?quote:Op donderdag 16 december 2010 02:37 schreef Ritchie het volgende:
ok.. die extended support uren hebben dus nog wat duidelijkheid nodig ...
Tunesville op de Haagdijk, en Velvet. Maar ik weet de straatnaam effe niet.quote:Op donderdag 16 december 2010 10:09 schreef cdneger het volgende:
Hoi, zijn er in Breda ook leuke platenzaken te vinden? En dan bedoel ik natuurlijk niet de FRS.
Dan ben jij nog ver gekomen. Mijn auto hield er mee op toen ik net de Moerdijk over was.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:56 schreef JDude het volgende:
Sneeuw in 010. Bij HI-Ambacht omgekeerd en terug naar huis gegaan
.
Je rijdt zeker iets Frans?quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:18 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Dan ben jij nog ver gekomen. Mijn auto hield er mee op toen ik net de Moerdijk over was.
Waarschijnlijk een automagisch beschermings mechanisme.
Ding is naar uiteindelijk naar de garage gesleept en gefixt.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:00 schreef Kuukske het volgende:
Joh, en ben je nu wel aangekomen op een bestemming dan Ritch? Of staat je autootje onder te sneeuwen en ben jij gaanlopen?
Duur geintjequote:Op vrijdag 17 december 2010 17:58 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Ding is naar uiteindelijk naar de garage gesleept en gefixt.
Bobine vervangen, 289 euro...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bobinequote:Op zondag 19 december 2010 10:35 schreef bassieVL het volgende:
Zeker voor een ding waarvan ik geen idee heb wat het doet.
Jaquote:Op zondag 19 december 2010 16:12 schreef xxiessiexx het volgende:
Ligt er veel sneeuw in Breda?
Moet er morgen weer heen met de trein
Of een auto kopen met AWD en winterbandenquote:Op zondag 19 december 2010 17:13 schreef bassieVL het volgende:
Gewoon de snowboots aan, thermosfles koffie onder de arm en een goed boek. Dan overleef je het wel.
Hmm ja het ging meer over of dat ik in Breda kan komen met de treinquote:Op zondag 19 december 2010 17:13 schreef bassieVL het volgende:
Gewoon de snowboots aan, thermosfles koffie onder de arm en een goed boek. Dan overleef je het wel.
We gingen om kwart over vier hier weg, toen was het tuinpad schoongeveegd. Nu ligt er al weer 10 cmquote:Op zondag 19 december 2010 16:12 schreef xxiessiexx het volgende:
Ligt er veel sneeuw in Breda?
Moet er morgen weer heen met de trein
Wátquote:Op zondag 19 december 2010 20:26 schreef JDude het volgende:
[..]
We gingen om kwart over vier hier weg, toen was het tuinpad schoongeveegd. Nu ligt er al weer 10 cm.
Winterbandenquote:Op zondag 19 december 2010 17:23 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Of een auto kopen met AWD en winterbanden
Niet weer een winterbanden-discussiequote:Op zondag 19 december 2010 20:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
WinterbandenPure geldklopperij is dat zeg
Hehe ja ik mocht hem ook uitgraven jaquote:Op maandag 20 december 2010 08:47 schreef JDude het volgende:
Ik reed daarstraks op de Noordelijke Rondweg mooi iedereen voorbij op m'n Snowtracs.
Echt, van die figuren die daar 30 gaan kruipen (bij voorkeur op de linkerstrook) terwijl de weg al aardig schoongereden is.
Gisteravond was een ander verhaal, toen heb ik ook in heel Breda niet veel harder dan 30 gereden.
De auto uitgraven was ook een leuke klus vanochtend.
Kuukskebagging?quote:
Kan het me niet voorstellen, denk eerder dat er meer sneeuw op de weg gereden was door al het verkeer wat de rondweg opdraaide vanaf slechter gestrooide wegenquote:
Toen ik net bij de moerdijk reed sprongen ale matrixborden op 50, dus ik was net op tijdquote:Op dinsdag 21 december 2010 08:52 schreef JDude het volgende:
Er schijnt nu een maximum van 50 te zijn ingesteld, in ieder geval tot Moerdijk. Een uur geleden was dat gelukkig nog niet het geval.
Maak de mijne ook even schoon svpquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:45 schreef Kuukske het volgende:
Mijn voiture is zo goed als sneeuwvrij.
En vrachtwagens negeren de maximumsnelheid massaal. Dus dat betekend vandaag weer veel files door spontaan omgevallen vrachtwagensquote:Op dinsdag 21 december 2010 08:52 schreef JDude het volgende:
Er schijnt nu een maximum van 50 te zijn ingesteld, in ieder geval tot Moerdijk. Een uur geleden was dat gelukkig nog niet het geval.
Doe dat even zelfquote:
Fixed.quote:En vrachtwagens negeren de maximumsnelheid massaal. Dus dat betekent vandaag weer veel files door spontaan omgevallen vrachtwagens
Bron: Truckers negeren snelheidslimiet
Whoops, zag net de fout pas.quote:
Ja, ik had nog alle kaarten voor vrienden op m'n bureau liggen zaterdag en ik had geen vertrouwen in de bezorging van de TNT, dus ik ben eventjes met de grasmaaier de kaart gaan brengenquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:58 schreef Kuukske het volgende:
Hé, ben je trouwens je kerstkaart helemaal komen brengen?
Klopt, grote onzin, je kon gewoon goed rijden daar.quote:Op dinsdag 21 december 2010 08:52 schreef JDude het volgende:
Ik ben inderdaad rechtsaf-linksaf naar het stadion gereden, en over de Tramsingel-Ignatiusstraat-Tilburgseweg.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:57 schreef Rossdale het volgende:
Ik zou niet via de Backer & Rueb weg naar huis rijden, ik heb er 45 min over gedaan om vanaf de snelweg in Heusdenhout te komen
hoiquote:
*Steekt lontje aan.quote:Op woensdag 22 december 2010 09:47 schreef Kuukske het volgende:
Hmpf. Ik ben nu al niet vooruit te branden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |