quote:
Jij doet ook niet wat je zegt he?quote:
wie is er stout?quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat krijg je als je stout bent
![]()
Ik ga al hoorquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij doet ook niet wat je zegt he?
(zie TT, lekker loze belofte)
jij hebt er zin in?quote:
hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
morgen-ochtend terugkomen, dan klim ik de carport weer op, raampje in en volgende morgen net doen alsof ik net wakker ben
ik ben net 36 geworden, maar heb nog geen vriendin/vrienden, dus ik woon nog bij m'n mama en papa, is gewoon gezelligquote:
quote:
hee bahquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:55 schreef cablegunmaster het volgende:
Blegh kreeg net van een kennis van mij te horen dat een koorgenootje zelfmoord heeft gepleegd donderdagDe moeder had MS en hij zat bij mij op het koor.
Is de oen voor een trein gesprongen. zulk soort gevallen lees je ook niet meer terug in de krant want tjah. 200 zelfmoord gevallen per jaar dat vinden ze geen nieuws meer.
Gecondoleerd! 18 ongv geworden.
Dat is zeker klotequote:Op zaterdag 4 december 2010 15:55 schreef cablegunmaster het volgende:
Blegh kreeg net van een kennis van mij te horen dat een koorgenootje zelfmoord heeft gepleegd donderdagDe moeder had MS en hij zat bij mij op het koor.
Is de oen voor een trein gesprongen. zulk soort gevallen lees je ook niet meer terug in de krant want tjah. 200 zelfmoord gevallen per jaar dat vinden ze geen nieuws meer.
En dan maakt jullie mam uit of je naar buiten gaat of nietquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik ben net 36 geworden, maar heb nog geen vriendin/vrienden, dus ik woon nog bij m'n mama en papa, is gewoon gezellig
hmmz enerzijds geef ik je geen ongelijk maar goed ik mocht dan ook wel doen en laten wat ik wouquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik ben net 36 geworden, maar heb nog geen vriendin/vrienden, dus ik woon nog bij m'n mama en papa, is gewoon gezellig
hè bahquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:55 schreef cablegunmaster het volgende:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:55 schreef cablegunmaster het volgende:
dat is klotequote:Op zaterdag 4 december 2010 15:55 schreef cablegunmaster het volgende:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik ben net 3614 geworden, maar heb nog geen vriendin/vrienden, dus ik woon nog bij m'n mama en papa, is gewoon gezellig
íéts ouderquote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik ben Wij zijn net 36 28 geworden, maar heb nog geen vriendin/vrienden, dus ik woon nog bij m'n mama en papa, is gewoon gezellig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |