Ik kan goed vangenquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar jij pest pgr, dus jij bent dan de lummel![]()
'ooooh, SORRY, raaaaakte ik je?'
quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar jij pest pgr, dus jij bent dan de lummel![]()
'ooooh, SORRY, raaaaakte ik je?'
de verwarming staat hoog genoegquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wordt er nog een beetje geneukt vanavond? Of is het blauwe-dozen-thema-avond of zo?
Ikkequote:Op zaterdag 4 december 2010 15:33 schreef suikertaartje het volgende:
Stomme kutsneeuw.
Wie gaat er mee sneeuwballen gooien?
waarom?quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:35 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ben trouwens in staking vanaf nu
quote:
ik ga geen boodschappen meer doen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:36 schreef LovelyLady het volgende:
staking?
als moeder?
als echtgenoot?
als wat?
quote:
Wat voor een staking?quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:35 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ben trouwens in staking vanaf nu
Groot gelijk.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
ik ga geen boodschappen meer doen.
ik ben klaar met glijden door de bochten en baggeren door de smurrie en een dreinend kind met veel te koude handen en een aversie jegens mutsen. De wollige opzet-versie bedoel ik dan he. Vooralsnog.
quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
ik ben klaar met glijden door de bochten en baggeren door de smurrie en een dreinend kind met veel te koude handen en een aversie jegens mutsen. De wollige opzet-versie bedoel ik dan he. Vooralsnog.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je kan beter wegduiken [ afbeelding ]
[..]
[..]
whehehequote:Op zaterdag 4 december 2010 15:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je kan beter wegduiken [ afbeelding ]
hier gelukkig ookquote:
Ik heb ook een hekel aan die mutsenquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Hier nog nietquote:
Paulquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |