quote:
Wat ben je ook een vreselijke LAPOhunter hè!quote:Op zondag 5 december 2010 13:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb dr 200, en de eerste 100 zijn al bijna op, hoe erg is dat?
quote:Op zondag 5 december 2010 13:18 schreef Pagan het volgende:
[..]
[..]
Wat ben je ook een vreselijke LAPOhunter hè!
Nou die gaan niet allemaal op, maar ik bestel ze per 100 , en vorig jaar waren die 100 net te weinig, dus dit jaar heb ik dr maar gelijk 200 genomen, t kost toch echt geen drol, en ik zet dr altijd alleen een jaartal op, dus ze kunnen het hele jaar nog gebruikt wordenquote:Op zondag 5 december 2010 13:20 schreef Ingetje79 het volgende:
200 kaarten![]()
Ik ga dit jaar m'n excelbestand Fok!kers ook maar sturen, vorig jaar kreeg ik allemaal Fok! kaarten, kon bijna dagelijks achter adressen aan lopen vangen en richting brievenbus![]()
En dat klote SeSa-gedicht moet ook nog idd![]()
Straks eerst maar 4 kg stoofperen schillen en die opzetten, ga ik daarna wel de creabea uithangen.
Nu eerst ff lekker douchen
Nou die naakthondenmensen ken ik allemaal irl hoorquote:Op zondag 5 december 2010 13:27 schreef Loveless85 het volgende:
50 mensen van internet een kaart sturen
Oh nu je het zegt gedicht is half af, ff doorschrijvenquote:Op zondag 5 december 2010 13:20 schreef Ingetje79 het volgende:
200 kaarten![]()
Ik ga dit jaar m'n excelbestand Fok!kers ook maar sturen, vorig jaar kreeg ik allemaal Fok! kaarten, kon bijna dagelijks achter adressen aan lopen vangen en richting brievenbus![]()
En dat klote SeSa-gedicht moet ook nog idd![]()
Straks eerst maar 4 kg stoofperen schillen en die opzetten, ga ik daarna wel de creabea uithangen.
Nu eerst ff lekker douchen
Geen idee, die staat nu uit te lekken in een vergiet en gaat zo het vuur opquote:
Ahquote:Op zondag 5 december 2010 13:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geen idee, die staat nu uit te lekken in een vergiet en gaat zo het vuur op
Gisteravond dr in gezet, denk uurtje of 15?quote:Op zondag 5 december 2010 13:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ahheb besloten het met kerst maar te maken en dan nog wat dingen er omheen en ik ben klaar
![]()
Hoe lang heb je het nu in de wijn gehad?
Ik kocht altijd driedubbel met die bouwvakkers in de buurtquote:Op zondag 5 december 2010 13:37 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb een tosti
Alleen was er nog maar 1 plak kaas
qltel heeft stiekem mijn kaas opgevoerd aan de klusjesman
Minimaal 2 uur geeft het recept daar zit je wel aan iegquote:Op zondag 5 december 2010 13:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gisteravond dr in gezet, denk uurtje of 15?
Ik hoor het graag en meestal werkt het wel zo jaquote:Op zondag 5 december 2010 13:42 schreef oh-oh het volgende:
Ja JIJ zei hoe langer hoe beter![]()
Zuurvlees smijt ik ook altijd de avond van te voren in de azijn, komt vast wel goed
Ik hou je op de hoogtequote:Op zondag 5 december 2010 13:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik hoor het graag en meestal werkt het wel zo ja
Zou mooi zijn want dan mik ik het 1e kerstdag mooi in de marinade en zet het 2e kerstdag s'morgens op het vuur.
Hehe geweldigquote:Op zondag 5 december 2010 13:50 schreef oh-oh het volgende:
Nee dat is niet nodig.
Ik heb dr dit jaar wel een paar geschrapt, oa die kut van die puppies en dat boek
Had wat boontjes en friet is ook lekker.quote:Op zondag 5 december 2010 13:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hou je op de hoogte![]()
Wat is dr trouwens lekker bij?
Ik heb sla, witlof, worteltjes, boontjes, rijst, aardappelen, friet .
Oh er zijn ook wel leuke hoorquote:Op zondag 5 december 2010 13:58 schreef oh-oh het volgende:
Haricoverts lustiknie![]()
Ll ik stuur al jaren zelfgemaakte kaarten, maar dat is een soort van uit de hand gelopen wedstrijdje geworden op het naakthondenforum, en ik durf best zelf te zeggen dat ik mn eigen kaarten altijd wel leuk vind
Ken je die intratuin foto's?quote:Op zondag 5 december 2010 13:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh er zijn ook wel leuke hoorHet was niet richting jou bedoelt, maar je snapt denk ik wel wat ik bedoel. Je hebt ook zat mensen die van hun eigen fotografie-kunsten overtuigd zijn terwijl het niet zo boeiend is, of net een baby hebben en daar dan echt een foto van op een kaart zetten die heul niet zo leuk is, maarja dat zien die ouders weer niet in hun verliefdheid
Ik heb een stel buren naast me wonen die dat doen.quote:Op zondag 5 december 2010 13:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh er zijn ook wel leuke hoorHet was niet richting jou bedoelt, maar je snapt denk ik wel wat ik bedoel. Je hebt ook zat mensen die van hun eigen fotografie-kunsten overtuigd zijn terwijl het niet zo boeiend is, of net een baby hebben en daar dan echt een foto van op een kaart zetten die heul niet zo leuk is, maarja dat zien die ouders weer niet in hun verliefdheid
Jij krijgt nu al kerstkaarten?quote:Op zondag 5 december 2010 14:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb dr al zo een binnen hoor, dan denk ik ook koop maar liever leuke kaartjes bij de Hema
BlisseBipsquote:
Ja ik mot het eigenlijk ook gewoon maar doen, gewoon zo'n bakkie van die goeiekopes en dan iig iedereen die mij stuurt er uit beleefdheid eentje terugsturenquote:Op zondag 5 december 2010 14:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Een vriendin van mij heeft 3 zoontjes en ieder jaar krijgen we weer zo'n geweldige kerstkaart met 3 jochies met een kerstmuts op onder de kerstboom![]()
Ik koop altijd kaarten bij de Action, 50 stuks voor 2 euro ofzo.
Ben duurder af aan postzegels dan aan de kaarten iig![]()
Het gaat om het idee heur...
Ik neem aan dat ie zelf wel kan inschatten of zijn moeder dat wel/niet weet te waarderen toch?quote:Op zondag 5 december 2010 14:00 schreef Loveless85 het volgende:
Oh en Pagan; ik zag dat topic van Hukkie (toch?), maar ik vroeg me eigenlijk meteen af of zo'n zieke vrouw daar dan op zit te wachten... Haar zoon die even haar ziekte online gooit en allerlei kaartjes van 'vreemden' krijgen. Wellicht snapt die vrouw heul niks van FOK! / internet en dan werkt het juist tegenovergesteld...
Ik heb de eerste ook al, van m'n oudersquote:
Das waarquote:Op zondag 5 december 2010 14:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ie zelf wel kan inschatten of zijn moeder dat wel/niet weet te waarderen toch?
Hihi die zijn geniaal, gezinnetje voor zo'n intratuin prieeltje met kerstdingen en hup kerstkaartquote:
Het wordt vaak wel gewaardeerdquote:Op zondag 5 december 2010 14:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik mot het eigenlijk ook gewoon maar doen, gewoon zo'n bakkie van die goeiekopes en dan iig iedereen die mij stuurt er uit beleefdheid eentje terugsturen
Mijn grootouders vinden het leuk om die achtelijke grote boom van ze met zoveel mogelijk kerstlampjes te behangenquote:Op zondag 5 december 2010 14:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Morgen komt de eerste, van m'n tante.
Da's ieder jaar standaard op de dag naar Sinterklaas.
Dan maakt ze tevens weer een hoerenkast van haar huis met grote kerstverlichtingsdingen in de tuin en op het dak.
En rode lampjes om de ramen heen.
Echt te erg gewoon
Ja ik weet het, mijn moeder schrapt dus ook mensen die niks terugsturen. Nou zal ze mij niet schrappen (en al deed ze het wel geef ik er dus weinig om qua kerstkaartenquote:Op zondag 5 december 2010 14:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het wordt vaak wel gewaardeerd![]()
Vorig jaar hadden m'n schoonzusjes geen kaarten verstuurd, m'n schoonmoeder heeft ze bijna onterfd![]()
Dus ik zit ze al maanden te etteren of ze de kerstkaarten al hebben verstuurd
Ook alles goeiquote:Op zondag 5 december 2010 14:05 schreef MissBliss het volgende:
Hoi Ing!
Ik wil je quoten maar FOK! werkt niet mee.
Ja, alles is goed hoorMet jou ook?
Hoi summer2bird
Ik krijg gewoon geen kaarten. Probleem opgelost.quote:Op zondag 5 december 2010 14:08 schreef MissBliss het volgende:
Ik stuur denk ik geen kaarten. Heb 2 jaar geleden een kaartje via mail verstuurd, maar vorig jaar niet geloof ikIk weet het eigenlijk niet meer.
Ja, dat gaat allemaal goedquote:Op zondag 5 december 2010 14:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ook alles goei![]()
Hoest met de trouwvoorbereidingen?
Doe es wat meer posten in LIF![]()
Ll, die van mij zou het geloof ik ook niet leuk vinden als ze van vreemden kaarten kreeg
Hehe, ik krijg er ook maar een paar, van enkele die-hardsquote:Op zondag 5 december 2010 14:09 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon geen kaarten. Probleem opgelost.
Ecards hou ik ook niet van, ik wil een eckte kaartquote:Op zondag 5 december 2010 14:10 schreef oh-oh het volgende:
Per mail vind ik trouwens echt waardeloos , net als die stomme ecards voor je verjaardag, doe dan maar helemaal niks hoor![]()
Ik heb dr al 3 binnen zelfs, kerstkaarten.
Ik denk dat dit een afweging is die de TS zelf moet maken. Na 14 maanden chemo en operaties is mijn moeder kort na haar 40e verjaardag overleden, ik denk dat zij het had kunnen waarderen.quote:Op zondag 5 december 2010 14:00 schreef Loveless85 het volgende:
Oh en Pagan; ik zag dat topic van Hukkie (toch?), maar ik vroeg me eigenlijk meteen af of zo'n zieke vrouw daar dan op zit te wachten... Haar zoon die even haar ziekte online gooit en allerlei kaartjes van 'vreemden' krijgen. Wellicht snapt die vrouw heul niks van FOK! / internet en dan werkt het juist tegenovergesteld...
Ja oke...quote:Op zondag 5 december 2010 14:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, dat gaat allemaal goed
Eigenlijk hebben we al best veel dingen vaststaan, locatie, datum, ik weet welke fotograaf ik wil (die is te duur natuurlijk, maar ach)
Ik zal wat vaker in dat topic posten
[..]
Hehe, ik krijg er ook maar een paar, van enkele die-hards
4 augustus 2011, in Amsterdam, Blijburg aan Zee (nu maar hopen op lekker weerquote:
Als je lang in het ziekenhuis ligt ziet je kamer dr ook zo leuk uit lijkt me, met een boel kaartjesquote:Op zondag 5 december 2010 14:11 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik denk dat dit een afweging is die de TS zelf moet maken. Na 14 maanden chemo en operaties is mijn moeder kort na haar 40e verjaardag overleden, ik denk dat zij het had kunnen waarderen.
Aaaaw, helemaal super klinkt dat!quote:Op zondag 5 december 2010 14:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
4 augustus 2011, in Amsterdam, Blijburg aan Zee (nu maar hopen op lekker weer)
Fotograaf heb ik nog niet geboekt, moeten we nog een gesprek mee hebben dus die zeg ik nog niet
We hebben ook al een leuk bandje![]()
Nou ja, dat is het zo'n beetje tot nu toe.
Ik ga er ook vanuit dat Hukkie's moeder het waardeert. Anders maak je zo'n topic niet. Ik denk dat mijn vader het ook prachtig had gevondenquote:Op zondag 5 december 2010 14:11 schreef Pagan het volgende:
Ik denk dat dit een afweging is die de TS zelf moet maken. Na 14 maanden chemo en operaties is mijn moeder kort na haar 40e verjaardag overleden, ik denk dat zij het had kunnen waarderen.
quote:
Je hebt m'n adresquote:Op zondag 5 december 2010 14:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, en we hebben tijd zat dus ik maak me niet druk.
Door dit topic zit ik nu te twijfelen of ik niet toch wat kerstkaarten moet gaan sturen
Het is natuurlijk ook gewoon heel persoonlijk, sommigen vinden het geweldig, anderen houden het liever bij 'bekenden'. Sowieso vind ik het wel een heel leuk gebaar, dat hele subforum eigenlijkquote:Op zondag 5 december 2010 14:18 schreef oh-oh het volgende:
Nou , dat meisje van koninginnedag vond het echt prachtig, zoveel kaarten van vreemde mensen.
Maar dat was ook weer net anders, want iedereen had t arme kind zien vliegen en vallen, dus de meeste mensen leefden ook echt heel erg mee
Heb nog niet de neiging de adressenlijst op te zoekenquote:Op zondag 5 december 2010 14:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Door dit topic zit ik nu te twijfelen of ik niet toch wat kerstkaarten moet gaan sturen
Zoals opa's en oma's vinden het gewoon erg leuk en ooms en tantes ook.quote:Op zondag 5 december 2010 14:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou, dat geeft toch helemaal niks, jij bent zelf al altijd attent met kaartjes en dingetjes.quote:Op zondag 5 december 2010 14:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als je lang in het ziekenhuis ligt ziet je kamer dr ook zo leuk uit lijkt me, met een boel kaartjes![]()
Ik hou echt van kaartjes, zowel sturen als krijgen.
Oh, nu we het er toch over hebben, zo vind ik die collectieve kaartjes van hier bijvoorbeeld altid echt heel lief, maar ik doe er liever niet aan mee, omdat ik eigenlijk meestal zelf ook al iets stuur , ik vond het een beetje flauw om er iets over te zeggen, omdat ik het wel echt echt leuk vind dat dat hier als groep gedaan wordt soms, maar zelf sturen vind ik gewoon nog net iets leuker
Meh ik blijf bij mijn 'ik stuur alleen achteraf kaartjes naar mensen van wie ik wat krijg'-policyquote:Op zondag 5 december 2010 14:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Yepquote:
Klopt dat dacht ik ook maar soit de echte schrijnende gevallen halen we er toch wel van tussen en daar ruim ik graag de kelder voor opquote:Op zondag 5 december 2010 14:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook gewoon heel persoonlijk, sommigen vinden het geweldig, anderen houden het liever bij 'bekenden'. Sowieso vind ik het wel een heel leuk gebaar, dat hele subforum eigenlijkAlleen vervaagd de grens al vrij snel, als ik nu mensen zie vragen om een nieuwe kroegfiets omdat ze de oude lam de plomp in hebben gereden
Dan vraag ik me af of dat nou echt 'hulpbehoevend' of een schrijnende situatie is...
quote:Op zondag 5 december 2010 14:20 schreef Strega het volgende:
[..]
Nou, dat geeft toch helemaal niks, jij bent zelf al altijd attent met kaartjes en dingetjes.![]()
Ik vind kaartjes ook leuk, idd zowel krijgen als sturen.
Daarbij vind ik de kaarten met jou hondjes op zich al een feestje!
En ik heb echt vreselijk zitten janken, toe ik van jullie allemaal die enorme doos kreeg, met kaarten, boeken, lekkers enz!
Ik niet, voor mij word het waarschijnlijk sowieso een rotkerst.quote:Op zondag 5 december 2010 14:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zoals opa's en oma's vinden het gewoon erg leuk en ooms en tantes ook.
Dus ieder jaar zit ik weer braaf een uurtje of 2 aan de achtertafel
Omdat je geen kaarten krijgt?quote:Op zondag 5 december 2010 14:21 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik niet, voor mij word het waarschijnlijk sowieso een rotkerst.
Nou, ik heb psies dezelfde gevoelens bij dat subforum hoorquote:Op zondag 5 december 2010 14:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook gewoon heel persoonlijk, sommigen vinden het geweldig, anderen houden het liever bij 'bekenden'. Sowieso vind ik het wel een heel leuk gebaar, dat hele subforum eigenlijkAlleen vervaagd de grens al vrij snel, als ik nu mensen zie vragen om een nieuwe kroegfiets omdat ze de oude lam de plomp in hebben gereden
Dan vraag ik me af of dat nou echt 'hulpbehoevend' of een schrijnende situatie is...
Dat is ook wel een goede ja. Alleen al het gedoe om al die adressen te achterhalenquote:Op zondag 5 december 2010 14:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Meh ik blijf bij mijn 'ik stuur alleen achteraf kaartjes naar mensen van wie ik wat krijg'-policy
Misschien dat ik ooit als ik verhuisd ben ofzo nog eens uit mezelf de hele familie wat stuur, dan heeft ook meteen iedereen je adres enzo...
Da's naar jaquote:Op zondag 5 december 2010 14:22 schreef summer2bird het volgende:
Nee, omdat mijn hond op sterven ligt.
Daar is een uitvinding voor! Het heet verjaardagskalenderquote:Op zondag 5 december 2010 14:15 schreef Loveless85 het volgende:
Das al best aardig wat toch MB?![]()
En ecards stuur ik mooi wel naar verjaardagen van tantes en ooms![]()
Krabbels zijn dan wel weer een beetje cheesy.
Maar m'n ouders komen beide uit een gezin van 5/6 man, en op een enkeling na zijn die ook allemaal getrouwd, ik ga echt niet al die lui kaarten sturen... Ik hou dat gewoon ook echt niet bij welke tante/oom wanneer jarig is
Oh das klote jaquote:Op zondag 5 december 2010 14:22 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, omdat hond op sterven ligt.
Inderdaad ik heb ook even gepost kan morgen makkelijk even dat kaartje tussen de bedrijfspost mikken.quote:Op zondag 5 december 2010 14:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, ik heb psies dezelfde gevoelens bij dat subforum hoor![]()
Maar zoiets als een kaartje, ach, das voor mij dan echt iets wat ik wel leuk vind en wat een hele kleine moeite is, dus als ik daar iemand blij mee kan maken
Ja eentje van prinses Kees, ligt al tussen de kerstkaarten op de stapelquote:Op zondag 5 december 2010 14:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Inderdaad ik heb ook even gepost kan morgen makkelijk even dat kaartje tussen de bedrijfspost mikken.
Heb nog een mooie liggen dus![]()
Stuur jij een hondjeskaartje oh-oh?
Dat soort topics krijgen van mij dus ook geen aandachtquote:Op zondag 5 december 2010 14:19 schreef Loveless85 het volgende:
Heb een adressenboekje enquote:Op zondag 5 december 2010 14:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat is ook wel een goede ja. Alleen al het gedoe om al die adressen te achterhalenIk moet maar eens een adressenlijst aanleggen... Ook handig voor trouwkaarten
quote:Op zondag 5 december 2010 14:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja eentje van prinses Kees, ligt al tussen de kerstkaarten op de stapel
Mn broer en ik hebben ooit dat hele zooitje bij m'n moeder gedigitaliseerd. Koste wat pijn en moeite haar dat te leren, maar ze kan nu redelijk 'zelf' etiketten printen, en mocht ik dus adressen van de familie willen kan ze zo die lijst doormailen. Dus das wel handig voor wat voor happening dan ook.quote:Op zondag 5 december 2010 14:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat is ook wel een goede ja. Alleen al het gedoe om al die adressen te achterhalenIk moet maar eens een adressenlijst aanleggen... Ook handig voor trouwkaarten
Dat dus, dat kinderkamertje ookquote:Op zondag 5 december 2010 14:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat soort topics krijgen van mij dus ook geen aandachtMaar er zijn ook topics die wel "echt" zijn en die moeten daar niet onder lijden vind ik.
Zulke topics wel jaquote:
En de kans zit er dik in dat hij nieteens uit zichzelf kan sterven.quote:
Ja, ik bedacht me al dat ik aan mn moeder de lijst voor rouwkaarten van mn vader kan vragenquote:Op zondag 5 december 2010 14:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mn broer en ik hebben ooit dat hele zooitje bij m'n moeder gedigitaliseerd. Koste wat pijn en moeite haar dat te leren, maar ze kan nu redelijk 'zelf' etiketten printen, en mocht ik dus adressen van de familie willen kan ze zo die lijst doormailen. Dus das wel handig voor wat voor happening dan ook.
Het moet zich nog een beetje ontwikkelen denk ik. Dat soort topic zouden gewoon straal genegeerd moeten worden imho, of de echt obvious mensen die gewoon zitten te bedelen daar terwijl het totaal niet nodig is zelfs worden gesloten. Zoals die kroegfiets, das toch echt een gevalletje van eigen schuld, dikke bult imhoquote:
Tjah das vaak met dat soort lijsten. Die lijst van m'n moeder is ook een veelgevraagd item bij een overlijden of trouwerijquote:Op zondag 5 december 2010 14:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik bedacht me al dat ik aan mn moeder de lijst voor rouwkaarten van mn vader kan vragenDat is al een goed begin
Ja, dat is vreselijkquote:Op zondag 5 december 2010 14:22 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, omdat mijn hond op sterven ligt.
Het blijft internet, en als er dan maar 50% wel schrijnend is en goed geholpen wordt dan moeten degenen die de aasgier uithangen daar maar mee leren leven.quote:Op zondag 5 december 2010 14:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het moet zich nog een beetje ontwikkelen denk ik. Dat soort topic zouden gewoon straal genegeerd moeten worden imho, of de echt obvious mensen die gewoon zitten te bedelen daar terwijl het totaal niet nodig is zelfs worden gesloten. Zoals die kroegfiets, das toch echt een gevalletje van eigen schuld, dikke bult imhoEn helaas grijpen ook gewoon wat aasgieren het aan, mensen die best zelf iets kunnen bekostigen maar nu denken 'oh wie weet geeft iemand me het wel voor nop/weinig als ik een zielig verhaaltje op hang'. Vooral voor dat laatste moet je erg waken denk ik
Dat niet de écht gevallen ondergesneeuwd raken.
Ja absoluut!quote:Op zondag 5 december 2010 14:24 schreef oh-oh het volgende:
Oh Strega, en dat van jou, dat vond ik ook iets heel anders, bovendien was dat juist wel van iedereen iets persoonlijks
Hij is ziek (kanker in zijn darmen, reuma in zijn heup)quote:Op zondag 5 december 2010 14:29 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, dat is vreselijk![]()
Is hij/zij ziek of oud en op?
He bah, wat sneuquote:Op zondag 5 december 2010 14:31 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Hij is ziek (kanker in zijn darmen, reuma in zijn heup)
Hij is oud (15 jaartjes)
Maar hij is zo vaak zo blij en vrolijk, vanochtend ook weer.
Dus het is allemaal zo tegenstrijdig.
Dierenarts zei dat hij vanwege die kanker nog maar paar weken te gaan heeft.
whehequote:Op zondag 5 december 2010 14:33 schreef Pagan het volgende:
Uit de Help van Youp van 'f Hek.
[ afbeelding ]
Vervelend zegquote:Op zondag 5 december 2010 14:31 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Hij is oud (15 jaartjes)
Hij leeft nu voornamelijk op laxeermiddel en af en toe pijnstillers.
Ja, dat is het moeilijke, ik hoop dat hij zich nog een tijdje goed voelt en jullie nog een paar fijne weken samen hebben.quote:Op zondag 5 december 2010 14:31 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Hij is oud (15 jaartjes)
Hij leeft nu voornamelijk op laxeermiddel en af en toe pijnstillers.
Ik hoop dat ook, als hij zich niet goed meer voelt, pijn krijgt of niet meer eet, moet ik hem laten inslapen.quote:Op zondag 5 december 2010 14:37 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, dat is het moeilijke, ik hoop dat hij zich nog een tijdje goed voelt en jullie nog een paar fijne weken samen hebben.
Nee, dat heeft hij ook niet verdiend na 15 jaar vriendschap.quote:Op zondag 5 december 2010 14:42 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik hoop dat ook, als hij zich niet goed meer voelt, pijn krijgt of niet meer eet, moet ik hem laten inslapen.
Ik ga hem die ellende niet aandoen.
Nee das wel de goeie beslissing dan. Hoe lastig het ook is, je moet dan toch in het belang van het beestje denken en niet jezelfquote:Op zondag 5 december 2010 14:42 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik hoop dat ook, als hij zich niet goed meer voelt, pijn krijgt of niet meer eet, moet ik hem laten inslapen.
Ik ga hem die ellende niet aandoen.
Oh jee. Ik heb er nog geeneensquote:
En er dan zelf in gaan staan met alleen een kerstmuts opquote:Op zondag 5 december 2010 14:50 schreef Rewimo het volgende:
Ik kan natuurlijk een kerstkaart sjoppen van mijn nieuwe douche![]()
[ afbeelding ]
Leuk dat achterwandjequote:Op zondag 5 december 2010 14:50 schreef Rewimo het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wil ik niemand aandoenquote:Op zondag 5 december 2010 14:51 schreef Ingetje79 het volgende:
En er dan zelf in gaan staan met alleen een kerstmuts op![]()
Hijs wel heul gaaf
D'r is geen buurman daar. Hooguit een haas of fazant. Het volgende huis aan die kant is zo'n 500 meter verderop schat ikquote:Op zondag 5 december 2010 14:52 schreef Loveless85 het volgende:
Leuk dat achterwandje
Wel nog een rolgordijntje oid kopen, anders kijkt de buurman mee
Netjesquote:Op zondag 5 december 2010 14:50 schreef Rewimo het volgende:
[ afbeelding ]
Nicequote:Op zondag 5 december 2010 14:54 schreef Rewimo het volgende:
[..]
D'r is geen buurman daar. Hooguit een haas of fazant. Het volgende huis aan die kant is zo'n 500 meter verderop schat ikEn er zit folie op het raam (omdat je vanuit de tuin wèl naar binnen kan kijken
)
quote:Op zondag 5 december 2010 14:54 schreef Rewimo het volgende:
[..]
D'r is geen buurman daar. Hooguit een haas of fazant. Het volgende huis aan die kant is zo'n 500 meter verderop schat ikEn er zit folie op het raam (omdat je vanuit de tuin wèl naar binnen kan kijken
)
Niet alleen geneusdquote:
Mja, dat ziet er dus niet uit. Maar qltel gaat er van de week een hendig sjiek nieuw plafonnetje in klussenquote:Op zondag 5 december 2010 14:55 schreef Ml-etje het volgende:
Netjesalleen wat is er met het plafond?
goeden kerst gr gr vanuit de doesquote:Op zondag 5 december 2010 14:50 schreef Rewimo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 december 2010 14:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Mja, dat ziet er dus niet uit. Maar qltel gaat er van de week een hendig sjiek nieuw plafonnetje in klussen![]()
Het was hetzelfde prutswerk als we op meer plaatsen hebben aangetroffen in huisZo zitten alle kroonlijsten gelijmd in plaats van gespijkerd en die donderen allemaal naar beneden. En hier hebben ze het plafond dus geschroefd, en bovendien alle kleine stukjes gebruikt die ze nog over hadden of zo
Ja, dat is heerlijk! Ligt op het oosten dus altijd zon 's morgensquote:Op zondag 5 december 2010 14:56 schreef Ml-etje het volgende:
hier hetzelfde en iedereen die hier doucht zegt euhh oh ja dat kan niemand zien.
Het is wel gaaf douchen terwijl je in de zon staat
quote:Op zondag 5 december 2010 14:58 schreef Ml-etje het volgende:
herkenbaar dit.
Och je hebt qltel heeft wat te doen zo
Nee iddquote:
Komt vanzelfquote:Op zondag 5 december 2010 15:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee iddIk vind het echt een geweldig leuk idee, alleen is het helaas op sommige puntjes nog wat vaag waardoor je ruimte voor discussie krijgt, of de ene keer het topic wel open blijft en de andere keer niet. Das gewoon zonde denk ik.
En ik blijf er bij dat de index gewoon te rommelig is zo![]()
Maar tis natuurlijk ook net in de lucht, het idee erachter is erg leuk
quote:Op zondag 5 december 2010 15:06 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb eea aangegeven in FB, we zien het welTis ook niet dat mijn kijk er op nou perfect is ofzo. Zal met de tijd wel wat duidelijker worden allemaal
Mooi geworden!quote:Op zondag 5 december 2010 14:50 schreef Rewimo het volgende:
[ afbeelding ]
Het ging even om willen, he. Ze mogen niet van mijquote:
Ja hier ook, als ik zie wat Midas met z'n Ikea rat en muis doet!quote:
Ja, dat welquote:
is het Nok?quote:Op zondag 5 december 2010 15:42 schreef nokwanda het volgende:
* nokwanda geeft zakdoekje aan om traantjes te drogen
quote:Op zondag 5 december 2010 15:42 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb 2 keileuke kaarten van je gehad Nok, dus ik stuur lekker toch
Lekker. Morgen begin ik op de nieuwe locatie te werken. Donderdag ben ik er een beetje ingewerkt en vrijdag was ik vrij. We zijn een weekendje bij mijn moeder gaan logeren. Lekker met mams naar de stad geweest. De mannen naar de boekenmarkt gestuurd en wij winkelen.quote:
pfoeh, dat is nog lastig om die niet in coma te knuffelen. Die is cutequote:
Net als Mudhle met haar Ratatouille ratje uit een happymeal. We noemen het hier Lijkje. Ze komt het ons iedere dag brengen en dan mauwt ze met volle mond voor ze het voor ons neer laat vallen. Ik vraag me af wat er zou gebeuren als wij op het platteland zouden wonen en ze vrij naar buiten kon.quote:Op zondag 5 december 2010 15:44 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja hier ook, als ik zie wat Midas met z'n Ikea rat en muis doet!
quote:
Als je straks je eigen plekkie heb, zet je hem desnoods in april op.quote:Op zondag 5 december 2010 15:59 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik word helemaal zenuwachtig van jullie Kerstkaartenverhalen, dat ga ik drie dagen voor Kerst wel weer doen, denk ikHeb echt nul Kerststemming nog, dus die Kerstboom blijft ook mooi op de logeerkamer
Leuk voor Spider en Kittyquote:
Voor hoe lang is dit?quote:Op zondag 5 december 2010 15:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Lekker. Morgen begin ik op de nieuwe locatie te werken. Donderdag ben ik er een beetje ingewerkt en vrijdag was ik vrij. We zijn een weekendje bij mijn moeder gaan logeren. Lekker met mams naar de stad geweest. De mannen naar de boekenmarkt gestuurd en wij winkelen.
Sfeer op nieuwe locatie voelt prima aan. Ik zie er wel opties voor mezelf. In ieder geval heb ik het gevoel dat ik daar wel in een omgeving werk waar mensen geloven in wat ze doen.
Nou als ik hier de oogst aan muizen iedere dag zie, die Pogo "educatief" voor Midas meeneemt.....quote:Op zondag 5 december 2010 15:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Net als Mudhle met haar Ratatouille ratje uit een happymeal. We noemen het hier Lijkje. Ze komt het ons iedere dag brengen en dan mauwt ze met volle mond voor ze het voor ons neer laat vallen. Ik vraag me af wat er zou gebeuren als wij op het platteland zouden wonen en ze vrij naar buiten kon.
Kan me voorstellen dat je kop er nu niet naar staat.quote:Op zondag 5 december 2010 15:59 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik word helemaal zenuwachtig van jullie Kerstkaartenverhalen, dat ga ik drie dagen voor Kerst wel weer doen, denk ikHeb echt nul Kerststemming nog, dus die Kerstboom blijft ook mooi op de logeerkamer
Ja, gaan we met z'n allen in kerstgala naar Greys!quote:Op zondag 5 december 2010 16:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als je straks je eigen plekkie heb, zet je hem desnoods in april op.
Komen wij wel koerrrmetten
Voor heel heel erg kort. Waar ik nu ga werken kan het voor de Gemeente via het uitzendbureau maar doorlopen tot eind van de maand. En intussen ga ik ze helpen verhuizen naar een andere, niet gemeentelijke, locatie. De instelling viel de afgelopen jaren niet echt onder de gemeente, maar de gemeente ondersteunde hen met een secretariaat en een locatie. Door de bezuinigingen moeten ze weer terug naar de locatie in het ziekenhuis, waar ze eerst ook zaten. En dan levert de gemeente dus ook geen secretariaat meer. Of ze het aankunnen om dan zelf een secretaresse in dienst te nemen of dat ze moeten meeliften op de secretaresses van de instelling, is nog niet bekend.quote:
Hehequote:
quote:Op zondag 5 december 2010 16:13 schreef Strega het volgende:
[..]
Nou als ik hier de oogst aan muizen iedere dag zie, die Pogo "educatief" voor Midas meeneemt.....
Kijk, dat laatste op die JGZ afd.zou dus echt iets voor jou zijn!quote:Op zondag 5 december 2010 16:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Voor heel heel erg kort. Waar ik nu ga werken kan het voor de Gemeente via het uitzendbureau maar doorlopen tot eind van de maand. En intussen ga ik ze helpen verhuizen naar een andere, niet gemeentelijke, locatie. De instelling viel de afgelopen jaren niet echt onder de gemeente, maar de gemeente ondersteunde hen met een secretariaat en een locatie. Door de bezuinigingen moeten ze weer terug naar de locatie in het ziekenhuis, waar ze eerst ook zaten. En dan levert de gemeente dus ook geen secretariaat meer. Of ze het aankunnen om dan zelf een secretaresse in dienst te nemen of dat ze moeten meeliften op de secretaresses van de instelling, is nog niet bekend.
Maar, de aanverwante JGZ afdeling heeft wel in het nieuwe jaar vervanging nodig omdat er iemand weggaat. Dus er is een kans dat ik daar dan terecht kom. Ik hou al mijn ijzertjes goed in het vuur.
Die andere nog meer. Dat is Bureau Basiszorg voor kinderen met ouders die een psychiatrische behandeling ondergaan om te voorkomen dat ze bij Jeugdzorg terecht komen en om (ergere) beschadigingen te voorkomen door de hulpverlening om het kind heen te coordineren.quote:Op zondag 5 december 2010 16:18 schreef Strega het volgende:
[..]
Kijk, dat laatste op die JGZ afd.zou dus echt iets voor jou zijn!
Pogo neemt alleen dit deel opvoeding ter hand, kleine kittens vind hij niets.quote:Op zondag 5 december 2010 16:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
oooohhh, hij krijgt een echt katse opvoeding.
Hoe zijn de verhoudingen nu? Wie is nu vriendjes met wie en wie is het gekst op Midas?
Die jankerd? Nee toch?quote:Op zondag 5 december 2010 16:27 schreef Qwea het volgende:
Net een spontane gourmet date met de ex buurvrouw geplant
![]()
quote:Op zondag 5 december 2010 16:26 schreef Strega het volgende:
[..]
Pogo neemt alleen dit deel opvoeding ter hand, kleine kittens vind hij niets.
Massimo en Jamie sloten Midas gelijk in hun grote harten, vooral Jamie, die miste Rufus erg. Dus dat zijn nu al 6 pootjes op één buik.
Datura haat iedereen en krijst dat ook uit, ordinair viswijf. Datura ligt de godganse dag met de honden in de mand.
Djinni haat iedere andere kat en hond en krijst nog harder dan haar dochter (Datura)
Tashi en Bullie zijn gek op de katten, Kundun ook, maar die wil ook z'n rust.
Othello boeit het niet, hij is z'n eigen sjaggo zelf. Grumpy old dog.
Bullie raakt bij tijden helemaal ontroerd door Midas.
Kortom aardig in harmonie.
Ik moet ook al die zooi nog opzoeken, ligt ergens ver weg gestouwd in de bergingquote:Op zondag 5 december 2010 15:59 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Hier ligt het op zolder in een kast die gebarricadeerd is door heel veel zooiquote:Op zondag 5 december 2010 16:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik moet ook al die zooi nog opzoeken, ligt ergens ver weg gestouwd in de berging
Hier is ondertussen ook iemand incl wat zooi ingetrokken, dus dat word ook nog ff zoeken. Het helpt ook niet dat meestal na Kerst ik het dan ineens zat ben, in een doos prop en ergens in die berging pleurquote:Op zondag 5 december 2010 16:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hier ligt het op zolder in een kast die gebarricadeerd is door heel veel zooi
Ja, ik zweer het je, die ouwe hond kan af en toe bijna bezwijken van ontroering.quote:Op zondag 5 december 2010 16:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ik zie het helemaal voor me. Vooral die gekke ouwe Bullie met die blik met traantjes in zijn ogen van ontroering.
4 honden en 6 katten en 3 kippen, de haan is helaas toch niet beter geworden, maar we wachten op wat mooier weer, voor we een nieuwe halen.En natuurlijk nu de hele tuin vol dwaalgasten, meevreters enz.quote:Op zondag 5 december 2010 16:44 schreef Rewimo het volgende:
Wat een schattig hamstertjeHad Guus ook wel lekker gevonden
Hoeveel beesten hebben jullie wel niet, Strega?
Dat laatste komt me bekend voor jaquote:Op zondag 5 december 2010 17:01 schreef Strega het volgende:
4 honden en 6 katten en 3 kippen, de haan is helaas toch niet beter geworden, maar we wachten op wat mooier weer, voor we een nieuwe halen.En natuurlijk nu de hele tuin vol dwaalgasten, meevreters enz.
Ja, maar hij is echt een aanwinst hoor!quote:Op zondag 5 december 2010 16:58 schreef Rewimo het volgende:
Is dat Bullie die jullie gered hebben? Tof was dat!![]()
Ik hoorde het net op het nieuws.quote:Op zondag 5 december 2010 17:02 schreef Greys het volgende:
Die haaien in Egypte gaan lekker
Nu weer enkele meters uit de kust een Duitse dood gebeten.
Gewoon in Sharm.
GB ging toch duiken?quote:Op zondag 5 december 2010 17:02 schreef Greys het volgende:
Gewoon in Sharm.
Zit GB daar in de buurt?quote:Op zondag 5 december 2010 17:02 schreef Greys het volgende:
Gewoon in Sharm.
Dat was me toen al duidelijkquote:
Iedereen snorkelt en duikt daar, verder is er weinig te doenquote:
quote:Haai doodt snorkelende Duitse toeriste
CAIRO - Een haai heeft zondag voor de kust van de Egyptische badplaats Sharm al-Sheikh een Duitse toeriste gedood, terwijl ze snorkelde. Het strand van de badplaats was deze week enkele dagen niet voor het publiek toegankelijk, maar was zaterdag weer gedeeltelijk opengesteld.
De 70-jarige Duitse vrouw werd luttele meters uit de kust aangevallen. Het beest beet haar rechterarm en rechterbeen af. Zij overleed nog voor aankomst in het ziekenhuis.
Het strand werd gesloten, nadat de dagen ervoor vier duikers door haaien waren aangevallen. Van een Russische duikster werd een hand afgebeten. Vrijdag werden twee haaien gevangen, waarna de autoriteiten het zeegebied voldoende veilig achtten. Zij negeerden een waarschuwing van een Egyptische particuliere organisatie dat zeker een van de haaien die voor de aanvallen verantwoordelijk waren, nog voor de kust rondzwom.
Volgens een zegsman van een duikerscentrum is het hoogst uitzonderlijk dat in zo korte tijd zo veel mensen door een haai worden aangevallen.
Ja, genoegquote:Op zondag 5 december 2010 17:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat was me toen al duidelijkHeb je nog een fotootje van hem?
Ik vond het al eng om te snorkelen in Egypte, toen met zussie. En maar vragen of er echt geen haaien zatenquote:Op zondag 5 december 2010 17:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Da's balen voor GB![]()
Lijkt me echt zo eng
* buuurp *quote:Op zondag 5 december 2010 17:09 schreef Rewimo het volgende:
Komt omdat Duitsers en Russen zich altijd zo lekker volvreten bij de all-in
En ze zijn goed gemarineerd in alcohol ook nog![]()
Ik ging het strand niet eens meer opquote:Op zondag 5 december 2010 17:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond het al eng om te snorkelen in Egypte, toen met zussie. En maar vragen of er echt geen haaien zaten![]()
En die Duitse was dus helemaal niet ver in zee. De toeristen zullen wel hooguit tot hun enkels in het water gaan daar nu
Ja lekker. Mijn moeder en haar man gaan volgende week naar Hurgada. Als ze in Sharm zitten, zitten ze vast ook wel in Hurrrrrquote:Op zondag 5 december 2010 17:02 schreef Greys het volgende:
Gewoon in Sharm.
Mijn vader had vroeger zó de pest in dat mijn moeder ons als kind naar Jaws had laten kijkenquote:Op zondag 5 december 2010 17:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ging het strand niet eens meer op
quote:Op zondag 5 december 2010 17:12 schreef nokwanda het volgende:
Ja lekker. Mijn moeder en haar man gaan volgende week naar Hurgada. Als ze in Sharm zitten, zitten ze vast ook wel in Hurrrrr
o, haaaaaiquote:
quote:Op zondag 5 december 2010 17:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn vader had vroeger zó de pest in dat mijn moeder ons als kind naar Jaws had laten kijken
Want als we dan als kind aan de hand van paps de zee in Joegoslavië in gingen en hij zei "Kijk, een zee-egel' dan stond is dus als Jezus aan het kruis met zijn armen wijd daarna met twee bungelende kinderen met hun benen opgetrokken aan zijn arm![]()
Echt alles dat in zee leefde en bewoog (en zee-egels bewegen niet eens) vonden we eng.
quote:Op zondag 5 december 2010 17:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn vader had vroeger zó de pest in dat mijn moeder ons als kind naar Jaws had laten kijken
Want als we dan als kind aan de hand van paps de zee in Joegoslavië in gingen en hij zei "Kijk, een zee-egel' dan stond is dus als Jezus aan het kruis met zijn armen wijd daarna met twee bungelende kinderen met hun benen opgetrokken aan zijn arm![]()
Echt alles dat in zee leefde en bewoog (en zee-egels bewegen niet eens) vonden we eng.
Nee maar zee-egels zijn die prikkelbollen die gewoon op de bodem zitten. Ze komen niet op je af om je te pakken, bedoel ikquote:Op zondag 5 december 2010 17:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar zijn zeker geen foto's van???
Zee egels zijn trouwens gevaarlijk en die bewegen wel !
Mijn broertje is er es op gaan staan in Griekenland, was een leuk Grieks ziekenhuis drama![]()
Ik denk dat je zeesterren bedoelt
Ja maar die bewegen ook wel .quote:Op zondag 5 december 2010 17:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee maar zee-egels zijn die prikkelbollen die gewoon op de bodem zitten. Ze komen niet op je af om je te pakken, bedoel ikEn als je er op gaat staan en er breekt een prikker af, dan ben je idd goed de sjaak.
quote:Op zondag 5 december 2010 17:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben dit jaar voor het eerst de zee in geweest op Kreta.
Tot aan m'n buikie...verder echt niet
Is dat wat je eet vandaag. heb je daar nog een lekker recept voor dan?quote:Op zondag 5 december 2010 17:24 schreef oh-oh het volgende:
Oh kutjepikandijvie, tis alweer donker, en ik moet nog ff de dweil door mn huis slingeren
Veel plezier!quote:
Ik ken Shameless helemaal niet.quote:Op zondag 5 december 2010 18:13 schreef nokwanda het volgende:
That reminds me.... we willen ergens alle afleveringen op de kop zien te duiken van Shameless
Ja, diequote:Op zondag 5 december 2010 18:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ken Shameless helemaal niet.
Is dat niet waar APK die ava van heeft?
Legaal? Anders is t vast via usenet of een torrent te vindenquote:Op zondag 5 december 2010 18:13 schreef nokwanda het volgende:
That reminds me.... we willen ergens alle afleveringen op de kop zien te duiken van Shameless
quote:Op zondag 5 december 2010 17:02 schreef Greys het volgende:
Gewoon in Sharm.
k ben me nog aan t bedenken hoe ik de sterren ga bevestigen, lijmen, dubbelzijdige tape oidquote:Op zondag 5 december 2010 17:18 schreef oh-oh het volgende:
Kaarten zijn gepost, ik heb toch het tweede pak van 100 al aan moeten breken
![]()
Morgen nog ff een velletje zegels halen voor de laatste kaarten en hier in de buurt nog wat in de bus stoppen bij mensen en dan hebben we het er weer opzitten
leuk! veel plezierquote:
Lekkerquote:Op zondag 5 december 2010 18:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier soepie, stoofpeertjes en een gehaktbal![]()
En speculaasvla toe![]()
Tombo, have fun bij Harry
Piept ze er ook bij?quote:Op zondag 5 december 2010 18:47 schreef Ml-etje het volgende:
Er ligt hier een hondje met haar hoofd op de leuning van de bank want ze is het baasje kwijt
Deed ze vroeger wel maar nu ze doof is doet ze dat alleen als ze iedereen kwijt is of als er echt iets mis is.quote:
Hij staat in Strega en mijn Sig, Bullie is thuis.quote:Op zondag 5 december 2010 17:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat was me toen al duidelijkHeb je nog een fotootje van hem?
Dat hoeft niet. Je kan ook op een snijdende afdeling zoals orthopedie liggen ter observatie. Maar bedankt voor het meedenkenquote:Op zondag 5 december 2010 19:23 schreef Rewimo het volgende:
Observatie misschien? Zeg ik als leek...
Geweldig dat hij al weer bijna een jaar geleden zo gelukkig was om jullie als baasjes te krijgenquote:Op zondag 5 december 2010 19:06 schreef Pagan het volgende:
[..]
Hij staat in Strega en mijn Sig, Bullie is thuis.
Ok ik kan er dus vanuit gaan dat op niet snijdende afdelingen alleen onderzoek wordt gedaan en mocht het nodig zijn om te opereren dat je dan naar een snijdende afdeling wordt verhuisd?quote:Op zondag 5 december 2010 19:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Cardiologie is een niet snijdend specialisme, daar worden alleen onderzoeken gedaan.
Oeh eet smakelijk straks!quote:Op zondag 5 december 2010 19:35 schreef oh-oh het volgende:
Yns, ik zou ze vast zetten met kleine steekjes![]()
Oeh, Dexter seizoen 2 is al beter dan seizoen 1, ik ben nu met aflevering 5 bezig![]()
Tis ook echt spannend![]()
En mn eten is bijna klaar
Wat ons betreft was elk seizoen beter als die ervoor.quote:Op zondag 5 december 2010 19:35 schreef oh-oh het volgende:
Yns, ik zou ze vast zetten met kleine steekjes![]()
Oeh, Dexter seizoen 2 is al beter dan seizoen 1, ik ben nu met aflevering 5 bezig![]()
Tis ook echt spannend![]()
En mn eten is bijna klaar
Met 5 als hoogtepuntquote:Op zondag 5 december 2010 19:59 schreef Pagan het volgende:
[..]
Wat ons betreft was elk seizoen beter als die ervoor.
Is de olie nog niet op?quote:
Onderzoek en niet-invasieve behandelingen.quote:Op zondag 5 december 2010 19:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ok ik kan er dus vanuit gaan dat op niet snijdende afdelingen alleen onderzoek wordt gedaan en mocht het nodig zijn om te opereren dat je dan naar een snijdende afdeling wordt verhuisd?
Heb hem al afquote:Op zondag 5 december 2010 20:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh jongens, ik ben op dreef met m'n gedicht
QFTquote:
Seizoen 4, John is me een partij Creepy, geweldig.quote:Op zondag 5 december 2010 20:15 schreef oh-oh het volgende:
Welk seizoen is met John Lithgow?
Daar verheug ik me nu al op![]()
Het eten was echt echt erg lekker![]()
![]()
Nu de Pfaffs en dan dalijk nog een Dextertje denk ik
quote:Op zondag 5 december 2010 20:15 schreef oh-oh het volgende:
Welk seizoen is met John Lithgow?
Daar verheug ik me nu al op![]()
Het eten was echt echt erg lekker![]()
![]()
Nu de Pfaffs en dan dalijk nog een Dextertje denk ik
Oeh , dan moet ik wel heel snel doorkijkenquote:
Seizoen 1 had je toch ook van iemand geleend?quote:
Kerriequote:
quote:
Kindjes blij met de cadeautjes en de aanwezigheid van Tante Catteke?quote:
Japs. En er werd me heel duidelijk gevraagd of ik nog wensen of ideeën had voor kerst.quote:
Mijn kleine kadootjes werden bij de rest op de grote hoop gegooid. Enquote:Op zondag 5 december 2010 20:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kindjes blij met de cadeautjes en de aanwezigheid van Tante Catteke?
Beide mag wmbquote:Op zondag 5 december 2010 18:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Legaal? Anders is t vast via usenet of een torrent te vinden
Van Elies jaquote:Op zondag 5 december 2010 20:24 schreef Pagan het volgende:
[..]
Seizoen 1 had je toch ook van iemand geleend?
Zou ie het toch stiekem een beetje begrepen hebben?quote:Op zondag 5 december 2010 20:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Japs. En er werd me heel duidelijk gevraagd of ik nog wensen of ideeën had voor kerst.![]()
Laat ik die twee dagen nu nog wagenwijd open hebben liggen.En de inhoud van het programma maakt me ook niks uit, dat wordt toch om en voor de kinderen gepland. Wel zo handig, heb je als volwassene ook nog wat lol.
Zal wel een trol zijn.quote:Op zondag 5 december 2010 20:47 schreef Strega het volgende:
Sos ik ben verliefd op Beertje van Beers...
Lees dit:
En dan dit:
Gezocht een woonplek met een beetje natuur..voor twee personen
Loser!
Mja sneu.quote:Op zondag 5 december 2010 20:47 schreef Strega het volgende:
Sos ik ben verliefd op Beertje van Beers...
Lees dit:
En dan dit:
Gezocht een woonplek met een beetje natuur..voor twee personen
Loser!
Nee joh, als jij Elies of iemand anders of jezelf er blij mee maakt is het prima!quote:Op zondag 5 december 2010 20:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Van Elies ja![]()
Wil jij deze terug?
Mss kunnen ze anders door naar haar, zij moet nog aan 1 beginnen
Elies mag ze van me lenen dan, als ze wilquote:Op zondag 5 december 2010 21:00 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee joh, als jij Elies of iemand anders of jezelf er blij mee maakt is het prima!
It's The Christmas spirit!quote:Op zondag 5 december 2010 21:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Elies mag ze van me lenen dan, als ze wil![]()
Het wordt steeds gekker hier, nu zijn Karel en Chico aan het spelen, dat is echt voor het eerst ooit
Ik denk het wel.quote:Op zondag 5 december 2010 20:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zou ie het toch stiekem een beetje begrepen hebben?![]()
Jaaa!quote:Zooo, maar dit heb je weer gehad, kun je de kesseboom op gaan zetten
Moeilijk weerquote:
Ingewikkelde verhoudingen zeg.quote:Op zondag 5 december 2010 21:08 schreef oh-oh het volgende:
Sjon is met Billy en Kees aan het spelen hoor.
Karel speelt alleen met Kees normaal, en Chico speelt altijd het liefst alleen![]()
Vroegah speelde Karel ook met Billy, samen met Frits, maar sinds Frits dr niet meer is spelen die twee nooit meer met elkaar![]()
Oh Karel speelt ook met Sjon trouwens , soms
Oeh! Is het weer zo ver? Ik ga erover nadenken.quote:Op zondag 5 december 2010 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Moeilijk weer
Gelukkig kan je tussendoor op 'Stem' drukken, dan slaat ie het op.
En kan je het later nog aanvullen/wijzigen.
Ik vind het altijd zo lastig kiezen!
quote:Op zondag 5 december 2010 21:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik denk het wel.
[..]
Jaaa!![]()
Kan ik mijn sinterklaaskadootje ook ophangen:
[ afbeelding ]
(maar dan met 1 rendier)
Mijn broer denkt dat ik dat leuk vind!?![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |