Ik vertel het je na de finale.quote:Op maandag 6 december 2010 00:23 schreef sbientje het volgende:
ik ben na 2,5 aflevering afgehaakt, moet ik nog gaan kijken? Of is het verder gegaan met moraalverhaal?
ja idd als toetje voor het lange wachten begint.quote:Op maandag 6 december 2010 11:16 schreef One_conundrum het volgende:
ik had gehoopt dat deze wat langer zou zijn, maar ook deze duurt slechts een kleine 3 kwartier
Ja, had ook minstens verwacht dat die truck van ze omver werd geblazen of zo, maar neequote:Op maandag 6 december 2010 12:40 schreef vault_tec het volgende:
Denk dat die dokter heeft gezegd dat zijn chick met die shane lag te vozen... Tevens... Alleen een atoombom is sterker maar de auto's die 50 meter verderop stonden zijn ongedeerd...![]()
Ik denk dat die dokter tegen Rick heeft gezegd waar hij heen moet. Die man weet sowieso meer, hij communiceerde niet voor niks naar een soort hoofdstation in de hoop dat iemand zijn boodschappen zou krijgen.quote:Op maandag 6 december 2010 14:02 schreef thesystem het volgende:
Een fuel air explosive is idd een zeer sterke bom, maar het hangt er ook vanaf wat de grote is van de bom....
Misschien zei die dokter wel waar er wel nog hoop was.....maar dat hij er genoeg van had?
De granaat uit aflevering 1 of 2 (ben niet zeker) hebben we nu ook weer teruggezien, dus dat zal denk ik goedkomenquote:Op maandag 6 december 2010 14:18 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ja, had ook minstens verwacht dat die truck van ze omver werd geblazen of zo, maar neeAflevering was wel tof, maar vond het als slotaflevering van seizoen 1 nog niet echt zaligmakend. Blijven zoveel open gaten over. Ik had ook verwacht dat we die redneck nog terug zouden zien eigenlijk
Ja die gast is gewoon een beetje lijp.quote:Op maandag 6 december 2010 12:23 schreef Jovatov het volgende:
Ik vond het ook een goede aflevering, niet wat ik er van verwacht had, maar toch sterk.
Vooral het karakter van de dokter vond ik erg sterk
En dat die ene vrouw achterbleef maakte me een klein beetje![]()
Het verhaal van die andere politie-agent (Shane?) is wel, krijgt hij eerst weer een beetje credit omdat hij serieus dacht dat die ander dood was. Probeert hij daarna die Sara aan te randen
O ja, volgens mij ken ik dus geen enkel karakter bij deze serie van naam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scissors cuts paper. Paper covers rock. Rock crushes lizard. Lizard poisons Spock. Spock smashes scissors. Scissors decapitates lizard. Lizard eats paper. Paper disproves Spock. Spock vaporizes rock. And as it always has, rock crushes scissors.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |