Toen ik net bij de moerdijk reed sprongen ale matrixborden op 50, dus ik was net op tijdquote:Op dinsdag 21 december 2010 08:52 schreef JDude het volgende:
Er schijnt nu een maximum van 50 te zijn ingesteld, in ieder geval tot Moerdijk. Een uur geleden was dat gelukkig nog niet het geval.
Maak de mijne ook even schoon svpquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:45 schreef Kuukske het volgende:
Mijn voiture is zo goed als sneeuwvrij.
En vrachtwagens negeren de maximumsnelheid massaal. Dus dat betekend vandaag weer veel files door spontaan omgevallen vrachtwagensquote:Op dinsdag 21 december 2010 08:52 schreef JDude het volgende:
Er schijnt nu een maximum van 50 te zijn ingesteld, in ieder geval tot Moerdijk. Een uur geleden was dat gelukkig nog niet het geval.
Doe dat even zelfquote:
Fixed.quote:En vrachtwagens negeren de maximumsnelheid massaal. Dus dat betekent vandaag weer veel files door spontaan omgevallen vrachtwagens
Bron: Truckers negeren snelheidslimiet
Whoops, zag net de fout pas.quote:
Ja, ik had nog alle kaarten voor vrienden op m'n bureau liggen zaterdag en ik had geen vertrouwen in de bezorging van de TNT, dus ik ben eventjes met de grasmaaier de kaart gaan brengenquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:58 schreef Kuukske het volgende:
Hé, ben je trouwens je kerstkaart helemaal komen brengen?
Klopt, grote onzin, je kon gewoon goed rijden daar.quote:Op dinsdag 21 december 2010 08:52 schreef JDude het volgende:
Ik ben inderdaad rechtsaf-linksaf naar het stadion gereden, en over de Tramsingel-Ignatiusstraat-Tilburgseweg.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:57 schreef Rossdale het volgende:
Ik zou niet via de Backer & Rueb weg naar huis rijden, ik heb er 45 min over gedaan om vanaf de snelweg in Heusdenhout te komen
hoiquote:
*Steekt lontje aan.quote:Op woensdag 22 december 2010 09:47 schreef Kuukske het volgende:
Hmpf. Ik ben nu al niet vooruit te branden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |