of een aluminium strip die je er tussen schroeft waardoor het gewoon een geheel lijkt met het u-profieltje. Gaat maar om millimeters neem ik aan?quote:
Meestal zit er in de profielen nog wel wat ruimte om te schuiven met je deur . . .quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:19 schreef qltel het volgende:
Het gaat inderdaad maar om een klein stukje. Enige millimeters inderdaad.
Ik vraag me alleen af of er pasklare oplossingen voor zijn. Het moet tenslotte ook nog mooi zijn..
Was het maar waar.. De strippen zitten op de muur, maar ik kan de deur er zo tussendoor schuiven..quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:24 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Meestal zit er in de profielen nog wel wat ruimte om te schuiven met je deur . . .
Nee, deur is van Praktiker.. Het zal inderdaad wel op een nieuwe uitdraaien.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:49 schreef z80 het volgende:
is het een merk deur?
van bruynzeel zijn de aluminium strips (boven en onder) los te koop.
en een complete deur is bij de gamma of praxis te koop, en niet duur.
Een kleine cm ongeveer..quote:Op zondag 5 december 2010 00:44 schreef klusfoobje het volgende:
das ook een prima optie. Misschien is het handig als TS ons gaat vertellen hoe groot een grote spleet is bij hem...
Bij Miko metaalwinkel zal je zeker terecht kunnen voor een strip aluminium, ze zijn te vinden in Rotterdam, Utrecht en Amsterdamquote:Op zondag 5 december 2010 08:06 schreef qltel het volgende:
[..]
Een kleine cm ongeveer..
Een aluminium strip en die afkitten is inderdaad wel een goed idee. Dan hoop ik wel dat ik een niet al te brede strip kan kopen ergens..
Geen idee. Het is gewoon wit..quote:Op zondag 5 december 2010 09:10 schreef zeeeend het volgende:
Is het aluminium geanodiserd of gepoedert ?
In het geval van poeder zou ik het profiel ook even laten doen ,
je kan ook een strook plexiglas nemen als je je pluggen ,schroeven door en door doet .
Geen kleurverschil of oxidatie
Echt wit is RAL 9010quote:Op zondag 5 december 2010 09:14 schreef qltel het volgende:
[..]
Geen idee. Het is gewoon wit..
Plexiglas is ook een goed idee, maar dat moet ik dan natuurlijk wel op de goede breedte zien te krijgen. Ik denk dat dat met metaal makkelijker is.
Bedankt voor alle tips. Maar ik kan het toch met witte siliconenkit afkitten, dan zie je ook niet wat eronder zit. Ik ga in eerste instantie maar eens op zoek naar wat strippen metaal. Hier in de buurt zit een groot bedrijf wat heel veel van dat soort spul verkoopt.quote:Op zondag 5 december 2010 09:24 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Echt wit is RAL 9010
Gebroken wit is 9001
Veel voorkomende kleur ,gaatje erin ophangen en coaten.
ga je verven moet je een etsende primer nemen ,en qua aflak blijft het moeilijk met het vochtige milieu
en al die schoonmaakmiddelen .
Moet je wel geanodiseerd aluminium nemen ,onbewerkt (bruut ) gaat poederen (oxideren ,ziet er niet uit .
Reclamebureau wat lichtbakken maakt heeft plexi wel in die dikte.
Ook kunststof in die kleuren
En wie is wij?quote:Op zondag 5 december 2010 13:12 schreef junkiexp het volgende:
Wij verkopen nog wel eens van die verlengde u-profielen voor dit soort problemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |