Nee, wel milieuvriendelijkquote:
Ja ik kan het niet helpen maar ik blijf maar het vermoeden houden dat ie een deel van de antwoorden al van tevoren wistquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:47 schreef huuphuup het volgende:
de enige echte Sinterklaas op tv bij Ik Hou Van Holland
wat geweldig p_igletquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:28 schreef p_iglet het volgende:
Hier op het werk ook een leuke meevaller.
We hebben altijd een chronisch vrijwilligers tekort. Laatst had ik weer vacatures uitgezet, normaal reageert er dan niemand of hooguit 1 of 2 mensen.
en nu heb ik ineens 10!!!!!! aanmeldingen!. Geen flauw idee waar ik al die vrijwilligers kwijt moet, want we hebben maar 5 woonclienten op het ogenblik, maar ach dat lossen we wel weer op
welnee, is een acteur die al jaaaaaaren meedraait, en dus veel mensen kent. En zo veel wist ie ook niet;-) de rest wist gewoon niet veelquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:59 schreef innepin het volgende:
[..]
Ja ik kan het niet helpen maar ik blijf maar het vermoeden houden dat ie een deel van de antwoorden al van tevoren wistDoorgestoken kaart zeg ik je!
Ik heb alle vier surprises afSmst D. net dat ie zo alvast naar huis komt, kan ie nog wat aan z'n surprises doen. Ja nou hoeft het niet meer
![]()
78 is ie al toch?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
welnee, is een acteur die al jaaaaaaren meedraait, en dus veel mensen kent. En zo veel wist ie ook niet;-) de rest wist gewoon niet veel
ik hoorde dat dit echt zijn allerallerallerlaatste keer wasquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:15 schreef huuphuup het volgende:
[..]
78 is ie al toch?
als die het loodje legt is mn sint-intocht nooit meer hetzelfde
nu op Canvas trouwens, wire in the blood, net begonnen, aanrader, keispannend![]()
ahwquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik hoorde dat dit echt zijn allerallerallerlaatste keer was
De echte Sint
Nee!quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
De echte Sint
quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
De echte Sint
Dat zei mijn man ook al. Maar de hele jonge kinderen kennen m toch niet.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:47 schreef Deepfreeze het volgende:
Is Robert ten Brink niet te bekend voor zoiets?
Dat zegt Cas ook, maar Bram ís ook gewoon echt Sinterklaasquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik geloof best wel in Sinterklaas hoor, als het Bram is
Mijn middelste herkent hem ook helemaal als de echte.
De rest is allemaal nep vind hij
Dat is ook een oplossing.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:55 schreef huuphuup het volgende:
nou das dan mooi de laatste keer geweest dat jij haar voor een fout behoed hebt, toch?
Zat de vader dan achter het stuur?quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Lekker als je je eigen kind zo toetakelt
whaha ja uhh het was vroegquote:Op zondag 5 december 2010 09:01 schreef Memmel het volgende:
Sint én Klaas? Vick!
Wel klote hoor dat af-smsen. Ik hoop dat die klaas hier vanmiddag ook gewoon op de stoep staat.
Ach ze is nog jong. Als er een nieuwe komt dan zal dat haar 'echt sint' worden.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:30 schreef Raissa het volgende:
[..]
Nee!![]()
![]()
![]()
Ik had nog zó graag gewild dat Mila hem ook zou 'leren kennen' als de enige echte Sinterklaas!![]()
De winter moet nog beginnen, tiet zat om Beppie in een ski pak te hijssen!quote:Op zondag 5 december 2010 10:58 schreef k_i_m het volgende:
Ja, zit ik met mijn skipak. Ik wist het wel
.
Volgend jaar valt het helaas net zo rot, maar daar verzinnen we wel wat op. Nu viel het door de vakantie ook een beetje raar. Weinig voorpret enzo doordat je tegelijkertijd ook met heel veel andere dingen bezig bent.quote:Op zondag 5 december 2010 12:17 schreef Saffier het volgende:
Sint belde net dat hij de gegevens niet kon vinden en of ik vrijuit kon praten. Daar hebben we snel voor gezorgd en ik heb maar meteen het mailtje opnieuw verstuurd aan de goedheiligman, hoefde ik het niet te vertellen aan hem. Hij is altijd zo zorgvuldig!
Ik was even bang dat hij af ging bellen na het verhaal van Vicky
Ow M@x balen dat het zo rot valt voor je! Volgend jaar beterHoe was je vakantie?
niet als je met mij blijft ouwehoeren op MSNquote:Op zondag 5 december 2010 13:01 schreef Saffier het volgende:
M@x mijn moeder is er geboren, alleen daarom al wil ik er wel een keer naartoe maar je hebt het wel erg slecht getroffen met het weer idd!!
Ik moet de keuken nog even opruimen en de wc schoonmaken dan ben ik klaar voor de visite. Met een beetje mazzel heb ik mijn wasgoed ook weggewerkt voor 14.00 uurIJdele hoop denk ik trouwens
whahhahaha ik heb weinig te meldenquote:Op zondag 5 december 2010 13:06 schreef Saffier het volgende:
en als jij een beetje doorkletst zijn we zo klaar
whhaha muts!quote:
en het ergste... het gaat niet weg! Niet met de kruimeldief en ook niet met een nat lapje...quote:
whahaha ja das een goeiequote:Op zondag 5 december 2010 13:31 schreef Deepfreeze het volgende:
Vicky, gewoon de strooipiet de schuld geven
Leuke poging toch?quote:Op zondag 5 december 2010 13:33 schreef amaranta het volgende:
Omdat er geen beter vermaak is dan leedvermaak.
Sinterklaas bleek uit Spanje te komen. De Spaanse gemeenschap die was neergestreken in Eindhoven, vond dat zij moest integreren, en derhalve dus ook deelnemen aan dit feest.
De fotos...
http://www.emigracioneindhoven.dse.nl/menu26H.htm
Lachen is toegestaan.
Jawel hoor. De Spaanse sint (vreemd, die man sprak geen woord Nederlands, en de Sint op school sprak geen woord Spaans) is met de jaren steeds echter eruit gaan zien.quote:
uhh neej.. ik heb er de tering inquote:Op zondag 5 december 2010 13:34 schreef Brighteyes het volgende:
Whahaha!![]()
Sorry Vicky! Is niet grappig zeker?
Eva had vanmorgen in de radiatorombouw gezeken. Word je ook niet bepaald vrolijk van.quote:Op zondag 5 december 2010 13:37 schreef Vicky het volgende:
[..]
uhh neej.. ik heb er de tering in![]()
Ik heb al gezegd dat ik een schoonmaakstaking ga doen...
uhh nee daar word je zeker niet vrolijk van! IEUWWWWquote:Op zondag 5 december 2010 13:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
Eva had vanmorgen in de radiatorombouw gezeken. Word je ook niet bepaald vrolijk van.
en al helemaal niet met een gare rug gaan boenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |