SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie hebben er allemaal welke draagdoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag bij het openen van een nieuw topic de informatie uit de wiki halen, die vind je HIER
Als je een update van jouw doekenlijstje wil, graag zelf in de wiki doen, dan wordt het vanzelf meegenomen in een volgend topic.
Oh ik heb daar nog geen login, maar dat ga ik dan snel ff regelen en het bekijken. Want het wil nog niet echt lukken.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:48 schreef WupWup het volgende:
tessie ik heb net de foto's van de sandwichtechniek (anti-buttpop) voor iemand anders opgezocht:
http://www.thebabywearer.(...)iewfull=1#post690110
Dat sandwichen is toch meer voor het comfort op je schouders dan tegen buttpoppen? Het verandert niks aan hoe de doek onder het kontje zut, dus dan toch ook niet of de doek eronder wegglipt of niet?quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:48 schreef WupWup het volgende:
tessie ik heb net de foto's van de sandwichtechniek (anti-buttpop) voor iemand anders opgezocht:
http://www.thebabywearer.(...)iewfull=1#post690110
Nou, je zekert de onderste baan strak tussen kind en jou, je maakt er een buideltje mee. Dus in eerste instantie tegen butt popping. Althans, zo begreep ik hetquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:22 schreef texelonia het volgende:
[..]
Dat sandwichen is toch meer voor het comfort op je schouders dan tegen buttpoppen? Het verandert niks aan hoe de doek onder het kontje zut, dus dan toch ook niet of de doek eronder wegglipt of niet?
Ik dacht dat sandwichen alleen inhield dat je de doek over je schouders dubbelvouwt, ipv bij elkaar geraapt over je schouders. En dus niet hoe de doek onder de billen zitquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:43 schreef WupWup het volgende:
[..]
Nou, je zekert de onderste baan strak tussen kind en jou, je maakt er een buideltje mee. Dus in eerste instantie tegen butt popping. Althans, zo begreep ik het
Hoe hoog zit ie? Kan ie niet óver je schouder kijken ipv er langs? Dqt helpt hier wel.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:01 schreef mefke79 het volgende:
Dames, kijk, de waterdrager heeft een belangrijke franse prijs gewonnen. Tan heeft em toch? Mij lijkt ie niet handig, maar toch leuk dat ze gewonnen heeft.
O en mijn papa heeft Driekus gedragen in de Beco! Hij stond met Driekus op de arm in de rij bij de Efteling, maar Driekus werd natuurlijk te zwaar. Dus toen heb ik Driekus snel in de Beco bij zijn opa voorop gehangen (achterop leek me niet handig in dit geval) en opa is geheel overtuigd. Later heeft Driekus ook nog op mijn rug meegelift, maar hij gaat zo enorm scheef hangen omdat ie voorbij mijn rug wil kijken. Eens kijken hoe we dat kunnen oplossen. En die Beco is dus heel goed verstelbaar want ik had me een boel kleren aan in de efteling, ik was gewoon 2 keer zo dik als normaal, maar dat ging ook al prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |