En bedenken hoe onhandelbaar dik de hele teringtroep wordt op normaal printpapier.quote:Op zondag 5 december 2010 21:39 schreef greavy het volgende:
Nu eens kijken hoeveel pagina's het totaal zijn. En dan berekenen hoeveel inkt/papier het me gaat kosten om te printen
Waarschijnlijk dat ik via school ook wel wat zal gaan printen
Lang leve m.ns.nlquote:Op zondag 5 december 2010 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En bedenken hoe onhandelbaar dik de hele teringtroep wordt op normaal printpapier.
Kilometerkaart heb ik nog niet gevonden trouwens.
Klopt. Moet ook hé.quote:
Eerst even die tabellenkaart uit je hoofd leren natuurlijk, anders wordt het wel een fucking lastig verhaal.quote:
Zijn totaal 328 pagina's.quote:Op zondag 5 december 2010 21:39 schreef greavy het volgende:
Nu eens kijken hoeveel pagina's het totaal zijn.
Goed hequote:Op zondag 5 december 2010 22:07 schreef greavy het volgende:
[..]
Zijn totaal 328 pagina's.
Nadeel is dat je pagina's krijgt waar maar op een kwart iets staat
5 secondenquote:
Ik heb inderdaad een rappe server. Gelukkig. Daarom dat ik het ook op m'n eigen server online zet, en niet op één of andere vreemde gratis host ding.quote:
Ik woon in een normaal huisquote:
En nu ook in de OP van het huidige topicquote:Op zondag 5 december 2010 22:10 schreef greavy het volgende:
Ik zal het ook ff in de OP plaatsen. Wel zo makkelijk.
De V250 zeker?quote:Op maandag 6 december 2010 08:58 schreef Fixers het volgende:
Volgens mij zijn ze een nieuwe sneeuwtactiek aan het testen. Er rijdt net een gigantische stofzuiger door utrecht. Gaan ze de sneeuw gewoon opzuigen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |