Ech niet, ik zet het wel voor de deurquote:Op donderdag 9 december 2010 22:12 schreef DJMO het volgende:
k vraag wel of hij zaterdag ook langs komt, voor de pilothoe K&W lief en leed deelt
![]()
Oeh heb je die wake up light? Jaloers!! Ben uitgeloot helaas.quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:05 schreef DJMO het volgende:
ik kreeg gisteren van the insiders een wake up light om te testen. Ik dat ding om half acht ingesteld (wektijd) dat is een half uur vroeger dan ik normaal opsta. Ja, leuk, wordt kind om half zeven (!) wakker met een cadeautje in z'n luierHeb dus inmiddels de afwas gedaan, een was gedraaid, een was opgevouwen, etc etc
Lijkt me wel lekker ja maar ga 13h weg op het werk en dan even naar ikea, gordijnen retouren.quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:26 schreef DJMO het volgende:
nee, moet naar 't ziekenhuis voor controle vanmiddag![]()
zou wel een dutje kunnen gebruiken eerlijk gezegd ...
Barendrechtquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:18 schreef DJMO het volgende:
is het gelukt ML ? welke ikea ben je geweest?
aangezien jij niet in oud leest (neem ik aan tenminste): baby groeit goed, ligt iets voor op t gemiddelde, weegt nu een kleine kilo. verwachting is wel dattie groter/zwaarder wordt dan z'n grote broer bij de geboorte.. T lijkt precies op m'n vent en z'n oudere broer nu: oudste is lange spriet en johan is iets korter (en ook nog 1,85 lang) maar een stuk forser
ik ben sinds het verkrijgen van een digitale camera niet meer op vakantie geweest, dus neequote:Op zondag 12 december 2010 12:06 schreef Vonkenboer het volgende:
Het probleem is een beetje de overdaad aan foto's; wij zijn namelijk een week naar Hamburg geweest en hebben daar in een week tijd om en na bij de 600 foto's gemaakt. Probeer daar nu maar eens in de meest interesante en mooiste foto's uit te halen.
Gelukkig ben ik al wel bij het einde van de reis aangeland dus het overgrote deel heb ik al verwerkt in het album. Er blijven eigenlijk nog twee zaken over daarvan is één http://www.miniatur-wunderland.de/ en een stukje over de hanzestadt bremen.
Die eerste is echt nog ff een uitdaging![]()
Ken je dat gevoel dat je op vakantie altijd veelste veel foto's maakt
ehmm nee niet helemaal. Foto's op pc zetten gaat nog steeds niet, het kabeltje wat ML-etje bij zich had paste óók niet namelijk. Foto's uploaden naar photobucket gaat wel, maar ik was op zoek naar eerder geuploade foto's en photobucket weigerde een zooi foto's te laten zienquote:Op zondag 12 december 2010 13:58 schreef Vonkenboer het volgende:
Dus nu kun je foto's wel op je computer zetten maar kun je vervolgens geen foto's uploaden omdat photobucket er de brui aan geeft ?
en anders gebruik je dezequote:Op zondag 12 december 2010 13:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
ehmm nee niet helemaal. Foto's op pc zetten gaat nog steeds niet, het kabeltje wat ML-etje bij zich had paste óók niet namelijk. Foto's uploaden naar photobucket gaat wel, maar ik was op zoek naar eerder geuploade foto's en photobucket weigerde een zooi foto's te laten ziennu doettie het weer
Zou het wel moeten zijn maar ben een beetje versleten en nu ook weer thuis gelukkig.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:20 schreef Vonkenboer het volgende:
Behoorlijk niet boeiend college ?
Dusseldorfquote:Op woensdag 15 december 2010 22:20 schreef Vonkenboer het volgende:
Oeh, waar mag het weekendje weg heen gaan ?
Die staat hier ook al eeeeuwenquote:Op donderdag 16 december 2010 19:10 schreef Vonkenboer het volgende:
Tijd om in huize vonk de kerstboom maar eens op te tuigen; wel een echte boom natuurlijk
Vorig jaar kwamen hier kinderen de bomen ophalen touwtje om de top en fietsenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:40 schreef DJMO het volgende:
hier ook zoiets, meestal gaan ze naar de kerstboomverbanding hier in de buurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |