Ik had het over het niet-synchroon lopen van het geluid. Nee, laten we niet over het beeld beginnen. Om te janken. En dat terwijl ep 1 zo prachtig was!quote:
Da's niet eerlijk!quote:Op maandag 6 december 2010 21:19 schreef jan_billeman het volgende:
volgend seizoen met chuck norris!
De ep was 2 sec later afgelopen johquote:Op maandag 6 december 2010 21:34 schreef PPL het volgende:
Ik dacht dat de zombies op geluid afkwamen?
Waar waren ze dan na die explosie?
Voor de explosie waren ze al begonnen om zich heen te schieten.quote:
Ik weet Rick Grimes, maar dat is het dan ook. Een echte band met de personages ontbreekt (nog) een beetje.quote:Op maandag 6 december 2010 21:40 schreef Hadiberg het volgende:
Wat me wel opvalt dat is dat ik na een heel seizoen nog steeds geen namen ken..
Ik begin ze heel langzaam te leren.quote:Op maandag 6 december 2010 21:40 schreef Hadiberg het volgende:
Ik heb er ook last vanquote:Op maandag 6 december 2010 21:40 schreef Hadiberg het volgende:
Seizoenen zijn bij aMC volgens mij 13 afleveringen (bij Mad Men en Breaking Bad in ieder geval). En een gewoon network-seizoen is 24 afleveringenquote:Op maandag 6 december 2010 22:23 schreef Nebo het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe ze dit nu een lang seizoen van 20 (?) afleveringen interessant gaan houden. Misschien een goed plan om het in een paar hoofdstukken in te delen met wat knallers. Overigens ben ik ook benieuwd wat er gaat gebeuren met die black dude en zijn zoon. Hopelijk krijgen we ook zijn verhaal nog te zien vanaf de splitsing met Rick
Seizoen 2 wordt 13 afleveringen jaquote:Op maandag 6 december 2010 22:27 schreef Orbis het volgende:
[..]
Seizoenen zijn bij aMC volgens mij 13 afleveringen (bij Mad Men en Breaking Bad in ieder geval). En een gewoon network-seizoen is 24 afleveringen.
1e seizoen van BB waren maar 7 afleveringen zelfsquote:Op maandag 6 december 2010 22:27 schreef Orbis het volgende:
[..]
Seizoenen zijn bij aMC volgens mij 13 afleveringen (bij Mad Men en Breaking Bad in ieder geval). En een gewoon network-seizoen is 24 afleveringen.
Dat is inderdaad een stuk beter scenario. Ze zoeken nog schrijvers.quote:Op maandag 6 december 2010 23:48 schreef Merkie het volgende:
Slappe hap, geen seizoen 2 voor mij. Leuk concept, uitvoering echt zwaar beneden peil. Ik had eerst nog wel de hoop dat iedereen dood ging en seizoen 2 gewoon met een nieuwe groep survivors zou beginnen, dat had ik wel tamelijk geniaal gevonden. Maar helaas.
Ja echt he opeens random "ik heb nog een granaat" , dat sloeg echt nergens opquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:01 schreef Merkie het volgende:
"O hallo, ik heb al een week een granaat in mijn tas zitten. Ik dacht, laat ik het eens meenemen zonder iemand erover te vertellen
."
![]()
![]()
Je hebt toch gezien dat Grimes een granaat vond?quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:01 schreef Merkie het volgende:
"O hallo, ik heb al een week een granaat in mijn tas zitten. Ik dacht, laat ik het eens meenemen zonder iemand erover te vertellen
."
![]()
![]()
Heeft ook liggen slapen tijdens aflevering 1 en 2.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:25 schreef BasvB het volgende:
[..]
Ja echt he opeens random "ik heb nog een granaat" , dat sloeg echt nergens op
Dat heb ik gezien ja, maar het slaat nergens op dat je een granaat vindt en deze in je handtas bewaart (serieus, welke vrouw bewaart een handgranaat in haar handtasquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:31 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Je hebt toch gezien dat Grimes een granaat vond?
[..]
Heeft ook liggen slapen tijdens aflevering 1 en 2.
Waar moet ze de granaat anders bewaren?quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat heb ik gezien ja, maar het slaat nergens op dat je een granaat vindt en deze in je handtas bewaart (serieus, welke vrouw bewaart een handgranaat in haar handtas? ) en vervolgens je mond er over houdt
.
Geven aan de weaponboysquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:43 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Waar moet ze de granaat anders bewaren?
Ik weet niet of ik dat zou doen als ik een granaat vind in iemands kleren.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:46 schreef Merkie het volgende:
[..]
Geven aan de weaponboys? Waarom zou je je mond houden en hem in je handtas stoppen. Dat slaat echt nergens op.
.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:52 schreef Blinker het volgende:
De fanboys in dit topic praten alles goed.
Ze discussiëren liever over welke wapens het meest effectief zijn tegen fictieve zombie's.
Beetje kritisch vermogen kan ook geen kwaad.quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:03 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat zou doen als ik een granaat vind in iemands kleren.
[..]
.
Jeej want alles afkraken is zo leuk.
Als fanboy zijnde praat je alles goed. Dat is toch logischquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:52 schreef Blinker het volgende:
De fanboys in dit topic praten alles goed.
Ze discussiëren liever over welke wapens het meest effectief zijn tegen fictieve zombie's.
Er werd uitgelegd waarom he.quote:Op dinsdag 7 december 2010 08:12 schreef Skwish het volgende:
Matige aflvering, wat een amateur special effects van de explosie
En die research bunker blaast zichzelf dus op als er geen brandstof meer is?
Eens, het blijft een vermakelijke serie, maar het is niet zo goed geworden als ik had verwacht.quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:01 schreef ChickenMan het volgende:
Tsja... deze laatste aflevering was wel een beetje kut. Ik had hele hoge verwachtingen na de pilot, maar in plaats van dat het heel goed is, is het wel vermakelijk geworden. Jammer.
schaamtelijk was hetquote:Op dinsdag 7 december 2010 08:12 schreef Skwish het volgende:
Matige aflvering, wat een amateur special effects van de explosie
De effects waren wel goed. Make-up was fantastisch. Ik vond de explosie eigenlijk niet eens zo heel erg slecht, maar ik vind het verhaal zo slordig en saai. Je hebt een stad vol met zombies en waar gaat het scenario over? Een camping waar geen hol gebeurd.quote:Op dinsdag 7 december 2010 06:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als fanboy zijnde praat je alles goed. Dat is toch logischIk vind het een geweldige serie en eventuele foutjes, tsja, dat maakt me niet zo veel uit. Ben allen bang dat het een soort van Heroes gaat worden; in het begin dus leuk en fouten zijn te vergeven, later niet meer leuk en je ergert je aan de fouten.
Wat vind je precies geweldig aan deze serie?quote:Op dinsdag 7 december 2010 06:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als fanboy zijnde praat je alles goed. Dat is toch logischIk vind het een geweldige serie en eventuele foutjes, tsja, dat maakt me niet zo veel uit. Ben allen bang dat het een soort van Heroes gaat worden; in het begin dus leuk en fouten zijn te vergeven, later niet meer leuk en je ergert je aan de fouten.
Idd, de helft van de tijd heb ik naar die zatte koppen moeten kijken.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:30 schreef Tism het volgende:
Leuke serie hoor, alleen zouden er wat mij betreft toch wat meer 'suspense' en 'panic situations' in mogen voorkomen, op dat gebied vind ik het wat matig..
Nou ja, ik vond het eerste seizoen van Heroes wel beter dan het eerste seizoen van de Walking Dead. Alleen de finale van het eerste Heroes seizoen was een ontzettende teleurstelling en daarna is het eigenlijk alleen maar minder geworden. Of je moet de eerste twee afleveringen van the Walking Dead met het eerste seizoen van Heroes vergelijken. Gelukkig heeft the Walking Dead zombies.quote:Op dinsdag 7 december 2010 06:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik weet niet, het spreek me heel erg aan. Ben dol op het postapocalyptische thema. Ik zie liever een actieserie in een zombiewereld, maar dit is het beste dat we nu hebben en het valt me niet tegen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat vind je precies geweldig aan deze serie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |