Is de materiaal inzet al bekend? Waar is hij te vinden?quote:Op maandag 6 december 2010 09:14 schreef James1988 het volgende:
[ link | afbeelding ]
6 december 2010 Het contrast kan bijna niet groter zijn. Plan V 474 en 946 hebben zojuist trein 13626 (stoptrein Breda - 's-Hertogenbosch) verzekerd en staan op punt van vertrek voor trein 16026 (stoptrein 's-Hertogenbosch - Utrecht Centraal). Over een week zou hier planmatig SLT moeten rijden.
Als je treinseries kent kun je met http://waarisdetrein.nl/treinfan/drgl/2011-1/mat.txt een heel stuk vooruit komen. Niet alles klopt en is volledig, maar je hebt wel een aardig overzicht.quote:Op maandag 6 december 2010 14:48 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Is de materiaal inzet al bekend? Waar is hij te vinden?
Verzekerd? Wasda?quote:Op maandag 6 december 2010 09:14 schreef James1988 het volgende:
[ link | afbeelding ]
6 december 2010 Het contrast kan bijna niet groter zijn. Plan V 474 en 946 hebben zojuist trein 13626 (stoptrein Breda - 's-Hertogenbosch) verzekerd en staan op punt van vertrek voor trein 16026 (stoptrein 's-Hertogenbosch - Utrecht Centraal). Over een week zou hier planmatig SLT moeten rijden.
Ah, dat lijstje zocht ik inderdaad. Dankje!quote:Op maandag 6 december 2010 15:06 schreef dennistd het volgende:
[..]
Als je treinseries kent kun je met http://waarisdetrein.nl/treinfan/drgl/2011-1/mat.txt een heel stuk vooruit komen. Niet alles klopt en is volledig, maar je hebt wel een aardig overzicht.
Jammer van de sluitseintjes...quote:Op maandag 6 december 2010 09:14 schreef James1988 het volgende:
[ link | afbeelding ]
6 december 2010 Het contrast kan bijna niet groter zijn. Plan V 474 en 946 hebben zojuist trein 13626 (stoptrein Breda - 's-Hertogenbosch) verzekerd en staan op punt van vertrek voor trein 16026 (stoptrein 's-Hertogenbosch - Utrecht Centraal). Over een week zou hier planmatig SLT moeten rijden.
Er blijven meer V'tjes in dienst. De serie 5000 - 5700 en 4900 worden daardoor dan [als het goed is] ook gereden door V's en DDAR gemengd. En zo zullen er met Plan V nog wel wat afwijkingen komen.quote:Op maandag 6 december 2010 15:25 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Ah, dat lijstje zocht ik inderdaad. Dankje!
Oh, ik ging al in polonaise door het huis, omdat ik geen matjes meer zag in de 5700.quote:Op maandag 6 december 2010 17:09 schreef greavy het volgende:
[..]
Er blijven meer V'tjes in dienst. De serie 5000 - 5700 en 4900 worden daardoor dan [als het goed is] ook gereden door V's en DDAR gemengd. En zo zullen er met Plan V nog wel wat afwijkingen komen.
Whaha. Mat'64 is altijd beter dan SLeT. Dit hoorde ik gister zelf van een planner bij NS, die hier dingen voor heeft moeten aanpassen (PlanV ipv DDAR).quote:Op maandag 6 december 2010 17:17 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Oh, ik ging al in polonaise door het huis, omdat ik geen matjes meer zag in de 5700.
Dat dus.quote:
Ede-Wageningenquote:Op maandag 6 december 2010 19:08 schreef Ascendancy het volgende:
Welk station is dat op die 2e foto?
Realiseert men zich dan ook even dat de gemiddelde treinenfapper ongeveer driehonderd keer zo veel geld uitgeeft aan treinreizen dan de gemiddelde Alzheimerkliniekbezoeker? Fijnquote:Op maandag 6 december 2010 19:40 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ach, die pdf's zijn natuurlijk gemaakt met de gemiddelde reiziger in het achterhoofd, die alleen van zijn forenzentraject of het maandelijkse tripje naar schoondochter of Alzheimerkliniek de drgl wil. Zo gek bedacht vind ik dat dus nog niet. Treinfappers zijn waarschijnlijk een te kleine doelgroep om er één bestand van te maken.
Ja, dat snap ik. Maar dan kan NS de opmaak per tabel wel iets logischer maken, zodat ik bijvoorbeeld tabel 41a en 41b naast elkaar kan zetten ipv 2 pagina's nodig heb.quote:Op maandag 6 december 2010 19:40 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ach, die pdf's zijn natuurlijk gemaakt met de gemiddelde reiziger in het achterhoofd, die alleen van zijn forenzentraject of het maandelijkse tripje naar schoondochter of Alzheimerkliniek de drgl wil. Zo gek bedacht vind ik dat dus nog niet. Treinfappers zijn waarschijnlijk een te kleine doelgroep om er één bestand van te maken.
Realiseer je wel dat er veel meer Alzheimerkliniekbezoekers zijn dan treinenfappersquote:Op maandag 6 december 2010 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Realiseert men zich dan ook even dat de gemiddelde treinenfapper ongeveer driehonderd keer zo veel geld uitgeeft aan treinreizen dan de gemiddelde Alzheimerkliniekbezoeker? Fijn
Dat is niet waarquote:Op maandag 6 december 2010 19:56 schreef dennistd het volgende:
[..]
Realiseer je wel dat er veel meer Alzheimerkliniekbezoekers zijn dan treinenfappers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |