Oh never mind, dan kan ik gaan slapenquote:Op zondag 5 december 2010 00:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, over communicatie protocollen
Wat wel dan?quote:Op zondag 5 december 2010 00:13 schreef tombolafan het volgende:
Ja, en praatjes vullen geen gaatjes en zulks
Praatjes vullen vooral ego'squote:
Sinds wanneer ga jij inene helemaal dalai lama ?quote:
Ik ben net aan 2 begonnenquote:Op zondag 5 december 2010 00:15 schreef Loveless85 het volgende:
Het huidige seizoen Dexter is echt waaaaaaaaaaay more spannender dan de vorige, en die waren al onwijs goedDus kijk een beetje door oh-oh
![]()
Ze heeft aan slimming gedaan vanavondquote:Op zondag 5 december 2010 00:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sinds wanneer ga jij inene helemaal dalai lama ?
NIETquote:Op zondag 5 december 2010 00:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze heeft aan slimming gedaan vanavond
Dalai Lama vult ook geen gaatjes volgens mijquote:Op zondag 5 december 2010 00:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sinds wanneer ga jij inene helemaal dalai lama ?
Natuurlijk wel, al die euroknallers daar in Aziequote:Op zondag 5 december 2010 00:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
NIET![]()
[..]
Dalai Lama vult ook geen gaatjes volgens mij
Groot gelijk, maar het blijft dus echt leukquote:Op zondag 5 december 2010 00:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik kijk gewoon lekker op mn eigen tempo.
3 afleveringen per keer, niks niet 1 afleveringetje, das de moeite niet
Op dit moment niet neequote:Op zondag 5 december 2010 00:18 schreef ElisaB het volgende:
Jullie doen toch allemaal niet aan sex he
Neeee![]()
Ieuw seksquote:Op zondag 5 december 2010 00:18 schreef ElisaB het volgende:
Jullie doen toch allemaal niet aan sex he
Neeee![]()
Oeh, ik hoop zo dat Duchovny nog goddelijk sexy is dan, want ik zag laatst foto's van nu en nu ben ik een beetje teleurgesteld in mijn sexgodquote:Op zondag 5 december 2010 00:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Groot gelijk, maar het blijft dus echt leukDas wel mooi, vaak kakt zo'n serie na een paar seizoenen wel in. Maar het is echt met voorsprong m'n favo, en het zit nu in seizoen 5 volgens mij
En straks in januari weer Californication
Dat boeit me dan weer weinig, ik hoop dat er nog veel chicks volgen en hij niet toch ineens een saaie huispa gaat wordenquote:Op zondag 5 december 2010 00:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh, ik hoop zo dat Duchovny nog goddelijk sexy is dan, want ik zag laatst foto's van nu en nu ben ik een beetje teleurgesteld in mijn sexgod
Alsof ik niet weet wie Zoe Kravitz is zonder uitlegquote:Op zondag 5 december 2010 00:24 schreef Loveless85 het volgende:
En Zoe Kravitz (dochter van Lenny & Lisa Bonet)
Wat heeft geen seks hebben met de sahara te maken?quote:Op zondag 5 december 2010 00:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Één plaatje van de Sahara voor jou
[ afbeelding ]
Is dat een serieuze vraag?quote:Op zondag 5 december 2010 00:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat heeft geen seks hebben met de sahara te maken?
Ik wist het nietquote:Op zondag 5 december 2010 00:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Alsof ik niet weet wie Zoe Kravitz is zonder uitleg![]()
quote:Op zondag 5 december 2010 00:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wie moet onderop (en krijgt dus al dat zand tussen zijn / haar billen). Dat doet zeer heurquote:Op zondag 5 december 2010 00:25 schreef tombolafan het volgende:
quote:
Weet je hoe heet dat is?quote:Op zondag 5 december 2010 00:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wie moet onderop (en krijgt dus al dat zand tussen zijn / haar billen). Dat doet zeer heur
Nog steeds volgens mij, áls hij eens tourt staat hij vaak op tig festivals iig. Heb 'm een keertje op Werchter gezien, de hitjes waren wel leuk, voor de albums hoef je het idd niet meer te doen verder.quote:Op zondag 5 december 2010 00:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Vroegah was ik fan van Lenny![]()
Maar na zijn eerste album werd t alleen maar minder en na 3 festivals had ik t wel gezien met m, maar hij bleef maar overal spelen
Dus doe je het liever niet (althans, dat zou mijn favo oplossing zijn)quote:Op zondag 5 december 2010 00:28 schreef tombolafan het volgende:
Weet je hoe heet dat is?Dat doet niet alleen zeer aan je billen, daar moet een handdoek tussen
Dat zei ik ja, ik wist niet wat ik zag toen ik haar weer zag, vroeger was dat echt zo een sexy vrouwquote:Op zondag 5 december 2010 00:33 schreef Loveless85 het volgende:
Die kale met Kathleen Turner was ook hilarisch afgelopen seizoen
Collini out!
het woordje "over" mistquote:Op zondag 5 december 2010 00:34 schreef Loveless85 het volgende:
de TT is overigens een zeer rare zin
Als je wilt dan wil jequote:Op zondag 5 december 2010 00:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dus doe je het liever niet (althans, dat zou mijn favo oplossing zijn)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |