Oh never mind, dan kan ik gaan slapenquote:Op zondag 5 december 2010 00:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, over communicatie protocollen
Wat wel dan?quote:Op zondag 5 december 2010 00:13 schreef tombolafan het volgende:
Ja, en praatjes vullen geen gaatjes en zulks
Praatjes vullen vooral ego'squote:
Sinds wanneer ga jij inene helemaal dalai lama ?quote:
Ik ben net aan 2 begonnenquote:Op zondag 5 december 2010 00:15 schreef Loveless85 het volgende:
Het huidige seizoen Dexter is echt waaaaaaaaaaay more spannender dan de vorige, en die waren al onwijs goedDus kijk een beetje door oh-oh
![]()
Ze heeft aan slimming gedaan vanavondquote:Op zondag 5 december 2010 00:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sinds wanneer ga jij inene helemaal dalai lama ?
NIETquote:Op zondag 5 december 2010 00:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze heeft aan slimming gedaan vanavond
Dalai Lama vult ook geen gaatjes volgens mijquote:Op zondag 5 december 2010 00:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sinds wanneer ga jij inene helemaal dalai lama ?
Natuurlijk wel, al die euroknallers daar in Aziequote:Op zondag 5 december 2010 00:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
NIET![]()
[..]
Dalai Lama vult ook geen gaatjes volgens mij
Groot gelijk, maar het blijft dus echt leukquote:Op zondag 5 december 2010 00:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik kijk gewoon lekker op mn eigen tempo.
3 afleveringen per keer, niks niet 1 afleveringetje, das de moeite niet
Op dit moment niet neequote:Op zondag 5 december 2010 00:18 schreef ElisaB het volgende:
Jullie doen toch allemaal niet aan sex he
Neeee![]()
Ieuw seksquote:Op zondag 5 december 2010 00:18 schreef ElisaB het volgende:
Jullie doen toch allemaal niet aan sex he
Neeee![]()
Oeh, ik hoop zo dat Duchovny nog goddelijk sexy is dan, want ik zag laatst foto's van nu en nu ben ik een beetje teleurgesteld in mijn sexgodquote:Op zondag 5 december 2010 00:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Groot gelijk, maar het blijft dus echt leukDas wel mooi, vaak kakt zo'n serie na een paar seizoenen wel in. Maar het is echt met voorsprong m'n favo, en het zit nu in seizoen 5 volgens mij
En straks in januari weer Californication
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |