Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Mijn broer was 30 en mijn vader 68...quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jeetje, dan is die erg jong overleden zegEn super sip van je pappie
![]()
Wil je mij er even buiten houden svpquote:
Zo klinkt het als een hondennaamquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
En hoi DHelemaal vergeten iets te zeggen
En stomme wifi
Schandaligquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, wel balen inderdaad dat je dan een oneven topic moet openenquote:
Mijn geduim dus niet geholpen?quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
En stomme wifi
ik overwoog nog even om er een eigen nummering op los te laten, maar dat heb ik toch maar niet gedaanquote:Op zondag 5 december 2010 00:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, wel balen inderdaad dat je dan een oneven topic moet openen
Damnquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn broer was 30 en mijn vader 68...
beiden patsboem...
Oh bah... Wat akeligquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
beiden patsboem...
quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
beiden patsboem...
Wat, race kak?quote:Op zondag 5 december 2010 00:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Jeetje, zelfs stront gaat sneller door een trechter dan die wifi hier![]()
![]()
Knap. Is toch vervelend als je voor zo'n waardeloos nummer staatquote:Op zondag 5 december 2010 00:01 schreef D. het volgende:
[..]
ik overwoog nog even om er een eigen nummering op los te laten, maar dat heb ik toch maar niet gedaan
Nou, die luiers van Thijs vandaag, die waren er met luier en al zo doorgegledenquote:Op zondag 5 december 2010 00:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Jeetje, zelfs stront gaat sneller door een trechter dan die wifi hier![]()
![]()
Hij luistert nietquote:
Ja, nogal logischquote:Op zondag 5 december 2010 00:04 schreef Symphonic het volgende:
en mijn vrouw was ook patsboem weg, dus ik ben er nu wel ff klaar mee
Daar kan ik in komen dat je het wel gehad hebtquote:Op zondag 5 december 2010 00:04 schreef Symphonic het volgende:
Na regen...., achter de wolken.... enz.quote:Op zondag 5 december 2010 00:04 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op zondag 5 december 2010 00:04 schreef Symphonic het volgende:
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 04-12-2010 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 296 suikertaartje
02. 249 Trevland
03. 239 TheFamousMan
04. 230 LovelyLady
05. 199 Stuart
06. 146 goldfinger1963
07. 140 Pheno
08. 139 Dr_Flash
09. 112 Symphonic
10. 109 D.Rose
11. 106 PeZu
12. 103 Muck
13. 084 RockNijntje
14. 075 DaMart
15. 063 pgrferrari
16. 047 Myraela
17. 039 MPG
18. 039 Marijkezwolle
19. 038 Giertje
20. 032 Toekito
Reeks-statistieken!
daar kreeg je nog even de schuld van ook geloof ik he?quote:Op zondag 5 december 2010 00:04 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
beiden patsboem...
Dat herinner ik me nog erg goed jaquote:Op zondag 5 december 2010 00:04 schreef Symphonic het volgende:
Ja dat heeft me wel op de been gehoudenquote:Op zondag 5 december 2010 00:05 schreef D. het volgende:
[..]
Na regen...., achter de wolken.... enz.
ja dat ook nogquote:Op zondag 5 december 2010 00:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
daar kreeg je nog even de schuld van ook geloof ik he?
mobiel internet is heel slecht voor mijquote:
Ik vind het gezelligquote:Op zondag 5 december 2010 00:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mobiel internet is heel slecht voor mij
Dat blijktquote:Op zondag 5 december 2010 00:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mobiel internet is heel slecht voor mij
Dat hoop ik, want hier is het tot op heden nog steeds kut in het kwadraatquote:Op zondag 5 december 2010 00:05 schreef D. het volgende:
[..]
Na regen...., achter de wolken.... enz.
Weet je lieverd, het een is niet erger als het ander.quote:Op zondag 5 december 2010 00:06 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
Dat herinner ik me nog erg goed ja
Als ik daar aan denk, vind ik dat ik niets te zeuren heb
Je was uit eten, schat, dan post je ook gewoon nietquote:Op zondag 5 december 2010 00:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat blijktik heb me kunnen beheersen tijdens het eten
Nou, dan is er dus niets aan de handquote:
Mijn vrouw had een ziekenhuisdossier van een meter dik (en nee ik overdrijf niet) en toen ze overleed was ik in eerste instantie verdacht. Het NFI heeft sporenonderzoek gedaan bij mijn thuis.quote:
Daarom ook, das wel anders als ik meestal thuis benquote:Op zondag 5 december 2010 00:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je was uit eten, schat, dan post je ook gewoon niet
Had ik al gezegd dat ik jou zo bijzonder geweldig vind?quote:Op zondag 5 december 2010 00:09 schreef Symphonic het volgende:
Weet je lieverd, het een is niet erger als het ander.
De situatie waar jij nu in zit gun ik ook niemand, en jou zeker niet
Komt wel goedquote:Op zondag 5 december 2010 00:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat hoop ik, want hier is het tot op heden nog steeds kut in het kwadraat
quote:Op zondag 5 december 2010 00:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Weet je lieverd, het een is niet erger als het ander.
De situatie waar jij nu in zit gun ik ook niemand, en jou zeker niet
quote:Op zondag 5 december 2010 00:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, dan is er dus niets aan de hand
Dat is wel zwaar klotequote:Op zondag 5 december 2010 00:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn vrouw had een ziekenhuisdossier van een meter dik (en nee ik overdrijf niet) en toen ze overleed was ik in eerste instantie verdacht. Het NFI heeft sporenonderzoek gedaan bij mijn thuis.
ik heb nu weer een leuk levenquote:Op zondag 5 december 2010 00:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat hoop ik, want hier is het tot op heden nog steeds kut in het kwadraat
quote:Op zondag 5 december 2010 00:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn vrouw had een ziekenhuisdossier van een meter dik (en nee ik overdrijf niet) en toen ze overleed was ik in eerste instantie verdacht. Het NFI heeft sporenonderzoek gedaan bij mijn thuis.
Ik weet nog precies hoe ontzettend pissig ik toen wasquote:Op zondag 5 december 2010 00:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Daar ben ik even een momentje stil van hoor. Inclusief kippenvel...quote:Op zondag 5 december 2010 00:10 schreef Symphonic het volgende:
Ik snap dat je daar echt zwaar klote door gaat voelenquote:Op zondag 5 december 2010 00:13 schreef Symphonic het volgende:
Daar was ik ook echt heel ziek van. Het duurde ruim 9 uur voor ik mijn kinderen mocht zien
Nu springen er tranen in mijn ogenquote:Op zondag 5 december 2010 00:13 schreef Symphonic het volgende:
Daar was ik ook echt heel ziek van. Het duurde ruim 9 uur voor ik mijn kinderen mocht zien
Nee, natuurlijk nietquote:Op zondag 5 december 2010 00:14 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb nog wel officiele excuses gehad, maar daar koop je echt geen reet voor
Hoe lang geleden is dat inmiddels?quote:Op zondag 5 december 2010 00:13 schreef Symphonic het volgende:
Daar heb je toch ook geen flikker aanquote:Op zondag 5 december 2010 00:14 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb nog wel officiele excuses gehad, maar daar koop je echt geen reet voor
Komt omdat ik toen ook buiten Fok! iets deed met Peterquote:
Klote internet verbindingenquote:Op zondag 5 december 2010 00:17 schreef suikertaartje het volgende:
Sym, een dikke kus en knuffel van Marijke![]()
![]()
Wifi wil nu echt niet meer luisteren
Nee hoorquote:
klotequote:Op zondag 5 december 2010 00:17 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
quote:
Stomme verbindingquote:Op zondag 5 december 2010 00:17 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Tsja, moet ze ook maar niet in Duitsland gaan zittenquote:
Dat is waar, maar gun je haar de gezelligheid niet?quote:Op zondag 5 december 2010 00:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tsja, moet ze ook maar niet in Duitsland gaan zitten
die krijg je dat gewoon niet uitgelegdquote:Op zondag 5 december 2010 00:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Tijd is relatief..
ik denk ook in termen van lang, maar dat laatste heeft echt heel erg aan me gevreten
Kinderen van 7 en 8 en er niet naar toe kunnen, dat is horror
Dank jequote:Op zondag 5 december 2010 00:17 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Jij bent van voor mijn tijd, ik moet je nog verder ontdekkenquote:
Je kent mij alleen maar in het zwart, of niet?quote:Op zondag 5 december 2010 00:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij bent van voor mijn tijd, ik moet je nog verder ontdekken
ZEG IK DAT DAN? NEE HE?quote:Op zondag 5 december 2010 00:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is waar, maar gun je haar de gezelligheid niet?
Ja, staat je mooi hoorquote:Op zondag 5 december 2010 00:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Je kent mij alleen maar in het zwart, of niet?
Ik wilde 'ontdek je plekje' zeggen, maar dat klinkt ook weer zo foutquote:Op zondag 5 december 2010 00:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij bent van voor mijn tijd, ik moet je nog verder ontdekken
Nee niet echt...quote:Op zondag 5 december 2010 00:18 schreef Muck het volgende:
[..]
die krijg je dat gewoon niet uitgelegd
De GCSCquote:Op zondag 5 december 2010 00:20 schreef Stuart het volgende:
D. Rose was net als Buzzer en Flash vrij actief in GCSC
kusje eropquote:
Kleedt lekker af hè?quote:
Ja, vrij succesvol mag ik wel zeggenquote:
Geloof mij maarquote:
The Lounge heb ik eigenlijk nooit aan meegedaan. Dat was het op de een of andere manier gewoon toch nietquote:Op zondag 5 december 2010 00:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, en toen kwam die Buzzer en die maakte er ineens 'de lounge' van
Dat was een gouden tijdquote:Op zondag 5 december 2010 00:20 schreef Stuart het volgende:
D. Rose was net als Buzzer en Flash vrij actief in GCSC
ik vroeg me altijd al af wat "The Lounge" nou eigenlijk inhieldquote:Op zondag 5 december 2010 00:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
The Lounge heb ik eigenlijk nooit aan meegedaan. Dat was het op de een of andere manier gewoon toch niet
Er gaat vast een wereld voor me openquote:Op zondag 5 december 2010 00:20 schreef D. het volgende:
Ik wilde 'ontdek je plekje' zeggen, maar dat klinkt ook weer zo fout
Schop ze anders eerst dan een keerquote:Op zondag 5 december 2010 00:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Geloof mij maar
Als ik me even kut voel en mensen kapot wil schoppen enzo, is KSC heeeeel fijn
quote:Op zondag 5 december 2010 00:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, vrij succesvol mag ik wel zeggen
Ik heb hem nooit gekendquote:
Als dit je oudste account is dan kan dat wel kloppenquote:Op zondag 5 december 2010 00:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Schop ze anders eerst dan een keer
[..]
[..]
Ik heb hem nooit gekend
Dat is waarquote:Op zondag 5 december 2010 00:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Geloof mij maar
Als ik me even kut voel en mensen kapot wil schoppen enzo, is KSC heeeeel fijn
In mijn agenda staat in hanepoten: "10 december, UWV in brand steken"quote:Op zondag 5 december 2010 00:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Schop ze anders eerst dan een keer
[..]
Deels welquote:Op zondag 5 december 2010 00:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is waar![]()
Maar dat komt door jullie, niet door mij
oeh oeh oehquote:Op zondag 5 december 2010 00:24 schreef PeZu het volgende:
steetje ik kijk een flim genaamd snowangels
Ongetwijfeldquote:Op zondag 5 december 2010 00:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Er gaat vast een wereld voor me open
ligt eraan wat en waarquote:Op zondag 5 december 2010 00:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oeh oeh oeh![]()
het is nu donker, zullen we?
Ik heb er 209 topics van geopend zie ik nuquote:Op zondag 5 december 2010 00:25 schreef Stuart het volgende:
Ja, GCSC was eigenlijk de leukste SC waarin ik ooit lang heb meegepost
Hey Pezuquote:
En mijn enigequote:Op zondag 5 december 2010 00:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als dit je oudste account is dan kan dat wel kloppen
Mag ik mee, ik hou wel van een vuurtje stokenquote:Op zondag 5 december 2010 00:24 schreef Muck het volgende:
[..]
In mijn agenda staat in hanepoten: "10 december, UWV in brand steken"
Kom maarquote:Op zondag 5 december 2010 00:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mag ik mee, ik hou wel van een vuurtje
Wat is precies 'een uurtje verderop' ?quote:
Oh, dat zou echt heerlijk zijnquote:Op zondag 5 december 2010 00:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waar verblijf jij nu zodat vanaf daar een in een mars naar het uwv gaan![]()
Ik 'maar' 139quote:Op zondag 5 december 2010 00:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb er 209 topics van geopend zie ik nu
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraal
sneeuwengels makenquote:
toen jullie nog jong warenquote:Op zondag 5 december 2010 00:28 schreef Stuart het volgende:
Ja, dat waren nog eens tijden. Maar dat was vooral 2005
Dan maar afspreken op het station van Zeist?quote:Op zondag 5 december 2010 00:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Oh, dat zou echt heerlijk zijn
Ik ben nu in Wijk bij Duurstede trouwens, maar het UWV zit in Zeist
ooh jaquote:Op zondag 5 december 2010 00:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
sneeuwengels maken![]()
buiten dus![]()
nu is het niet zo fel voor mijn ogen![]()
en hihihiii, jouw sneeuwengel naast de mijne, dat lijkt me echt te schattig voor woorden
Jouw icon is liefquote:Op zondag 5 december 2010 00:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
sneeuwengels maken![]()
buiten dus![]()
nu is het niet zo fel voor mijn ogen![]()
en hihihiii, jouw sneeuwengel naast de mijne, dat lijkt me echt te schattig voor woorden
Dat klopt. Toen was ik namelijk 12quote:
0quote:
quote:Op zondag 5 december 2010 00:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan maar afspreken op het station van Zeist?
Daar kwam ik vroeger echt vet vaakquote:Op zondag 5 december 2010 00:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan maar afspreken op het station van Zeist?
Zo ver ik niet, maar hoezo?quote:Op zondag 5 december 2010 00:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar kwam ik vroeger echt vet vaak
Zelfgehaakt?quote:
Ik ging daar in de buurt naar de grote boze hogeschoolquote:
Aha, op die fiets, ik kwam meestal niet verder dan edequote:Op zondag 5 december 2010 00:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ging daar in de buurt naar de grote boze hogeschool![]()
en ik woonde er ook in de buurt toen
Ruim 60 minutenquote:Op zondag 5 december 2010 00:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat is precies 'een uurtje verderop' ?
Ik ookquote:Op zondag 5 december 2010 00:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar kwam ik vroeger echt vet vaak
Welk?quote:Op zondag 5 december 2010 00:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ging daar in de buurt naar de grote boze hogeschool![]()
Waar?quote:en ik woonde er ook in de buurt toen
nee met de treinquote:
jammerquote:
Mevrouw Pheno en ik kunnen het welquote:
Ik heb in Doorn gewerkt en mijn broer doet dat nog steedsquote:
Ja, jij haakt Jezus zelfsquote:
Woah!quote:Op zondag 5 december 2010 00:34 schreef Muck het volgende:
Ik heb in Doorn gewerkt en mijn broer doet dat nog steeds
Jezus, wat een haakwerkquote:Op zondag 5 december 2010 00:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, jij haakt Jezus zelfs![]()
van mevrouw Pheno wist ik het dan weer niet
De wensputquote:Op zondag 5 december 2010 00:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Woah!
Ik woonde vlak bij het pannenkoekenrestaurant
Die haakt toch ook cactussen?quote:
Ja maakt toch voor mij nog een kirby he?quote:Op zondag 5 december 2010 00:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Jezus, wat een haakwerk
[..]
De wensput
Ik werkte op de kortenburglaan
quote:
Ja, ik woonde echt letterlijk om de hoekquote:De wensput
Ik werkte op de kortenburglaan
Als mijn lopende projecten af zijnquote:Op zondag 5 december 2010 00:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja maakt toch voor mij nog een kirby he?![]()
Oh, vet die laatstequote:Op zondag 5 december 2010 00:41 schreef Muck het volgende:
[..]
Als mijn lopende projecten af zijn
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Hoe cool!quote:Op zondag 5 december 2010 00:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik woonde echt letterlijk om de hoek
een taaaaaaaaaaaaaaartjequote:Op zondag 5 december 2010 00:41 schreef Muck het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Wat zijn die leukquote:Op zondag 5 december 2010 00:41 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ga zoekenquote:Op zondag 5 december 2010 00:41 schreef Muck het volgende:
[..]
Hoe cool!
Ken je dat witte (nu roze) grote huis op de hoek van de kortenburglaan en de boslaan?
quote:Op zondag 5 december 2010 00:41 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb ze ook in de andere kleurenquote:
Jaaaaaquote:
Leukquote:Op zondag 5 december 2010 00:41 schreef Muck het volgende:
[..]
Heldinquote:Op zondag 5 december 2010 00:42 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb ze ook in de andere kleuren
Groen, blauw en geel
[..]
Jaaaaa
Thanks!quote:
Het is zoooo leuk om te doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Hey Droompjequote:Op zondag 5 december 2010 00:44 schreef DR34M3R het volgende:
Sauna en sneeuw zijn een leuke combinatie
Mensen naakt sneeuwengeltjes zien maken is leuk. Naakt sneeuwballengevechten zien houden ook overigens
![]()
Heb zelf niet in de sneeuw gerold hoor.. Wel in de sneeuw in het bubbelbad gezeten buiten.
Die heb ik als kraamcadeautje aan vrienden gegevenquote:
Ik ga eens proberen of ik een molletje kan hakenquote:
hihiquote:
quote:Op zondag 5 december 2010 00:44 schreef Dr_Flash het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Op zondag 5 december 2010 00:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ga eens proberen of ik een molletje kan haken
[
Dat doe ik nooit meerquote:
Echt knap dat je het kanquote:Op zondag 5 december 2010 00:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Die heb ik als kraamcadeautje aan vrienden gegeven
Als de winter voorbij is (en het kindje wat ouder) krijgen ze een jurkje en een bloemetje en weet ik veel om de sjaal te vervangen
[..]
Ik ga eens proberen of ik een molletje kan haken
[..]
hihi
quote:
Maar zo schattigquote:Op zondag 5 december 2010 00:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat doe ik nooit meer
Wat een gepriegel zeg
ik ga morgenvroeg, maar verwacht geen sneeuwballengevecht daarquote:Op zondag 5 december 2010 00:44 schreef DR34M3R het volgende:
Sauna en sneeuw zijn een leuke combinatie
Mensen naakt sneeuwengeltjes zien maken is leuk. Naakt sneeuwballengevechten zien houden ook overigens
![]()
Heb zelf niet in de sneeuw gerold hoor.. Wel in de sneeuw in het bubbelbad gezeten buiten.
Das liefquote:Op zondag 5 december 2010 00:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
ik doe het even hier, want ik ga niet door jullie nostalgie heen posten
Dankuquote:
Tijd genoegquote:Op zondag 5 december 2010 00:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar zo schattig
Je zou, als je daar tijd voor hebt, die dingen moeten verkopen
Nee, dat klinkt niet stom.quote:Op zondag 5 december 2010 00:49 schreef Symphonic het volgende:
Nostalgie op internet klinkt stom, maar het was echt een hele gave tijd toen
Volgens mij krijg je zo meer geld als dat gezeik met de uwvquote:Op zondag 5 december 2010 00:49 schreef Muck het volgende:
[..]
Danku
[..]
Tijd genoeg
En webruimte ook, moet alleen nog even een beetje zin maken
Nou, ik heb wel koop interesse als je zoiets begintquote:Op zondag 5 december 2010 00:49 schreef Muck het volgende:
[..]
Tijd genoeg
En webruimte ook, moet alleen nog even een beetje zin maken
Daar ken ik KSC nog niet goed genoeg voor om dat te kunnen zeggenquote:Op zondag 5 december 2010 00:50 schreef Symphonic het volgende:
En het gave is dat de KSC nu minstens net zo tof is als de GCSC toen
ik ooook, ik oooooooooooooookquote:Op zondag 5 december 2010 00:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik heb wel koop interesse als je zoiets begint
Ja, helemaal mee eensquote:Op zondag 5 december 2010 00:49 schreef Symphonic het volgende:
Klinkt niet stomquote:Op zondag 5 december 2010 00:49 schreef Symphonic het volgende:
Jullie krijgen KSC kortingquote:Op zondag 5 december 2010 00:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik heb wel koop interesse als je zoiets begint
Kijk, heeft ze voorlopig voor een jaar lang werkquote:Op zondag 5 december 2010 00:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ooook, ik oooooooooooooook
Ik voelde me hier al thuis, en sinds de meet voelt het als een warme dekenquote:Op zondag 5 december 2010 00:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar ken ik KSC nog niet goed genoeg voor om dat te kunnen zeggen
ja?quote:
Dat is liefquote:Op zondag 5 december 2010 00:51 schreef Muck het volgende:
[..]
Klinkt niet stom
[..]
Jullie krijgen KSC korting
Klinkt goed. Ik hoop ook eens naar een meet te kunnen komenquote:Op zondag 5 december 2010 00:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik voelde me hier al thuis, en sinds de meet voelt het als een warme deken
met sneeuw en leifde en nerds en milfsquote:Op zondag 5 december 2010 00:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja?
misschien heb ik hem al een keer gezien ook
Dat zou wel tof zijnquote:Op zondag 5 december 2010 00:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ik hoop ook eens naar een meet te kunnen komen
ik heb echt geen idee meer... Het ging om FOK! en daar hebben we het de hele dag niet over gehad, dat weet ik nog welquote:Op zondag 5 december 2010 00:52 schreef Muck het volgende:
Sym, weet jij nog waarom MPG, BX en ik toen op visite kwamen? Er was een aanleiding voor, maar ik weet het gewoon niet meer
Jij bent ook gewoon echt een vat vol liefde hequote:Op zondag 5 december 2010 00:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik voelde me hier al thuis, en sinds de meet voelt het als een warme deken
De 17equote:Op zondag 5 december 2010 00:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ik hoop ook eens naar een meet te kunnen komen
ohhh, die is leukquote:Op zondag 5 december 2010 00:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/fun/gizmo/article2056598.ece
Jaquote:Op zondag 5 december 2010 00:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee meer... Het ging om FOK! en daar hebben we het de hele dag niet over gehad, dat weet ik nog wel
quote:Op zondag 5 december 2010 00:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij bent ook gewoon echt een vat vol liefde he
Ouwe softy is hetquote:Op zondag 5 december 2010 00:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij bent ook gewoon echt een vat vol liefde he
Whehehehe ja dat en Kusquote:Op zondag 5 december 2010 00:54 schreef Muck het volgende:
[..]
ohhh, die is leuk
Maar das breien, niet haken
Maar troost je, dat kan ik ook
[..]
Ja
En de meiden wilden weten of we gingen trouwen
Weet je wel hoe koud! Bovendien kende ik die groep nietquote:Op zondag 5 december 2010 00:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Droompje![]()
Waarom niet mee gedaan?
ja mijn mama had eenkeer gemaakt ondaks dat ie wel mooi was was ie niet heel mooiquote:Op zondag 5 december 2010 00:54 schreef Muck het volgende:
[..]
ohhh, die is leuk
Maar das breien, niet haken
Maar troost je, dat kan ik ook
[..]
Ja
En de meiden wilden weten of we gingen trouwen
Is toch al wat met sneeuwquote:Op zondag 5 december 2010 00:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Weet je wel hoe koud! Bovendien kende ik die groep niet. Heb wel heel gezellig zitten kletsen in het bubbelbad en later op de bank bij de open haard met twee leuke mensen en nieuwe kennissen opgedaan dus
.
En ik heb me wel afgewreven met sneeuw na de opgietsessie. Geldt dat ook?
Jij was ook altijd wel actief in GCSCquote:
heel mooi nummer iddquote:
Jaquote:Op zondag 5 december 2010 00:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij was ook altijd wel actief in GCSC
Sweet dreams taartjequote:Op zondag 5 december 2010 00:57 schreef suikertaartje het volgende:
Als jullie nou eens ophouden met zo leuk zijn, dan kan ik tenminste weer op tijd naar bed![]()
Slaap lekker skatjes![]()
Slaap lekkerquote:Op zondag 5 december 2010 00:57 schreef suikertaartje het volgende:
Als jullie nou eens ophouden met zo leuk zijn, dan kan ik tenminste weer op tijd naar bed![]()
Slaap lekkerquote:Op zondag 5 december 2010 00:57 schreef suikertaartje het volgende:
Truste Estéquote:Op zondag 5 december 2010 00:57 schreef suikertaartje het volgende:
naar bed trutquote:Op zondag 5 december 2010 00:57 schreef suikertaartje het volgende:
Slaap Lekkerquote:Op zondag 5 december 2010 00:59 schreef D. het volgende:
Ik ga naar mijn boek luisteren, en daarna slapen
Trusten y'all
Ik was best goed met die haiku's jaquote:Op zondag 5 december 2010 00:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij was ook altijd wel actief in GCSC
Veel luisterplezier en alvast welterustenquote:Op zondag 5 december 2010 00:59 schreef D. het volgende:
Trusten y'all
Slaap lekker Roosquote:Op zondag 5 december 2010 00:59 schreef D. het volgende:
Trusten y'all
Ja echt welquote:Op zondag 5 december 2010 01:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was best goed met die haiku's ja
Gek eigenlijk hoe zoiets is weggevallenquote:Op zondag 5 december 2010 01:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was best goed met die haiku's ja
Neequote:Op zondag 5 december 2010 01:03 schreef Dr_Flash het volgende:
kut schijt fuk neuk Opera
Kan er dan na 3 jaar ontwikkelen niet eens EEN fatsoenlijke browser bestaan?
Truste d.quote:Op zondag 5 december 2010 00:59 schreef D. het volgende:
Trusten y'all
Nou je het zegt, Ja, voor mij ben je geen onbekend gezicht natuurlijk maar dat komt door die andere SCquote:Op zondag 5 december 2010 01:04 schreef Koen66 het volgende:
Is de eerste keer dar ik hier eens langswip
ik zocht een chat waar nog leven in zatquote:Op zondag 5 december 2010 01:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou je het zegt, Ja, voor mij ben je geen onbekend gezicht natuurlijk maar dat komt door die andere SC
Dan zit je hier nog wel even goedquote:Op zondag 5 december 2010 01:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zocht een chat waar nog leven in zat
Hoiquote:
Wat is er nu dan mis?quote:Op zondag 5 december 2010 01:03 schreef Dr_Flash het volgende:
kut schijt fuk neuk Opera
Kan er dan na 30 jaar ontwikkelen niet eens EEN fatsoenlijke browser bestaan?
Klinkt positiefquote:Op zondag 5 december 2010 01:06 schreef DR34M3R het volgende:
Wat zijn jullie nog actief zo laat!
Ik ga mijn bedje opzoeken hoor, nagenieten van een heelrijke dag
Doe dat, Slaap Lekkerquote:Op zondag 5 december 2010 01:06 schreef DR34M3R het volgende:
Welterustenquote:Op zondag 5 december 2010 01:06 schreef DR34M3R het volgende:
Haaajquote:Op zondag 5 december 2010 01:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hallo Muck, ik ben Koen66, eerste keer hier
tnx, gaat vast lukkenquote:
Maar je hebt het niet in huis zekerquote:
Gaat zo ook wel lukkenquote:Op zondag 5 december 2010 01:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
tnx, gaat vast lukken
Jij ook straks!
fetisj strikes againquote:
nope inderdaadquote:Op zondag 5 december 2010 01:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar je hebt het niet in huis zeker![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |