TFM vs Momquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:45 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik zit nu in de bus
missie: geslaagd,
achievement unlocked 'survive the angry mom'
450 experience gained, that's really fantastic.
ja, en door het verband op de neus van meneer taart kregen we voor de Volvo zelfs een ruitenwisserverwisselservice van de winkelquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:46 schreef LovelyLady het volgende:
dus het is ook nog wel ergens goed voor geweest
quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
TFM vs Mom
TFM: POW!
Mom: AAARGH
TFM: FUUUUUUUUU!!!!
Mom: PLEAS GO!
TFM:
Whehe, die gezichten had ik wel eens willen zienquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, en door het verband op de neus van meneer taart kregen we voor de Volvo zelfs een ruitenwisserverwisselservice van de winkel![]()
hihiiii, en er pakten jongetjes sneeuw van de motorkap, maar ze hadden niet door dat ik nog in de auto zat bij die auto-onderdelenwinkel.
TOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEET!
quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:45 schreef TheFamousMan het volgende:
450 experience gained, that's really fantastic.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, en door het verband op de neus van meneer taart kregen we voor de Volvo zelfs een ruitenwisserverwisselservice van de winkel![]()
hihiiii, en er pakten jongetjes sneeuw van de motorkap, maar ze hadden niet door dat ik nog in de auto zat bij die auto-onderdelenwinkel.
Zoiets waarschijnlijk:quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Whehe, die gezichten had ik wel eens willen zien![]()
morgen-ochtend terugkomen, dan klim ik de carport weer op, raampje in en volgende morgen net doen alsof ik net wakker benquote:
Heerlijk die reactiesquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, het effect was uiterst vermakelijk.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Whehe, die gezichten had ik wel eens willen zien![]()
ik ookquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik speel wel graag spelletjes![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
TFM vs Mom
TFM: POW!
Mom: AAARGH
TFM: FUUUUUUUUU!!!!
Mom: PLEAS GO!
TFM:
dat geloof ik graagquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, het effect was uiterst vermakelijk.
En Thijs had de slappe lach daardoor![]()
quote:
Maar dan kan je als nog wat brekenquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
morgen-ochtend terugkomen, dan klim ik de carport weer op, raampje in en volgende morgen net doen alsof ik net wakker ben
Dat geloof ik graagquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hihihiquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hahaha jij bent een toffe mamaquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en dan breek je je nek bij het terugkomenquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
morgen-ochtend terugkomen, dan klim ik de carport weer op, raampje in en volgende morgen net doen alsof ik net wakker ben
niet zo pessimistisch jijquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar dan kan je als nog wat breken
wat een zwartkijkersquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan breek je je nek bij het terugkomen
Hahahaquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |