Oh never mind, dan kan ik gaan slapenquote:Op zondag 5 december 2010 00:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, over communicatie protocollen
Wat wel dan?quote:Op zondag 5 december 2010 00:13 schreef tombolafan het volgende:
Ja, en praatjes vullen geen gaatjes en zulks
Praatjes vullen vooral ego'squote:
Sinds wanneer ga jij inene helemaal dalai lama ?quote:
Ik ben net aan 2 begonnenquote:Op zondag 5 december 2010 00:15 schreef Loveless85 het volgende:
Het huidige seizoen Dexter is echt waaaaaaaaaaay more spannender dan de vorige, en die waren al onwijs goedDus kijk een beetje door oh-oh
![]()
Ze heeft aan slimming gedaan vanavondquote:Op zondag 5 december 2010 00:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sinds wanneer ga jij inene helemaal dalai lama ?
NIETquote:Op zondag 5 december 2010 00:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze heeft aan slimming gedaan vanavond
Dalai Lama vult ook geen gaatjes volgens mijquote:Op zondag 5 december 2010 00:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sinds wanneer ga jij inene helemaal dalai lama ?
Natuurlijk wel, al die euroknallers daar in Aziequote:Op zondag 5 december 2010 00:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
NIET![]()
[..]
Dalai Lama vult ook geen gaatjes volgens mij
Groot gelijk, maar het blijft dus echt leukquote:Op zondag 5 december 2010 00:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik kijk gewoon lekker op mn eigen tempo.
3 afleveringen per keer, niks niet 1 afleveringetje, das de moeite niet
Op dit moment niet neequote:Op zondag 5 december 2010 00:18 schreef ElisaB het volgende:
Jullie doen toch allemaal niet aan sex he
Neeee![]()
Ieuw seksquote:Op zondag 5 december 2010 00:18 schreef ElisaB het volgende:
Jullie doen toch allemaal niet aan sex he
Neeee![]()
Oeh, ik hoop zo dat Duchovny nog goddelijk sexy is dan, want ik zag laatst foto's van nu en nu ben ik een beetje teleurgesteld in mijn sexgodquote:Op zondag 5 december 2010 00:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Groot gelijk, maar het blijft dus echt leukDas wel mooi, vaak kakt zo'n serie na een paar seizoenen wel in. Maar het is echt met voorsprong m'n favo, en het zit nu in seizoen 5 volgens mij
En straks in januari weer Californication
Dat boeit me dan weer weinig, ik hoop dat er nog veel chicks volgen en hij niet toch ineens een saaie huispa gaat wordenquote:Op zondag 5 december 2010 00:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh, ik hoop zo dat Duchovny nog goddelijk sexy is dan, want ik zag laatst foto's van nu en nu ben ik een beetje teleurgesteld in mijn sexgod
Alsof ik niet weet wie Zoe Kravitz is zonder uitlegquote:Op zondag 5 december 2010 00:24 schreef Loveless85 het volgende:
En Zoe Kravitz (dochter van Lenny & Lisa Bonet)
Wat heeft geen seks hebben met de sahara te maken?quote:Op zondag 5 december 2010 00:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Één plaatje van de Sahara voor jou
[ afbeelding ]
Is dat een serieuze vraag?quote:Op zondag 5 december 2010 00:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat heeft geen seks hebben met de sahara te maken?
Ik wist het nietquote:Op zondag 5 december 2010 00:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Alsof ik niet weet wie Zoe Kravitz is zonder uitleg![]()
quote:Op zondag 5 december 2010 00:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wie moet onderop (en krijgt dus al dat zand tussen zijn / haar billen). Dat doet zeer heurquote:Op zondag 5 december 2010 00:25 schreef tombolafan het volgende:
quote:
Weet je hoe heet dat is?quote:Op zondag 5 december 2010 00:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wie moet onderop (en krijgt dus al dat zand tussen zijn / haar billen). Dat doet zeer heur
Nog steeds volgens mij, áls hij eens tourt staat hij vaak op tig festivals iig. Heb 'm een keertje op Werchter gezien, de hitjes waren wel leuk, voor de albums hoef je het idd niet meer te doen verder.quote:Op zondag 5 december 2010 00:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Vroegah was ik fan van Lenny![]()
Maar na zijn eerste album werd t alleen maar minder en na 3 festivals had ik t wel gezien met m, maar hij bleef maar overal spelen
Dus doe je het liever niet (althans, dat zou mijn favo oplossing zijn)quote:Op zondag 5 december 2010 00:28 schreef tombolafan het volgende:
Weet je hoe heet dat is?Dat doet niet alleen zeer aan je billen, daar moet een handdoek tussen
Dat zei ik ja, ik wist niet wat ik zag toen ik haar weer zag, vroeger was dat echt zo een sexy vrouwquote:Op zondag 5 december 2010 00:33 schreef Loveless85 het volgende:
Die kale met Kathleen Turner was ook hilarisch afgelopen seizoen
Collini out!
het woordje "over" mistquote:Op zondag 5 december 2010 00:34 schreef Loveless85 het volgende:
de TT is overigens een zeer rare zin
Als je wilt dan wil jequote:Op zondag 5 december 2010 00:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dus doe je het liever niet (althans, dat zou mijn favo oplossing zijn)
Zo, en die reruns van the Nanny zullen nooit meer hetzelfde zijnquote:Op zondag 5 december 2010 00:35 schreef Loveless85 het volgende:
En het mooiste blijft gewoon uit seizoen 1, dat hij die dochter van de vriend van z'n ex ligt te naaien en ze hem ineens een vuistslag geeft
Ik vond die geboorte van dat kind ook epic.quote:Op zondag 5 december 2010 00:37 schreef Loveless85 het volgende:
En de grande finale van vorig seizoen natuurlijk, dat op een gegeven moment al die vrouwen in 1 huis zijn
Ja, ik vergeet meestal dat t op tv is, dus gewoon de dvds kopen en dan alles achter elkaar kijken is handigerquote:Op zondag 5 december 2010 00:39 schreef Loveless85 het volgende:
Ja het moet weer beginnenMaar tis altijd zo kort
Nee, daar kan ik dus niet meer normaal naar kijkenquote:Op zondag 5 december 2010 00:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zo, en die reruns van the Nanny zullen nooit meer hetzelfde zijn
Ze speelt ook natuurlijk wel de ultieme gemene slet in Californication. Nogal een wereld van verschilquote:Op zondag 5 december 2010 00:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, daar kan ik dus niet meer normaal naar kijken
Nopequote:Op zondag 5 december 2010 00:40 schreef oh-oh het volgende:
Elies, heb jij Californication al gezien?
Oh ik heb seizoen 1 en 2, lenen?quote:
Ik moest ook hard lachenquote:
Gaarnequote:Op zondag 5 december 2010 00:45 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik heb seizoen 1 en 2, lenen?
Veel lekkere wijven, en zeker weten leuk
holy fuck, die tekstquote:
Ik stuur ze wel op als de post niet meer staaktquote:
Tamelijk geniaal he lolquote:
quote:Op zondag 5 december 2010 00:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik stuur ze wel op als de post niet meer staakt
Lekker hé!quote:Op zondag 5 december 2010 00:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb 3 afleveringen Dexter gekeken en L.A. Ink
Ja, het komt hier ook voorquote:Op zondag 5 december 2010 01:08 schreef tombolafan het volgende:
Oh eh, even over de TT; ik heb altijd als ik seks heb seks zonder oh-oh
Ben je vegetarier geworden?quote:
Jij bent natuurlijk nog gewoon een naar aarbeien ruikende seksgodin als je 50 bent?quote:Op zondag 5 december 2010 00:21 schreef oh-oh het volgende:
Oeh, ik hoop zo dat Duchovny nog goddelijk sexy is dan, want ik zag laatst foto's van nu en nu ben ik een beetje teleurgesteld in mijn sexgod
uhhwuwuwuw and it was all freeequote:Op zondag 5 december 2010 01:08 schreef oh-oh het volgende:
Oeh zelfs over sushi in die Tarantino speech Zwab
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zondag 5 december 2010 01:17 schreef tombolafan het volgende:
Greys en APK, hebben jullie ECHT in bed gelegen?
Gezien de laatste in vrijwel synchrone binnenkomstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ruik heul niet naar aardbeienquote:Op zondag 5 december 2010 01:15 schreef APK het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk nog gewoon een naar aarbeien ruikende seksgodin als je 50 bent?
Ik zei nog zo... dat gaat opvallen.quote:Op zondag 5 december 2010 01:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gezien de laatste in vrijwel synchrone binnenkomst
quote:
Jaaaaaaaaaaaa, of jullie deden het expres, zodat je kon zeggen dat als het echt was je dat wel niet had gedaan, maar waarom je dit dan weer zegt... OF je dacht dat ik dit zou denken, en dan wilde je me laten denken...quote:
quote:Op zondag 5 december 2010 01:17 schreef tombolafan het volgende:
Greys en APK, hebben jullie ECHT in bed gelegen?
Dom van je, je hebt heel wat gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
Do they ever?quote:Op zondag 5 december 2010 01:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En luisteren ho maar zeker, die vent?
Ik was eerstquote:Op zondag 5 december 2010 01:20 schreef Loveless85 het volgende:
En luisteren ho maar zeker, die vent?
quote:
Gaat dat zo bij jullie thuis?quote:Op zondag 5 december 2010 01:23 schreef Loveless85 het volgende:
True, maar jij moest natuurlijk niet via de badkamer maar kon meteen naar de PC
"Do you remember the first time we met?"quote:Op zondag 5 december 2010 01:16 schreef oh-oh het volgende:
Die over Iggy is het aller aller grappigst
... met het slakkenspoor?quote:Op zondag 5 december 2010 01:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Natuurlijk, vraag maar eens naar de verhalen over het laminaat
Wandel ze!quote:Op zondag 5 december 2010 01:25 schreef oh-oh het volgende:
Nou de partysquad is binnen, ik kan jullie in gezellige handen achterlaten en de ijzige kou nog es gaan trotseren
Ze gaven ook regen of ijzel opquote:Op zondag 5 december 2010 01:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Wandel ze!
Het dooit hier als een gek, het is net of het regent
Vast regen EN ijzelquote:
quote:Op zondag 5 december 2010 01:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Do you remember the first time we met?"
"uhhh, no"
"Thats cool 'cause I made a fool out of myself!"_O-
Oh wacht, als ik je wijs op een domme fout ga je me mannelijk noemen?quote:
Kromgetrokken wegens vocht enzo?quote:Op zondag 5 december 2010 01:25 schreef Loveless85 het volgende:
Natuurlijk, vraag maar eens naar de verhalen over het laminaat
Ja volgens mij wel.quote:
Ja, met de zus en de buurman ofzo ook toch? Zo begon het gesprek iig dacht ikquote:Op zondag 5 december 2010 01:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel.
Toen ze naar de koelkast moest om bier voor hem te halen
Idd, niet druppen op het laminaatquote:Op zondag 5 december 2010 01:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel.
Toen ze naar de koelkast moest om bier voor hem te halen
En dan propte hij er van alles in om het lekken tegen te gaan?quote:Op zondag 5 december 2010 01:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, met de zus en de buurman ofzo ook toch? Zo begon het gesprek iig dacht ik
Ja, Dirkh is niet van het subtiele volgens mijquote:Op zondag 5 december 2010 01:30 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan propte hij er van alles in om het lekken tegen te gaan?
Of heb ik dat er zelf bij verzonnen? Hele keukenrollen enzo?![]()
Volgens mij meng je nu je eigen ervaringen met de werkelijkheidquote:Op zondag 5 december 2010 01:30 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan propte hij er van alles in om het lekken tegen te gaan?
Of heb ik dat er zelf bij verzonnen? Hele keukenrollen enzo?![]()
'Boy' is met een 'y' jonguh!quote:Op zondag 5 december 2010 01:28 schreef tombolafan het volgende:
Oh wacht, als ik je wijs op een domme fout ga je me mannelijk noemen?
SSSSSSSSSSSSSSSSHTquote:Op zondag 5 december 2010 01:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Volgens mij meng je nu je eigen ervaringen met de werkelijkheid
En toch is ie leuk.quote:Op zondag 5 december 2010 01:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, Dirkh is niet van het subtiele volgens mij
Daar kan ook uit druppelen Dat dacht ik ook van jouquote:
Precies, dus als je wil kunnen we vast wat voor je regelen APKquote:
En nu niet meer?quote:Op zondag 5 december 2010 01:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daar kan ook uit druppelen Dat dacht ik ook van jou
Met mij kun je alle kanten opquote:Op zondag 5 december 2010 01:33 schreef tombolafan het volgende:
Daar kan ook uit druppelen Dat dacht ik ook van jou
Nee, want hij riep een keer tegen me "dat als een man je niet moet hij niet meteen homo isquote:
hehe burnquote:Op zondag 5 december 2010 01:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, want hij riep een keer tegen me "dat als een man je niet moet hij niet meteen homo is"
Ik luister nog liever naar Dancing Queen.quote:Op zondag 5 december 2010 01:34 schreef Loveless85 het volgende:
Moet je alleen wel aan de Amstel Malt
quote:
Dancing Queen, Dancing Queer... whats the differencequote:Op zondag 5 december 2010 01:35 schreef APK het volgende:
[..]
Ik luister nog liever naar Dancing Queen.
Jezus!quote:Op zondag 5 december 2010 01:35 schreef tombolafan het volgende:
Nee, want hij riep een keer tegen me "dat als een man je niet moet hij niet meteen homo is"
IK BEN NIET DIK!quote:
quote:
quote:Op zondag 5 december 2010 01:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat staat allemaal in haar grote APK archief
De wasquote:Op zondag 5 december 2010 01:39 schreef Loveless85 het volgende:
Tombo zou in anti-alcohol reclames moeten spelen. Wat een geheugen je hebt als je nooit drinkt zeg. Ik ben nu al vergeten wat ik vanochtend heb gedaan
Je zou dat als uitzendkracht moeten ordenenquote:Op zondag 5 december 2010 01:38 schreef Greys het volgende:
Dat staat allemaal in haar grote APK archief
APK wil mij niet aan de deur, dus dat doe ik nietquote:Op zondag 5 december 2010 01:39 schreef Greys het volgende:
Ik vond het wel een beetje jammer van die pizza's
Ik kom NU langs, op voorwaarde dat JIJ de deur open doetquote:Op zondag 5 december 2010 01:40 schreef Greys het volgende:
Ik bedoel... nu weet ze waar hij woont... èn hoe hoog.
En nog geen pizza's.
Voor hem vanmorgen, toen was ie er net uit volgens mijquote:
Ja zie, enige nuance leek mij op zijn plaatsquote:Op zondag 5 december 2010 01:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Voor hem vanmorgen, toen was ie er net uit volgens mij
In dat geval; vanmorgen heb je geslapen Ll
Jij weet waar hij woont.quote:Op zondag 5 december 2010 01:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kom NU langs, op voorwaarde dat JIJ de deur open doet
Geen leksporen op de trapquote:Op zondag 5 december 2010 01:41 schreef tombolafan het volgende:
Ik kom NU langs, op voorwaarde dat JIJ de deur open doet
Which reminds me: Ik weet ook nog niet waar jij woontquote:
Jij zei vannacht 'laat ook maar zitten'.quote:Op zondag 5 december 2010 01:44 schreef APK het volgende:
[..]
Which reminds me: Ik weet ook nog niet waar jij woont
Zie PMquote:Op zondag 5 december 2010 01:44 schreef APK het volgende:
[..]
Which reminds me: Ik weet ook nog niet waar jij woont
Gaat ook nog een jaar of duizend duren voor jij signalen van mannen leert lezen denk ikquote:
Ohquote:Op zondag 5 december 2010 01:47 schreef APK het volgende:
[..]
Gaat ook nog een jaar of duizend duren voor jij signalen van mannen leert lezen denk ik
Heb je de naambordjes naast de deur al gelezen?quote:
Nog nooitquote:Op zondag 5 december 2010 01:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe vaak ben je er al langs gelopen, quasi nonchalant?![]()
Okay, tot zoquote:Op zondag 5 december 2010 01:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jep, dus die ga ik maar ff gezelschap houden in bed
Slaap lekker!quote:Op zondag 5 december 2010 01:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jep, dus die ga ik maar ff gezelschap houden in bed
Je beseft je dat dit haar alleen nog maar nieuwsgieriger maakt?quote:Op zondag 5 december 2010 01:49 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je de naambordjes naast de deur al gelezen?
Oeh, maandag ga ik de hele dag de straat in de gaten houden!quote:Op zondag 5 december 2010 01:49 schreef tombolafan het volgende:
Nog nooit
En maandag mn laatste dag in Amsterdam, dus laatste kans
Dat dossier klopt niet helemaalquote:Op zondag 5 december 2010 01:52 schreef Greys het volgende:
Je beseft je dat dit haar alleen nog maar nieuwsgieriger maakt?
Maandag staan de opschriften van de naambordjes in Het Groot Dossier Van AaPeeKaa
quote:Op zondag 5 december 2010 01:54 schreef Greys het volgende:
Wat klopt er niet dan?
Tombo, let je op? Ik doe het heel subtiel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zondag 5 december 2010 02:01 schreef Greys het volgende:
Psssst...Ik heb echt NIKS aan jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
'Nooit vrienden' ?quote:Op zondag 5 december 2010 02:01 schreef liesje1979 het volgende:
APK!
Nu ik je langs zie komen in de AT denk ik opeens aan die nacht van de film voor de ouderavond.
Stress! was dat en je hielp me zo lief terwijl wij nooit echt vrienden waren.
Dat was lief.
Hij is niet zo vlot.quote:Op zondag 5 december 2010 02:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat schreef ik voordat ik APK's reply las
Of de wijn, proos!quote:Op zondag 5 december 2010 02:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij is niet zo vlot.
't Is de leeftijd.
Die komt ook wel weer terugquote:
Niks, je was was gewoon scherp een tijdje geledenquote:
Ik heb er twee en 1 staat wel eens bij de voordeur. Ik laat ze er achter uit. (gesloten tuintjes)quote:Op zondag 5 december 2010 02:07 schreef APK het volgende:
[..]
Die komt ook wel weer terug
Loopt er wel eens een kat door de straat, lies?
Was was?quote:Op zondag 5 december 2010 02:08 schreef APK het volgende:
[..]
Niks, je was was gewoon scherp een tijdje geleden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
[SC] #955 waar we stiekem seks hebben zonder oh-oh Ofzo?quote:Op zondag 5 december 2010 02:13 schreef Greys het volgende:
Gaat het over de was was van Ll?
Ik ben de draad kwijt
Of langer geleden?
Oh dát!quote:Op zondag 5 december 2010 02:19 schreef APK het volgende:
[..]
[SC] #955 waar we stiekem seks hebben zonder oh-oh Ofzo?
Maak ik voor jou ook nog een keer een uitzondering mbt mijn anti-zwaai policyquote:
Doe maar iets verrassends, kan het altijd wegklikken om iets 'Aaaah die'-erigs op te zettenquote:Op zondag 5 december 2010 02:31 schreef Greys het volgende:
Doen we iets verrassends, of iets 'ahhhh, die!'.
Heb je niet een leuker nummer van dat concert?quote:
Nu?quote:Op zondag 5 december 2010 02:36 schreef Greys het volgende:
Wat is het meest cheesy nummer dat je kunt bedenken?
Oh die vind ik niet eens zo rotquote:
Placido vind ik wel okay, maar John Denver....quote:Op zondag 5 december 2010 02:51 schreef Greys het volgende:
Doe jij nog ff je freakshow, doe ik nog een rondje cheesy
En een sigaret. En daarna een beetje slapen.
Godsamme man, zo kom ik toch nooit in bedquote:Op zondag 5 december 2010 02:56 schreef APK het volgende:
[..]
Placido vind ik wel okay, maar John Denver....
Effe Pavarottie-dinges en cranberries zoeken!
Tot zoquote:Op zondag 5 december 2010 02:57 schreef Greys het volgende:
Godsamme man, zo kom ik toch nooit in bed
Stukkenquote:Op zondag 5 december 2010 10:42 schreef Rewimo het volgende:
59 euro de kuub, eikenhoutVolgens mij een stuk goedkoper dan in NL hè?
Met drie kuub komen we de winter wel door als het goed is (we hebben ook nog hout uit eigen tuin), we stoken voornamelijk hout, bijverwarmen doen we met olie (we hebben geen gas hier).
nog niet uitquote:
Hier is nog lang niet alles wegquote:Op zondag 5 december 2010 12:35 schreef oh-oh het volgende:
Middag![]()
Hier is ook alle sneeuw weg maar het sneeuwt heel hard nu, goddank blijft het niet liggen
Je krijgt er iig 55 extra punten bijquote:Op zondag 5 december 2010 12:36 schreef Loveless85 het volgende:
Zoooo ik heb ook wat bij Zooplus besteld, eens even kijken hoe ik het binnenkrijg
Geen mail gehad?quote:
De mail staakt.quote:Op zondag 5 december 2010 12:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Geen mail gehad?
Je krijgt per bestelde euro 1 bonuspunt, die je weer in kunt leveren voor spullen
quote:Op zondag 5 december 2010 12:42 schreef Pagan het volgende:
Goedemorgenzondag. Hier is het wit, dooi en zonnig.
Jullie hebben vast nog wel een kaartje + postzegel over.
[Gevraagd] Beterschapskaarten voor mijn moeder
Oh jaaaa!quote:Op zondag 5 december 2010 12:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zulke dingen vind ik echt leuk.
Toen met dat meisje van het koninginnedagdrama waren er ook onwijs veel kaartjes van Fok! gestuurd
quote:Op zondag 5 december 2010 12:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou heb ik toevallig nog een kaart met een varken en bierpul liggen, maar da's niet echt toepasselijk zeker?
Vast wel, misschien is ze gek op Eisbein met bier.quote:Op zondag 5 december 2010 12:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou heb ik toevallig nog een kaart met een varken en bierpul liggen, maar da's niet echt toepasselijk zeker?
Waarom maak je dan niet gewoon een excel sheetje of zo dat je als bestandje gebruikt?quote:Op zondag 5 december 2010 12:52 schreef Ynske het volgende:
zucht, zit te klooien
moet een invulformuliertje in de email hebben, zodat mensen kunnen aangeven wanneer ze kunnen maar niet aan de opmaak mogen klooien, stom gedoe, krijg t weer eens niet voor mekaar
iemand enig idee?
krijg t wel bv met een form in word/publisher/excel maar zodra ik t naar de mail gooi is t allemaal of te bewerken, of de ingevulde velden komen niet mee
quote:Op zondag 5 december 2010 11:12 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga zo mijn nieuwe douche inwijden. Helaas nog wel zonder deur
Werkt je doucheputje zo goed dan?quote:
Ja joh, ik werd zó meegezogen het riool inquote:
omdat t koeien zijn, die dan t excelsheet niet mee terug sturenquote:Op zondag 5 december 2010 12:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Waarom maak je dan niet gewoon een excel sheetje of zo dat je als bestandje gebruikt?
Ik moet ze eerst nog kopenquote:
Ik heb dr 200, en de eerste 100 zijn al bijna op, hoe erg is dat?quote:Op zondag 5 december 2010 13:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik moet ze eerst nog kopen![]()
Morgenmiddag maar ff naar de Action, kan ik direct alvast wat kessedootjes halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |