Iedereen heeft wel een tape met leuke footage maar monteren lukt maar niet.
Ik bied aan: een noncommerciele montage
Voorwaarden:
Ruw materiaal zo rond 60 a 90 minuten
Aanleveren op mini-dv
Ik monteer een filmpje van maximaal 10 minuten
Ik kan niet beloven dat het binnen 2 weken na insturen klaar is. Kan best zijn dat het 8 weken gaat duren namelijk, dit om een slag om de arm te houden.
Ik lever het aan op DVD en internetformaat
De tape krijg je terug
Ik bied 100 procent discretie, je zult het niet via mij terugzien op FOK! of waar dan ook
Als je dat zelf wilt doen prima natuurlijk
Ik zal niet over de inhoud praten tenzij je er zelf een leuk topic over opent.
Ik neem in principe 1 project aan, of je moet een goed verhaal hebben. Bij meerdere aanmeldingen kies ik zelf uit wat ik het mooist of leukste vind.
Het kan dus van alles zijn
Verjaardag, huwelijk, begrafenis, verbouwing, dagje strand, geboorte (euuuh, alhoewel), baby's eerste stapje, een montage van beelden van een overleden familielid, je reis naar Amerika, afzwemmen van je labrador, karaokeavond met je buren, je eerste trio, toen je een taart ging bakken en het huis fikte af.
Kortom. Niks is te stom.
Oja, voor de mensen die mij niet kennen: [url=http://www.vimeo.com/stefantetelepta/video]kijk hier[/url], waarop een selectie staat van mijn FOK!TV reportages.
Disclaimer: ik neem geen verantwoording voor in de post zoekgeraakte tapes (dus langsbrengen/ophalen kan ook) of tapes die vastlopen (is me nog nooit gebeurd). Maar just in case.
[ Bericht 1% gewijzigd door Stefan op 10-12-2010 18:57:52 ]