Haters... wat een kutwoord voor iemand met een andere mening..quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:46 schreef FoXje het volgende:
Kunnen alle haters niet weg uit het topic? Ik vind het wel een toffe serie, en kijk uit naar seizoen 2!
Aangezien Darabont alle schrijvers heeft ontslagen, hebben wij ''haters'' toch gewoon recht van spreken ?quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:46 schreef FoXje het volgende:
Kunnen alle haters niet weg uit het topic? Ik vind het wel een toffe serie, en kijk uit naar seizoen 2!
Inderdaad, Baptistequote:Op dinsdag 7 december 2010 21:08 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Beter komt deze baas terug in het volgende seizoen.
Baas? Die pussy kon niet eens z'n dode vrouw een kogel door de kop jagenquote:
Obama is een reptilian dus zombies doen hem niksquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:29 schreef FoXje het volgende:
Ik had wel meer dingen willen zien zoals in het ziekenhuis, soldaten die artsen doorzeven, meer paniek toen de zombies alles overnamen. Obama die wordt opgegeten, dat soort shit!
Er zitten hier een aantal mensen al een paar weken alleen maar te posten wat een kutserie ze het vinden, dat ze het keihard vinden falen en alles maar emo vinden. Dat is fijn dat ze een andere mening hebben, maar hier hebben die mensen geen zak te zoeken. Je gaat ook niet in een A-team topic elke week weer, keer op keer, een reactie plaatsen dat er te weinig diepgang in het verhaal zit. Er zit ook nogal een verschil tussen iemand die vind dat er een overkoepelend verhaal ontbrak en iemand die niet verder komt dan "wat een faal" en "wat een kutserie".quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:50 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Haters... wat een kutwoord voor iemand met een andere mening..
Mwa ik vond de setting gewoon heel erg cool, maar zeg nou eerlijk, waren er nou echt personages waarvan jij het jammer vond als er iemand van dood zou gaan? Iemand die je zou missen?
Heeft hij niet, alle schrijvers werken nog. Daarnaast zie ik niet hoe dat bepalend is of iemand "recht van spreken" heeft.quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Aangezien Darabont alle schrijvers heeft ontslagen, hebben wij ''haters'' toch gewoon recht van spreken ?
Bijna precies hoe ik er ook over dachtquote:Op vrijdag 10 december 2010 07:04 schreef Beach het volgende:
Terugblik van seizoen 1 op http://www.gamekings.tv/
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 10 december 2010 07:04 schreef Beach het volgende:
Dat is in aflevering 1 uitgelegd als instinctief gedrag.quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:33 schreef FoXje het volgende:
Als zombies geen persoonlijkheid hebben, waarom pakte dat kleine meisje dan die knuffel van de weg? En ging die vrouw van die neger naar dat huis ?
Ik vond ze nog erg 'aardig'.quote:Op vrijdag 10 december 2010 07:04 schreef Beach het volgende:
Precies, de pilot was echt grandioos, all-out qua budget en daarna hebben we het moeten doen met een camping en een ondergronds gebouw. Denk dat de pilot evenveel heeft gekost als alle andere afleveringen bij elkaar. In het kwadraat.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:24 schreef ems. het volgende:
Maar die ene kerel zei het wel heel mooi. Het lijkt wel alsof alle tijd, geld en moeite in de pilot is gestopt en de overige afleveringen moesten het doen met de restjes.
Dead Set http://www.imdb.com/title/tt1285482/ werd laatst genoemd.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:51 schreef wikwakka2 het volgende:
Weet iemand nog andere toffe zombie/postapocalyptische series? Ik had laatst een zeer interessante lijst gevonden, maar helaas pindakaas kan ik hem niet meer terugvinden.
BSG is wel een van de leukere vond ik. Verder moet je echt World War Z van Max Brooks lezen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:51 schreef wikwakka2 het volgende:
Weet iemand nog andere toffe zombie/postapocalyptische series? Ik had laatst een zeer interessante lijst gevonden, maar helaas pindakaas kan ik hem niet meer terugvinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |