abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 december 2010 @ 15:18:02 #201
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_89633907
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 01:22 schreef S95Sedan het volgende:

Shit happens, laten we het daarop houden, ik ben weer op de markt in iedergeval :9

Cue-tje jij bent toch de eeuwige single ;)
Aah oke, dat kan gebeuren idd.

Ja ;(
  dinsdag 7 december 2010 @ 15:22:32 #202
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_89634101
Zo, maandag een date gepland. Het kan dus toch, ondanks alle drukke agenda's :)
pi_89634803
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 20:11 schreef VacaLoca het volgende:
He GlenSpey... nadat ik hier iemand zag referen dat het 1e topic van deze reeks slechts een half jaartje oud is ging ik dat topic ff checken, en zag deze reaktie van jou:

[..]

Nu ben ik wel benieuwd; what changed your mind?
Nadat het uitging met mijn laatste vriendin (nu ruim een jaar geleden) heb ik een tijdje zonder enig succes op datingsites gezeten. Ik kreeg weinig reacties, verstuurde weinig reacties en had alleen een paar gruwelijk saaie mokkels op msn weten te krijgen (de types die bijna geen interesse tonen, geen tegenvragen stellen en nergens enthousiast over worden... omdat ze 20 kerels tegelijk op msn hebben krijg je om de 5 minuten een korte dooddoener als antwoord; 'ja', 'nee', 'oke').
Dus op dat moment vond ik een datingsite het echt niet waard.... weggegooid geld ;) Maargoed een half jaar later is het toch weer gaan knagen en dan neem je toch maar weer een maandabbonementje en van het een komt het ander :P
Ben er ditmaal ook serieuzer mee bezig geweest... dus veel meer berichten sturen, niet gaan zitten afwachten en als ik iemands mailadres krijg emails sturen ipv te msnen. Ik zat er toen namelijk alleen maar op onder het motto 'de beste remedie tegen een gebroken hart...' ;)

Ben erg benieuwd hoe het gaat zijn morgen op de 2e date. Ik probeer er weer zonder verwachtingen in te gaan maar dat is bijna niet te doen na vorige week :D hoe doen jullie dat als het tot een 2e date komt? Verwachtingloos zoals bij de 1e keer of ga je toch ergens op aan proberen te sturen?

[ Bericht 3% gewijzigd door GlenSpey op 07-12-2010 15:49:08 ]
  dinsdag 7 december 2010 @ 17:54:17 #204
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_89640092
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 15:18 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Aah oke, dat kan gebeuren idd.

Ja ;(
Had ook liever anders de toekomst in gegaan maarja wat doe je ertegen. Kan wel blijven geven maar het houdt ook een keer op.

Ook jij komt vast wel iemand tegen :)
pi_89642075
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 15:40 schreef GlenSpey het volgende:

Ben erg benieuwd hoe het gaat zijn morgen op de 2e date. Ik probeer er weer zonder verwachtingen in te gaan maar dat is bijna niet te doen na vorige week :D hoe doen jullie dat als het tot een 2e date komt? Verwachtingloos zoals bij de 1e keer of ga je toch ergens op aan proberen te sturen?
Ik heb altijd wel verwachtingen bij een tweede date. Volgens mij hoef je dat ook niet per se uit te schakelen. Houd echter wel in je achterhoofd dat het anders kan lopen dan je denkt/hoopt.
Zou niet ergens op aansturen, dat komt wat geforceerd over. Laat het op z'n beloop. Als jullie elkaar bij de tweede nog steeds zo leuk vinden dan komt dat echt wel goed :)
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_89643378
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 10:14 schreef MelR het volgende:
net aangemeld op lexa...maar werkelijk voor alles moet je betalen!...is dat het waard ofkan ik mn geld beter bewaren voor in het weekend te gaan stappen ;)
Ik vond zelf Relatieplanet een stuk prettiger dan Lexa. Als je wilt betalen dan zou ik het eerder voor RP doen, ben je daar ook gratis lid geweest? Dan kun je vergelijken wat je zelf het prettigst vindt.
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_89648763
Ja hoor als ik het niet dacht.. zit ik me er de hele week al op te verheugen (en vandaag zelfs letterlijk de uren af te tellen) en nu is mijn date opeens ziek, waardoor de kans groot is dat het morgen niet doorgaat.
Noem me gerust wantrouwend, maar als iets zo kort vantevoren afgezegd wordt heb ik altijd het idee dat diegene er gewoon geen zin in heeft. Het zal ongetwijfeld waar zijn hoor... maar het zal niet de eerste keer zijn dat ik iets dergelijks meemaak. Morgenvroeg laat ze weten of het definitief niet doorgaat. Maar weet nu al dat ik er eigelijk niet zo'n trek in heb het maar weer 'een weekje te verzetten' ofzo. Die lakse mentaliteit komt me echt de strot uit in dit soort gevallen.

Dit soort dingen word ik nou echt hoorndol van }:|

[ Bericht 12% gewijzigd door GlenSpey op 07-12-2010 21:05:57 ]
pi_89649494
Geef haar het voordeel van de twijfel maar laat je niet gek maken.
pi_89650608
Jeetje relax.... is niet gezond als je je zo snel druk maakt en bozig begint over dingen als 'lakse mentaliteit' na 1 date te hebben gehad.
  dinsdag 7 december 2010 @ 21:23:20 #210
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_89650711
quote:
13s.gif Op dinsdag 7 december 2010 20:52 schreef GlenSpey het volgende:
Ja hoor als ik het niet dacht.. zit ik me er de hele week al op te verheugen (en vandaag zelfs letterlijk de uren af te tellen) en nu is mijn date opeens ziek, waardoor de kans groot is dat het morgen niet doorgaat.
Noem me gerust wantrouwend, maar als iets zo kort vantevoren afgezegd wordt heb ik altijd het idee dat diegene er gewoon geen zin in heeft. Het zal ongetwijfeld waar zijn hoor... maar het zal niet de eerste keer zijn dat ik iets dergelijks meemaak. Morgenvroeg laat ze weten of het definitief niet doorgaat. Maar weet nu al dat ik er eigelijk niet zo'n trek in heb het maar weer 'een weekje te verzetten' ofzo. Die lakse mentaliteit komt me echt de strot uit in dit soort gevallen.

Er heerst op dit moment flink wat verkoudheid en ik hoor links en rechts van mensen die ziek zijn...dus ik zou echt even rustig doen en niet te achterdochtig worden...
  dinsdag 7 december 2010 @ 21:56:01 #211
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_89652662
quote:

Rustig, trek niet te snel conclusies. Als ze echt ziek is en het wordt een weekje later...wat maakt het uit?
Als je daardoor een toffe vriendin er aan overhoudt, is het het wachten wel waard.
En, ook jij kan ziek worden. En ook dat meld je niet ver van te voren.

Even ademhalen, je over het verleden heenzetten. Dit is een ander meisje...en ze wil graag met je op date.
pi_89654805
"Ziek" is een geweldig excuus voor "Ik ben te zenuwachtig."
Positief dus.

Next..
pi_89655744
quote:

Ach ik heb al honderden smoezen gehoord. Van ziekte tot familliereunie tot oude klasgenoot.

Het rotte is de laatste was nog supermooi ook:

Best wel jammer als dit door je vingers glipt door zenuwen, zonder plamuur is ze zelfs nog knapper:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
UITGESCHREVEN
pi_89656041
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 22:43 schreef picardmike het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damn! :o
  dinsdag 7 december 2010 @ 22:49:41 #215
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89656147
De twee onruststokers zijn er ook weer hoor :')
Iedereen kan ziek worden, zeker met dit weer.
pi_89656314
quote:
11s.gif Op dinsdag 7 december 2010 22:48 schreef Lamon het volgende:

[..]

Damn! :o
Ja en deze dan daarvoor.

SPOILER
Nu zijn het allemaal pronkstukken zonder betekenis, door een vluchtige emotie. :'(

quote:
De twee onruststokers zijn er ook weer hoor
Tuurlijk alles kan:

Je kan 2mnd ziek zijn, toch werken maar niet kunnen daten.
Je kan ineens naar het Oosten van het land gaan om een weekje op het huis van je zus te passen en ineens duurt het toch wat langer, zoals die miep hierboven.
Je kan ineens invallen voor een leidinggevende op je werk op de kinderopvang en zomaar 2mnd ineens niet kunnen daten.
Je kan ineens een voetbal toernooi hebben je verheugen op een leuke avond in een discotheek zoals de 1e miep hierboven en aan het einde van het voetbaltoernooi in de middag ineens zeggen dat je naar een andere tent gaat omdat je een oud klasgenoot tegen bent gekomen die je een kans wil geven.
Je kan ineens in spanje geboren zijn en daar famillie hebben die op sterven ligt en op de datum van de date zomaar 2mnd uit roulatie zijn omdat je famillie in spanje aandacht nodig heeft.

Het kan allemaal en nog veel meer. Volgens mij ben ik aangesloten aan de transantlantische kabel en komt die in mijn huis binnen, niet in beverwijk.

[ Bericht 19% gewijzigd door picardmike op 07-12-2010 23:01:15 ]
UITGESCHREVEN
pi_89656713
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 22:49 schreef love_sharon het volgende:
De twee onruststokers zijn er ook weer hoor :')
Klopt, maar meestal is het gelul, de reactie "Geeft niets, joh. Kan gebeuren. Jammer, maar geen probleem, dan verschuiven we het toch gewoon? " werkt dan ook prima. :D
  dinsdag 7 december 2010 @ 23:06:58 #218
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89657228
Wat wil je dan doen? Iemand aan de kant zetten omdat ze ziek is en jij te wantrouwend?
Dan vind ik dat ze zelfs geluk heeft met het feit dat ze ziek is want dan kan ze iig niet de fout maken met zo'n persoon om te blijven gaan..

Ik vind dat je dan wel mag verwachten dat zij het iniatief neemt voor de nieuwe afspraak maar je gaat er niet iemand voor aan de kant zetten.
  dinsdag 7 december 2010 @ 23:08:42 #219
141482 Q.
JurassiQ
pi_89657332
quote:

Jezus man, doe eens niet zo wanhopig. Daar bereik je helemaal niets mee.
For great justice!
pi_89657494
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 23:06 schreef love_sharon het volgende:
Wat wil je dan doen? Iemand aan de kant zetten omdat ze ziek is en jij te wantrouwend?
Dan vind ik dat ze zelfs geluk heeft met het feit dat ze ziek is want dan kan ze iig niet de fout maken met zo'n persoon om te blijven gaan..

Ik vind dat je dan wel mag verwachten dat zij het iniatief neemt voor de nieuwe afspraak maar je gaat er niet iemand voor aan de kant zetten.
Soms liegen mensen echt hoor, het bestaat. :)
  dinsdag 7 december 2010 @ 23:14:02 #221
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89657638
Natuurlijk maar het is idioot om daar meteen vanuit te gaan
pi_89657745
Ervaringen van Lamon en picardmike zijn denk ik niet te vergelijken met de gemiddelde internet-dater.
pi_89657842
De negativiteit straalt iig er vanaf bij sommige hier :o Als je zo snel het negatieve van alles inziet ben je idd ook niet echt gezellig date-materiaal me dunkt.

[/dr phil]
pi_89657884
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 23:15 schreef Ruudt het volgende:
Ervaringen van Lamon en picardmike zijn denk ik niet te vergelijken met de gemiddelde internet-dater.
Sorry, zo slecht zijn mijn ervaringen niet. Ik zeg enkel dat als iemand dat zegt en het zou niet waar zijn, dat dat niet meteen iets is om je over op te winden...
  dinsdag 7 december 2010 @ 23:19:39 #225
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89657950
Ach je hebt er altijd aparte gevallen tussen zitten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')