Volkomen geoorloofd. En als je kind echt niet meer mee wil werken is er als uiterste redmiddel de chocolaquote:Op donderdag 9 december 2010 14:37 schreef Sugarsnap het volgende:
Terug onder de billen redde ik net niet met mijn buikie nu. Tibetaans moet zeker lukken, maar dan heb ik geen reden meer om voor een kortere doek te kiezen...., niet dat ik nu doekengeld heb, maar dat is bijzaak.
Moet wel zeggen dat ik Bram heb omgekocht met een stukje ontbijtkoek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet die touwtjes door die lusjes rijgen en dan de 'reserve' lapjes die je hebt op je klittenband plakken. Dan het slaapkapje binnenste buiten (dus met de binnenkant naar buiten geklapt) leggen. Als Niels dan slaapt, kun je zelf de touwtjes aantrekken en zo het kapje naar boven 'hijsen'. Je zet het dan vast door die schuifdingetjes te verzetten.quote:Op maandag 13 december 2010 10:15 schreef Twinkly het volgende:
Orea![]()
*helemaal niet jaloers is hoor
![]()
Pvoesss wat heerlijk!!jouw gezinnetje!
Wat fijn dat je zo snel na de bevalling al kunt dragen.
Gisteren viel Niels in slaap op mijn rug in de Bondolino en ik kreeg met geen mogelijkheid zelf het slaapkapje over zijn hoofd. Toen heb ik maar een voorbijgangster gevraagd "oh, dat durf ik niet hoor" Gelukkig kon ik haar overtuigen dat het niet eng was
![]()
Maar hoe krijg ik dat slaapkapje zelf over zijn hoofd?
Oh, dat had ik niet!quote:Op maandag 13 december 2010 10:31 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Je moet die touwtjes door die lusjes rijgen en dan de 'reserve' lapjes die je hebt op je klittenband plakken. Dan het slaapkapje binnenste buiten (dus met de binnenkant naar buiten geklapt) leggen. Als Niels dan slaapt, kun je zelf de touwtjes aantrekken en zo het kapje naar boven 'hijsen'. Je zet het dan vast door die schuifdingetjes te verzetten.
Snap je het nog?
quote:Op maandag 13 december 2010 10:11 schreef pessie het volgende:
Rugknopenik heb het net geprobeerd maar ik kreeg het echt niet voor elkaar
joSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had gisteren een slapende Nathan van Pessie in de doek
Was ik weer heel even een bedje voor een heel klein baby'tje![]()
Leuk! Welke kleur is het gewordenquote:Op woensdag 15 december 2010 22:00 schreef Morretje het volgende:
Oh, wat leuk Orea! Ben benieuwd naar het resultaat.![]()
Ik heb eindelijk een Bondolino besteld
Ik moet ook maar zo'n trolley. Als ik afga op het 'soort' mensen wat er hier mee loopt, wordt dat een 'oude-wijven'-trolley of een 'schooiers'-trolleyquote:Op donderdag 16 december 2010 14:35 schreef Orea het volgende:
Ik heb de trolley van de Ikea, haske hip johmet vogeltjes
Een ramp is dat om boodschappen te doen met de wagen inderdaadquote:Op donderdag 16 december 2010 13:37 schreef Orea het volgende:
Volgende keer dus gewoon weer baby in de doek, plu en ouwe wijventrolley achter me aan slepen.
In november 1 berichtje gehad dat ze er nu de tijd voor had, dus ik verwachtte hem die week nog want zoveel werk is het volgens mij niet.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:35 schreef Orea het volgende:
Ja Poppejans, vroeg hier laatst al of hij al klaar was, maar hij is dus nog niet af?dat is wel erg balen zeg! Heb je inmiddels wel al wat van haar gehoord? Wist je dat het zo lang ging duren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |