd kind op de arm en daarna zet ik hem in winkelwagen en de trolley erbij.Trolley's zijn cool :7 ik heb een rood met witte stippen.

Ik heb voor kleine draagstukken nog steeds een ringsling in de maak staan sinds oktober bij Storm op Zolder... gaat hem vast niet meer worden dit jaar :') :') :')
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_90007646
Ja Poppejans, vroeg hier laatst al of hij al klaar was, maar hij is dus nog niet af? -O- dat is wel erg balen zeg! Heb je inmiddels wel al wat van haar gehoord? Wist je dat het zo lang ging duren?
pi_90007903
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 17:35 schreef Orea het volgende:
Ja Poppejans, vroeg hier laatst al of hij al klaar was, maar hij is dus nog niet af? -O- dat is wel erg balen zeg! Heb je inmiddels wel al wat van haar gehoord? Wist je dat het zo lang ging duren?
In november 1 berichtje gehad dat ze er nu de tijd voor had, dus ik verwachtte hem die week nog want zoveel werk is het volgens mij niet.
Daarna geheel niks, ik mail er toch nog maar eens achteraan
Ik heb al betaald en niet dat ik denk dat er met mn geld vandoor is gegaan ofzo, maar ik mag nou toch wel zeggen dat ik dit niet nog een keer doe.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_90008012
Nou precies, ze is een 'bekende' in draagdoekland volgens mij, dus je zit wel safe. Maar heel netjes is het niet natuurlijk :{ Er kan prima iets tussen komen, maar laat dat dan even weten...
pi_90008274
Dat is wel heel lang. -O-
  donderdag 16 december 2010 @ 20:48:09 #94
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_90016164
Als ik zoiets lees, dan weet ik meteen waar ik niet moet bestellen. Al kan ik me indenken dat ze het druk heeft met werk en studie, maar mail dat dan even.

Gelukkig weet ik waar ik wel tzt mijn doeken kan kopen of overkopen. :)
Ow, en ik neem me nu alvast voor dat ik geen stapel ga verzamelen.
Gewoon een ringsling, een dunnere doek en een dikkere.
En een rekbare, maar die heb ik al in mijn bezit.
Eens kijken hoe het er over een jaar voorstaat. :)
  donderdag 16 december 2010 @ 21:19:51 #95
259886 pessie
pi_90018314
Haha Juud dat zijn er al 4! Dan neem je nog winterdoeken en zomerdoeken en die ene doek want-die-heeft-zo'n-leuk-kleurtje en dan ben je Orea. :Y :P >:)
  donderdag 16 december 2010 @ 21:47:06 #96
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_90019830
Het scheelt wel dat er niet veel doeken zijn die ik mooi vind.
Tot nu toe staan op mijn lijstje, Hoppediz Timbuktu, Girasol Symphuo en Girasol 00.
Die laatste dan als ringsling. :)
pi_90020470
Dr zijn genoeg doeken die ik mooi vind, maar ik heb er ook al meer dan genoeg ;)
Kan me wel heel erg verheugen op het dragen van m'n baby! De doek ligt al boven klaar!

Wat ik nu heb:
Didymos Indio Viola 6
Didymos Indio Smaragd 6
Storchenwiege Johannes 6
Rekbare hoppendiz 6
Ocah van hoppendiz miami
Manduca mellowfellow
Ringsling hoppendiz Panama

Ik zie wel wat er straks mag blijven of niet :)

[ Bericht 1% gewijzigd door mrien op 17-12-2010 12:15:55 ]
pi_90020514
Poppejans, ik zou idd even contact met haar opnemen, komt vast goed!
  † In Memoriam † vrijdag 17 december 2010 @ 08:42:03 #99
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_90031296
Ik ben jaloers op mijn jongste dochter! Die draagt vaker dan ik en ze heeft genoeg aan een doek :D
Sint bracht een poppendoek, en sindsdien staat Maja bijna elke dag bij me met een pop en de vraag: Pop moet op de rug, waar is handdoek? En als d'r pop gebonden is dan zingt ze 'Op de rug, op de rug, op de rug...' (op de wijs van 'Op de Kaart van Dora'). Maar dat rondsjouwen met je kind kan wel knap vermoeiend zijn!

DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_90031678
Geweldige foto's! :D

Ik heb nu:
Didymos seide indio 2
Didymos CG wellen 4
Didymos Pfau v/w 4
Didymos Nora 5
Didymos Pfau petrol 6
Didymos Silver gecko's 6
Didymos Vogels rotbraun 6
Didymos Nautilus olivia 6
Didymos Tussah nino 6
Didymos Dresden sommer 6
Didymos Lilies Rosequartz sling 0
SSC ---suses kinder zwart
SSC ---Boba Willow

Welk merk heeft mijn voorkeur denk je :') :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')