Mompelt iets over Cee en krabbel-haat-boekje-Wendy.quote:
Wendyquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:41 schreef Starlie het volgende:
Jammer ze zijn Wendy niet vergeten vanavond
"iedereen" kijkt gewoon weer op de 7dequote:Op vrijdag 10 december 2010 20:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoe ga je na 2 weken geen liveshow het weer oppakken?
Ik vind dat je gewoon door moet gaan.... kerst of nietEr zijn genoeg artiesten die met kerst en oud en nieuw optreden. En anders de liveshow verplaatsen naar donderdag ofoz
Ik gok dat er een überzoetsappige Voice of Holland special met kerst komt, waar niemand afvalt en iedere kandidaat een liedje zingt.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoe ga je na 2 weken geen liveshow het weer oppakken?
Ik vind dat je gewoon door moet gaan.... kerst of nietEr zijn genoeg artiesten die met kerst en oud en nieuw optreden. En anders de liveshow verplaatsen naar donderdag ofoz
Wat zeg je?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:41 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Mompelt iets over Cee en krabbel-haat-boekje-Wendy.
Orka he!quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
Wacht Wendy, dit is dat hemdje van Cee van de walvis maar dan in een andere kleur![]()
Ook met een mini gilet
quote:
Orka, ik twijfelde nog evenquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Orka he!
Ik zou best naar Symphonica in Rosso met N&S willen.
Oh het is een kindermatinee.
ik denk dat het wel wat minder wordquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:42 schreef snellejelle het volgende:
[..]
"iedereen" kijkt gewoon weer op de 7de
Ik veeg me de tyfustering aan m'n laptopscherm maar het helpt niet. Zit ik met zo'n oud, onhip geval.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
Jongens zitten we allemaal wel op onze tutskrien te haaifsentwitteren?
uiteraardquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:44 schreef Karina het volgende:
Nu nog even reclame voor de concerten van Van Velzen, dan weer reclame waarschijnlijk.
Ben benieuwd of ze de reclame nog onderbreken voor een optreden...quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:44 schreef Karina het volgende:
Nu nog even reclame voor de concerten van Van Velzen, dan weer reclame waarschijnlijk.
Nick & Simon zijn de helden van mijn 6 jarige dochterquote:
Dan kun je nog altijd sms-en, GO JOHNNY!quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik veeg me de tyfustering aan m'n laptopscherm maar het helpt niet. Zit ik met zo'n oud, onhip geval.
Die houdt Studio'tje bij als het goed is! Ik ben ondertussen aan het kerstlichtrangschikken. Wat ik tot nu toe nog geen seconde heb gedaan maar goed. Ben een weekje vrij dus.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:43 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Je wekelijkse cooliejoolie lijst van Wendy
Hmm.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:45 schreef Karina het volgende:
Saai dit zeg. Leuk voor die kandidaten, maar niet om naar te kijken.
Johnnyquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan kun je nog altijd sms-en, GO JOHNNY!
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:45 schreef -Miauw- het volgende:
Lenny doet me denken aan een steenbok
Is ze al 6? Wow!quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:44 schreef MaLo het volgende:
[..]
Nick & Simon zijn de helden van mijn 6 jarige dochter.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Die houdt Studio'tje bij als het goed is! Ik ben ondertussen aan het kerstlichtrangschikken. Wat ik tot nu toe nog geen seconde heb gedaan maar goed. Ben een weekje vrij dus.Oh wacht volgende week ben ik er ook niet. En die week daarop ook niet.
Ik voel je Miauwquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:45 schreef -Miauw- het volgende:
Lenny doet me denken aan een steenbok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |