Nee, wel milieuvriendelijkquote:
Ja ik kan het niet helpen maar ik blijf maar het vermoeden houden dat ie een deel van de antwoorden al van tevoren wistquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:47 schreef huuphuup het volgende:
de enige echte Sinterklaas op tv bij Ik Hou Van Holland
wat geweldig p_igletquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:28 schreef p_iglet het volgende:
Hier op het werk ook een leuke meevaller.
We hebben altijd een chronisch vrijwilligers tekort. Laatst had ik weer vacatures uitgezet, normaal reageert er dan niemand of hooguit 1 of 2 mensen.
en nu heb ik ineens 10!!!!!! aanmeldingen!. Geen flauw idee waar ik al die vrijwilligers kwijt moet, want we hebben maar 5 woonclienten op het ogenblik, maar ach dat lossen we wel weer op
welnee, is een acteur die al jaaaaaaren meedraait, en dus veel mensen kent. En zo veel wist ie ook niet;-) de rest wist gewoon niet veelquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:59 schreef innepin het volgende:
[..]
Ja ik kan het niet helpen maar ik blijf maar het vermoeden houden dat ie een deel van de antwoorden al van tevoren wistDoorgestoken kaart zeg ik je!
Ik heb alle vier surprises afSmst D. net dat ie zo alvast naar huis komt, kan ie nog wat aan z'n surprises doen. Ja nou hoeft het niet meer
![]()
78 is ie al toch?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
welnee, is een acteur die al jaaaaaaren meedraait, en dus veel mensen kent. En zo veel wist ie ook niet;-) de rest wist gewoon niet veel
ik hoorde dat dit echt zijn allerallerallerlaatste keer wasquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:15 schreef huuphuup het volgende:
[..]
78 is ie al toch?
als die het loodje legt is mn sint-intocht nooit meer hetzelfde
nu op Canvas trouwens, wire in the blood, net begonnen, aanrader, keispannend![]()
ahwquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik hoorde dat dit echt zijn allerallerallerlaatste keer was
De echte Sint
Nee!quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
De echte Sint
quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
De echte Sint
Dat zei mijn man ook al. Maar de hele jonge kinderen kennen m toch niet.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:47 schreef Deepfreeze het volgende:
Is Robert ten Brink niet te bekend voor zoiets?
Dat zegt Cas ook, maar Bram ís ook gewoon echt Sinterklaasquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik geloof best wel in Sinterklaas hoor, als het Bram is
Mijn middelste herkent hem ook helemaal als de echte.
De rest is allemaal nep vind hij
Dat is ook een oplossing.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:55 schreef huuphuup het volgende:
nou das dan mooi de laatste keer geweest dat jij haar voor een fout behoed hebt, toch?
Zat de vader dan achter het stuur?quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Lekker als je je eigen kind zo toetakelt
whaha ja uhh het was vroegquote:Op zondag 5 december 2010 09:01 schreef Memmel het volgende:
Sint én Klaas? Vick!
Wel klote hoor dat af-smsen. Ik hoop dat die klaas hier vanmiddag ook gewoon op de stoep staat.
Ach ze is nog jong. Als er een nieuwe komt dan zal dat haar 'echt sint' worden.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:30 schreef Raissa het volgende:
[..]
Nee!![]()
![]()
![]()
Ik had nog zó graag gewild dat Mila hem ook zou 'leren kennen' als de enige echte Sinterklaas!![]()
De winter moet nog beginnen, tiet zat om Beppie in een ski pak te hijssen!quote:Op zondag 5 december 2010 10:58 schreef k_i_m het volgende:
Ja, zit ik met mijn skipak. Ik wist het wel
.
Volgend jaar valt het helaas net zo rot, maar daar verzinnen we wel wat op. Nu viel het door de vakantie ook een beetje raar. Weinig voorpret enzo doordat je tegelijkertijd ook met heel veel andere dingen bezig bent.quote:Op zondag 5 december 2010 12:17 schreef Saffier het volgende:
Sint belde net dat hij de gegevens niet kon vinden en of ik vrijuit kon praten. Daar hebben we snel voor gezorgd en ik heb maar meteen het mailtje opnieuw verstuurd aan de goedheiligman, hoefde ik het niet te vertellen aan hem. Hij is altijd zo zorgvuldig!
Ik was even bang dat hij af ging bellen na het verhaal van Vicky
Ow M@x balen dat het zo rot valt voor je! Volgend jaar beterHoe was je vakantie?
niet als je met mij blijft ouwehoeren op MSNquote:Op zondag 5 december 2010 13:01 schreef Saffier het volgende:
M@x mijn moeder is er geboren, alleen daarom al wil ik er wel een keer naartoe maar je hebt het wel erg slecht getroffen met het weer idd!!
Ik moet de keuken nog even opruimen en de wc schoonmaken dan ben ik klaar voor de visite. Met een beetje mazzel heb ik mijn wasgoed ook weggewerkt voor 14.00 uurIJdele hoop denk ik trouwens
whahhahaha ik heb weinig te meldenquote:Op zondag 5 december 2010 13:06 schreef Saffier het volgende:
en als jij een beetje doorkletst zijn we zo klaar
whhaha muts!quote:
en het ergste... het gaat niet weg! Niet met de kruimeldief en ook niet met een nat lapje...quote:
whahaha ja das een goeiequote:Op zondag 5 december 2010 13:31 schreef Deepfreeze het volgende:
Vicky, gewoon de strooipiet de schuld geven
Leuke poging toch?quote:Op zondag 5 december 2010 13:33 schreef amaranta het volgende:
Omdat er geen beter vermaak is dan leedvermaak.
Sinterklaas bleek uit Spanje te komen. De Spaanse gemeenschap die was neergestreken in Eindhoven, vond dat zij moest integreren, en derhalve dus ook deelnemen aan dit feest.
De fotos...
http://www.emigracioneindhoven.dse.nl/menu26H.htm
Lachen is toegestaan.
Jawel hoor. De Spaanse sint (vreemd, die man sprak geen woord Nederlands, en de Sint op school sprak geen woord Spaans) is met de jaren steeds echter eruit gaan zien.quote:
uhh neej.. ik heb er de tering inquote:Op zondag 5 december 2010 13:34 schreef Brighteyes het volgende:
Whahaha!![]()
Sorry Vicky! Is niet grappig zeker?
Eva had vanmorgen in de radiatorombouw gezeken. Word je ook niet bepaald vrolijk van.quote:Op zondag 5 december 2010 13:37 schreef Vicky het volgende:
[..]
uhh neej.. ik heb er de tering in![]()
Ik heb al gezegd dat ik een schoonmaakstaking ga doen...
uhh nee daar word je zeker niet vrolijk van! IEUWWWWquote:Op zondag 5 december 2010 13:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
Eva had vanmorgen in de radiatorombouw gezeken. Word je ook niet bepaald vrolijk van.
en al helemaal niet met een gare rug gaan boenen
Ik heb een pissed mailtje terug gestuurd dat ze het kan bekijken.quote:beste vicky,
ik heb een hoger bod ontvangen dus u kunt hem voor 30 euro komen halen anders houd het op.
groetjes
Kennis van ons heeft sloperijtje, ik ga morgen vragen voor je. Ik moet toch bellen, ik mis het kapje van mn kentekenverlichtingquote:
Ik zag het, prima dat ze zulke 'geintjes' doen, maar niet bij kinderen. En klaas 1 mag blij zijn dat zn baard niet gelijmd zatquote:Op zondag 5 december 2010 16:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Powned trekt baard sinterklaas af voor groep kleuters
Ik kan er niet over uit hoe triest ik dit vind
Ik had het gelezen en gezien, ja. Ergens hoop ik nog steeds dat het allemaal in scene was gezet.quote:Op zondag 5 december 2010 16:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
PowNed trekt baard Sinterklaas af voor groep kleuters
Ik kan er niet over uit hoe triest ik dit vind
Heb jij een linkje dan?quote:Op zondag 5 december 2010 17:12 schreef lady-wrb het volgende:
gaat lekker trouwens met die autoradio
Da's dus net als met mijn schaatsen!! Bélachelijk!!quote:Op zondag 5 december 2010 15:13 schreef Vicky het volgende:
Naahhhh mijn broek zakt af!
Ik had geboden op een autoradio op mp. Bod was geaccepteerd. Gemaild wanneer ik m op kan halen maar er was een bod van 2 euro hoger gekomen. Krijg ik net een mailtje:
[..]
Ik heb een pissed mailtje terug gestuurd dat ze het kan bekijken.
Dit vliegt nu over Twitter. Het lijkt er nu toch wel heel erg echt op dat het over en uit is.quote:@DeSinterklaas: De laaste zak breng ik zelf naar heel speciaal persoon: bram vd vlugt die naar jaren stopt met helpen van mij! Dank Bram
Ow, dat zou toch wel erg jammer zijn...quote:Op zondag 5 december 2010 19:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dit vliegt nu over Twitter. Het lijkt er nu toch wel heel erg echt op dat het over en uit is.![]()
Hadden sommige mensen maar echt eeuwig leven en een goede conditie.
:-)quote:Op zondag 5 december 2010 19:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dit vliegt nu over Twitter. Het lijkt er nu toch wel heel erg echt op dat het over en uit is.![]()
Hadden sommige mensen maar echt eeuwig leven en een goede conditie.
quote:Op zondag 5 december 2010 20:38 schreef Memmel het volgende:
Mous, ik zou zorgen dat haar witte was ineens een zacht roze gloedje had.
zwarte of pimpelpaarse verf erbij!quote:
quote:
muh... das ook nie leuk dan!quote:Op zondag 5 december 2010 20:44 schreef moussy het volgende:
[..]![]()
P. zn overhemden draaien ook in diezelfde trommelHet zou dr volgens mij geen reet uitmaken
ik vind het best ped. verantwoord hoor! Amber ligt ook wel eens om half 7 als ik er helemaal klaar mee ben!quote:Op zondag 5 december 2010 20:45 schreef moussy het volgende:
19 uur naar je kamer was ook wel een goeie? Niet pedagogisch verantwoord waarschijnlijk, maar ik wilde dr echt ff niet meer zien, morgen weer een dag zei ik tegen dr
agreed... maar soms ben je out of optionsquote:Op zondag 5 december 2010 20:49 schreef moussy het volgende:
Eigenlijk.. vind ik dat een slaapkamer geen 'strafhok' moet zijn, maar iets anders kwam gewoon niet in me op.
quote:Beste Moussy,
u mag de auto radio op komen halen.
groetjes
quote:
ik helaas niet... kan mijn man vragen...quote:Op zondag 5 december 2010 21:00 schreef moussy het volgende:
[..]
Kan iemand ff overbieden, dan kan ik ff rellen
Uiteraard heb ik er vanavond 1 van de goede Sint gekregenquote:Op zondag 5 december 2010 21:00 schreef snoopy het volgende:
[..]en nu: sorry, maar ik heb net een goedkopere gevonden. Toedeledokie
hoe'st met het kotsen?quote:Op zondag 5 december 2010 21:44 schreef k_i_m het volgende:
Hallo, ik heb de sint ook weer overleefd.
Wat zij zegt.quote:
wat sneuquote:Op zondag 5 december 2010 21:58 schreef debuurvrouw het volgende:
ja! ik ook! Volgens mij doet mijn droger er een week over tegenwoordig.![]()
tjongejonge! mijn kind is nog steeds wakker. Die is nog steeds van de rel van gister Sinterklaas. Hij kon alleen nog maar huilen maar slaapt nog niet.
Volgens mij zijn het melktettenquote:Op zondag 5 december 2010 22:02 schreef k_i_m het volgende:
Ik zat net trouwens naar het Spaanse Schaep te kijken, maar ik kon alleen maar naar de jopen van Georgina Verbaan staren. Goddam, hoe doet dat mens dat!
Mijn hormonen bezorgden mij anders geen cup Zquote:Op zondag 5 december 2010 22:03 schreef mefke79 het volgende:
K_i_m Georgina was echt zwanger toen...dus hormonen, het waren gewoon haar hormonen...
nee dus, ze trad op met Diggy dex, weet niet hoe ze heet, ze zongen een ode aan Herman van Veen geloof ikquote:Op zondag 5 december 2010 22:19 schreef k_i_m het volgende:
Heb je d'r naam meegekregen buuf, dan kunnen we d'r Googelen.
Sneeuwvlokken zie je niet bij de TS, en niet bij jezelf als ingesteld staat dat jouw eigen posts een ander kleurtje hebben dan de andere posts.quote:Op zondag 5 december 2010 22:30 schreef Saffier het volgende:
Livelink en Kim bij jullie zie ik de smiley wel gewoon staan. In het borstvoedingstopic zie ik ook veel windowsvlaggetjes. Raar.
De sneeuwvlokken achtergrond bij de berichten is dat ook random? Want bij mezelf en BE bijvoorbeeld zie ik het niet en bij jullie en de buuf oa weer wel.
Mss is het dan standaard niet bij eigen posts. Ik ziet het meer, want ik zit in mobiele stand, anders kan ik niet editten.quote:Op zondag 5 december 2010 22:35 schreef Saffier het volgende:
Ohh dat klinkt lief met die foto'tjes! Kado'tjes zijn altijd leuk om te krijgen maar het moet idd geen gewoonte worden
BE mijn eigen berichtjes hebben geen andere kleur (meer, met de vorige lay-out wel) en in jouw berichtje staat nu ook dat vlaggetje
Nee, da's ook weer waar.quote:Op zondag 5 december 2010 22:45 schreef Memmel het volgende:
Nee BE, idd niet elke dag een cadeautje. Maar je bent dan ook niet vaak samen negen dagen weg, he?
Zijn dat sneeuwvlokjes? Ik dacht dat mijn scherm smerig was
Ik weet niet hoe dat moetquote:
ik heb nog nooit iemand zo blij zien kijken bij een gecrashte HDquote:Op zondag 5 december 2010 22:59 schreef Saffier het volgende:
[ afbeelding ]
Manlief heeft me even geholpen en me meteen uitgelegd dat dit waarschijnlijk komt omdat mijn harde schijf is gecrashed. Hij heeft 'm voor me gereanimeerd maar ik heb nu dus wel foutmeldingen. Oa dus die vlaggetjes
Heb je dat gehoord van iemand die het gezien heeft?quote:Op zondag 5 december 2010 23:16 schreef Memmel het volgende:
Snoopy, volgens mij idd bakpapier op de vlek en dan de strijkbout erop. Kun je het er zó afhalen, is mij verteld.
Ja van mijn moeder, die is ook een wandelende vlekkentovenaar. En ik was goed in vlekken maken.quote:Op zondag 5 december 2010 23:16 schreef snoopy het volgende:
[..]
Heb je dat gehoord van iemand die het gezien heeft?
hahahahaha, ze had nu ook zwart aan, didn't work.quote:Op zondag 5 december 2010 23:16 schreef k_i_m het volgende:
In alle filmpjes heeft ze zwart aan, maar hier kan je nog effe gluren.
Ik dacht juist met keukenrol ipv bakpapier omdat dat dan meteen het kaarsvet opneemt wanneer het vloeibaar wordtquote:Op zondag 5 december 2010 23:16 schreef Memmel het volgende:
Snoopy, volgens mij idd bakpapier op de vlek en dan de strijkbout erop. Kun je het er zó afhalen, is mij verteld.
Dat is ersatzpapierquote:Op zondag 5 december 2010 23:22 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, precies, bakpapier zal de vlek alleen maar groter maken.Wat is grauw papier? van dat spul waar de visboer je kibbeling ook gooit? want dat zal dan goed vet opnemen stel ik me voor
quote:Op zondag 5 december 2010 23:08 schreef snoopy het volgende:
[..]
ik heb nog nooit iemand zo blij zien kijken bij een gecrashte HD
niet "gewoon" bevroren??quote:Op maandag 6 december 2010 08:33 schreef mrien het volgende:
Goedemorgen!
Altijd zo fijn als je 's ochtends de wasmachine even wil aanzetten en hij vrijwel gelijk een storing geeft (:
En google op de storingsmelding geeft niet echt positieve resultaten...gaat geld kosten ben ik bang (:
Ondanks dat ook ik hier tegen op zag! Is de Sinterklaasviering heel goed verlopen!quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:36 schreef p_iglet het volgende:
pfff pakjesavond planning...
mijn lieftallige schoonfamilie heeft verzonnen dat het best haalbaar is om met 6 kinderen tussen de 2 en 5jr van 11-13uur kinderpakjes te doen, dan te lunchen en dan van 14-16 surprises en gedichten met de volwassenen...
Want zondagavond (zoals voorgaande jaren), kan niet ivm schoolgaande kinderen, en de zaterdag was ook geen optie.
alleen gaat dat dus nooit werken met 6 rondrennende hyperactieve kinderen.
Daarbij op zondagochtend, pakjes ochtendWe moeten gewoon om 9uur hier weg. Dan wil ik op zondagochtend nog in bed liggen!
Maar de pakjes zijn allemaal in huis, het gedicht is af (met dank aan buurvrouw voor de aanzet).
Surprise is t_iggers pakkie an.
En ik moet gelukkig zondag middag om 15.30 werken en dus na het kinderdeel al weg, agossie wat een ramp nou![]()
Herkenbaar... ik heb boven ook nog zakken met oude kleding staan die ik al in september had "weggegooid". Ik ben daar ook veel te gemakkelijk in.quote:Op maandag 6 december 2010 13:47 schreef livelink het volgende:
Volgend weekend komt er bij ons een Kerstboom. En dan ga ik mijn huis ook in Kerstsfeer proberen te krijgen. Het lukt nooit zoals ik het wil, namelijk.
En het 'beetje bij beetje kom ik er wel' werkt bij mij nooit zo goed. Ik kom een heel eind en het laatste stukje gaat bij mij altijd fout. Zo ben ik soms een hele ochtend bezig om kleding uit te zoeken en weg te doen en dan staat vervolgens de plastic zak met kleren nog wekenlang in de gang voordat het uiteindelijk in een kledingbak verdwijnt. Hetzelfde met speelgoed. Dan heb ik het uitgezocht en gesorteerd en dan staat het weer ergens in een doos of plastic zak te wachten op een vervolg. En voordat dat vervolg er is hebben de kinderen de doos ineens ontdekt en dan kan ik weer van voren-af-aan beginnen. Ik zou echt iemand moeten hebben die mij dat laaste zetje kan geven.
Ja ik was ook al aan het googlen... Ik kwam op een verschil van ongeveer 300. Kun je het ziekenhuis niet ff vragen wat het precies kost als je dat niet vergoed krijgt.quote:Op maandag 6 december 2010 14:49 schreef _evenstar_ het volgende:
ticootje wat ik kon vinden:
474,79 ¤ als gewoon dagbehandeling met operatie
1.883,89 ¤ als dagbehandeling met operatie en overnachting.
Scheelt dus best veel
As ik mij niet vergis staat me bij dat het per 12 uur op 450 euro kwam.. wat de anesthesist me zei.. die vond het nl. ook erg vervelend, maar mag niet te voren een bed boeken voor een behandeling als amandelverwijdering.quote:Op maandag 6 december 2010 14:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja ik was ook al aan het googlen... Ik kwam op een verschil van ongeveer 300. Kun je het ziekenhuis niet ff vragen wat het precies kost als je dat niet vergoed krijgt.
Nee helaasquote:
Gewoon 1 van de kringloop... Kost je nog geen 100 euro en je kan er meestal weer een flinke tijd mee vooruit.quote:Op maandag 6 december 2010 15:00 schreef mrien het volgende:
[..]
Nee helaas
Zoals het er nu naar uit ziet is het verwarmingselement defect en dat kost rond de 300 euro begreep ik.
Ik ga zo (op internet eerst maar) speuren voor een nieuwe
Ja is ook zo..quote:Op maandag 6 december 2010 14:59 schreef Ticootje het volgende:
Het lijkt mij dat als er iets gebeurt en je laat een ambulance komen dat het flink duurder uitpakt..
Dat is het hem precies.. en ik vind het echt gewoon ergens heel erg dat ik eigenlijk maar hoop dat ze een reactie krijgt daar.. want dan mogen ze wel opnemen...quote:Op maandag 6 december 2010 15:00 schreef Nijna het volgende:
Wat een gedoe he die regeltjes. Als een situatie net even anders is dan kunnen ze daar niet een uitzondering op maken tenzij er weer aan regeltje zus en regeltje zo wordt gedaan.
Daar zakt je toch de broek van af... en ondertussen betaal je je blauw aan die verzekeringen en krijg je er steeds minder voor terug.
Evenstar, sterkte en succes!
Ik ook.. Het is te laat om nog iets nieuws te starten, dus ik kijk de tijd weg nu.quote:Op maandag 6 december 2010 16:13 schreef Saffier het volgende:
fijn BE
Ik laat in het miden of het fokken of het werken fijn is nu he
Ik heb een dipje
Nog niet bijgetrokken van gisteren?quote:Op maandag 6 december 2010 16:43 schreef moussy het volgende:
Hoi! mijn dochter heeft ook eeninnerlijk viswijf
Geen idee, maar dit was op straat, omdat een 'mevrouw' tegen haar stond te blèren, ze blèrde nog harder en feller terugquote:Op maandag 6 december 2010 16:56 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nog niet bijgetrokken van gisteren?.
Of ze moeten gewoon naar de verzekering doen alsof er een reactie is opgetreden... liever geen reactie natuurlijkquote:Op maandag 6 december 2010 15:06 schreef _evenstar_ het volgende:
Dat is het hem precies.. en ik vind het echt gewoon ergens heel erg dat ik eigenlijk maar hoop dat ze een reactie krijgt daar.. want dan mogen ze wel opnemen...
maar goed ik wil gewoon dat ze niet reageert want dat zou betekenen dat ze dus echt de rest van de herstel periode zonder enige vorm van pijnstilling moet en dat is gewoon te barbaars![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door moussy op 06-12-2010 18:44:37 ]Je zou er haast een boek over schrijven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |