Kans is zeer groot dat hij pas in oktober 2011 begint... Dit omdat AMC de serie pas na het horrorfestival (zo rond halloween) wil laten uitzenden.quote:Op maandag 6 december 2010 18:08 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Boem.
Volgend seizoen begint dus wanneer?

Okay, tegen die tijd maar even alles opnieuw kijken want dan ben ik het zeker wel vergeten.quote:Op maandag 6 december 2010 18:18 schreef Kremers het volgende:
[..]
Kans is zeer groot dat hij pas in oktober 2011 begint... Dit omdat AMC de serie pas na het horrorfestival (zo rond halloween) wil laten uitzenden.

Walking Dead marathonmeet?quote:Op maandag 6 december 2010 18:27 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Okay, tegen die tijd maar even alles opnieuw kijken want dan ben ik het zeker wel vergeten.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het scoreverloop was niet in ons voordeel - L. van Gaal
Understatement van de eeuw

Mooi moment, was even bang die oude kwijt te raken. Die blonde zelf deed me niet zoveel.quote:Op maandag 6 december 2010 19:39 schreef Silv het volgende:
Toffe aflevering. Ik kreeg wel tranen in mijn ogen toen die blonde naar buiten stapte met die oude. Waarom kan ze niet gewoon doodgaan.

Komt er bij zo'n 'bom' wel een grote drukgolf dan? De lucht werd toch niet weggedrukt maar in de brand gezet?quote:Op maandag 6 december 2010 20:17 schreef IJST het volgende:
Hadden beter niet kunnen laten zien hoe het gebouw ontplofte want dat was me wel een partij nep zeg! En jaa zombies zijn ook nep, maar voor een serie die juist zo realistisch oogt.. Geen brokstukken, geen stof, alleen de bomen schenen last te hebben van de drukgolf..
Vond het verder trouwens wel een matig einde, enige cliffhanger is wat die man fluisterde. Jammer voor zo'n goede serie!

Ja, dat het geluid niet meer synchroon looptquote:Op maandag 6 december 2010 20:20 schreef Orbis het volgende:
Niks ten nadele van de inhoud, maar de kwaliteit van de rip / het beeld daalt wel echt met iedere aflevering.

Daar heb ik nooit geduld voorquote:Op maandag 6 december 2010 20:39 schreef Orbis het volgende:
Oh, dat heb ik bij de 720p-rip gelukkig niet.
 Ga 'm in de kerstvakantie opnieuw kijken denk ik
 Ga 'm in de kerstvakantie opnieuw kijken denk ik  

Ook bagger-beeld.quote:Op maandag 6 december 2010 20:39 schreef Orbis het volgende:
Oh, dat heb ik bij de 720p-rip gelukkig niet.

Ik had het over het niet-synchroon lopen van het geluid. Nee, laten we niet over het beeld beginnen. Om te janken. En dat terwijl ep 1 zo prachtig was!quote:

Da's niet eerlijk!quote:Op maandag 6 december 2010 21:19 schreef jan_billeman het volgende:
volgend seizoen met chuck norris!

De ep was 2 sec later afgelopen johquote:Op maandag 6 december 2010 21:34 schreef PPL het volgende:
Ik dacht dat de zombies op geluid afkwamen?
Waar waren ze dan na die explosie?

Voor de explosie waren ze al begonnen om zich heen te schieten.quote:

Ik weet Rick Grimes, maar dat is het dan ook. Een echte band met de personages ontbreekt (nog) een beetje.quote:Op maandag 6 december 2010 21:40 schreef Hadiberg het volgende:
Wat me wel opvalt dat is dat ik na een heel seizoen nog steeds geen namen ken..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |