Als seizoen twee door dezelfde schrijvers wordt geschreven, dan sla ik 'm maar over.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:03 schreef Symer het volgende:
[..]
De kijkcijfers breken record na record. En ik lees nu dat de geruchten dat er mensen ontslagen zijn niet kloppen.
"Walking Dead" Writers Not Fired, Say Producers
Fanmadequote:
Aha, daarom zat er een vlieg op een zombie. Vliegen en muggen blijven namelijk ver bij zombie's uit de buurt.quote:
Gezien de kijkcijfers heb je het 100% fout.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Volgens mij kunnen we het erover eens zijn dat de serie jammerlijk gefaald is.
Tegen die tijd is iedereen de serie allang weer vergeten en is het net alsof je naar de premiere van een nieuwe serie aan het kijken bent. Er zaten vrijwel geen memorabele momenten in dit eerste seizoen. Het was ook een beetje of ze bijna heel het budget in de eerste 3 afleveringen hebben gestoken. Aan het einde van episode 6 dan zo'n matig shot vond ik ook best wel teleurstellend, dat hadden ze veel grootser en spannender kunnen aanpakken. Zoiets ofzo Ik had wat meer dit werk verwacht. En dan even puur de sfeer bij dit fragment he, niet het niveau van de RE film reeks erbij betrekken nuquote:Op woensdag 8 december 2010 12:56 schreef Blinker het volgende:
[..]
Als seizoen twee door dezelfde schrijvers wordt geschreven, dan sla ik 'm maar over.
Die sfeer op het einde is briljant, ik had echt zin in een vervolg toen. De laatste aflevering leer er niets te gebeuren. Ze gaan naar binnen, douchen zich en gaan naar buiten minus 1 persoon :Squote:Op woensdag 8 december 2010 19:30 schreef ButcherPete het volgende:
[..]
Tegen die tijd is iedereen de serie allang weer vergeten en is het net alsof je naar de premiere van een nieuwe serie aan het kijken bent. Er zaten vrijwel geen memorabele momenten in dit eerste seizoen. Het was ook een beetje of ze bijna heel het budget in de eerste 3 afleveringen hebben gestoken. Aan het einde van episode 6 dan zo'n matig shot vond ik ook best wel teleurstellend, dat hadden ze veel grootser en spannender kunnen aanpakken. Zoiets ofzo Ik had wat meer dit werk verwacht. En dan even puur de sfeer bij dit fragment he, niet het niveau van de RE film reeks erbij betrekken nu
Want als er veel mensen er naar kijken, dan is het goed?quote:Op woensdag 8 december 2010 19:17 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Gezien de kijkcijfers heb je het 100% fout.
Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteitquote:Op woensdag 8 december 2010 19:17 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Gezien de kijkcijfers heb je het 100% fout.
Dat was misschien wat kort door de bocht, maar minstens even kort door de bocht is zeggen dat de serie jammerlijk gefaald is.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:50 schreef Blinker het volgende:
[..]
Want als er veel mensen er naar kijken, dan is het goed?
Kijk eens voor de grap welke programma's het beste scoren in Nederland
De Voice of Holland is ook niet gefaald. Het is misschien niet de show die je wil zien maar dat is een ander verhaal. Maar goed, ik heb Blinker ook alleen nog maar zien zeiken in deze topics dus ik vraag me af wat hij überhaupt wil. Volgens mij kan hij beter wachten op Zombieland 2.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:38 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Dat was misschien wat kort door de bocht, maar minstens even kort door de bocht is zeggen dat de serie jammerlijk gefaald is.
Hart van Nederland is hun best bekeken programma, en moet dus wel kwaliteit zijn.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:08 schreef DavidDuchovny het volgende:
[..]
Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
ik kreeg ook goosebumps van die scene, and not in a good way.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:33 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat duidt op een homoseksuele relatie tussen Rick en Shane, aangezien Rick weet wat Shane normaal gesproken doet in zijn slaap.
Ik vond de eerste aflevering geweldig, de rest ben ik van plan uit mijn geheugen te bannen omdat ik anders seizoen twee niet eens een kans zal geven.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:17 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ik kreeg ook goosebumps van die scene, and not in a good way.
verder boeit de serie me niet, vinden jullie het nog gaaf?
Ik hoop het.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:09 schreef thesystem het volgende:
Zombieland 2 gaat ook gewoon rete gaaf worden?!
Nee, er is nooit beweerd dat kijkcijfers voor kwaliteit staat. Maar het geeft wel aan of iets een flop of een succes is.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:14 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Hart van Nederland is hun best bekeken programma, en moet dus wel kwaliteit zijn.
Had de walking dead dan van die goede kijkcijfers>?
http://blog.zap2it.com/fr(...)-ratings-record.htmlquote:Op woensdag 8 december 2010 11:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Volgens mij kunnen we het erover eens zijn dat de serie jammerlijk gefaald is.
Misschien is Australië nog wel veilig.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:38 schreef Dos37 het volgende:
Ze hadden er een elementje hoop in moeten bouwen, dat was nog iets beter geweest. Dat bijvoorbeeld Australië nog niet was gevallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |