quote:
Wat ben je ook een vreselijke LAPOhunter hè!quote:Op zondag 5 december 2010 13:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb dr 200, en de eerste 100 zijn al bijna op, hoe erg is dat?
quote:Op zondag 5 december 2010 13:18 schreef Pagan het volgende:
[..]
[..]
Wat ben je ook een vreselijke LAPOhunter hè!
Nou die gaan niet allemaal op, maar ik bestel ze per 100 , en vorig jaar waren die 100 net te weinig, dus dit jaar heb ik dr maar gelijk 200 genomen, t kost toch echt geen drol, en ik zet dr altijd alleen een jaartal op, dus ze kunnen het hele jaar nog gebruikt wordenquote:Op zondag 5 december 2010 13:20 schreef Ingetje79 het volgende:
200 kaarten![]()
Ik ga dit jaar m'n excelbestand Fok!kers ook maar sturen, vorig jaar kreeg ik allemaal Fok! kaarten, kon bijna dagelijks achter adressen aan lopen vangen en richting brievenbus![]()
En dat klote SeSa-gedicht moet ook nog idd![]()
Straks eerst maar 4 kg stoofperen schillen en die opzetten, ga ik daarna wel de creabea uithangen.
Nu eerst ff lekker douchen
Nou die naakthondenmensen ken ik allemaal irl hoorquote:Op zondag 5 december 2010 13:27 schreef Loveless85 het volgende:
50 mensen van internet een kaart sturen
Oh nu je het zegt gedicht is half af, ff doorschrijvenquote:Op zondag 5 december 2010 13:20 schreef Ingetje79 het volgende:
200 kaarten![]()
Ik ga dit jaar m'n excelbestand Fok!kers ook maar sturen, vorig jaar kreeg ik allemaal Fok! kaarten, kon bijna dagelijks achter adressen aan lopen vangen en richting brievenbus![]()
En dat klote SeSa-gedicht moet ook nog idd![]()
Straks eerst maar 4 kg stoofperen schillen en die opzetten, ga ik daarna wel de creabea uithangen.
Nu eerst ff lekker douchen
Geen idee, die staat nu uit te lekken in een vergiet en gaat zo het vuur opquote:
Ahquote:Op zondag 5 december 2010 13:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geen idee, die staat nu uit te lekken in een vergiet en gaat zo het vuur op
Gisteravond dr in gezet, denk uurtje of 15?quote:Op zondag 5 december 2010 13:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ahheb besloten het met kerst maar te maken en dan nog wat dingen er omheen en ik ben klaar
![]()
Hoe lang heb je het nu in de wijn gehad?
Ik kocht altijd driedubbel met die bouwvakkers in de buurtquote:Op zondag 5 december 2010 13:37 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb een tosti
Alleen was er nog maar 1 plak kaas
qltel heeft stiekem mijn kaas opgevoerd aan de klusjesman
Minimaal 2 uur geeft het recept daar zit je wel aan iegquote:Op zondag 5 december 2010 13:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gisteravond dr in gezet, denk uurtje of 15?
Ik hoor het graag en meestal werkt het wel zo jaquote:Op zondag 5 december 2010 13:42 schreef oh-oh het volgende:
Ja JIJ zei hoe langer hoe beter![]()
Zuurvlees smijt ik ook altijd de avond van te voren in de azijn, komt vast wel goed
Ik hou je op de hoogtequote:Op zondag 5 december 2010 13:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik hoor het graag en meestal werkt het wel zo ja
Zou mooi zijn want dan mik ik het 1e kerstdag mooi in de marinade en zet het 2e kerstdag s'morgens op het vuur.
Hehe geweldigquote:Op zondag 5 december 2010 13:50 schreef oh-oh het volgende:
Nee dat is niet nodig.
Ik heb dr dit jaar wel een paar geschrapt, oa die kut van die puppies en dat boek
Had wat boontjes en friet is ook lekker.quote:Op zondag 5 december 2010 13:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hou je op de hoogte![]()
Wat is dr trouwens lekker bij?
Ik heb sla, witlof, worteltjes, boontjes, rijst, aardappelen, friet .
Oh er zijn ook wel leuke hoorquote:Op zondag 5 december 2010 13:58 schreef oh-oh het volgende:
Haricoverts lustiknie![]()
Ll ik stuur al jaren zelfgemaakte kaarten, maar dat is een soort van uit de hand gelopen wedstrijdje geworden op het naakthondenforum, en ik durf best zelf te zeggen dat ik mn eigen kaarten altijd wel leuk vind
Ken je die intratuin foto's?quote:Op zondag 5 december 2010 13:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh er zijn ook wel leuke hoorHet was niet richting jou bedoelt, maar je snapt denk ik wel wat ik bedoel. Je hebt ook zat mensen die van hun eigen fotografie-kunsten overtuigd zijn terwijl het niet zo boeiend is, of net een baby hebben en daar dan echt een foto van op een kaart zetten die heul niet zo leuk is, maarja dat zien die ouders weer niet in hun verliefdheid
Ik heb een stel buren naast me wonen die dat doen.quote:Op zondag 5 december 2010 13:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh er zijn ook wel leuke hoorHet was niet richting jou bedoelt, maar je snapt denk ik wel wat ik bedoel. Je hebt ook zat mensen die van hun eigen fotografie-kunsten overtuigd zijn terwijl het niet zo boeiend is, of net een baby hebben en daar dan echt een foto van op een kaart zetten die heul niet zo leuk is, maarja dat zien die ouders weer niet in hun verliefdheid
Jij krijgt nu al kerstkaarten?quote:Op zondag 5 december 2010 14:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb dr al zo een binnen hoor, dan denk ik ook koop maar liever leuke kaartjes bij de Hema
BlisseBipsquote:
Ja ik mot het eigenlijk ook gewoon maar doen, gewoon zo'n bakkie van die goeiekopes en dan iig iedereen die mij stuurt er uit beleefdheid eentje terugsturenquote:Op zondag 5 december 2010 14:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Een vriendin van mij heeft 3 zoontjes en ieder jaar krijgen we weer zo'n geweldige kerstkaart met 3 jochies met een kerstmuts op onder de kerstboom![]()
Ik koop altijd kaarten bij de Action, 50 stuks voor 2 euro ofzo.
Ben duurder af aan postzegels dan aan de kaarten iig![]()
Het gaat om het idee heur...
Ik neem aan dat ie zelf wel kan inschatten of zijn moeder dat wel/niet weet te waarderen toch?quote:Op zondag 5 december 2010 14:00 schreef Loveless85 het volgende:
Oh en Pagan; ik zag dat topic van Hukkie (toch?), maar ik vroeg me eigenlijk meteen af of zo'n zieke vrouw daar dan op zit te wachten... Haar zoon die even haar ziekte online gooit en allerlei kaartjes van 'vreemden' krijgen. Wellicht snapt die vrouw heul niks van FOK! / internet en dan werkt het juist tegenovergesteld...
Ik heb de eerste ook al, van m'n oudersquote:
Das waarquote:Op zondag 5 december 2010 14:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ie zelf wel kan inschatten of zijn moeder dat wel/niet weet te waarderen toch?
Hihi die zijn geniaal, gezinnetje voor zo'n intratuin prieeltje met kerstdingen en hup kerstkaartquote:
Het wordt vaak wel gewaardeerdquote:Op zondag 5 december 2010 14:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik mot het eigenlijk ook gewoon maar doen, gewoon zo'n bakkie van die goeiekopes en dan iig iedereen die mij stuurt er uit beleefdheid eentje terugsturen
Mijn grootouders vinden het leuk om die achtelijke grote boom van ze met zoveel mogelijk kerstlampjes te behangenquote:Op zondag 5 december 2010 14:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Morgen komt de eerste, van m'n tante.
Da's ieder jaar standaard op de dag naar Sinterklaas.
Dan maakt ze tevens weer een hoerenkast van haar huis met grote kerstverlichtingsdingen in de tuin en op het dak.
En rode lampjes om de ramen heen.
Echt te erg gewoon
Ja ik weet het, mijn moeder schrapt dus ook mensen die niks terugsturen. Nou zal ze mij niet schrappen (en al deed ze het wel geef ik er dus weinig om qua kerstkaartenquote:Op zondag 5 december 2010 14:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het wordt vaak wel gewaardeerd![]()
Vorig jaar hadden m'n schoonzusjes geen kaarten verstuurd, m'n schoonmoeder heeft ze bijna onterfd![]()
Dus ik zit ze al maanden te etteren of ze de kerstkaarten al hebben verstuurd
Ook alles goeiquote:Op zondag 5 december 2010 14:05 schreef MissBliss het volgende:
Hoi Ing!
Ik wil je quoten maar FOK! werkt niet mee.
Ja, alles is goed hoorMet jou ook?
Hoi summer2bird
Ik krijg gewoon geen kaarten. Probleem opgelost.quote:Op zondag 5 december 2010 14:08 schreef MissBliss het volgende:
Ik stuur denk ik geen kaarten. Heb 2 jaar geleden een kaartje via mail verstuurd, maar vorig jaar niet geloof ikIk weet het eigenlijk niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |